JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120322/90092-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Dostawa i montaż elementów aranżacji wystawy stałej w Pałacyku Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku - etap IV</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 90092 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Narodowe w Kielcach , Pl. Zamkowy 1, 25-010 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3444014, faks 041 3448261.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mnki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż elementów aranżacji wystawy stałej w Pałacyku Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku - etap IV.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest  dostawa i montaż  elementów aranżacji wystawy stałej w Pałacyku  Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku, stanowiąca IV etap jej realizacji, wg projektu firmy 55 ARCHITEKCI spółka cywilna, Anna Szewczyk i Wojciech  Świątek. IV etap zamówienia obejmuje aranżację wystawy w Sali Małej. Sala ta jest zlokalizowana na piętrze pałacyku od strony północnej i została podzielona na dwie ekspozycje:
- część pierwsza obrazuje życie pisarza w Oblęgorku oraz jego pasje: stworzona biblioteka ma stanowić symboliczną bramę do świata podróży w jaką pisarz zabiera swoich czytelników. Przez tajne przejście dostajemy się do drugiej części pomieszczenia.
- część druga obrazuje pamiątki pisarza z podróży: to część pomieszczenia o odmiennym klimacie (w sąsiedztwie okien i drzwi balkonowych), w jasnej części wnętrza, gdzie wystawione są pamiątki z podróży pisarza, zdjęcia egzotycznych zakątków, safari.
2.	Zamówienie obejmuje dostawę  wraz z montażem elementów aranżacji ekspozycji, tj.:
2.1 Gablota ekspozycyjna szklana - 2 kpl 
-	Górna część ze szkła bezpiecznego o wymiarach 35x35x100cm usytuowana na  podstawie  o wym. 30x30x10cm z płyty MDF.
-	Płyta podstawy MDF w kolorze czarnym  w okleinie NRO lub lakierowana lakierem ogniochronnym - ze stosownym atestem. 
-	Przeszklenie gabloty - szkło bezpieczne gr. 8,0mm + folia ; krawędzie polerowane .     Wnętrze gabloty;  materiał -typu  plusz  na płaszczyźnie podstawy                                               + oświetlenie LED. 
-	Gabloty wykonać  wg rys. 1, 1A, 2, 3, 17.
2.2. Regał (ściana) - 1 kpl
-	Składa się z czterech powtarzających się segmentów w układzie wg rys 11.
-	Segment I - o wym. zewnętrznych (100x210x46 )cm;
-	Segment II - o wym. zewnętrznych (100x 120x 46)cm
-	Segment III - o wym. zewnętrznych (52x120x46 )cm
-	Segment IV -  o wym. zewnętrznych (52x210x46 )cm
-	Ogólny wymiar regału(ściany) z drzwiami  - (604x336 )cm.
-	Materiał;- płyty MDF   w okleinie NRO w kolorze jasny dąb lub lakierowane lakierem ogniochronnym   ze stosownym atestem .Obrzeża płyt wykończone okleiną PCV lub ABS gr 2mm w kolorze płyt.
-	Wykończenie wnętrz gablot- wydrukami  w technologii  poligrafii 3D.
-	Atrapy książek;- w oprawie płóciennej lub ekoskóra .
-	Oświetlenie - LED
-	Regał wykonać wg rys. 1, 1A, 2, 3, 11, 12, 13, 14, 15, 16   
2.3. Wykonanie obudowy kaloryfera - raster z desek 8x60mm wys. 135cm kolor beż zabezpieczony  p.poż.- 2 kpl
2.4. Wykonanie pulpitu- panela z blachy aluminiowej anodowanej  grawerowanej -nad obudową grzejnika (sposób opisywania stalorytów rys. 3 elewacja 2+4 ( fot. nr7-informacja) 
2.5. Wykonanie i montaż ram  o wymiarach 26,5x20,5cm - 15szt- (zawieszka  szkło z folią UV do ekspozycji stalorytów) (staloryty w posiadaniu Muzeum),    rys.3 elewacja 4
2.6. Wykonanie i montaż ramy w kolorze jasny dąb szkło+folia UV  o wymiarach 68x100 cm + zdjęcie  zgodne z tematyką ekspozycji (kadrowane do wielkości tablicy TG (elektrycznej) rys. 3 elewacja 4 - 1 kpl
2.7. Wykonanie stelaża- prowadnicy w ramie prezentacyjnej planszy na zasadzie rolety. Roleta z nadrukiem o wym. 75x215cm temat lista trofeów myśliwskich+grafika rys. 3 elewacja 2 -1 kpl
2.8. Wykonanie stelaża- prowadnicy w ramie prezentacyjnej planszy na zasadzie rolety. Roleta z nadrukiem o wym. 120x240cm temat Henryk Sienkiewicz w stroju safarii siedzący rys. 3 elewacja 3 -1 kpl
2.9. Montaż foli UV na okno balkonowe-1szt oraz wykonanie i montaż rolet na okna w kolorze jasny beż o wym. 1,20x2,20m-2szt+  1,20x0,65m -1szt
2.10. Zakup i montaż oświetlenia sufitowego:
-	typ CDC AIXLIGHT LONG ES111(4 punktowe 19x78cm) nocowane na uchwyt linkowy lub inny typ o nie gorszych parametrach rys. 2 - 2kpl
-	typ CDC AIXLIGHT DUO ES111(2 punktowe 19x39cm) nocowane na uchwyt  linkowy krótki lub inny typ o nie gorszych parametrach rys. 2 - 1kpl
-	szynowego długość szyny (80+123+80cm=283cm+ łączniki +oprawy typ LIGHT EYE SPOT MR16 (2szt)  lub inny typ o nie gorszych parametrach rys. 2 - 1kpl
-	lampy wiszące np. EASYTEC RONDA lub inny typ o nie gorszych    parametrach - 2kpl
UWAGA: 
1.	Wykonawca  przedstawi próbkę płyty w okleinie NRO lub płyty lakierowanej  lakierem ogniochronnym do akceptacji przez Inwestora. Kolor  próbki płyty powinien osiągnąć  barwę jasnego dębu.
2.	Wykonawca dostosuje oprawy oświetleniowe do istniejacego oświetlenia w zrealizowanej części ekspozycji na I pietrze. 

3.	Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki jego realizacji zawierają:
-	wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ,
-	wybrane rysunki z projektu aranżacji wystawy stałej w Pałacyku Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku  (rysunki nr.1, 1A, 2, 3, 4, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17+ szkice 1+2+3) - załącznik nr 6 do SIWZ
-	specyfikacja materiałowa - załącznik nr 7.
4.	Przedmiot zamówienia należy wykonać poza siedzibą pałacyku Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku. W Pałacyku Henryka Sienkiewicza przewidziany jest tylko ostateczny montaż uprzednio wykonanych elementów.
5.	Czas na wykonanie ostatecznego montażu elementów aranżacji wystawy stałej IV etapu w pałacyku Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku to 15 dni roboczych. Montaż musi odbywać się w godzinach 9-17.
6.	Zamawiający zaleca dokonanie wizji pomieszczenia, w którym należy  wykonać aranżację wystawy stałej
7.	Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia wynosi  36 miesięcy, licząc od dnia podpisania  bezusterkowego protokołu zdawczo - odbiorczego.
8.	Do użycia zostaną dopuszczone materiały, które: 
-	posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i informacji o ich istnieniu 
-	posiadają deklarację zgodności z Polską Normą lub Aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w pkt. a).
-	zabezpieczone do stopnia trudnozapalności.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8, 37.82.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 84.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie posiadania wiedzy i doświadczenia rozumianego jako należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy gablot lub witryn lub  mebli wystawienniczych   wraz z montażem, o wartości nie mniejszej niż  50 000,00 zł brutto jedna (dostawa).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oferta na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów tj. o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu tych podmiotów (wymagana forma dokumentu - oryginał).
3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych  (wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę)
4. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza).
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mnki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Narodowe w Kielcach, Pl. Zamkowy 1, 25-010 Kielce.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2012 godzina 09:15, miejsce: Muzeum Narodowe w Kielcach, Pl. Zamkowy 1, 25-010 Kielce.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com