Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120328/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120328/96514-N-2012.html |
<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa odczynników chemicznych i wyposażenia laboratoryjnego dla Jednostki Wojskowej Nr 2420, nr spr. 07/2012/CHEM</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 96514 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 2420 , ul. 29 Listopada 1, 00-904 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6891532, faks 022 6891404.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.10wpsam.mil.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa -Obrona.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odczynników chemicznych i wyposażenia laboratoryjnego dla Jednostki Wojskowej Nr 2420, nr spr. 07/2012/CHEM.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa odczynników chemicznych i wyposażenia laboratoryjnego dla Jednostki Wojskowej Nr 2420 z podziałem na 27 zadań (opis w 27 załącznikach do SIWZ). Wielkość zamówienia nie przekracza 130 000 euro.</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.50.00-8, 44.51.29.40-3, 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 24.31.31.24-6, 44.17.60.00-4, 38.43.71.10-1, 33.14.00.00-3, 35.11.34.10-6, 39.22.00.00-0, 39.83.20.00-3, 18.93.00.00-7, 33.76.30.00-6, 30.19.29.10-3, 31.14.00.00-9, 38.00.00.00-5, 44.81.00.00-1, 31.44.00.00-2, 31.41.10.00-0, 33.69.63.00-8, 33.10.00.00-1.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 27.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 20.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy składają oświadczenie (załącznik nr 28 do SIWZ) że: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy składają oświadczenie (załącznik nr 28 do SIWZ) że: posiadają wiedzę i doświadczenie.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy składają oświadczenie (załącznik nr 28 do SIWZ) że: dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy składają oświadczenie (załącznik nr 28 do SIWZ) że: dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy składają oświadczenie (załącznik nr 28 do SIWZ) że: spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> </li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li> </ul></li> <li> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> <li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> </ul></li> <li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul> <p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>1. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie (jeżeli dotyczy). Jeżeli oferta podpisana jest przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty (należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń woli, zawierania umów, podpisywania ofert i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 106 Kodeksu cywilnego przy właściwości podmiotowej określonej w ustawie o Krajowym rejestrze sądowym oraz z zastrzeżeniem art. 95 i nast. Kodeksu cywilnego dla podmiotów podlegających wpisowi do Ewidencji Działalności Gospodarczej (art. 14 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej Dz. U. 04.173.poz 1807, z późn. zm.) 2. Formularz specyfikacji cenowej (Każdy Wykonawca w Załączniku do SIWZ musi podać informacje umożliwiające ich porównanie z asortymentem wskazanym przez Zamawiającego Nazwę producenta i oznaczenie produktu oferowanego wypełniają w formularzu specyfikacji cenowej wszyscy wykonawcy</p> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.10.wpsam.mil.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego - ul. 29 Listopada 1, 00-904 Warszawa - Kancelaria Jednostki Wojskowej Nr 2420 budynek nr 22 II piętro..</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.04.2012 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - ul. 29 Listopada 1, 00-904 Warszawa, budynek nr 22 pok. 9..</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p> <p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Środki odkażające.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środki odkażające zgodnie z załącznikiem nr 1.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.50.00-8.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zestawy narzędziowe.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestawy narzędziowe zgodnie z załącznikiem nr 2.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.51.29.40-3.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Odczynniki laboratoryjne nr I.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odczynniki laboratoryjne nr I załącznikiem nr 3.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Odczynniki laboratoryjne nr II.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odczynniki laboratoryjne nr II zgodnie z załącznikiem nr 4.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Odczynniki laboratoryjne nr III.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odczynniki laboratoryjne nr III zgodnie z załącznikiem nr 5.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Odczynniki laboratoryjne nr IV.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odczynniki laboratoryjne nr IV zgodnie z załącznikiem nr 6.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Odczynniki chemiczne nr I.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odczynniki chemiczne nr I zgodnie z załącznikiem nr 7.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.63.00-8.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Odczynniki chemiczne nr II.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odczynniki chemiczne nr II zgodnie z załącznikiem nr 8.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.63.00-8.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Taśmy.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Taśmy zgodnie z załącznikiem nr 9.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.17.60.00-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Końcówki do pipet.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Końcówki do pipet zgodnie z załącznikiem nr 10.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.71.10-1.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Materiały medyczne nr I.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Materiały medyczne nr I zgodnie z załącznikiem nr 11.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Materiały medyczne nr II.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Materiały medyczne nr II zgodnie z załącznikiem nr 12.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Materiały medyczne nr III.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Materiały medyczne nr III zgodnie z załącznikiem nr 13.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Odzież ochrony biologicznej i chemicznej.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odzież ochrony biologicznej i chemicznej zgodnie z załącznikiem nr 14.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.34.10-6, 35.11.34.00-3.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Materiały medyczne nr IV.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Materiały medyczne nr IV zgodnie z załącznikiem nr 15.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego zgodnie z załącznikiem nr 16.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.00.00-0, 39.83.20.00-3, 18.93.00.00-7, 33.76.30.00-6, 30.19.29.10-3, 31.14.00.00-9.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Sprzęt laboratoryjny nr I.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sprzęt laboratoryjny nr I zgodnie z załącznikiem nr 17.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 44.81.00.00-1.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Baterie.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Baterie zgodnie z załącznikiem nr 18.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.41.10.00-0, 38.00.00.00-5.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Odczynniki chemiczne nr III.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odczynniki chemiczne nr III zgodnie z załącznikiem nr 19.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.63.00-8.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Urządzenia medyczne.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Urządzenia medyczne zgodnie z załącznikiem nr 20.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Butle.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Butle zgodnie z załącznikiem nr 21.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.62.10-7.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Sprzęt laboratoryjny nr II.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sprzęt laboratoryjny nr II zgodnie z załącznikiem nr 22.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Standardowe pojemniki do przewozu ładunków.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Standardowe pojemniki do przewozu ładunków zgodnie z załącznikiem nr 23.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.61.33.00-3.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Trwałe znaki informacyjne.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trwałe znaki informacyjne zgodnie z załącznikiem nr 24.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.52.32.00-0.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Wózki bagażowe.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wózki bagażowe zgodnie z załącznikiem nr 25.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.91.20.00-3.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Kłódki.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kłódki zgodnie z załącznikiem nr 26.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.52.12.10-3.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Przenośne lampy elektryczne na akumulatory.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przenośne lampy elektryczne na akumulatory zgodnie z załącznikiem nr 27.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.52.13.30-6.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>