Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120323/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120323/91040-N-2012.html |
<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Świadczenie usług serwisowych zasilaczy UPS w Oddziale ZUS w Jaśle oraz wymiana zużytych elementów w zasilaczach UPS w Oddziałach ZUS w Rzeszowie i Tarnowie.</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 91040 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie , Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8675000, faks 017 8523638.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług serwisowych zasilaczy UPS w Oddziale ZUS w Jaśle oraz wymiana zużytych elementów w zasilaczach UPS w Oddziałach ZUS w Rzeszowie i Tarnowie..</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CPV 50.53.20.00-3 - usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń. CZĘŚĆ I Przedmiotem zamówienia jest świadczenie serwisu pogwarancyjnego zasilaczy bezprzerwowych UPS w Oddziale ZUS w Jaśle, eksploatowanych przez Odbiorcę i będących jego własnością. Lokalizacja Nazwa zasilacza UPS 1. Oddział ZUS w Jaśle, 38-200 Jasło, ul. Rynek 18b, PW 9390-60-U-4X1-MBS, nr seryjny 7000102, moc 60 kVA 2. Oddział ZUS w Jaśle, 38-200 Jasło, ul. Modrzejewskiego 12, UPS 5125, nr seryjny 111144, moc 12,5 kVA 3. Inspektorat ZUS w Dębicy, 39-200 Dębica, ul. Piłsudskiego 15, PW 9355-20-N, nr seryjny 337466, moc 20 kVA 4. Inspektorat ZUS w Krośnie, 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 5, PW 9305-40i-NX-O, nr seryjny 242439, moc 20 kVA, planowany w 2012 r. upgrade mocy do 30 kVA 5. Inspektorat ZUS w Sanoku, 38-500 Sanok, ul. Konarskiego 20, PW 9305-20i-N-0, nr seryjny 337466, wykonany upgrade mocy do 30 kVA CZĘŚĆ II Przedmiotem zamówienia jest jednokrotne wykonanie odpłatnej usługi pogwarancyjnej polegającej na dostawie i wymianie zużytych elementów (podzespołów) w zasilaczach bezprzerwowych UPS. Lista zużytych elementów w zasilaczach UPS w Oddziale ZUS w Rzeszowie i Oddziale ZUS w Tarnowie - Inspektorat w Bochni Lokalizacja Typ / model UPS Zużyte elementy podlegające wymianie ZUS Oddział w Rzeszowie, Inspektorat ZUS w Przemyślu PWPM 45I Komplet baterii 28 Ah/12x48 sztuk ZUS Oddział w Rzeszowie, Inspektorat ZUS w Przeworsku Aros Sentry HT80 Komplet wentylatorów ZUS Oddział w Rzeszowie, Rzeszów, ul. Siemiradzkiego 10 PWPM 25I Komplet baterii 17 Ah/12x48 sztuk ZUS Oddział w Rzeszowie, Biuro Terenowe w Lubaczowie PWA 40/12N/10 Komplet baterii 7 Ah/12x48 sztuk ZUS Oddział w Rzeszowie, Biuro Terenowe w Lubaczowie PWA 40/12N/10 Komplet kondensatorów AC i DC ZUS Oddział w Rzeszowie, Inspektorat ZUS w Stalowej Woli PW9305-40-NX-0 Komplet kondensatorów AC i DC ZUS Oddział w Rzeszowie, Inspektorat ZUS w Leżajsku PW9305-40I-N-0 Komplet baterii 28 Ah/12 VDCx48sztuk ZUS Oddział w Rzeszowie, Inspektorat ZUS w Leżajsku PW9305-40I-N-0 Komplet kondensatorów AC i DC ZUS Oddział w Tarnowie, Inspektorat w Bochni PW9305-30I-N-7 Komplet kondensatorów AC i DC ZUS Oddział w Tarnowie, Inspektorat w Bochni PW9305-30I-N-7 Komplet wentylatorów.</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.20.00-3.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. III.3.1. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów, po przeprowadzeniu analizy tych dokumentów.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca złoży wykaz wykonanych usług serwisowania zasilaczy UPS - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na serwisowaniu zasilaczy UPS z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (załącznik nr 4 do SIWZ), o wartościach jednej umowy co najmniej: UPS-y Fiskars/Powerware - 10 tys. zł (dotyczy części I zamówienia ) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów, po przeprowadzeniu analizy tych dokumentów.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. III.3.3. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów, po przeprowadzeniu analizy tych dokumentów.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. III.3.4. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów, po przeprowadzeniu analizy tych dokumentów.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. III.3.5. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów, po przeprowadzeniu analizy tych dokumentów.</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> </li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li> </ul></li> <li> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> </ul></li> <li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartych umów w przypadku wystąpienia zmian funkcjonalno - organizacyjnych w ZUS.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ZUS O/Rzeszów Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów pok. 16.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.04.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12 pok. 26 - Dziennik Podawczy.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p> <p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług serwisowych zasilaczy UPS w Oddziale ZUS w Jaśle..</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie serwisu pogwarancyjnego zasilaczy bezprzerwowych UPS w Oddziale ZUS w Jaśle, eksploatowanych przez Odbiorcę i będących jego własnością. Lokalizacja Nazwa zasilacza UPS 1 Oddział ZUS w Jaśle, 38-200 Jasło, ul. Rynek 18b PW 9390-60-U-4X1-MBS, nr seryjny 7000102, moc 60 kVA 2 Oddział ZUS w Jaśle, 38-200 Jasło, ul. Modrzejewskiego 12 UPS 5125, nr seryjny 111144, moc 12,5 kVA 3 Inspektorat ZUS w Dębicy, 39-200 Dębica, ul. Piłsudskiego 15 PW 9355-20-N, nr seryjny 337466, moc 20 kVA 4 Inspektorat ZUS w Krośnie, 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 5 PW 9305-40i-NX-O, nr seryjny 242439, moc 20 kVA, planowany w 2012r. upgrade mocy do 30 kVA 5 Inspektorat ZUS w Sanoku, 38-500 Sanok, ul. Konarskiego 20 PW 9305-20i-N-0, nr seryjny 337466, wykonany upgrade mocy do 30 kVA.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.20.00-3.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wymiana zużytych elementów w zasilaczach UPS w Oddziałach ZUS w Rzeszowie i Tarnowie.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest jednokrotne wykonanie odpłatnej usługi pogwarancyjnej polegającej na dostawie i wymianie zużytych elementów (podzespołów) w zasilaczach bezprzerwowych UPS Lista zużytych elementów w zasilaczach UPS w Oddziale ZUS w Rzeszowie i Oddziale ZUS w Tarnowie - Inspektorat w Bochni Lokalizacja Typ / model UPS Zużyte elementy podlegające wymianie ZUS Oddział w Rzeszowie, Inspektorat ZUS w Przemyślu PWPM 45I Komplet baterii 28 Ah/12x48 sztuk ZUS Oddział w Rzeszowie, Inspektorat ZUS w Przeworsku Aros Sentry HT80 Komplet wentylatorów ZUS Oddział w Rzeszowie, Rzeszów, ul. Siemiradzkiego 10 PWPM 25I Komplet baterii 17 Ah/12x48 sztuk ZUS Oddział w Rzeszowie, Biuro Terenowe w Lubaczowie PWA 40/12N/10 Komplet baterii 7 Ah/12x48 sztuk ZUS Oddział w Rzeszowie, Biuro Terenowe w Lubaczowie PWA 40/12N/10 Komplet kondensatorów AC i DC ZUS Oddział w Rzeszowie, Inspektorat ZUS w Stalowej Woli PW9305-40-NX-0 Komplet kondensatorów AC i DC ZUS Oddział w Rzeszowie, Inspektorat ZUS w Leżajsku PW9305-40I-N-0 Komplet baterii 28 Ah/12 VDC x 48 sztuk ZUS Oddział w Rzeszowie, Inspektorat ZUS w Leżajsku PW9305-40I-N-0 Komplet kondensatorów AC i DC ZUS Oddział w Tarnowie, Inspektorat w Bochni PW9305-30I-N-7 Komplet kondensatorów AC i DC ZUS Oddział w Tarnowie, Inspektorat w Bochni PW9305-30I-N-7 Komplet wentylatorów.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.20.00-3.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>