JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120319/62801-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Mazowiecki: Realizacja projektu nr WND.POKL.09.01.02-10-023/11 pn. Odkryć i zrozumieć świat w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62801 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tomaszow-maz.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja projektu nr WND.POKL.09.01.02-10-023/11 pn. Odkryć i zrozumieć świat w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotowe zamówienie polega na dostawie pomocy dydaktycznych, w tym także sprzętu komputerowego, elektronicznego, multimedialnego, programów komputerowych oraz  artykułów biurowych dla uczniów związanej z realizacją projektu pn. Odkryć i zrozumieć świat współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt systemowy w zakresie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w ramach dodatkowych zajęć edukacyjno-wychowawczych realizowany w następujących szkołach podstawowych w Tomaszowie Mazowieckim:
a)	Szkoła Podstawowa nr 1 im. Aleksandra Kamińskiego, ul. L.W.Maya 11/13;
b)	Szkoła Podstawowa nr 6, ul. Gminna 5/9;
c)	Szkoła Podstawowa nr 7, ul. Ludwikowska 113/115;
d)	Szkoła Podstawowa nr 10, ul. T. Ostrowskiego 14;
e)	Szkoła Podstawowa nr 12 im. Jana Pawła II, ul. Wiejska 29-31; 
f)	Szkoła Podstawowa nr 13 Pomnik Tysiąclecia Państwa Polskiego, ul. J.U. Niemcewicza 50/56;
g)	Szkoła Podstawowa nr 14, ul. J. Słowackiego 32/42.
Organem prowadzącym szkoły podstawowe uczestniczące w projekcie jest Gmina Miasto Tomaszów Mazowiecki. 
2.	Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty.
2. Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy.
3. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane produkty spełniają wszelkie wymagania określone przepisami prawa, odpowiadają określonym standardom lub specyfikacjom technicznym.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Stosownie do treści art. 144 Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach:
1)	zmian wynikających z  nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów,
2)	zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszty ponoszone przez zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tomaszow-maz.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Inwestycji Urzędu Miasta w Tomaszowie Maz., ul. Mościckiego 6, 97-200 Tomaszów Maz., pok. 6, II piętro (budynek kina Włókniarz).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Maz., budynek A, pok. 12 (Kancelaria Ogólna).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
2.Każda ze stron na żądanie drugiej strony zobowiązana jest niezwłocznie potwierdzić fakt ich otrzymania. W przypadku zastosowania faksu lub formy elektronicznej niezbędne jest ich potwierdzenie na piśmie. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, uznaje się, iż pismo wysłane na nr faksu lub adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w ofercie zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią. 3. Zamawiający, mając na względzie art. 9 ust. 1 oraz 27 ust. 1 Pzp, zastrzega, że w przypadku wezwania Wykonawców do uzupełnienia dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp, muszą one być przekazane w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność (forma pisemna). Przekazanie ich w innej formie (np. faks, e-mail) nie będzie uznane jako skuteczne, jeżeli nie zostało przekazane w formie pisemnej w wyznaczonym terminie. 4. Osobami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami, w godzinach pracy urzędu, pon. - piątek w godz. 7.30 - 15.30 są: w zakresie przedmiotu zamówienia: Halina Szczucińska, Małgorzata Adaszkiewicz - 48 (044) 724-23-11 wew. 277, 279, w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych: Adam Koziełek, Andrzej Pawlik  tel. 48 (044) 724-23-11 wew. 267, adres: e-mail - zam.pub@tomaszow-maz.pl, fax 48 (044) 724-43-59. 5. Realizacja projektu nr WND.POKL.09.01.02-10-023/11 pn. Odkryć i zrozumieć świat w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup 
o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup pomocy dydaktycznych na zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkół Podstawowych w Tomaszowie Mazowieckim, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Tomaszów Mazowiecki w ramach projektu systemowego  w zakresie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III pn. Odkryć i zrozumieć świat współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu społecznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Aleksandra Kamińskiego ul. L.W. Maya 11/13
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 
 - Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy  
 - Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzenia komunikacji społecznej
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia  gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy  
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia matematyczne   
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia przyrodniczo - ekologiczne  
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia teatralne
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia muzyczne
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia z języka angielskiego
b) Szkoła Podstawowa nr 6 ul. Gminna 5/9
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia matematyczno-przyrodnicze
- Wykaz pomocy dydaktycznych na  zajęcia polonistyczne
c) Szkoła Podstawowa nr 7 ul. Ludwikowska 113/115
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia dla dzieci ze specyficznymi  trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych   
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia logopedyczne dla dzieci  z zaburzeniami rozwoju mowy  
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia matematyczno - przyrodnicze
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia teatralne
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia języka angielskiego
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy   
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społeczne
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy   
 - Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia informatyczne
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia matematyczno-przyrodnicze
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia teatralne
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia  plastyczne
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia  muzyczne
- Wykaz pomocy dydaktycznych na  polonistyczne
e) Szkoła Podstawowa nr 12 ul. Wiejska 29/31  
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami 
w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych   
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy  
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy     
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia matematyczne    
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia przyrodniczo - ekologiczne       
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia języka angielskiego
f) Szkoła Podstawowa nr 13 Pomnik Tysiąclecia Państwa Polskiego ul. J. U. Niemcewicza 50/56
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami 
w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  
 - Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia  terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych
- Wykaz pomocy dydaktycznych na matematyczno-przyrodnicze
g) Szkoła Podstawowa nr 14 ul. J. Słowackiego 32/42
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami 
w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci 
z zaburzeniami komunikacji społecznej     
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia matematyczne  
- Wykaz pomocy na zajęcia ekologiczne
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia koła plastycznego 
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia muzyczne
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia języka angielskiego
- Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia z języka niemieckiego
- Wykaz pomocy na zajęcia ortograficzne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający cechy techniczne, parametry jakościowe i funkcjonalne oraz ilości dostarczanego przedmiotu umowy określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (część III SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz  Formularzem Cenowym dla części 1 zamówienia).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup materiałów biurowych zużywalnych, tonerów do ksero i drukarek, papieru ksero oraz naklejek z logo do wykorzystania na zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkół Podstawowych w Tomaszowie Mazowieckim, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Tomaszów Mazowiecki w ramach projektu systemowego w zakresie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III pn. Odkryć 
i zrozumieć świat współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2 dzieli się na: 2 a) materiały biurowe zużywalne dla uczniów, 2 b) tonery do ksero 2 c) tonery do drukarki, 2 c) papier ksero, 2 d) naklejki z logo. Część 2 a. Wykaz materiałów biurowych zużywalnych dla uczniów: - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Aleksandra Kamińskiego ul. L.W. Maya 11/13; - Szkoła Podstawowa nr 6 ul. Gminna 5/9; - Szkoła Podstawowa nr 7 ul. Ludwikowska 113/115;- Szkoła Podstawowa nr 10 ul. T. Ostrowskiego 14; - Szkoła Podstawowa nr 12 im. Jana Pawła II ul. Wiejska 29/31; - Szkoła Podstawowa nr 13 Pomnik Tysiąclecia Państwa Polskiego ul. J.U. Niemcewicza 50/56; - Szkoła Podstawowa nr 14 ul. J. Słowackiego 32/42 Część 2 b. - Wykaz tonerów do ksero Część 2 c. - Wykaz tonerów do drukarek Część 2 d.  - Zakup papieru do sprzętu drukarskiego Część 2 e. - Zakup naklejek samoprzylepnych z logo do oznaczenia zakupionych pomocy i materiałów dydaktycznych w ramach projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający cechy techniczne, parametry jakościowe i funkcjonalne oraz ilości dostarczanego przedmiotu umowy określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (część III SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz Formularzem Cenowym dla części 2 zamówienia).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2, 30.19.21.21-5, 30.19.00.00-7, 30.19.21.25-3, 30.19.21.30-1, 42.99.42.30-1, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1, 22.85.00.00-3, 37.82.10.00-9, 37.82.21.00-7, 37.82.23.00-9, 22.81.63.00-6, 22.81.60.00-3, 78.22.40.00-0, 18.31.84.00-5, 18.44.33.40-1, 19.20.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup mebli na realizację zajęć dodatkowych dla uczniów Szkół Podstawowych w Tomaszowie Mazowieckim, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Tomaszów Mazowiecki w ramach projektu systemowego  w zakresie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III pn. Odkryć i zrozumieć świat współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 3 składa się: 
3 a) meble dla Szkoły Podstawowej nr 7;
3 b) meble dla Szkoły Podstawowej nr 12 im. Jana Pawła II
Część 3 a.
TABELA NR 1 - Wykaz mebli dla Szkoły Podstawowej nr 7
1. Szafa o wymiarach 1705x800x380 wykonana z płyty wiórowej obustronnie laminowanej grubość 1,8 cm., przedzielona proporcjonalnie półkami. Cztery pary drzwi zamykane niezależnie. Uchwyty - gałka Tył wykonany z płyty pilśniowej grubości 3 mm. Kolory okleiny pastelowe - żółto pomarańczowe
Ilość do wykonania: 1 szt.
Rys. nr 8
2. Komoda z 8 szufladami o wymiarach 1060x380x1000 wykonana z płyty wiórowej obustronnie laminowanej grubość 1,8 cm. Tył wykonany z płyty pilśniowej grubości 3 mm. Kolory okleiny pastelowe- żółto pomarańczowe. Uchwyty- gałka.
Ilość do wykonania: 1 szt.  
Rys. nr 9
Dostawa mebli do: Szkoła Podstawowa nr 7, ul. Ludwikowska 113/115
Część 3 b.
TABELA NR 2 - Wykaz mebli dla Szkoły Podstawowej nr 12 im. Jana Pawła II
1. Szafa dwudrzwiowa o wymiarach 1850x800x400 wykonana z płyty wiórowej  obustronnie laminowanej grubość 1,8 cm. Tył szafy wyk. z płyty pilśniowej gr. 3 mm, drzwi dwuskrzydłowe, zamykane na zamek meblowy bębenkowy, dwa uchwyty. Szafa podzielona półkami proporcjonalnie do wysokości. Kolor okleiny - popiel.
Ilość do wykonania: 4szt.
Rys. nr 1
2. Regał z szafką na dole o wymiarach 1850x800x400 wykonany z płyty wiórowej obustronnie laminowanej o grubości 1,8 cm. Tył wykonany z płyty pilśniowej gr. 3 mm, drzwi dwuskrzydłowe, zamykane na zamek meblowy bębenkowy, dwa uchwyty. Kolor okleiny - popiel.
Ilość do wykonania: 8 szt.
Rys. nr 2
3. Regał o wymiarach 1150x800x400 wykonany z płyty wiórowej obustronnie laminowanej grubość 1,8 cm., przedzielony proporcjonalnie dwiema półkami. Tył wykonany z płyty pilśniowej grubości 3 mm. Kolor okleiny- popiel.
Ilość do wykonania:  4 szt.
Rys. nr 3
4. Szafa dwudrzwiowa o wymiarach 1850x800x400 wykonana z płyty wiórowej  obustronnie laminowanej grubość 1,8 cm. Tył szafy wyk. z płyty pilśniowej gr. 3 mm, drzwi dwuskrzydłowe, zamykane na zamek meblowy bębenkowy, dwa uchwyty. Szafa podzielona półkami proporcjonalnie do wysokości. Kolor okleiny - olcha.
Ilość do wykonania: 3szt.
Rys. nr 4
5. Regał z szafką na dole o wymiarach 1850x800x400 wykonany z płyty wiórowej obustronnie laminowanej o grubości 1,8 cm. Tył wykonany z płyty pilśniowej gr. 3 mm, drzwi dwuskrzydłowe, zamykane na zamek meblowy bębenkowy, dwa uchwyty. Kolor okleiny - olcha.
Ilość do wykonania: 6 szt.
Rys. nr 5
6. Regał o wymiarach 1150x800x400 wykonany z płyty wiórowej obustronnie laminowanej grubość 1,8 cm., przedzielony proporcjonalnie dwiema półkami. Tył wykonany z płyty pilśniowej grubości 3 mm. Kolor okleiny- olcha.
Ilość do wykonania: 3 szt.
Rys. nr 6
7. Regał o wymiarach 1850x800x400 wykonany z płyty wiórowej obustronnie laminowanej grubość 1,8 cm., przedzielony proporcjonalnie dwiema półkami. Tył wykonany z płyty pilśniowej grubości 3 mm. Kolor okleiny- olcha.
Ilość do wykonania: 1 szt.
Rys. nr 7
Dostawa mebli do: Szkoła Podstawowa nr 12 im. Jana Pawła II, ul. Wiejska 29/31
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający cechy techniczne, parametry jakościowe i funkcjonalne oraz ilości dostarczanego przedmiotu umowy określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (część III SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz  Formularzem Cenowym dla części 3 zamówienia).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakup sprzętu komputerowego, drukarek, kserokopiarki, słuchawek, mikrofonów, głośników, pamięci przenośnej typu Pen-drive związanego z realizacją zajęć dodatkowych dla uczniów Szkół Podstawowych w Tomaszowie Maz., dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Tomaszów Maz.w ramach projektu systemowego  w zakresie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III pn. Odkryć i zrozumieć świat współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 4 dzieli się na: 4 a) sprzęt komputerowy, 4 b) drukarki, 4 c) kserokopiarkę, 4 d) pamięć przenośna typu Pen-drive, Część 4 a - Komputer przenośny- 12 sztuk Opis przedmiotu zamówienia: 1.Procesor klasy x86, wykonany w technologii mobilnej, który musi posiadać takie właściwości wydajnościowe aby wynik testu Passmark - CPU Mark (http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) był nie gorszy niż 1900. Wynik testu musi być opublikowany i powszechnie dostępny na stronie www.cpubenchmark.net 2.Pamięć RAM 4GB DDR3. 3.Dysk twardy min. 500 GB SATA. 4. Matryca minimum 15,6podświetlana diodami LED. 5.Zintegrowany czytnik kart pamięci flash. 6. Złącza sieciowe: Lan 10/100/1000 RJ45. 7. Wbudowana karta WiFi standard b/g/n Stacja dysków DVD Super Multi (Double Layer). 8. min. 2 złącza USB Wyjście multimedialne HDMi 1 x wyjście audio,1 x wyjście VGA. 9. Zintegrowana kamera, mikrofon, głośniki. 10.Typ wskaźnika: touchpad. 11.Oprogramowanie sprzętowe komplet niezbędnych sterowników m.in. do: płyty głównej, karty sieciowej. 12. Wyposażenie dodatkowe: Torba. 13.Dokumentacja dokumentacja użytkownika w języku polskim,dokumentacja techniczna (w formie papierowej lub elektronicznej), zawierająca dodatkowe informacje pozwalające rozbudować i skonfigurować jednostkę centralną. 14.System operacyjny: Oryginalny WindowsR 7 Home Premium 64-bit preinstalowany na urządzeniu. 15.Oprogramowanie dodatkowe. Oprogramowanie do nagrywania i kopiowania płyt CD oraz DVD 4 e) mikrofony,4 f) słuchawki, 4 g) głośniki. Dostawa do: Szkoła Podstawowa nr 1, ul. L.W.Maya 11/13 - 2 szt, Szkoła Podstawowa nr 10, ul. T.Ostrowskiego 14 - 5 szt., Szkoła Podstawowa nr 12, ul. Wiejska 29/31 - 2 szt., Szkoła Podstawowa nr 13, ul. J.U. Niemcewicza 50/56 - 1 szt., Szkoła Podstawowa nr 14, ul. J.Słowackiego 32/42 - 2 szt. Część 4 b - Drukarki (urządzenia wielofunkcyjne dla obsługi formatu A 4)- 17 sztuk Opis przedmiotu zamówienia: 1.Typ urządzenia wielofunkcyjne (drukarka + skaner + kopiowanie) dla obsługi formatu A 4. 2.Technologia druku atramentowa (z kolorem). 3.Rozdzielczość druku -czerń 600 dpi. 4.Rozdzielczość druku - kolor 4800 x 1200 dpi. 5.Prędkość druku - czerń 20 str/min. 6.Prędkość druku - kolor 16 str/min. 7.Typ skanera płaski, kolorowy. 8. Rozdzielczość skanera min. 600x600 dpi. 9.Interfejs USB. 10.Wyposażenie dodatkowe przewód USB do połączenia z komputerem min. 1,8 m. 11.Wspierane systemy operacyjne Windows Vista; Windows XP (SP2); Mac OS X 10.5; Mac OS X 10.6; Windows 7.Dostawa do: Szkoła Podstawowa nr 6, ul. Gminna 5/9 - 4 szt, Szkoła Podstawowa nr 13, ul. J.U. Niemcewicza 50/56 - 7 szt., Szkoła Podstawowa nr 14, ul. J.Słowackiego 32/42 -6 szt. Część 4 c - Kserokopiarka - 1 szt. Opis przedmiotu zamówienia: 1.System kopiowania laserowy system suchego nanoszenia elektrostatycznego. 2.Pamięć obrazu 256MB. 3.Szybkość drukowania i kopiowania 20 str A4 na minutę / 15 str A3 na minutę. 4.Drukowanie i kopiowanie dwustronne Dupleks automatyczny - standard. 5.Maksymalny format oryginału A3. 6.Formaty / gramatura kopii A5-A3 oraz koperty / 64 - 128g/m2. 7.Standardowa pojemność papieru 1 x 250 arkuszy (kaseta - 80g/m2); 100 arkuszy dla formatu A4, (podajnik ręczny - 80g/m2). 8.Pojemność papieru Maksymanie 2000 arkuszy (80g/m2). 9.Rozdzielczość drukowania 600 x 600dpi (kopiowanie), 1200 x 1200 (drukowanie - UFRII LT). 10.Zmniejszanie / Powiększanie 25%-400%. 11.Czas nagrzewania 30 sekund. 12.Czas uzyskania pierwszej kopii 6,4 sekundy. 13.Skanowanie kolorowe sieciowe. 14.Systemy operacyjne Windows 2000, XP, 2003 Serwer, Vista, 7, 2008 Serwer; Mac OS X (10.4 lub nowszy); Linux. 15.Wybrane możliwości urządzenia Kopiowanie, Drukowanie lokalne i sieciowe, Skanowanie sieciowe w kolorze, Faksowanie Dostawa do: Szkoła Podstawowa nr 14, ul. J.Słowackiego 32/42 Część 4 d - Pamięć przenośnych typu Pen-drive 1.Pamięć przenośna typu Pen-drive, Flashdrive, pojemność 8 GB, USB 21szt. 2.Pamięć przenośna typu Pen-drive, Flashdrive, pojemność 2 GB, USB 3 szt. 3.Pamięć przenośna typu Pen-drive, Flashdrive, pojemność 16 GB, USB 1szt. Dostawa do: Poz. 1- 21 szt. dostawa do: Szkoła Podstawowa nr 10, ul. T.Ostrowskiego 14, Poz. 1- 6 szt. dostawa do: Szkoła Podstawowa nr 14, ul. J.Słowackiego 32/42, Poz. 2 i 3 dostawa do: Szkoła Podstawowa nr 14, ul. J.Słowackiego 32/42 Część 4 e - Wykaz mikrofonów: Mikrofon podwójny bezprzewodowy doręczny (zestaw)- 2 szt. Opis przedmiotu zamówienia: Dwukanałowy zestaw bezprzewodowy do ręki. Informacje techniczne: - dwa mikrofony dynamiczne do ręki VHF-04HHM - wysokiej jakości stacja odbiorcza Diversity o zasięgu ponad 30 metrów - 4 różne kanały ustawialne na 4 różne częstotliwości - wskaźniki LED zasilania i kanałów - regulacja poziomu głośności na przednim panelu - włącznik zasilania ON/OFF - funkcja Auto Mute i automatyczna redukcja szumów - standardowe wyjście 6,35mm (duży Jack Mono) - wymiary: min.234,9 x 127 x 38,1 mm - waga: do3 kg Dostawa do: Szkoła Podstawowa nr 10, ul. T.Ostrowskiego 14 - 1 szt., Szkoła Podstawowa nr 14, ul. J.Słowackiego 32/42 - 1 szt. - Podwójny mikrofon bezprzewodowy nagłowny/krawatowy - szt. 6 Opis przedmiotu zamówienia: Dwukanałowy zestaw bezprzewodowy do dowolnej konfiguracji (nagłowny lub krawatowy). Informacje techniczne: - w zestawie dwa konfigurowalne mikrofony nagłowny/krawatowy HSL-08 o lekkiej konstrukcji + nadajnik paskowy VHF-04BP - mikrofon z kontrolowaną czułością i odcięciem POP - wysokiej jakości stacja odbiorcza Diversity o zasięgu ponad 30 metrów - 4 różne kanały ustawialne na 4 różne częstotliwości - wskaźniki LED zasilania i kanałów - regulacja poziomu głośności na przednim panelu - włącznik zasilania ON/OFF - funkcja Auto Mute i automatyczna redukcja szumów - standardowe wyjście 6,35mm (duży Jack Mono) - wymiary: min.234,9 x 127 x 38,1 mm - waga: do 3 kg Dostawa do: Szkoła Podstawowa nr 10, ul. T.Ostrowskiego 14 - 6 szt., - Mikrofon pojemnościowy - 2 szt. Opis przedmiotu zamówienia: -pasmo przenoszenia 30 Hz - 20kHz -charakterystyka kardioidalna -Czułość 15mV / Pa -Impedancja 200 ohm -stosunek sygnał/szum 80dB [Ref. 1Pa A-ważone] -równoważny poziom szumów: 20dB -maks. SPL przy 0.5THD - 130dB -zasilanie Phantom +48V ? 4V) -pobór prądu < 3.0 mA -wymiary min. 53mm x 180mm -waga: do 540g -wykończenie metalowe, czarne ze złotym drukiem Dostawa do: Szkoła Podstawowa nr 14, ul. J.Słowackiego 32/42 - Mikrofon bezprzewodowy (zestaw)- szt. 1 Opis przedmiotu zamówienia: Jednokanałowy zestaw bezprzewodowy do ręki. Informacje techniczne: - mikrofon dynamiczny do ręki VHF-04HHM - wysokiej jakości stacja odbiorcza Diversity o zasięgu ponad 30 metrów - 4 różne kanały ustawialne na 4 różne częstotliwości - wskaźniki LED zasilania i kanałów - regulacja poziomu głośności na przednim panelu - włącznik zasilania ON/OFF - funkcja Auto Mute i automatyczna redukcja szumów - standardowe wyjście 6,35mm (duży Jack Mono) - wymiary: min 234,9 x 127 x 38,1 mm - waga: do 3 kg Dostawa do: Szkoła Podstawowa nr 14, ul. J.Słowackiego 32/42 - Mikrofon mp3 1.Mikrofon mp3; mikrofon i głośnik o średnicy 28 mm w górnej części urządzenia, gniazdo słuchawkowe 3,5 mm, wymiary: długość 130 mm, średnica w najszerszym miejscu 40 mm, wbudowana karta pamięci 128 MB, łącze USB 2 szt. Dostawa do: Szkoła Podstawowa nr 13, ul. J.U. Niemcewicza 50/56 Część 4 f - Słuchawki nauszne - 6 szt. Opis przedmiotu zamówienia:1 .Typ słuchawek nauszne. 2.Komunikacja z urządzeniem Przewodowa. 3 Długość przewodu 3. 4Złączemini Jack + przejściówka na duży Jack. 5.Regulacja głośności Nie. 6.Kolor Czarno-Srebrne. 7.Typ mikrofonu Nie dotyczy. 8.Pasmo przenoszenia 14 - 20000 Hz. 9.Informacje dodatkowe Impedancja: 32 Ohm / Waga: do 206g / Słuchawki Zamknięte Dostawa do: Szkoła Podstawowa nr 14, ul. J.Słowackiego 32/42 Część 4 g - Głośniki- 1 komplet Opis przedmiotu zamówienia: 1. ilość głośników 3 szt. 2. ilość głośników satelitarnych 2 szt. 3. łączna moc zestawu RMS minimum 20 W 4. min. częstotliwość przenoszenia 40 Hz 5. maks. częstotliwość przenoszenia 20 kHz 6. głośnik niskotonowy [subwoofer] tak 7. regulacja głośności tak Dostawa do: Szkoła Podstawowa nr 13, ul. J.U. Niemcewicza 50/56 Podane parametry są parametrami minimalnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający cechy techniczne, parametry jakościowe i funkcjonalne oraz ilości dostarczanego przedmiotu umowy określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (część III SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz Formularzem Cenowym dla części 4 zamówienia).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 32.34.10.00-5, 32.34.24.11-6, 32.34.21.00-3, 30.23.46.00-4, 30.12.12.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zakup tablic interaktywnych i projektorów multimedialnych związanych 
z realizacją dodatkowych zajęć dla uczniów Szkół Podstawowych w Tomaszowie Mazowieckim, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Tomaszów Mazowiecki w ramach projektu systemowego w zakresie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III pn. Odkryć 
i zrozumieć świat współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 5 składa się z: 5 a) tablice interaktywne; 5 b) projektory multimedialne. Część 5 a - Tablice interaktywne wraz ze stojakiem - 6 szt. Opis przedmiotu zamówienia: 1.Przekątna wymiaru interaktywnego minimum ~178 cm, (70 cali) 2.Proporcje obrazu: standard 4:3 3.Technologia pozycjonowania w podczerwieni 4.Paski skrótów po lewej i prawej stronie 5.Obsługa tablicy palcem bądź dowolnym innym przedmiotem 6.Połączenie z komputerem kabel USB 7.Zgodność z systemami operacyjnymi Windows XP/2003/Vista/7 (32 i 64 bit) 8.dokumentacja użytkownika w języku polskim,instrukcja w języku polskim 9.W zestawie, integralna półka i minimum 5m kabel USB do podłączenia tablicy z komputerem 10.W komplecie kompatybilny, ruchomy stojak na kółkach z możliwością regulowania wysokości położenia tablicy interaktywnej Szkoła Podstawowa nr 1, ul. L.W.Maya 11/13 - 2 szt., Szkoła Podstawowa nr 6, ul. Gminna 5/9 - 1 szt., Szkoła Podstawowa nr 10, ul. T.Ostrowskiego 14 - 1 szt., Szkoła Podstawowa nr 13, ul. J.U. Niemcewicza 50/56 - 1 szt., Szkoła Podstawowa nr 14, ul. J.Słowackiego 32/42 - 1 szt. Część 5 b - Projektor multimedialny - 8 szt. Opis przedmiotu zamówienia: 1.Technologia DLP 2.Nominalna rozdzielczość matrycy minimum 800 x 600 (SVGA) 3.Jasność [ANSI lumeny] minimum 2500 4.Kontrast min. 2000 : 1 5.Żywotność pracy lampy minimum 3000 godz. (w trybie normal) i w trybie econo 4000 godz. 6.Cyfrowa korekcja trapezu (keystone) w pionie 7.Funkcje: Menu w języku polskim 8.Zoom/fokus ręczny 9.W komplecie:torba do przechowywania i przenoszenia projektora, pilot, kabel D-SUB, Dostawa do: Szkoła Podstawowa nr 1, ul. L.W.Maya 11/13 - 2 szt, Szkoła Podstawowa nr 6, ul. Gminna 5/9 - 1 szt., Szkoła Podstawowa nr 10, ul. T.Ostrowskiego 14 - 1 szt., Szkoła Podstawowa nr 12, ul. Wiejska 29/31 - 2 szt., Szkoła Podstawowa nr 13, ul. J.U. Niemcewicza 50/56 - 1 szt., Szkoła Podstawowa nr 14, ul. J.Słowackiego 32/42 - 1 szt. Podane parametry są parametrami minimalnymi Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający cechy techniczne, parametry jakościowe i funkcjonalne oraz ilości dostarczanego przedmiotu umowy określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (część III SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz Formularzem Cenowym dla części 5 zamówienia).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.65.21.00-1, 32.32.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zakup sprzętu RTV, aparatów fotograficznych cyfrowych, sprzętu muzycznego 
i scenicznego związanego z realizacją zajęć dodatkowych dla uczniów Szkół Podstawowych w Tomaszowie Mazowieckim, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Tomaszów Mazowiecki w ramach projektu systemowego  w zakresie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III pn. Odkryć 
i zrozumieć świat współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 6 dzieli się na: 6 a) odtwarzacz CD, 6 b) odtwarzacz DVD, 6 c) radioodtwarzacz, 6 d) aparaty fotograficzne, 6 e) urządzenie kamerton, 6 f) urządzenie metron, 6 g) wzmacniacz gitarowy, 6 h) reflektor sceniczny, 6 i) zestaw sceniczny, 6 j) telewizor. Część 6 a - Odtwarzacz CD z mp3 i USB Parametry ogólne: okres gwarancji: 24 miesiące, zasilanie: Baterie/Sieć, Parametry techniczne: Odtwarzacz CD: Tak, Sposób umieszczania płyty CD: Od góry, Rodzaje odtwarzanych płyt: CD Magnetofon: Nie, Radio: Tak, Zakres fal: MW/FM, Moc [W]: 5, System dźwięku: Stereo, Wyświetlacz LCD: Tak, Funkcje: Odtwarzanie MP3: Tak, Odtwarzanie MP3 przez USB: MP3, WMA, Programowanie odtwarzania: Do 20 utworów, Regulacja tonów wysokich / niskich: Tak, Złącza: Wyjście słuchawkowe: Tak, AUX: Tak, USB: Tak Ilość 10 szt. Dostawa do: Szkoła Podstawowa nr 13, ul. J.U. Niemcewicza 50/56 - 8 szt., Szkoła Podstawowa nr 14, ul. J.Słowackiego 32/42 - 2 szt. Część 6 b) - Odtwarzacz DVD Parametry ogólne: Odtwarzanie płyt DVD, DVD-R, DVD-RW: tak Odtwarzanie DivX, XviD, WMA, MPEG4, MP3, JPEG: tak Odtwarzania plików DivX i XviD z napisami: tak Odtwarzanie płyt CD, VCD, CD-R, CD-RW: tak Standard Wideo: PAL / NTSC Dolby ProLogic II: tak Dolby ProLogic: tak Dolby Digital AC-3: tak Gniazdo SCART (Eurozłącze) (ilość): 1 Wyjście audio L + R (2 x RCA Cinch): tak Pilot: Na wyposażeniu Zasilanie: AC 220 - 240V / 50/60Hz Informacje dodatkowe: Odtwarzane nośniki: Płyta CD, CD-R/CD-RW, Video CD/SVCD, DVD, DVD-R/-RW, DVD+R/+RW, DVD-Video, DivX Ilość 3 szt. Dostawa do: Szkoła Podstawowa nr 10, ul. T.Ostrowskiego 14 - 2 szt. Szkoła Podstawowa nr 14, ul. J.Słowackiego 32/42 - 1 szt. Część 6 c) - Radioodtwarzacz CD Parametry ogólne: Sposób podawania płyty: Od góry Rodzaje odtwarzanych płyt: CD, CD-R, CD-RW, MP3 System fonii: Stereo Ilość głośników:2 Rodzaj radia: Analogowe Zakresy: MW/FM Zasilanie: Baterie/sieć Inne: Szybkie odtwarzanie do przodu/do tyłu, Przeszukiwanie następnego/poprzedniego albumu, Wyszukiwanie następnej/poprzedniej ścieżki, Odtwarzanie wielokrotne, Odtwarzanie losowe, Programowalny CD na 20 utworów Ilość 15 szt. Dostawa do: Szkoła Podstawowa nr 10, ul. T.Ostrowskiego 14 - 12 szt. Szkoła Podstawowa nr 14, ul. J.Słowackiego 32/42 -3szt. Część 6 d) - Aparaty fotograficzne cyfrowe Parametry ogólne: Przetwornik obrazu Rozdzielczość przetwornika [mln. punktów] 14.48 Rozdzielczość efektywna [mln. punktów] 14 Rozmiar matrycy [cal] 1/2.3 Rodzaj matrycy CCD Procesor obrazu EXPEED C2 Obiektyw Obiektyw Zoom-Nikkor Maksymalna przysłona f/3.2 - f/6.5 Ogniskowa min. (ekw. dla 35mm) 26 Ogniskowa maks. (ekw. dla 35 mm) 130 Zoom optyczny x5 Zoom cyfrowy x4 Ustawienie ostrości Automatyczne Minimalna odległość (normal) [cm] 50 Minimalna odległość (makro) [cm] 10 Inne Konstrukcja obiektywu - 6 elementów w 5 grupach Lampa błyskowa Rodzaj lampy Wbudowana - widoczna Zasięg (szeroki kąt) 0.5 - 4.5 m Zasięg (tele) 0.5 - 2.2 m Zapis danych Karta pamięci SD Karta pamięci SDHC Format zapisu zdjęć JPEG Rozdzielczość zdjęć 4320 x 3240 Nagrywanie filmów AVI Motion JPEG Rozdzielczość filmów 1280 x 720, 640 x 480, 320 x 240 W komplecie karta pamięci SD 2 GB i futerał Ilość 6 szt. Dostawa do: Szkoła Podstawowa nr 13, ul. J.U. Niemcewicza 50/56 - 2 szt., Szkoła Podstawowa nr 14, ul. J.Słowackiego 32/42 - 4 szt. Część 6 e) - Urządzenie kamerton Kamerton typu Snark Sn 2; chromatyczny tuner instrumentalny na klips: kolorowy wyświetlacz LCD, który obraca się o 360 stopni w różnych kierunkach, kalibracja od 415 Hz do 466 Hz, wysokiej jakości czujnik wibracji, zasilanie: bateryjne CR2032 Ilość 1 szt. Dostawa do: Szkoła Podstawowa nr 13, ul. J.U. Niemcewicza 50/56 Część 6 f) - Urządzenie Metron - typu classic contabile metronom MO2; metronom mechaniczny Classic Cantabile Metronom M02 z dzwonkiem, 40-208 uderzeń na minutę, metrum: 2/4, 3/4, 4/4 i 6/4, przezroczysta osłona, obudowa z tworzyw sztucznych, kolor - brązowy/ przekrój drzewa, wymiary - 12,0 x 21,5 x 12,0 cm (szer. x wys. x głęb.) Ilość 1 szt. Dostawa do: Szkoła Podstawowa nr 13, ul. J.U. Niemcewicza 50/56 Część 6 g) - Wzmacniacz gitarowy Parametry ogólne: moc: 10 W RMS głośnik: 6 cali 2 kanały Clean / Distortion wejście jack wejście jack na CD gniazdo słuchawkowe potencjometry: Bass, Middle, Treble waga: do 10kg wymiary: min. 360 x 354 x 215 mm Ilość 1 szt. Dostawa do: Szkoła Podstawowa nr 14, ul. J.Słowackiego 32/42 Część 6 h) - Reflektor Parametry ogólne: LED PAR z kolorami RGB Łącznie 150szt 5mm diod LED Sterowanie DMX512 Dimer 0-100% W zestawie ramka na filtry Bardzo niskie zużycie energii Bardzo długa żywotność diod LED Niesamowicie mała emisja ciepła i promieni UV , wspaniały do zastosowań na scenie gdzie nie ma możliwości zamontować dużej ilości różnokolorowych reflektorów oraz gdzie emisja ciepła musi być na jak najniższym poziomie Płynna zmiana kolorów W zestawie uchwyt do powieszenia Wymiary min.230 x 230 x 270 mm Waga do 2.1kg Ilość - 1 szt. Dostawa do: Szkoła Podstawowa nr 14, ul. J.Słowackiego 32/42 Część 6 i) - Zestaw sceniczny 1) Zestaw oświetlenia sceny - reflektor typu PAR 56 w komplecie z żarówką PAR 56 MFL 300Wat/230V 2000H, oraz 4 filtry reflektorowe -folia wysokotemperaturowa Reflektor wyposażony w kabel z wtyczką sieciową Obudowa krótka czarna Ilość 2 szt. 2) Statyw oświetleniowy typu LS-4 z pojedynczym wzmocnieniem nóg, w zestawie z belką oświetleniową TS-100 z możliwością montażu od 4 do 8 świateł i szerokością 100cm. Podstawowe parametry: regulowana wysokość 1490-3180mm rozstaw nóg 1200mm udźwig 30kg średnica rury 28mm waga 5,6kg 1 kpl. 3) Reflektor sceniczny typu Fresnel DTS Theatr 300/650spot ; Reflektor sceniczno- estradowy o zmiennej ogniskowej. Na żarówki halogenowe typu GY 9,5 o mocach 300, 500 lub 650 Wat /230V Kąt świecenia regulowany od 10 do 40 stopni. W komplecie ramka na filtr. Soczewka typu Fresnel; Wymiary 310x230x330 mm Waga: do 3 kg Ilość 1 szt. 4) Żarówka PAR56 MFL 2000h do reflektora 300 wat Ilość 2 szt. 5) Żarówka halogenowa na cokół GY9,5 - 500 wat Ilość 1 szt. 6) Żarówka halogenowa na cokół GY9,5 - 300 wat Ilość 1szt. 7) Hak do reflektorów teatralnych, reflektorów typu PAR, oraz urządzeń. Zastosowanie: teatr, estrada, dyskoteki, eventy Dostosowany do montażu urządzeń na rurach o średnicy 50mm Obciążenie - 25kg. Wymiary: 135 x 75 x 30 mm Waga: 0.5 kg Ilość 2 szt. 8) Reflektor sceniczno- estradowy o zmiennej ogniskowej. Na żarówki halogenowe typu GY 9,5 o mocach 300, 500 lub 650 Wat /230V Kąt świecenia regulowany od 10 do 40 stopni. W komplecie ramka na filtr. Soczewka typu Antihalo; Wymiary 310x230x330 mm Waga: do 3 kg Ilość 1 szt. Dostawa do: Szkoła Podstawowa nr 7, ul. Ludwikowska 113/115 Część 6 j) - Telewizor LCD 40 calowy Parametry ogólne: Wielkość ekranu [cal]: 40 Częstotliwość odświeżania [Hz]: 100 Rodzaj tunera DVB-T: MPEG-4 Tuner DVB-T: Tak Obsługiwane formaty obrazu: 1080p Format obrazu: 16:9 Kąt widzenia w poziomie [st.]: 178 Kąt widzenia w pionie [st.]: 178 Czas reakcji [ms]: 2.4 Standard HD: FullHD Rozdzielczość obrazu [px]: 1920 x 1080 Technologie obrazu: TruMotion Full HD Picture wizard Ilość głośników: 2 Moc głośników [W]: 20 System dźwięku: Infinite Surround Możliwość odtwarzania filmów z USB: Tak Obsługiwane formaty plików z USB: JPEG, mp3, MPEG-4/DivX Złącza HDMI [szt.]: 3 Możliwość montażu na ścianie: Tak Ilość 1 szt. Dostawa do: Szkoła Podstawowa nr 7, ul. Ludwikowska 113/115 Podane parametry są parametrami minimalnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający cechy techniczne, parametry jakościowe i funkcjonalne oraz ilości dostarczanego przedmiotu umowy określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (część III SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz Formularzem Cenowym dla części 6 zamówienia).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.33.16.00-8, 38.65.10.00-3, 32.32.46.00-6, 37.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com