JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120326/68717-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bochnia: Dostawa materiałów opatrunkowych oraz obłożenia pól operacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68717 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej , ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bochnia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów opatrunkowych oraz obłożenia pól operacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów opatrunkowych oraz obłożenia pól operacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II) opisanych w sposób szczegółowy w załączniku  według pakietów:
Pakiet nr 1 -  Kołnierze do usztywniania kręgosłupa
Pakiet nr 2 - Opatrunki specjalistyczne, elastyczne  siatki opatrunkowe.
Pakiet nr 3 -  Podkłady nieprzemakalne
Pakiet nr 4 - Materiały opatrunkowe 
Pakiet nr 5 - Materiały opatrunkowe - różne
Pakiet nr 6 - Opatrunki specjalistyczne 
Pakiet nr 7 - Opatrunek do mocowania brzegów ran
Pakiet nr 8 - Plastry, opatrunki włókninowe 
Pakiet nr 9 - Folie chirurgiczne
Pakiet nr 10 - Pampersy dla dzieci i dorosłych 
Pakiet nr 11 - Odzież i obłożenia operacyjne jednorazowego użytku
Pakiet nr 12 - Odzież chirurgiczna
Pakiet nr 13 - Zestawy operacyjne i akcesoria sterylne.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.17.30-6, 33.19.90.00-1, 33.77.20.00-2, 33.14.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1a.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy który złoży ofertę na jeden pakiet żeby w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; zrealizował min. trzy dostawy (każda) odpowiadające swoim przedmiotem i wartością brutto, dla:
Pakiet nr 1 -  Kołnierze do usztywniania kręgosłupa	380,00 zł 
Pakiet nr 2 - Opatrunki specjalistyczne, elastyczne  siatki opatrunkowe.	2 900,00 zł 
Pakiet nr 3 -  Podkłady nieprzemakalne	18 000,00 zł 
Pakiet nr 4 - Materiały opatrunkowe 	117 000,00 zł 
Pakiet nr 5 - Materiały opatrunkowe - różne	67 000,00 zł 
Pakiet nr 6 - opatrunki specjalistyczne 	3 800,00 zł 
Pakiet nr 7 - Opatrunek do mocowania brzegów ran	400,00 zł 
Pakiet nr 8 - Plastry, opatrunki włókninowe 	20 000,00 zł 
Pakiet nr 9 - Folie chirurgiczne	300,00 zł 
Pakiet nr 10 - Pampersy dla dzieci i dorosłych 	32 000,00 zł 
Pakiet nr 11 - Odzież i obłożenia operacyjne jednorazowego użytku	64 000,00 zł 
Pakiet nr 12 - Odzież chirurgiczna	59 000,00 zł 
Pakiet nr 13 - Zestawy operacyjne i akcesoria sterylne	116 000,00 zł 
1b.	Wykonawca, który złoży ofertę na więcej niż jeden pakiet musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; zrealizował min. trzy dostawy (każda) odpowiadające swoim przedmiotem i wartością brutto (minimum) określoną dla najdroższego pakietu - określoną w wymaganiach Zamawiającego według zestawienia powyżej. 
Na przykład: 
1) jeżeli Wykonawca złoży ofertę na pakiet nr 2,4 - powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował min. trzy dostawy (każda) odpowiadającą swoim przedmiotem i wartością brutto ( minimum) 117 000,00 zł (pakiet nr 4)
Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę wykaz, o którym mowa w punkcie III.4.1) ppkt1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1).	Oświadczenie, że wszystkie pozycje, stanowiące przedmiot zamówienia, które tego wymagają, zawarte w FORMULARZU ASORTYMENTOWO-CENOWYM, stanowiącym ZAŁĄCZNIK do oferty, spełniają wymagania przewidziane w  ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679), a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej ( oświadczenie zawarte w załączniku nr 1),
2).	Karta katalogowa lub folder w j. polskim - ze zdjęciem/rysunkiem pozwalająca Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy
3).	Wzory-próbki dla pakietu nr 12 i 13 zaopatrzone w oryginalne etykiety producenta lub potwierdzone kopie oznakowane numerem pakietu i pozycji w pakiecie (po 1 sztuce). Na wniosek Wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane Zamawiający zwróci próbki.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 
2.	Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie:
a)	numeru katalogowego produktu,
b)	nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
c)	sposobu konfekcjonowania,
d)	danych identyfikujących strony umowy, takich jak np. firma, adresu siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron. 
3.	W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych preparatów objętych umową z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową
4.	Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych, w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku wzrostu/spadku obowiązujących stawek podatków i opłat granicznych. 
5.	W każdym czasie trwania umowy Wykonawca może dokonać obniżki cen jednostkowych. 
6.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.:
a)	zakończenia produkcji oferowanego produktu
b)	wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu
7.	Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 6 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta.
8.	Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 6, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 
9.	Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy
10.	W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od daty powzięcia wiadomości o tych okolicznościach</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bochnia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej, ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, pok. 9...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej, ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, Dziennik podawczym pokój nr 11, Pawilon A..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 -  Kołnierze do usztywniania kręgosłupa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	Kołnierz do usztywnienia kręgosłupa szyjnego dla dzieci z możliwością regulacji	szt	3
2.	Kołnierz do usztywnienia kręgosłupa szyjnego dla dorosłych z możliwością regulacji	szt	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.17.30-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - Opatrunki specjalistyczne, elastyczne  siatki opatrunkowe..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	Elastyczna siatka opatrunkowa / rękaw/ - do opatrunków unieruchamiających - na tułów dziecka, udo, głowę /o dużej elastyczności i dużej sile przywracania do stanu poprzedniego /mb w stanie spoczynku	mb	162,4
2.	Elastyczna siatka opatrunkowa / rękaw /- do opatrunków unieruchamiających - na tułów   dla dorosłych / o dużej elastyczności i dużej sile przywracania do stanu poprzedniego/mb w stanie spoczynku	mb	116
3.	Jałowy opatrunek do leczenia ran trudnogojących się zawierający srebro  5cmx5cm 	szt.	20
4.	Jałowy opatrunek do leczenia ran trudnogojących się zawierający srebro 10cm x10cm	szt.	170
5.	Jałowy opatrunek do aktywnego oczyszczania ran na bazie poliakrylu /co 24 godz.zmiana opatrunku/ 7,5 cm x 7,5 cm	szt.	10
6.	Jałowy opatrunek hydrokoloidowy do leczenia odleżyn  10 cm x 10 cm	szt.	110
7.	Jałowy optrunek hydrokoloidowy do leczenia odleżyn  15 cm x 15cm	szt.	20
8.	Jałowy opatrunek hydrokoloidowy do leczenia odleżyn  20 cm x 20 cm	szt.	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 -  Podkłady nieprzemakalne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	Podkład na  rolce perforowany, na fotel ginekologiczny -nieprzemakalny, szerokość 40 cm - 43cm	mb	1200
2.	Podkład na  rolce perforowany, na fotel ginekologiczny -nieprzemakalny, szerokość 50 cm - 51cm	mb	3650
3.	Podkład na  rolce perforowany, na fotel ginekologiczny -nieprzemakalny, szerokość 30 cm - 31cm	mb	1000
4.	Podkład na  rolce perforowany, na fotel ginekologiczny -nieprzemakalny, szerokość  39 cm - 40cm	mb	100
5.	Wysokochłonny podkład higieniczny wykonany z włókniny celulozowej, nieprzemakalny /do stosowania na oddziałach położniczych, ginekologicznych/ 60 x 90 cm	szt	20100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 - Materiały opatrunkowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	Kompresy gaz. niej   9 x 9 cm lub 10 x 10 cm x 100 szt. /12 w / 17 n	op.	880
2.	Kompresy gaz. niej   9 x 9 cm  lub 10 x 10 cm x 100 szt. /12 w/ 17 n/ z nitką radiacyjną/	op.	590
3.	Kompresy gaz. niej. 5 cm x 5 cm x 100 szt./12w /17 n	op.	2750
4.	Kompresy gaz. niej. 5 cm x 5 cm x 100 szt / 12w / 17 n - z nitką radiacyjną/	op.	220
5.	Kompresy gaz. niej   7x 7 cm lub  7,5 x 7,5  cm x 100 szt./ 12 w / 17 n	op.	1080
6.	Kompresy włókninowe niej. 7 x 7  lub 7,5x 7,5 x 100 szt. 30 g/m2	op.	140
7.	Kompresy  gazowe wyjałowione  5 x 5 x 3 szt. 17n 12w /pakowane pojedynczo/*	op.	28500
8.	Kompresy gazowe wyjałowione 7 x 7 x 3 szt./ 7,5 x 7,5 x 3 szt./17n 12w / pakowane pojedynczo/*	op.	23350
9.	Kompresy gazowe wyjałowione  9 x 9 x 3 szt./ 10 x 10 x 3 szt. / 17n 12w   / pakowane pojedynczo/*	op.	2200
10.	Kompresy  gazowe wyjałowione  5 x 5 x 3 szt. 17n 12w /pakowane  po  3 szt./ *	op.	2200
11.	Kompresy gazowe wyjałowione 7 x 7 x 3 szt./ 7,5 x 7,5 x 3 szt. /17n 12w/ pakowane po 3 szt./ *	op.	2080
12.	Opaska  elastyczna  tkana  o rozciągliwości od 100 do 130 % pakowana pojedynczo w pudełka, papier lub folię 5 m x 12 cm z  zapinką	szt.	1160
13.	Opaska  elastyczna  tkana  o rozciągliwości od 100 do 130 % pakowana pojedynczo w pudełka, papier lub folię 5 m x 10 cm z  zapinką	szt.	3100
14.	Opaska  elastyczna  tkana  o rozciągliwości od 100 do 130 % pakowana pojedynczo w pudełka, papier lub folię 5 m x 15 cm z  zapinką	szt.	6250
15.	Opaska dziana   4 m x 15 cm , pakowana pojedynczo  /wchłaniająca wodę/	szt.	13400
16.	Opaska dziana   4 m x 5 cm , pakowana pojedynczo /wchłaniająca wodę/	szt.	1600
17.	Opaska dziana   4 m x 10 cm , pakowana pojedynczo /wchłaniająca wodę/	szt.	17900
18.	Gaza  opatrunkowa  wyj. 1m x 1 m 17 n	szt.	7960
19.	Gaza opatrunkowa wyj.  1/4 m x 1 m 17 n	szt.	2060
20.	Gaza  opatrunkowa  wyj. 1 m x  0,5 m 17 n	szt.	5500
21.	Gaza opatrunkowa  mb 90 cm /  17 n	mb.	200
22.	Wata bawełniano-wiskozowa a 500 g        	szt.	250
23.	Lignina biała  arkusze nie krusząca się i nie pyląca podczas cięcia/ opakowanie 5 kg/	kg	1960.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5 - Materiały opatrunkowe - różne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	Opaska gipsowa Sz  5-6 mim  3 m x 14 cm  lub 15cm /przezierna dla promieni RTG/ 	szt	5400
2.	Opaska gipsowa  Sz  5-6 mim  3 m x 10 cm /przezierna dla promieni RTG/	szt	816
3.	Opaska gipsowa  Sz  5-6 min   3 m x 12 cm /przezierna dla promieni RTG/	szt	1224
4.	Podkłady pod gips syntetyczne 10 cm x 2,7 m (3 m)	szt	528
5.	Podkłady pod gips syntetyczne 15 cm x 2,7 m (3m)	szt	1296
6.	Podkłady pod gips naturalne 15 cm x 2,7 m (3m)	szt	288
7.	Podkład ginekologiczny niejałowy 34 cm x 9cm    	szt	30000
8.	1 szt. seton jałowy 2 metry x 1 cm 4 w	szt	25
9.	1 szt. seton jałowy 2 metry x 2 cm 4 w	szt	70
10.	1 szt. seton jałowy 2 metry x 5 cm 4 w z nitką RTG	szt	20
11.	1 szt. seton jałowy 2 metry x 7,5 cm  4 w z nitką RTG	szt	10
12.	Setony jałowe 2 metry x 7,5 cm  - 8 w	szt	10
13.	Chusta  trójkątna  z tkaniny bawełnianej lub wiskozowej, o wymiarach trójkąta  : podstawa ok 140 cm wysokość 100 cm ,o brzegach  fabrycznie obrębionych, pakowana pojedynczo, data ważności na opakowaniu.	szt.	820
14.	Serwety operacyjne niejałowe z tasiemką 45 cm x 70 cm, nitką radiacyjną 17 n 4 w	szt.	9700
15.	Wkładki higieniczne dla kobiet x 20 szt / klasyczne /	op.	53
16.	Jałowy zestaw do cewnikowania:                                                                      6 szt. tupfer kula 20 x20 cm 20 n,                                                                           1 szt. penseta,                                                                                                    1 szt. pojemnik plast.prostokątny,                                                                             1 szt.serweta  włókninowa foliowana z otw.i rozc. zielona min 48 x 48 cm, wszystko opakowane w serwetę włókninową foliowaną min 48 x 48 cm	op	640
17.	Zestaw do porodu: serweta do przechowywania płynów-z włókniny dwuwarstwowej z częścią pod pośladki 1 szt.  serweta z włókniny trzywarstwowej 150x90 do owinięcia zestawu - 1 szt., serweta kompresowa z włókniny 80x60 -1 szt., serweta kompresowa z włókniny 25x20 - 6 szt.,  podkład chłonny z pulpy celuzowej 60x60 - 1szt., podkład chłonny z pulpy celuzowej 90x60 - 1 szt.,                                	op	704
18.	Zestaw jednorazowego użytku dla noworodka :  podkład chłonny z pulpy celulozowej 60x60 - 1 szt.,  serweta  z włókniny kompresowej 80 x 60 - 1 szt., kocyk flanelowy 160x75 1 szt , czapeczka dla noworodka 1 szt całość sterylna zapakowana w rękaw papierowo-foliowy.	op	120
19.	Zestaw jednorazowego użytku dla noworodka :  podkład chłonny z pulpy celulozowej 90x60 - 1 szt.,  serweta / serwety z włókniny kompresowej, o wymiarach 80 cm x 60 cm , miękkie  wchłaniajce wodę 4 - 6 szt., całość sterylna zapakowana w rękaw papierowo-foliowy.	op	944.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6 - Opatrunki specjalistyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	Dziana gaza, przygotowana w procesie utleniania naturalnej, (nieregenerowanej) celulozy,  jałowa, czas hemostazy 2-8 min., okres wchłaniania do 14 dni, niskie pH- około 3, w rozmiarze 5 X 7 cm.	szt	60
2.	Opatrunek do mocowania kaniul u noworodków, jałowy, hypoalergiczny (klej niepowodujący odczynu alergicznego), przeźroczysty, wykonany z cienkiej , wytrzymałej mechanicznie wodoszczelnej błony oddychajacej o wym. 4,4 cm x 4,4 cm, 	szt.	300
3.	Torba izolująca, sterylna, o wymiarach 50x50 cm, wykonana z przeźroczystego polietylenu (folia PE), w górnej części  tasiemka (ściągacz) 	szt.	20
4.	Opatrunek hydrożelowy, na twarz, posiadający anatomiczne wycięcia na oczy, nos i usta.,  sterylny,  przeżroczysty, elastyczny  do stosowania na oparzenia zapewniający fizyczną ochronę przeciw zakarzeniu oraz chroniący przed wtórnymi urazami o grubości 3-4mm  30-36 cm x 40-46 cm, pakowany pojedyńczo	szt.	10
5.	Żel hydrokoloidowy na rany w sprayu,  zawierający kwaśny karbomer stabilizowany karnozyną / zasadowy peptyd występujący naturalnie w skórze / - nie zawierający parabenu - poj. 285 g	op.	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7 - Opatrunek do mocowania brzegów ran.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	Paski zastępujące nici do mocowania brzegów ran  6 x 38 mm /wodoodporne, wzmocnione, dzielone, nakrawane, niezwijające się/ - 1 szt = 6 pasków	szt	250
2.	Paski zastępujące nici do mocowania brzegów ran  6 x 75 mm / wodoodporne, wzmocnione, dzielone, nakrawane, niezwijające się/ - 1 szt = 3 paski	szt	100
3.	Paski zastępujące nici do mocowania brzegów ran 25 mm x 125 mm / wodoodporne, wzmocnione, dzielone, nakrawane, niezwijające się/ - 1 szt = 4 paski	szt	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8 - Plastry, opatrunki włókninowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	Hypoalergiczny przylepiec z jedwabiu sztucznego   szer. 2,5 cm   - z klejem wodoodpornym, akrylowym, na szpulce, z ząbkowanymi brzegami co ułatwia dzielenie przylepca bez użycia nożyczek, dobrze trzymający, nie uszkadzający naskórka podczas stosowania i zdejmowania opatrunku.	mb.	17900
2.	Hypoalergiczny przylepiec z białej włókniny  szer . 2,5 cm  - z klejem wodoodpornym / akrylowym / na szpulce, dobrze trzymający opatrunek, nie uszkadzający naskórka podczas stosowania i zdejmowania opatrunku.	mb.	4420
3.	Plaster niejałowy z opatrunkiem  na tkaninie  8cm x 5m, nie wywołującym odczynów skórnych.	op	45
4.	Uniwersalny, hypoalergiczny  przylepiec tkaninowy szer. 5 cm  - z klejem  wodoodpornym  na szpulce, z ząbkowanymi brzegami  co ułatwia dzielenie plastra bez użycia nożyczek, dobrze trzymający opatrunek, nie uszkadzający naskórka podczas stosowania i zdejmowania opatrunku.	mb.	110
5.	Uniwersalny, hypoalergiczny  przylepiec tkaninowy szer.1,25 cm  - z klejem wodoodpornym  na szpulce, z ząbkowanymi brzegami  co ułatwia dzielenie plastra bez użycia nożyczek, dobrze trzymający opatrunek, nie uszkadzający naskórka podczas stosowania i zdejmowania opatrunku.	mb.	3100
6.	Uniwersalny, hypoalergiczny  przylepiec tkaninowy szer. 2,5 cm  - z klejem wodoodpornym  na szpulce, z ząbkowanymi brzegami  co ułatwia dzielenie plastra bez użycia nożyczek, dobrze trzymający opatrunek, nie uszkadzający naskórka podczas stosowania i zdejmowania opatrunku.	mb.	360
7.	Hypoalergiczny, rozciągliwy przylepiec włókninowy szer. 10m x 10cm , z klejem wodoodpornym , nie wywołującym odczynów skórnych , zabezpieczonym warstwą papieru , z przecięciem, pakowany w pudełko po 1 sztuce.	szt	61
8.	Hypoalergiczny, rozciągliwy przylepiec włókninowy szer. 10m x 15cm, z klejem wodoodpornym , nie wywołującym odczynów skórnych, zabezpieczonym warstwą papieru, z przecięciem, pakowany w pudełko po 1 sztuce.	szt	105
9.	Jałowy chirurgiczny opatrunek samoprzylepny z włókniny, biały, z centralnym opatrunkiem 9 lub 10cm x 20 cm, zabezpieczonym siatką polietylenową, co zapobiega przyklejaniu się opatrunku do rany oraz papierem przeciętym wzdłuż krótszego lub dłuższego boku, pakowany pojedynczo.	szt	1250
10.	Jałowy chirurgiczny opatrunek samoprzylepny z włókniny, biały, z centralnym opatrunkiem 9 lub10cm x 25 cm, zabezpieczonym siatką polietylenową, co zapobiega przyklejaniu się opatrunku do rany oraz papierem przeciętym wzdłuż dłuższego lub krótszego boku, pakowany pojedynczo.	szt	1575
11.	Jałowe opatrunki włókninowe  do mocownia kaniul dożylnych z wycięciem  o wym. 6 cm x 8 cm, podkładka  wykonana z chłonnej wiskozy powleczonej perforowaną błoną polietylenową zapobiegającą przyklejaniu się opatrunku do miejsca wkłucia, warstwa klejąca opatrunku wykonana z elastycznej włókniny z klejem akrylowym przepuszczającej powietrze, niealergizujące x 1 szt	szt	41500
12.	Plaster wodoodporny z opatrunkiem , przeźroczysty , hypoalergiczny, przepuszczający powietrze, do opatrywania małych ran/ zabezpieczający ranę ze wszystkich stron /2 różne rozmiary/.	szt	830
13.	Jałowy chirurgiczny  opatrunek samoprzylepny z włókniny, biały, z centralnym opatrunkiem 10cm x 6 - 8 cm, zabezpieczonym siatką polietylenową, co zapobiega przyklejaniu się opatrunku do rany oraz papierem  przeciętym wzdłuż krótszego lub dłuższego boku, pakowany pojedynczo .	szt	1700
14.	Jałowy chirurgiczny  opatrunek samoprzylepny z włókniny, biały, z centralnym opatrunkiem 7cm  - 7,2 cm x 5 cm ,zabezpieczonym siatką polietylenową, co zapobiega przyklejaniu się opatrunku do rany oraz papierem przeciętym wzdłuż krótszego lub dłuższego boku, pakowany pojedynczo.	szt	2100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 9 - Folie chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	Tradycyjna folia chirurgiczna stosowana do operacji trwającej do 3 godzin x 10 szt -  15 cm x 20 cm / 10cm x 20 cm /	op	2
2.	Tradycyjna folia chirurgiczna stosowana do operacji trwającej do 3 godzin x 10 szt  -  29 cm x 25 cm / 19 cm x 25 cm	op	2
3.	Tradycyjna folia chirurgiczna stosowana do operacji trwającej do 3 godzin x 10 szt  - 60 cm x 35 cm / 35 cm x 35 cm	op	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 10 - Pampersy dla dzieci i dorosłych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	Pampersy dla dzieci od  5 kg do  9 kg	szt	224
2.	Pampersy dla dzieci od 12 kg do 25 kg	szt	138
3.	Pampersy micro od 1-2,5 kg	szt	184
4.	Pampersy dla dorosłych rozmiar L	szt	25500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 11 - Odzież i obłożenia operacyjne jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	Czepek okrągły pielęgniarski w formie beretu zielony z przewiewnej włókniny ściągany lekko gumką	szt.	6400
2.	Fartuch chirurgiczny sterylny poszerzony wykonany z włókniny typu SMS, składający się z 3 warstw polipropylenowych min 35g/m2, rękaw zakończony elastycznym mankietem z dzianiny /wiązany na troki/. Spełniający normę EN 13795(1-3), rozmiar XL	szt.	1940
3.	Maska chirurgiczna trójwarstwowa,  której środkową część stanowi filtr zapewniający wysoką efektywność filtracji bakteryjnej wiązana na  troki /pakowanie umożliwiające pojedyncze wyjmowanie maski/	szt.	12850
4.	Zestaw do zabiegów okulistycznych. Sterylny zestaw wykonany z chłonnego wytrzymałego i nieprzemakalnego laminatu 1) Serweta o wym. 130 - 170 cm x 150 - 260 cm z otworem 9 cm x 12 cm  wypełnionym folią operacyjną, nie mleczną wyposażoną w kieszeń do przechwytywania płynów. Kieszeń o wym. 20 cm x 20 cm samoprzylepna - 1 szt. 2) Serweta o wym. 150 cm x 200 cm - 1 szt  3)  Serweta o wym. 150 cm x 180- 200 cm./obwinięcie obłożenia / może służyć jako przykrycie stolika narzędziowego - 1 szt. 4 ) Pokrowce na podłokietniki np foteli okulistycznych 25-37 cm x 50 - 80 cm - 2 szt. 5) Fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny SMS u góry zapinany na rzep , rękawy wykończone elastycznym mankietem , troki łączone kartonikiem XL - 2 szt. 6 ) Ręczniki chłonne - 2 szt. Na opakowaniu powinien być TEST KONTROLNY z możliwością odklejenia min. 2 szt.	zestawów	156
5.	Serweta sterylna z otworem O 6 x 8 cm, samoprzylepna dwuwarstwowa z włókniny o gramaturze 53 g / m2  75 x 90 cm	szt.	400
6.	Serweta sterylna z otworem O 6 x 8 cm, samoprzylepna dwuwarstwowa z włókniny o gramaturze 53 g / m2  45 x 45 cm	szt.	200
7.	Serweta sterylna, samoprzylepna, 50 x 60	szt.	800
8.	Serweta sterylna, samoprzylepna, 45 x 45 cm	szt.	1030
9.	Fartuch ochronny dla personelu medycznego i pacjentów, XL	szt.	2200
10.	Prześcieradło zielone niesterylne z włókniny - składane pojedynczo ! 220 x 150	szt.	29600
11.	Sterylny, foliowy pokrowiec jednorazowy do apartau RTG na ramię C, 220 x100 cm	szt.	160
12.	Komplet sanitarno medyczny /poszwa, poszewka,prześcieradło/	szt.	430
13.	Spodenki krótkie dla pacjenta; z rozcięciem  U-8	szt.	700.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 12 - Odzież chirurgiczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	Czepek chirurgiczny damski o kroju furażerki wykonany w części bocznej z włókniny wiskozowej  pochłaniającej pot o gramaturze min.26g/m2, w części górnej z włókniny perforowanej i paroprzepuszczalnej o gramaturze min.26g/m2 z tyłu wiązany na troki. Pakowany w kartoniki. rozmiar XL - głębokość 19 - 20 cm	szt.	3030
2.	Czepek chirurgiczny uniwersalny o kroju furażerki wykonany w części bocznej z włókniny wiskozowej  pochłaniającej pot o gramaturze min.26g/m2, w części górnej z włókniny perforowanej i paroprzepuszczalnej o gramaturze min. 26g/m2 z tyłu wiązany na troki. Pakowany w kartoniki. Rozmiar L - głębokość 13-15cm	szt.	1750
3.	Sterylny, wzmocniony fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny bawełnopodobnej typu Spunlaced o gramaturze min. 67 g/m2. Rękaw zakończony elastycznym mankietem, wiązany na troki wykonany z tego samego materiału co fartuch łączony kartonikiem, umożliwiający aplikację fartucha zapewniającą zachowanie sterylności z tyłu i przodu (sterylne plecy) posiadający dodatkowe, nieprzemakalne wzmocnienia w przedniej części fartucha z nieprzemakalnej foli polietylenowej a na rękawach z min. 2 warstwowego, nieprzemakalnego laminatu. Bezpośrednio na fartuchu znajdują się oznaczenia o rozmiarze. Fartuch wyposażony w dwie ściereczki, owinięty w papier lub włókninę. RozmiarXL	szt.	2470
4.	Sterylny fartuch chirurgiczny wykonany z min. 3 warstwowej włókniny typu SMS o gramaturze min. 35 g/m2. Rękaw zakończony elastycznym mankietem, wiązany na troki łączony kartonikiem, umożliwiający aplikację fartucha zapewniającą zachowanie sterylności z tyłu i przodu (sterylne plecy). Fartuch wyposażony w dwie ściereczki, owinięty w papier lub włókninę. RozmiarXL	szt.	1380
5.	Maska chirurgiczna pełnobarierowa wykonana z trzech warstw włóknin, warstwa twarzowa nie posiadająca mikrowłosków oraz specjalnie wygładzana nie powodująca uczuleń, wyposażona w sztywnik zapewniający łatwe dopasowanie się maski do kształtu twarzy, wiązana na troki. Pakowana w kartoniki.	szt.	2400
6.	Uniwersalne spodnie chirurgiczne wykonane z perforowanej włókniny bawełnopodobnej o gramaturze min 50 g/m2, antystatycznej, niepylącej, oddychającej, przeznaczonej do stosowania przez personel medyczny na blokach operacyjnych. Spodnie ściągane tasiemką,  Kolor niebieski lub zielony. Rozmiar L	szt.	336
7.	Uniwersalne spodnie chirurgiczne wykonane z perforowanej włókniny bawełnopodobnej o gramaturze min 50 g/m2, antystatycznej, niepylącej, oddychającej, przeznaczonej do stosowania przez personel medyczny na blokach operacyjnych. Spodnie ściągane tasiemką.  Kolor niebieski lub zielony RozmiarXL	szt.	528
8.	Uniwersalna bluza chirurgiczna wykonana z perforowanej włókniny bawełnopodobnej o gramaturze min 50 g/m2, antystatycznej, niepylącej, oddychającej, przeznaczonej do stosowania przez personel medyczny na blokach operacyjnych. Bluza krótki rękaw,  dwie kieszenie boczne na dole bluzy. Kolor niebieski lub zielony Rozmiar L	szt.	384
9.	Uniwersalna bluza chirurgiczna wykonana z perforowanej włókniny bawełnopodobnej o gramaturze min 50 g/m2, antystatycznej, niepylącej, oddychającej, przeznaczonej do stosowania przez personel medyczny na blokach operacyjnych. Bluza krótki rękaw,  dwie kieszenie boczne na dole bluzy. Kolor niebieski lub zielony RozmiarXL	szt.	480 Wymagane - Wzory-próbki dla pakietu nr 13 zaopatrzone w oryginalne etykiety producenta lub potwierdzone kopie oznakowane numerem pakietu i pozycji w pakiecie (po 1 sztuce). Powyższy opis będzie sprawdzony na podstwie dostarczonej próbki, podczas przeprowadzenia próbnego testu, na zasadzie spełnia/niespełnia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 13- Zestawy operacyjne i akcesoria sterylne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	Uniwersalne obłożenie pola operacyjnego. Sterylny zestaw wykonany w części krytycznej z min trójwarstwowego, chłonnego, wytrzymałego i nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min. 70 g/ m2. 1)serweta - ekran anestezjologiczny z taśmą samoprzylepną w środkowej części serwety o wym 150 cm x 200-240 cm - 1 szt . 2) serweta dolna z taśmą lepną i dodatkową warstwą chłonną o wym. 170-180 cm x 175-180 cm - 1 szt . 3) serwety boczne z dodatkową warstwą chłonną  i taśmą lepną na całej długości dłuższego boku o wym. 75 cm x 90-100 cm - 2 szt. 4) Osłona na stolik MAYO 78 - 80 cm x 140 -145 cm , wykonana z mocnej folii oraz warstwy chłonnej . Sposób założenia osłony ma umożliwiać aseptyczne nakrycie stolika. Do wykorzystania jako worek na odpady /najlepiej /czerwony - 1 szt. 5) serweta o wym. 150 cm x 180 - 200 cm /owinięcie obłożenia / może służyć jako przykrycie stolika narzędziowego - 1 szt. 6) ręczniki chłonne - 4 szt. 7). Na opakowaniu powinien być TEST KONTROLNY z możliwością odklejenia min. 2 szt.                                                                                                                                                    	szt.	860
2.	Sterylny zestaw do artroskopii stawu kolanowego wykonany w części krytycznej z min. trójwarstwowego , chłonnego,wytrzymałego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min.70 g/m2. 
Minimalny skład i wymiary:
1) serweta główna 230 x 320cm wyposażona w samouszczelniający się otwór o średnicy 7cm, zintegrowana z workiem do zbierania płynów wyposażonym w samouszczelniajacy się otwór i podłączenie drenu- 1 szt.
2) serweta dodatkowa 150 x 190cm - 1 szt.
3) osłona na kończynę 22 x 75cm - 1 szt. 
4) osłona na stolik Mayo 79 x 145cm wykonana z mocnej folii oraz warstwy chłonnej zabezpieczającej w całości blat stołu - 1 szt
5) samoprzylepna taśma włókninowa 9 x 49cm - 2 szt.
6) ściereczki chłonne - 4 szt
7) serweta na stół instrumentalny 150 x 190cm (owinięcie zestawu) - 1 szt	szt.	432
3.	Sterylny zestaw do operacji kończyny górnej wykonany w części krytycznej z min. dwuwarstwowego , chłonnego,wytrzymałego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min.60 g/m2. 
Minimalny skład i wymiary:
1) serweta główna 150/370 x 280cm z samouszczelniajacym sie otworem o średnicy 3,5cm - 1 szt.
2) osłona na stolik Mayo 79 x 145cm wykonana z mocnej folii oraz warswty chlonnej zabezpieczającej w całości blat stołu - 1 szt
3) serweta na stół instrumentalny 150 x 190cm (owinięcie zestawu) - 1 szt	szt.	66
4.	Sterylny zestaw do artroskopii stawu barkowego wykonany w części krytycznej z min. trójwarstwowego , chłonnego,wytrzymałego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min.70 g/m2. 
Minimalny skład i wymiary:
1) serweta górna 240 x 170cm z wycięciem w kształcie litery U 15 x 45cm otoczonym tasma samoprzylepną - 1 szt.
2) serweta dolna  230 x 295cm z wycięciem w kształcie litery U 10 x 70cm otoczonym tasma samoprzylepną - 1 szt.
3) osłona na kończynę 22 x 75cm - 1 szt. 
4) osłona na stolik Mayo 79 x 145cm wykonana z mocnej folii oraz warswty chlonnej zabezpieczającej w całości blat stołu - 1 szt
5) samoprzylepna taśma włókninowa 9 x 49cm - 2 szt.
6) ściereczki chłonne - 4 szt
7) serweta na stół instrumentalny 150 x 190cm (owinięcie zestawu) - 1 szt	szt.	40
5.	Sterylny zestaw do zabiegów ginekologicznych dolnych wykonany  z min. dwuwarstwowego, chłonnego, wytrzymałego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min.63 g/m2. 
Minimalny skład i wymiary: 
1) serweta główna min 240/150 x 150cm zintegrowana z osłonami na kończyny  i z otworem 9-10 x 12-15cm, 2)  kieszeń samoprzylepna do przechwytywania płynów ze sztywnikiem i otworem do drenu 1 szt.
3) organizator przewodów 9 x 18cm - 1 szt. 
4) osłona na stolik Mayo 79 x 145cm wykonana z mocnej folii oraz warstwy chłonnej zabezpieczającej w całości blat stołu - 1 szt
5) ściereczki chłonne - 2 szt
6) serweta na stół instrumentalny 150 x 190cm (owinięcie zestawu) - 1 szt	szt.	70
6.	Sterylny zestaw do laparoskopii w ułożeniu pacjenta na plecach w pozycji ginekologicznej wykonany w części krytycznej z min. trójwarstwowego , chłonnego,wytrzymałego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min.70 g/m2. Minimalny skład i wymiary: 1) serweta główna 250/175/270 x 260cm z niewypełnionym otworem w części brzusznej 25 x 30cm, po dłuższych stronach otworu znajdują się zintegrowane z obłożeniem dwukomorowe kieszenie na akcesoria medycznej, powyżej krawędzi górnej znajduje sie organizator przewodów - 1 szt. 2) foliowa osłona na przewody i kamerę 12 x 240cm - 1 szt. 4) osłona na stolik Mayo 79 x 145cm wykonana z mocnej folii oraz warstwy chłonnej zabezpieczającej w całości blat stołu - 1 szt 5) samoprzylepna taśma włókninowa 9 x 49cm - 1 szt.6) ściereczki chłonne - 4 szt 7) serweta na stół instrumentalny 150 x 190cm (owinięcie zestawu) - 1 szt	szt.	60
7.	Sterylny zestaw do zabiegu cięcia cesarskiego w ułożeniu prostym, wykonany z min. dwuwarstwowego chłonnego i nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min. 60g/m2. Minimalny skład i wymiary:
1) serweta główna o wymiarach 175 x 300cm w części centralnej z otworem trapezowym o wymiarach 20 x 30 x 20 cm wypełnionym folią chirurgiczną. Otwór okala worek przechwytujący płyny z usztywnionym brzegiem, wyposażony w zawór do podłączenia drenu - 1 szt.
2) dwukomorowa, foliowa kieszeń samoprzylepna - 1 szt
3/ ręczniki chłonne - 4 szt
4) włókninowa taśma samoprzylepna 9 x 49 cm - 1 szt
5) serweta 80 x 90 cm z włókniny bawełnopodobnej do owinięcia noworodka - 1 szt
6) osłona na stolik Mayo 79 x 145cm wykonana z mocnej folii oraz warswty chłonnej zabezpieczającej w całości blat stołu - 1 szt	zestawów	293
	7) wzmocniony fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny trójwarstwowej typu SMS o gramaturze min. 35g/m2 , nieprzemakalne  wstawki w przedniej części i w rękawach, wykonane z laminatu o gramaturze min.40 g/m2 , u góry zapinany na rzep, rękawy wykończone elastycznym mankietem, troki łączone kartonikiem. Rozmiar XL - 2 szt
8) wzmocniony fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny trójwarstwowej typu SMS o gramaturze min. 35g/m2, nieprzemakalne  wstawki w przedniej części i w rękawach, wykonane z laminatu o gramaturze min. 40 g/m2 , u góry zapinany na rzep, rękawy wykończone elastycznym mankietem, troki łączone kartonikiem. Rozmiar L - 1 szt
9) serweta na stół instrumentalny 150 x 200cm (owinięcie zestawu) - 1 szt		
8.	Sterylny zestaw do laparoskopii ginekologicznej-hyster. w ułożeniu pacjenta  w pozycji ginekologicznej wykonany w części krytycznej z min. trójwarstwowego, chłonnego,wytrzymałego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min.70 g/m2. 
Minimalny skład i wymiary:
1) serweta główna zintegrowana z nogawicami min 200/320 x 250-260cm z otworem w części brzusznej o kształcie trapezu  wysokość 20 cm, dolna podstawa 25cm, górna podstawa 14cm lub w kształcie nerki wym min(19x29cm) oraz samoprzylepny otwór eliptyczny w części kroczowej o wymiarach 6- 9x12- 15cm serweta wyposażona w zintegrowaną kieszeń na płyny z sztywnikiem - 1 szt.
3) osłona na stolik Mayo 79 x 145cm wykonana z mocnej folii oraz warstwy chłonnej zabezpieczającej w całości blat stołu - 1 szt
4) samoprzylepna taśma włókninowa  - 2 szt.
5) ściereczki chłonne 2 - 4 szt
6) serweta na stół instrumentalny 150 x 190cm (owinięcie zestawu) - 1 szt	zestawów	25
9.	Sterylny zestaw do zabiegów urologiczno-gin dolnych wykonany  z min. dwuwarstwowego, chłonnego, wytrzymałego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min.63 g/m2. 
Minimalny skład i wymiary: 
1) serweta główna min 150 x 240cm zintegrowana z osłonami na kończyny, otworem 5x7cm i bezlateksową osłoną na palec do badania per rectum, otwory otacza warstwa chłonna serweta posiada worek do przechwytywania płynów z sitem  i podłączeniem do drenu, szt1.
2) serweta na stół instrumentalny 150 x 190cm (owinięcie zestawu) - 1 szt	zestawów	20
10.	Sterylny zestaw do operacji stawu biodrowego wykonany  z min. dwuwarstwowego, chłonnego, wytrzymałego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min. 63 g/m2. 
Minimalny skład i wymiary:
1) serweta główna min 240 x 290cm zintegrowana z nogawicami wyposażona w dwa symetrycznie usytułowane otwory  o wymiarach 15x 45cm wypełnione folią chirurgiczną . Wzmocnienie w części krytycznej min o wym 75x210cm szt1
2) kieszeń jednokomorowa ze sztywnikiem szt1.
 3) osłona na stolik Mayo 79 x 145cm wykonana z mocnej folii oraz warswty chłonnej zabezpieczającej w całości blat stołu - 1 szt
4) samoprzylepna taśma włókninowa 9 x 49cm - 2 szt.
5) ściereczki chłonne - 4 szt
6) serweta na stół instrumentalny 150 x 190cm (owinięcie zestawu) - 1 szt	zestawów	20
11.	Serweta sterylna do przykrycia stolika dla instrumentariuszki wykonana z min. dwuwarstwowego chłonnego i nieprzemakalnego laminatu  o gramaturze  min. 60 g/m2, 140-150 x190-200cm	szt.	360
12.	Serweta sterylna samoprzylepna wykonana w z min.dwuwarstwowego chłonnego i nieprzemakalnego laminatu w części krytycznej o gramaturze  min. 60 g/m2, 75 x 90	szt.	1275
13.	Foliowa kieszeń samoprzylepna jednokomorowa z sztywnikiem30x40	szt.	240
14.	Włókninowa taśma samoprzylepna, 8-9 x 49-50	szt.	400
15.	Sterylny, foliowy pokrowiec jednorazowy na przewody wyposażony  w tekturkę dla ułatwienia  aseptycznej aplikacji oraz elastyczną   taśmę wodoodporną umożliwiającą szczelne obklejenie  kamery . Pokrowiec o wym.  13 - 16 x  250- 260cm	szt.	520
16.	Sterylna osłona na kończynę z min. dwuwarstwowego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min. 60g/m2,  pakowana z dwoma taśmami samoprzylepnymi,  35-37 x 75-80 cm	szt.	100
17.	Sterylna osłona na stolik Mayo wykonana z folii PE  oraz warstwy chłonnej w całości zabezpieczającej blat stołu, 79-84 x 145-150 cm	szt.	80
Wymagane - Wzory-próbki dla pakietu nr 13 zaopatrzone w oryginalne etykiety producenta lub potwierdzone kopie oznakowane numerem pakietu i pozycji w pakiecie (po 1 sztuce). 												
Powyższy opis będzie sprawdzony na podstwie dostarczonej próbki, podczas przeprowadzenia próbnego testu, na zasadzie spełnia/niespełnia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com